<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Heh! P123 Ehkä tätä itsehillintää on vähän pönkittäny tuo vatsatauti. Viime viikon tiistaina alkoi ripulointi ja oksentelu. Perjantain jälkeen on edelleen ripuli. :| Ei nimittäin ole jaksanut vaivautua testaamaan kun muuten saa juosta hotelli helpotuksessa vähän väliä.

Oon tänään menossa taas työterveyslääkärille ja samalla kuskaan näytteitä josko niistä selviäis asia. Meinas viimeks perjantaina, että tuskin on mitään tarttuvaa tyyliin noroa tai vastaavaa, kun ei ole mieheen iskeny. Tietysti ikuisena yltiöpositiivisena ihmisenä pohdiskelenkin, että voiko ripuli olla raskausoire.... :LOL: Pitäiskö sille lääkärille vihjailla tästä vauva-asiasta, josko määräis firman piikkiin testejä :D
 
No onnea Delfis siihen kun vihdoin päätät testata :)

Itse testasin jälleen puhtaan negan :ashamed: . Isukki ei sit saanut lahjaansa. Onhan niitä mahiksia vielä, mut hieman meni fiilikset nyt pakkasen puolelle. Lämmötkin tuntuisi olevan liian matalalla raskauteen. Tän siitä saa kun testailee liian aikaisen :whistle: . No. Luulen etten testaa enään ennen mensuja, pitäisi alkaa mahdollisesti keskiviikkona.

Terkui P123 ja dpo 11
 
Täällä on nyt aika monella jännät hetket käsillä. Testatkaa, hyvät ihmiset testatkaa! Mua jännittää niin teidän muiden puolesta. :p

Itsellä ei varmaan mitään jännitystä ole tiedossa. Luulen, että ovis oli eilen vahvojen tuntemusten perusteella. Lisäksi ovistesti näytti positiivista. Mutta miksi ne näyttää positiivista silloin kun mä kuvittelen oviksen tapahtuvan, ohjeissa lukee, että 24-48h aiemmin pitäis positiivinen pärähtää? Vai näyttääkö ovistestit siis positiivista siihen saakka kunnes ovulaatio tapahtuu ja toi 48h on maksimi mitä ennen plussa voi siihen testiin tulla? Täytyy nyt tänään vielä testata, että viivaa ei tulisi.

Oli miten oli, näyttää taas luteaalivaihe jäävän lyhkäseksi. Tosi mälsää, en ymmärrä mikä mun kropan on tällaisille väärille asetuksille tyrkännyt. Harmi kun koskaan aiemmin en ole tikuttanut ovista niin tietäisi varmasti, että tää on jotain uutta. Luulen kyllä noiden pistosten vatsassa tarkoittavan tapahtunutta ovista ja aiemmin ne oli niin kuin kuuluu siinä kp14 tienoilla.

Asiasta toiseen, me tapetoitiin olkkari eilen. Olin vähän epävarma tapetista aiemmin, mutta nyt kun se on seinässä, niin ylittää mun kaikki toiveet. Onneksi, koska on aika vaativa kuvio-väriyhdistelmä. =)
 
delfis kiitos, mä olen tosi innostunut uudesta olkkarista. =) Pitäis vielä varmaan hankkia sinne joku nojatuoli tai muu istuin. Ja uudet kirjahyllyt. Ovis on hyödynnetty tunnollisesti, mies lähti tänään työmatkalle, että oli viimeiset hetketkin sille. =)
 
Hyvä hyvä!!! Me alotettiin koko kämpän remontti 2vuotta sitten. Laitettiin ihan kaikki uusiksi. Vanhaa jäi vain rakenteet. Nyt sitten loppusuoralla ne kuuluisat listat puuttuu :LOL:

Miten niin mä roikun täällä? :D Saikulla näköjään ei muuta tekemistä ole. ;)
 
Mä odotan myös mielenkiinnolla saadaanko listoja koskaan paikalleen. Me ollaan myös remontoitu koko kämppä lattiasta kattoon (kirjaimellisesti) ja nyt on loppusuora menossa ennen kun muutetaan sisään kuun lopussa.

Ja miten niin mä roikun täällä myös? :D Mulla ei ole töissä mitään tekemistä tällä hetkellä ja yritän näyttää kiireiseltä kirjottelemalla jotain kovaa vauhtia. :saint: Irtisanomiset heiluu ilmassa kun on kaikilla nyt hommat niin vähissä. Mutta vielä luottavaisin mielin. =)

Pikaista paranemista sulle delfis!
 
