<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Iiks, meidän omakotitalon etsimisprojekti on hyvällä mallilla. Lainalupaus on saatu pankista ja tänään mennään katsomaan toista kertaa yhtä ihanaa taloa :heart: ja samalla paria muutakin. Kivaa kun oon saanu muuta ajateltavaa niin että tämä vauvakuume on pysynyt hyvin ruodussa :) Dpo7 tänään...
 
delfis :hug: Voi harmi. :( Mä olin niin ajatellut, että plussaat. Seuraavasta sitten! Miten sun kierron kanssa kävi, jos lasket menkkojen alkuun, niin kumpi "limailu" oli ovis?

Entä äiti vm70 miltä tilanne siellä näyttää? Sulla on jo hyvin päiviä kasassa. Ja eihän se nega kerro mitään ennen kun täti tulee. =)

Miten Floran talonmetsästys? Oletteko jo tehneet tarjousta? Millaista taloa haette? Yksi/useampi kerros, iso/pieni, vanha/uusi, keskusta/kauempana jne?

Me muutettiin eilen ja tänään onkin sitten ollut hirveän hauskaa kun olen metsästänyt jokaista vaatekappaletta erikseen. Pakkasin hienosti kaikki työvaatteet yhteen, mutta en löytänyt sitä kassia. Niinpä nyt päällä varsinainen tilkkutäkki. Kaikki on eri väriä ja jalassa on lenkkarit, koska ne oli ainoat kengät jotka löysin. =)

Mulla on tänään dpo 8 ja lyhyen kierron mukaan päivätkin täynnä, mutta mitään jännitystä ei tunnu olevan ilmassa. Muita kyllä olen valmis tsemppaamaan, että mahdollisuuksia on ennen kuin täti on kurvannut paikalle, mutta omalla kohdalla en vaan jaksa uskoa siihen. Tätä tää kai on. Ensin tulee kauhea isku kun menkat alkaa, sitten ekat päivät menee kuin huomaamatta uutta kiertoa aloitellessa, sitten tulee oviksen maaninen bongausvaihe, sitten kuluis nyt jo nää päivät -vaihe, joka vaihtuu ei tää kuitenkaan onnistu -vaiheeksi ja jos täti ei yllätä ajoissa, tulee viimeseksi entä jos kuitenkin -vaihe josta sitten tullaan kovaa ja korkealta alas uuteen kiertoon. Näillä mennään. :D
 
:heart:MAANANTAI 26.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp2/22-33..........yk5.................kolmas toiveissa
kaz..................kp24/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp2/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
Flora-79..........kp26/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp7/28.............yk13..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp24/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp33/30...............yk4................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp27/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp24/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp21/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp19/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp20/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp38/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 15/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....k22/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp22/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:



ma 26.1
ti 27.1
ke 28.1
to 29.1
pe 30.1
la 31.1
su 1.2

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:


 
delfis :hug:

).( Tän piti olla mun piinaviikko, mutta menkat alkoikin sitten superajoissa... ensin tuhrutteli monta päivää ja nyt pari päivää tullu vähän enemmän (mutta ei lähellekkään normi menkkoja) niin aattelen olevan kp2 ja koko rumba alkaa alusta. Niin hauskasti kun filuuri sitä kuvas, niinhän se menee. Luulen että tuo minun sairastelu vaikutti lyhentävästi kiertoon, olin nimittäin todella kipeä. Mutta varasin yksityiseltä gyneltä ajan, jotta saan mielenrauhan kun se on stekannu et kaikki on ok! Mulla tuo kierto on aina heitelly suuntaan jos toiseen, mut tää on kyl jo huippulyhyt.

Saadaankos me viel tammikuulle plussaa?? Aattelin et kun helmikuulle vaihtuu, niin muokkaan vähän tuota otsikkoa ja vaihdan tuon happy new year kuvan pois?? Niin jatketaan sitten tässä samassa pinossa vaan, jos tämä nyt ei ihan kuivu kasaan.

Flora-79 Millasta taloa olitte kattomassa? Meillä on ikuisuusprojekti löytää juuri meille sopiva ok-talo ja rakentaa me ei haluta, mieluummin rempataan vanhaa.. Mutta toivottavasti te löydätte pian se mitä etsitte.
 
Filuuri ja E-V-A : haetaan omakotitaloa ja vähän syrjempää. Ja mieluusti viel semmonen että sitä vois itekin laitella. Tämmöstä ollaan käyty tosiaan nyt kattomassa pari kertaa ja tehdään tällä viikolla tarjous :) Kaksikerroksinen tuo on ja neliöitä on vähän alle 150 :)

).( Jännitys alkaa tiivistymään taas, vaikka jotenkin on niin pessimistinen olo että tuleeko tästä nytkään mitään...Eilen tuli limaa aikalailla ja vatsaa on juilinut. Enteilee menkkoja
:/
 
E-V-A :hug: Jopa sulla jäi kierto tosi lyhyeksi. Kiinnittymisvuotoa kuitenkin eikä oikeat menkat? Varmaan hyvä tsekata lääkärillä, milloin sait ajan?

