<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Heippa!
Nyt tytöt tulee taas ällötekstiä... tarvitsisin viisaiden apua. :ashamed:

sunnuntaina 4.1 tuli se limaklöntti mikä edeltää ovista. Oli ihan selkee läpinäkyvä ja hajuton klimppi... oviksen sitten bongasin pari päivää tästä. Nyt sitten tänään oli TAAS sellainen klimppi! Mitä ihmettä se voi tarkoittaa??! Eihän kahteen otteeseen voi ovuloida samassa kierrossa?! Oon ihan pihalla ja hukassa nyt. Auttakee! :eek:
 
Ipa jännää, niin kauan on mahdollisuuksia kun tätiä ei näy. Jos se nega siitä pian muuttuisi plussaksi.

Kujakatit älä nyt vielä lyö hanskoja tiskiin kun ei sulla ole vielä tämän kierron osalta ollut oviskaan. :hug:

delfis Mä en tiedä tosta kyllä mitään, mutta onko mahdotonta ovuloida kahdesti samassa kierrossa? Googlasin ja löysin juttuja kahdesti tapahtuneesta oviksesta. Mä olen itse ajatellut ruveta mittailemaan lämpöjä mahdollisesti ens kierrosta ja mulle tulee nyt joku FertilityFriendin kirje josta tänään luin seuraavaa: delayed ovulation (can cause multiple cervical fluid patches). Eli limoja tulisi useammasa erässä. Mulla itsellä kun tuntuu, että limoja (anteeksi yöks-jutut) tulee niin kuin ovis olis kp14 ja sitten se testien mukaan ei kuitenkaan ole silloin, vaan vasta kp19-20 viime kierroissa. Ja silloin tulee taas samat limat uudestaan. Jos luottaisin limoihin, niin olisin kyllä varmaan joka kerta viime kierroissa luullut, että ovis oli silloin kun sen mun kierron pituuden mukaan pitäisikin olla eli n kp14.
 
Filuuri iso kiitos vastauksesta =) Katotaan ny sit miten käy... kai tämäkin "muka-ovulaatio" pitää varmuuden vuoksi hyödyntää... Kummastuttaa vaan kun katsoo noita kiertopäiviä. Tai eihän se mahdottomuus ole kun parhaimmillaan vetäny sitä 36päivääkin. Viimekierto olikin vain 27. Ai miten niin sekasin?! :LOL:

Sain muuten eilen puhelun ystävältä joka miehensä kanssa aloitti vauvahaaveilun ja yrittämisen meidän kanssa samoihin aikoihin. On sit rv12 nyt. Tottakai oon onnellinen niiden puolesta, mutta..... te tiedätte tunteen.

Sit toinen asia: avaudutaan nyt kun on vauhtiin päästy :kieh: Eli mun muutama ystävä tietää tästä haaveilusta. Suurimmalla osalla itsellä jo on lapsia. Niille ei huvita enää puhua edes koko asiasta mitään, kun yleisin kommentti on; "kyllä se sitten tärppää kun vaan lakkaat ajattelemasta koko asiaa" AAArrrhg! Helpommin sanottu kuin tehty! :headwall:

Ah! Helpottipas purkautua! :LOL:
 
:heart:PERJANTAI 16.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp14/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp14/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp25/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp27/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp16/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp20/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp14/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp23/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp33/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp17/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp14/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp24/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp11/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp9/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp14/28...............yk3............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp37/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp10/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp27/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84...........kp41/26..............yk?......................?
minime..........kp4/30-34 ............ yk11..............toinen toiveissa
äippäliini83....kp12/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp12/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 16.1
la 17.1
su 18.1
ma 19.1P123
ti 20.1
ke 21.1delfis
to 22.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:



 
huomenta.

ipaipa testi edelleen negaa??? päivät menny kivasti yli jo, jospa se plussaa kohta näyttäis.

delfis, valtsukka, emmama voiskos teille jotan testipäivää laitataa listaan?

).( odotusta odotusta.. mutta lähetän nyt teille kaikille tätä positiivista energiaa :D
 
Liisa75
Onnittelut kosinnan tai plussan saaneille!

Ja pahoittelut niille kohtalotovereille, jotka jatkavat plussan metsästystä.

Mut voisi poistaa tästä pinosta, kun ei sitä plussaa vuoden alkajaisiksi tullut. Taidan siirtyä tuonne helmikuun jännääjien pinoon.
 