:heart:TIISTAI 20.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp18/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp18/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp29/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp31/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp20/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp24/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp18/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp27/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp37/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri.............kp21/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp18/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp28/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp15/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp13/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp41/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp14/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp31/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 9/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp16/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp16/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 16.1
la 17.1
su 18.1
ma 19.1
ti 20.1
ke 21.1delfis
to 22.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:

[/quote]

[/quote]

 
Heipsan!
Meikä oottaa et täti tulis ja menis et pääsis kunnolla jännäilee tuola helmikuun lopulla. Lopetin vasta imetyksen ensimmäinen päivä ja se kun on toiminut 100% ehkäisynä jo vuoden verran niin ei mitään mahkuja vielä ja tuskin vielä helmikuussakaan :ashamed: mutta toivossa on hyvä elää ;) Jostain lukenut et menee yleensä sellainen 0,5v. imetyksen lopetuksesta et voisi raskaantua ja tietty tämä ikä tekee oman tehtävänsä :/
Mun pitäis lähtee lenkille rattaiden ja koiran kanssa, muuten ihan kiva ilma paitsi kylmä viima tuntui olevan kun tultiin kaupast ja isoja likkoja kouluun kuskaamasta.

Mukavaa päivää kaikille ja tuokaahan edes joku tänne plussauutinen ;)
 
Moikka! =)
Kävin äsken ostamassa testin... Mietin vaan, että pitäisköhän vielä sittenkin malttaa odottaa saapuuko se typerä täti ja sit vasta kp 35 tai 26 testais... On aika vähässä nuo mun kp:t vielä. Toisaalta, jos bongasin oviksen niinku luulin, nyt ois kuitenkin 14-15dpo. Koko ovistouhua vaan sekottaa tuo ovislima myös viime viikolla. Oon pihalla! :eek: Kunnon jahkailua tää mun touhu! :LOL:
 
Tee testi vaan delfis. Jospa se "ovislima" olikin jotain kiinnittysmisvuotoa?

(.) dpo2 ja kohta lähestyy piinaviikko...Saatiin miehen kanssa päähämme ostaa omakotitalo ja nyt sitä sopivaa kotoa on alettu etsimään. Ihan mukavaa että illat menee asuntoja netistä kytäten ja näyttöaikoja sopien. Tää vauvakuume pysyy ehkä hieman paremmin aisoissa näin :kieh:
 
Voi plaah... Täällä se sitten se paha olo alko... nyt neljättä päivää oksennusta ja pahaa oloa ympäri vuorokauden... Tyttö ramppaa vessaan väkisin mukaan joka kerta kun sinne menen.. kiva selittää lapselle kun "äitillä on nyt vähän pahaolo" :/ nooh on se sen arvoista..
 
delfis tee testi vaan. Niin kuin Flora kirjoitti, niin sehän saattoi olla kiinnittymisvuotoa tai jotain muuta se myöhäsempi lima.

Flora toi on niin hauskaa toi talonkatselu, mä olen ihan kade. =) Musta on ihanaa katella kämppiä ja miettiä miten ne meille sisustaisin ja mitä mikin huone olisi. Voisin varmaan surffailla asuntosivuilla loputtomasti. Nyt mun mies on kieltänyt sen kun ei olla edes vielä muutettu meidän uuteen kotiin, mutta mä kierrän sitä vähän katselemalla niin kalliita ettei meillä olisi ikinä varaa tai sitten sellaisia jotka on toisella puolella maata. Ei tule vastaan "parempia" sillä tavalla. =)

Mä haluaisin osan Zenyn pahoinvoinnista. :flower:

).( eilen testasin selkeän negan ovistestillä, eli kai se nyt sitten on ollut su kp19. =)
 
Filuuri kiitti tsemppauksesta
mut kyl se nyt tän kierron osalta meni kaikki mahkut kun oviskin tuli ja meni viikonloppuna ja myö oltiin sit koko porukalla vattataudissa :x mut ehkä tää on toisaalta ihan hyväkin ettei tarvi joka kuukaus stressata ihan turhaan.Meill' on peitto heilunu tasan kerran tän kierron aikana,et mahikset on aika nollas,säästyyhän testit:)

Plussa onnea kaikille sitä tarvitseville :heart:
 