Mä ainakin mieluusti jatkaisin samassa pinossa, ei tarvitse etsiä uutta "kotia". =)
 
Flora-79 me etsitään sitten samankaltaista kokoonpanoa.. ihanaa jos ootte näin helpolla löytäneet omanne. Me ollaan aktiivisesti jo vuoden päivät etsitty, mutta ei vaan löydy.

Filuuri toki tuo kiinnittymsvuoto käväisi mielessä, mutta tätä on nyt tullut kyllä niin monta päivää että ei luulis sen niin kauaa kestävän. Olis aikoja ollu jo aikaisemmin, mutta otin tuonne helmikuulle kun miehellä talviloma niin pääsen helpommin menemään keskellä päivää ilman lapsia.

Flora-79 ja Filuuri laitetaankos listaan jokin virallinen testipäivä???
 
E-V-A: en tiedä missä päin Suomea asutte, mutta täällä meillä päin (Itä-Uusimaa) on aika paljonkin vastaavia tarjolla. Tuossa talossa viehätti se vanhan talon arvokkuus, mutta kuitenkin modernisoitu pohjarakenne.
Mulle vois laittaa testipäiväksi 2.2.2009, jos ei sitten menkat ehdi ennen sitä....
 
Tervehdys!

Nyt on saatettu pappa takaisin taivaan kotiin ja on aika palata arkeen.

On tuo kyllä hurjan lyhyt tuo sinun kiertosi E-V-A - oletko koskaan mitannut lämpäjäsi kierron ajan? siitä ainakin näkisi että onko se follikulaari/ luteaalivaihe mikä jää lyhyeksi ja että ovuloitko ylipäätään. Toivottavasti saat asiat pian selviksi. Tai vielä parempi
- peukutellaan kiinnittymisvuodon puolesta! =)

Pahoittelut Delfis tädin saapumisesta. Minun piti sanomani että minulla tuli päivää ennen menkkojen alkamista ihan mieletön limalönde myös. :p Sellaista en ole nähnyt itselläni ikinä! ja kaiken kukkuraksi kn oli korkealla ja pehmeä (?) omituista toimintaa!

Minä jatkan myös mielelläni samassa pinossa niin ei tarvitse vaihdella. Niin ja itselläni on tänään siis kp 3 ja yk 3 :/ Tämä kierto huolestuttaa hiukkasen siinä mielessä että olen juuri työmatkalla oviksen aikoihin :/ Pitää siis ladata hyvin ennen reissua ja toivoa että miehen simpat on sitkeitä sissejä. Ärsyttävää kun tuollaiset turhanpäiväiset asiat, kuten työ, häiritsee näin tärkeää projektia :p

Terkuin P123 ja se "eakt päivät kiertoa käynnistellessä" vaihe menossa
 
Heippa :wave: !

Mut voisi varmaankin laittaa taustalle tähän pinoon kun ei tuota vuoden alun plussaa tullut ja menen kohta aivan sekaisin näiden pinojen kanssa kun olen joka paikkaan nokkani tunkenut :LOL: ! Käyn kuitenkin kuulumisianne lukemassa silloin tällöin ja saatanpa kommentoidakkin jos jotakin aihetta siihen ilmenee, mutta kovin aktiivinen en kerta kaikkiaan ehdi olemaan =)

Kaikille ISO kasa plussaonnea ja tädin saavuttamille tai muuten halin tarpeessa oleville :hug: :heart: !

...ja taustalle häivyn, joten MOIKKA :wave:
 
Flora toivon todella että ois vaan jotain muuta kipuilua. ;) Eihän sekään mahdotonta ole?

P123 Omituista kyllä tuo oviksen ajoitus välillä :eek: Mulla oli kans ihan sama juttu myös kn:n kanssa. Osasin tosin alkaa odottamaan tätöstä, kun perjantaina ja lauantaina oli lämmöt laskussa. Taidetaan muutenki olla kohtalontovereita.... Mäkin taidan olla oletetun oviksen ajankohtanan työmatkalla, eli pitkästä aikaa toivon, että tulis pitkä kierto, niin kerkeäis ovikseen mennessä kotiin =) Onneks se on vain yhden viikonlopun pituinen reissu.

Eli täällä sotasuunitelma seuraava: Foolien ja omegoiden syönti + greippimehun litkiminen alkaa ja lakanat heiluu huimaa tahtia kp 13-22 välillä huolella.... ihan varmuuden vuoks

:LOL:
 
delfis: juu, onhan se mahdollista, mutta oon vaan niin skeptinen ja koitan tietty varmaan alitajuntaisesti suojella itteäni pettymyksiltä. Noh, aika näyttää mitä tapahtuu mutta toivon todella ettei menkat ala nyt ja kierto mee sekasin. Alotin kyllä ennen tätä kiertoa syömään monivitamiineja ja foolihappoa. En sit tiedä onko sillä vaikutusta.
 