äippäliini kiitos innostuksesta :) Kaksoset oiski tosi hurja homma! :D

Muille jättikovia plussatuulia! +++++++++++++ :whistle:

E-V-A ajattelin testata tuon "ekan" ovulaation mukaan ke 21.1. Se oiski sit meidän vuosipäivä, eli loistava ajankohta plussata! ;) Sitten ollaan oltu yhdessä 9v.

).( Mä oon täällä oksennustaudissa. Toivoin ensin että etova olo ois jotain muuta, mutta taitaa se vatsatauti olla kun molemmat päät päästää pihalle jotain :LOL: Sit kaiken tuon mausteena on alaraajoissa tajuton lihas ja nivelsärky. Särkylääkettä ei pysty ottamaan, kun heti tulee pois. :| No, eiköhän tämä tästä!
 
E-V-A mä voisin huomeaamuna yrittää testailla jos vaan porukka antaa myöten ja kerkeän karata veskiin ennen ku kaikki on ylhäällä :D Mieli ois poltellu testata jo tänään mutta eipä ehtinyt. Täällä yhä edelleen palelee mutta voipi johtua tuosta kylmästä pakkassäästäki.
 
Heippa pitkästä aikaa :) En oo täällä ehtinyt kauheasti vähään aikaan käymään, joten en tiedä miten teillä muilla on mennyt, mutta toivottavasti plussatuulia riittää meille kaikille :)

(.) Ovis lähestyy..Just tein ovistestin ja tasavahvat viivat tuli. Arvasin kyllä kun eilisestä alkaen on ollut hirveä p*netus-olo kuten aina ennen ovista ja sen aikana :LOL: Jospa tänään ehtis tekemään asian eteen jotain kun mies saapuu kotiin :)
 
:heart:LAUANTAI 17.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp15/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp15/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp26/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp28/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp17/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp21/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp15/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp24/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp34/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri.............kp18/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp15/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp25/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp12/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp10/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp38/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp11/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp28/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84...........kp42/26..............yk?......................?
äippäliini83....kp13/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp13/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 16.1
la 17.1
su 18.1
ma 19.1P123
ti 20.1
ke 21.1delfis
to 22.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:

 
Heipsan!
E-V-A aattelin taas autella ja päivitin listan ja poisitin sieltä poishaluavat kun jumiuduin tähän koneelle kun kuuntelin isojen tyttöjen huoneesta kuuluvaa laulua kun meidän pikkutermiitti meni isosiskonsa kanssa laulaa pop, pop, pop ja yrittää se jotain muutakin vetää tuonne mikkiin, aikasta hauskan kuulosta :D

Meillä siis tuo neiti todella termiitti iässä, mitään ei tunnu uskovan, pahoja tekee vähän väliä, paiskoo tavaroita. Eilen kun tulin kotiin niin seiso keittiön pöydän ääres penkillä ja samassa paiskas lautasen lattialle ja rikkihän se meni :headwall: Sit kun olin saunas oli tyhjännyt nojatuolin et kaikki vaatteet ja tavarat oli lattialla vaik kuinka isosiskot oli kieltäneet niin ei mene perille :headwall: Toivottavasti tämä ikä menisi pian ohi kun tuntuu et päivään ei välillä mahdu muutakuin ei, ei , ei ja sit sitä itkua kun ei saa tehdä niinkuin itse haluaisi :ashamed: Toisina päivinä on kuin päivänsäde ja hoidossa mun työkaverilla ei tee mitään pahoja, onneks mut miks sit kotona :| Ehkä tässä hieman tämä vauvakuumekin laantuu vähäsen, neiti siis kohta 1v4kk.

Mukavaa viikonloppua kaikille, itselläni menee töiden merkeissä pitkinä päivinä
 
äiti vm 70 minusta lapset on pahimmillaan - ja parhaimmillaan 1,5 vuoden iässä. Tsemppiä :D

Meidän poika tuossa iässä, samana päivänä puolen tunnin sisällä 1. pesi hampaitaan vessanpönttövedellä 2. tiputti mun kännykän akvaarioon ja 3. kiipesi keittiön tasolle seisomaan ja tarkastelemaan mitä yläkaapeista löytyisi :LOL: Kyllä se nyt jo naurattaa..

Terkuin P123 ja dpo9
 
P123 kyllä testailin aamulla mutta negaahan se näytti ainaki vielä. Pitää kokeilla taas ens viikolla testailla. Keskiviikko ja/tai lauantai vois olla ihan hyviä päiviä jos ei menkat ole niitä ennen alkaneet. Ollappa vielä entisenlainen kierto että oli aina sentään päivän-parin tarkkuudella saman mittanen :headwall: Onnea sulle matkaan et sä sentään saisit huomeaamuna plussan! =)
 
P123 tuut sit heti kertomaan miten kävi! :D Pidän peukkuja.