Okei tytöt... saitte suostuteltua. Teen aamulla testin. =) Jännittää ja jotenki aiemmista kierroista tottunu, että negaa pukkaa. Tuntuu utopistiselta ajatus että plussais, vaikka kaikki edellytykset on olemassa.

kujakatit joku viisas on joskus sanonut, että kertakin riittää ;)
 
Filuuri: Juu, on tämä hauskaa ja jännää puuhaa. Mennään pankkeihin lainaneuvotteluihin torstaina. Saas nähdä mitä tarjoavat...
delfis: mulla on sama utopistinen olo siitä että plussaisin, vaikka ovuloinkin ja pupuilukin pitäis olla oikein ajoitettu. Silti on vaan semmonen olo että tuskin vielä tässäkään kierrossa mitään tapahtuu. Olo ei ole lannistunut, vaan jotenkin semmonen olo että raskaus on vielä niin kaukana oleva juttu. Vaikea selittää sanoin, mutta ehkä tiedätte mitä tarkotan.
 
Flora-79 Tiedän tarkalleen mitä meinaat. ;)

Täällä alkaa mennä ihan hulluks tää touhu. Mieli ehkä tekee tepposensa mutta "oireita" on alkanu ilmaantua. Jotenki kauhee pelko, että tässä kierrossa tullaan alas kovaa ja korkeelta :ashamed:
 
:heart:KESKIVIIKKO 21.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp19/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp19/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp30/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp32/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp21/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp25/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp19/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp28/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp38/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri.............kp22/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp19/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp29/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp16/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp14/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp42/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp15/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp32/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 10/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp17/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp17/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 21.1delfis
to 22.1
pe 23.1
la 24.1
su 25.1
ma 26.1
ti 27.1
ke 28.1

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:







 
delfis :hug: mutta niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy..

).( kuumetta jo toista päivää lähes 39 astetta :( Eli lämmöt on ainakin korkeella :D Mutta taitaa kyllä olla ihan oikea kuumetauti eikä mitään muuta. Me ollaan oltu ahkeria ja peitto on heilunut joka/jokatoinenpäivä vaikka mieskin kuumeessa. Nyt ei jätetä mitään sattuman varaan, ollaanpahan sitten kokeiltu tätäkin taktiikkaa.

Mahtaako kukaan tietää missä ipaipa ja ansku-82? Päivät menny jo yli..

Ihanaa hoitaa noita muksuja kun ei jaksais mitään.
 
Voi delfis :hug: älä nyt vielä masennu. Mä en ihan muista milloin ne sun "extra-limat" oli, mutta jos ne oli viime viikolla, niin ehkä noi juilinnat on kiinnittymistä? Eikös se ole n. 6 pvää oviksen jälkeen? Jos sun kierto venyy sinne 35 päivään. Jos niin olis, niin sulla olis vielä niin vähän dpo, että ei mikään testissä näkyiskään. :hug:

kujakatit jos teillä on peitto heilunut sopivaan aikaan, niin voihan se yksikin kerta riittää. =)

SantaMaria harmin paikka, että meni ovis ohi. :hug:

).( en muista olenko siitä kirjoittanut, mutta päädyin nyt sitten kuitenkin lääkkeelliseen kierron avustukseen. Mulla kun on ollut se lyhyt luteaalivaihe riesana. Tapasin muutama viikko sitten yhden kaverin joka on gynis ja hän kyseli miten meidän baby-projekti. Sanoin ettei siitä varmaan mitään tule kun ovuloin niin myöhään ja hän tuumasi siihen heti, että turha mun on odotella oviksen paluuta omalle paikalleen, jos en halua välttämättä, vaan voisin ihan hyvin kokeilla vähän ekstra progesteronia. Niinpä kävin nyt hakemassa sitä, vaikka viimeseen asti mietin, että haluanko sitä tosiaan, jos se rikkoo mun kierron suhteellisen säännöllisyyden. No, yrittänyttä ei laiteta ja tänään rupesin sitten mussuttamaan niitä. Otin saman tien neljän kk satsin kun mulla on sellainen tunne, että tästä tulee vielä hyyyyvin pitkä projekti.
 
voi! Pikaista paranemista E-V-A!

Mä täällä aloin jo pähkäilemään tota testiä. Ostin sen eilen apteekista. Se oli aconin early detection ja kuvittelin ostaneeni herkän testin. Tarkemmin lukien siinä olikin herkkyys 25... Hullu oon kun täällä alan toivoa elättelemään samantien kun on nega pärähtäny testiin! :LOL:
 

Yhteistyössä