Heipsan!
Pahoittelut kaikille tädin saavuttaneille :hug:

Täälä ei tätiä ole vielä näkynyt mutta testikin jälleen aamulla puhdas nega :'(
kyllähän siinä olis pitänyt edes haamujen haamu näkyä mielestäni näillä päivillä koska sillä herkimmällä olen testaillut, apteekin omalla, tänään sillä aconilla :ashamed: Itkettää, suututtaa jo tällainen venyvä kierto eli imetyksen lopetus ja työstressi taitavat olla syynä :/ Monena päivänä heti herätessä oli kuvotusta aamusta-iltaan mut tänään jo hieman hävinnyt sekin oire, lämmöt melkeenkin alalämpöä ei koholla jne. Ei auta kuin odottaa..... Anteeks tää purnaukseni :ashamed: Toivottavasti kuitenkin saan vielä jatkaa tässä pinossa kaikesta purinasta huolimatta :|
 
äiti vm70 :hug: Pahoittelut negasta. Tietysti saat purista =) Täällä jos jossain on ihmisiä, jotka nuo fiilikset ymmärtää ;)

Itse oon välillä kypsänä niihin pariin kaveriin jotka tietää tästä meidän tilanteesta, kun sieltä ei ymmärrystä heru, jos hehkuttaa "oireita" tai manaa saapunutta tätiä. Yleisin kommentti on aina " kyllä se siitä tärppää, kun vaan lakkaat ajattelemasta koko asiaa" Jep jep! Helpommin sanottu kun tehty!
 
:heart:TIISTAI 27.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp3/22-33..........yk5.................kolmas toiveissa
kaz..................kp25/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp3/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
Flora-79..........kp27/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp8/28.............yk13..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp25/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp1/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp28/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp25/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp23/27-29............yk3...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp21/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp4/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp26/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp23/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp23/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:



ti 27.1
ke 28.1
to 29.1
pe 30.1
la 31.1
su 1.2
ma 2.2Flora-79

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:




 
Huomenta tytöt! Täällähän on ollut vilskettä eilen. Kivaa.

Pahoittelut äiti vm70 tädistä. :hug: Se on varmasti imetyksen lopetus ja stressi jotka sun kiertoasi on sotkeneet. Toivottavasti kroppa huomaa seuraavassa kierrossa, että imetys on loppu. =)

Flora musta kuullostaa ihan raskausoierilta repäsyt ja juilinta... ;) Pidetään peukkuja.

Kiitos delfis uuden kodin toivotuksista, mä olen niin täpinöissäni siitä, että melkein tämä tärkeämpi projekti unohtuu. Not. ;)

Mukavaa, että Pee on back, pahoittelut menetyksestäsi. :hug:

Mä en usko, että tarvitsen mitään testauspäivää, eilen iski nimittäin sellainen pms-kiukku, että siitä ei voi erehtyä. Ajan kysymys siis vaan koska täti kurvaa paikalle. Saapuis nyt sitten vaan nopeasti, niin pääsisi seuravaan kiertoon. Muuten saattaa myös entä jos -vaihe päästä päälle ja sitten on sitäkin inhottavampaa alottaa taas alusta. Jos nyt jostain merkillisestä syystä venyisi tädin saapuminen, niin pe voisin testata kun silloin on illalla menoa. Ja näin mä jo pyörrän puheitani samassa viestissä - testaan, en testaa... :headwall: :D
 
Filuuri: toivotaan...Viime yön nukuin huonosti kun välillä viilteli vatsaa ja aamulla heräsin hirveeseen hedariin :p

Monilla alkaakin tuon listan mukaan päivät täyttymään. Jänskää ja ++++++++ kaikille :heart:
 
Huomenta!
Täti kun tulee niin sit ensimmäisen tuhrupyyhkäisyn jälkeen aukee hanat :ashamed: Mutta eilen koko päivän pelkkää tuhrua pelkästään vessa käynneillä ja kyllä mä sielä ravasinkin :eek: Nyt aamulla pelkkää tuhrua vaikka tunne et nyt valuis mut ei vain vieläkään siteeseen asti tule, mä olen tosi ihmeissäni, siis kroppa seonnut täysin tuosta imetyksen lopetuksesta :( Kokoajan vain odottaa koska se hana aukeis kunnolla eikä tällaista epämääräistä :'( Paleltaa, kuvottaa, lämmöt 37 Anteeksi tämä vuodatus :ashamed: Mä se sit aina vaan jaksan valittaa :x koittakaa jaksaa ;)

 
äiti vm 70 Omituista! Kuulostaa vaan aika lupaavalle nuo lämmöt. :p
Täällä pähkäillään ihan samalla tavalla. kp1 pientä vuotoa, kp2 hanat auki, kp3 tuhrua päivällä ja illalla ei mitään. Eli taas lyhyt vierailu oli tätösellä.... :/
 

Yhteistyössä