).( Pientä menkkajuilintaa on alkanut olemaan ja valkkari lisääntynyt. Jännät päivät alkaa.... Viime kierrossa täti tuli kp 27.

Kaikille muille jännääjille myös +++++++++++++++ :whistle:
 
Heipsan!
Löytyykö ketään joka pystyy vastailemaan mun ihmetykseeni eli;
Tänään ajattelin et nythän ei ovistestiin pitäis tulla mitään viivaa kun ollan niin lähellä tätin saapumista mutta pettymyksekseni tuli hailakka viiva :( Siis suht samanlainen mitä sain kierron puolesvälissäkin ja silloinhan en edes vahvaa viivaa edes saanut Miten jatkuvasti ovisviivat on hailakoita, eikös ne pitäis olla edes joskun ihan tyhjiä siis tarkoitan että pelkkä kontrolliviiva vain näkyy? Joskus mulla ollut prismasta ostettavat ja nyt mammaksin ja silloinkin ollut sama juttu :ashamed:

Plussaonnea kaikille ;)
 
Äiti vm 70; Mun ymmärtääkseni juuri ennen menkkoja ovistesti reagoi nouseviin hormonitasoihin samalla lailla kuin oviksessa, eli ihan normaali reaktio sulla =) Enkä minäkään ole koskaan saanut kovin vahvoja viivoja ovistestiin, aina on jäänyt vaaleammaksi kuin kontrolliviiva. Sun "tyhjät" viivat on olleet varmasri silloin kun et ole tikuttanut tuossa välissä. Itse odottelen yöks-limoja, viime kierron venymisen takia en tarkalleen tiedä mikä päivä ovis on enkä jaksanut tikuttaa tässä kierrossa. Munasarjaa on nippaillut jo muutaman päivän.
 
Mä en ole "tyhjiä viivoja" saanu ovistesteihin ollenkaan, eli aina on tullu sellanen hailakka viiva joka oviksen lähetyessä tummenee kunnes on kontrolliviivaa tummempi. Testasin viime kierrossa huvikseen just ennen menkkoja niin hailakkaa viivaa tuli silloinkin...
 
Kiitos SantaMaria ja Flora =) ja anteeksi tosiaan kun näin tyhmiä kyselin tietämättömänä :ashamed: Kyllähän tässä iässä pitäisi tietää mutta :ashamed:

P123 täälä kovasti peukuttelen että aamulla plussa tulee testiisi :heart:

Mutta nyt yritettävä saada tuo pikku "riiviö" nukkumaan kun eivät taaskaan ole sitä saaneet ja tietty kun äippä tuli töistä niin eihän neitiä sit nukuta ;)
 
äiti vm70 minulla tulee usein hailakka viiva testiin pitkin kiertoa. Toisaalta kyllä ovistestit reagoivat HCGnkin kanssa. Ks linkki. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1294195#m14251966 Jotenka peukutellan tuon jälkimmäisen puolesta..

Ja kiitos tsempityksistä kaikille :heart:

Etkö delfis ole vieläkään testannut ? :) (Mistä tuommoinen itsehillintä tulee??)

Mikäs ipalla on tilanne?

Tsemppiä kaikille peittojen heiluttelu vaiheessa oleville ja +++++++++++++++++++ puhureita kaikille piinailijoille :whistle:. Muistakaa heti tulla raportoimaan. :p

Meikäläisellä tuo itsehillintä ei ole kovinkaan hääppöinen, siispä testasin tänään tyylipuhtaan negan, mutta päivätkin on vasta dpo 10 ovisplussasta, (ekasta sellaisesta, viime kierrossa niitä tuli 3, mutta tässä kierrossa lopetin tikuttelun ekaan plussaan)joten kirvestä en vielä kaivoon heitä. Joten samoissa mennään valtsukka.

Terkuin P123 ja dpo 10
 
:heart:MAANANTAI 19.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp17/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp17/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp28/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp30/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp19/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp23/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp17/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp26/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp36/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri.............kp20/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp17/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp27/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp14/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp12/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp40/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp13/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp30/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84...........kp44/26..............yk?......................?
äippäliini83....kp15/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp15/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 16.1
la 17.1
su 18.1
ma 19.1
ti 20.1
ke 21.1delfis
to 22.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:

[/quote]

 

Yhteistyössä