<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Täällä myös nega.. Näkyy taas tuo kierto venyvän. :headwall: :headwall: Lauantaina testaan taas ellei menkat oo sitä ennen alkanu. :hug: delfikselle. Kokeilehhan sinäki taas joskus myöhemmin uudelleen ellei täti saavu. Toivottavasti ei saapuis!!
 
delfis Ja hullu toiselle: mulla on 2 sellaista ystävää, jotka saaneet plussan testiin vasta 2 viikkoa oletetun menkkojen alkamis päivän jälkeen! Eli ei saa heittää toivoa vielä! Vasta sitten kun täti todistettavasti vieraisilla... ja parempi kun täti nyt vaan pysyisi poissa :heart: :hug:
 
Pidän peukkuja teille jännääjille :) Ja niinkuin moni on todennut, niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa!
).( tein nyt sen päätöksen, että tällä kertaa en testaa ennen kuin on menkat pari päivää myöhässä. Ihan tarpeeksi olen jo raskaustestejä turhaan kuluttanut. Kierto on pysynyt niin tasaisena, että eiköhän ne menkat kuun vaihteessa ala jos on alkaakseen. Katsotaan miten käy, hipsinkö kuitenkin apteekkiin ennen aikojaan :LOL:
 
Voii!! Ootte tytöt ihania ja tuotte toivoa =) Täällä ei vielä täti ole saapunu... Eiköhän se tämän tia huomisen päivän aikana ilmesty. Onneks tänään on viimenen saikkupäivä ja huomenna pääsee töihin. Ei kerkeä sit miettimään liikoja tai JUMITTAA vauvakuumepalstalla :LOL:
 
tervehdys.!

empä ole aikoihin täällä käyny.. on ollut vähän hulinaa, muuttoa ja eron poikasta ja muutakin vastaavaa... mutta nyt kaikki niiltä osin mitä mainioimmin

nyt on kp 2/28 ja yk 13, ihmetyttää vaan että miksi täti tuli monta päivää etuajassa :eek:

mutta tänne ei siis ihmeempiä... TAAAAS uusi yritys.. jospa kaikki vielä sais hyvän käänteen, ois tässä muutto todennäkösesti tampereelle jospa alkais uus elämä sitten

toivotan kaikille plussanneille näin yhteisesti onnittelut :) ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.. en kerennyt nyt valitettavasti lukemaan kaikkia juttujanne..

YP :wave:
 
:hug: yöperhonen tädistä.

Täällä ei täti ole vielä saapunu. Montapäivää kipuiluja takana. Alkaa jännät ajat... Jos oviksen bongasin oikein pitäis viimeistään viikonlopun aikana ilmestyä. Sit on jo myöhässä. Lämmöt ainakin on edelleen yli 37, kun normaalisti n.36,4.
 
:heart:TORSTAI 22.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp20/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp20/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp31/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp 1/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp 22/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp 3/28.............yk13..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp20/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp29/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa.............kp39/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri.............kp23/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp20/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp30/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp17/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp15/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp43/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp16/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp33/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 11/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp18/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp18/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 21.1delfis
to 22.1
pe 23.1
la 24.1
su 25.1
ma 26.1
ti 27.1
ke 28.1

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:







[/quote]

 
Mä hengailen täällä jatkuvasti, tarttis varmaan hankkia elämä. Tai siis ehkä uus työpaikka, jossa olis hommia.

Flora me mennään sun kanssa varmaan aika samoissa, uskoisin mulla olevan nyt kanssa dpo 4 tänään.
 
Hullua taas ruokitaan! Tai sitten hulluutta.... tätioireet nimittäin katos. Ja toiveet tietty heräs. Tulkaa iskemään mua jollain allways-paketilla päähän ja palauttakaa mut maan pinnalle! :LOL:

Hirveetä rääkkiä... parin päivän päästä tulee iso itku, kun se täti paikalle kuitenkin kurvaa.
Filuuri Ollaan tän palstan suurkuluttajia!:D Sullaki alkaa pian jännät paikat. :p
valtsukka :hug:
 
Urk, todellinen suurkuluttaja täällä taas. :D

delfis koska testaat? Mä olen ihan kieli pitkällä täällä odottamassa testituloksia. :p Mä elän toivossa, että pääsisi ensi viikon torstaihin ilman tätiä, niin sitten voisi pe testailla. Tai jos se #%#&# kääkkä on aikeissa tulla, niin toivottavasti tulee edes mahdollisimman ajoissa.
 
Filuuri ihana uskollinen palstakaverini! :LOL: Roikkukaamme yhdessä! :D Ajattelin malttaa tällä kertaa päivystää sitä jonka nimeä en aio edes sanoa. Jos ei saavu paikalle, ajattelin ehkä ke.... Jos odottaa malttaa.... Vai odottaisinko peräti tostaihin :p
 
Oih delfis sulla on sitten rautainen itsekuri. Mulla on myös ajatus siitä, että odottaisin sitä nimeltä mainitsematonta, mutta epäilen vaan mitenkähän onnistuu. Toisaalta voi olla, että ei tarvitse odotella vaan se epämiellyttävä yllätys tulee jo hyvissä ajoin. Tai siis mikä yllätys...

Nyt mulla jomottaa alaselkää/vatsaa sillai menkkamaisesti. Olis kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus, jos menkat alkais jo nyt. Ja liian aikaista mihinkään kiinnittymiseenkään kun on vasta dpo 4. Kai. Ehkä tää on joku kiva sivuvaikutus niistä hormoneista joita sain. :headwall:
 
No mä yritin jo itselleni tuota aiempaa ovista uskotella, mutta kun olen testitikkujen kanssa leikkinyt, niin ei mennyt läpi. B) Ja kun kuvittelen tunteneenikin oviksen kipuna oikella puolella vatsaa, niin en pysty vakuuttamaan itseäni. :p
 
:heart:PERJANTAI 23.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp21/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp21/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp32/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
Flora-79..........kp 23/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp 4/28.............yk13..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp21/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp30/30...............yk4................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp24/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp21/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp18/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp16/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp17/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp35/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 12/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp19/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp19/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:


pe 23.1
la 24.1
su 25.1
ma 26.1
ti 27.1
ke 28.1

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:









 
:heart:SUNNUNTAI 25.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp23/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp23/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp34/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
Flora-79..........kp 25/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp 6/28.............yk13..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp23/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp32/30...............yk4................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp26/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp23/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp20/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp18/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp19/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp37/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp 14/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....k21/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp21/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:



ma 26.1
ti 27.1
ke 28.1

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:











 
Huomenta!
Tämä pino käynyt hiljaiseksi, perjantain jälkeen kukaan käynyt :/
E-V-A pikaista paranemista :hug:

Täällä testattu aamuyöstä apteekin herkällä nega :headwall: Taitaa tuo imetyksen lopetus sekottaa nyt kiertoa kunnolla Kohta viikon ollut jonkinmoista juilimista ja muutaman päivän kuvottavaa oloa mutta nega mikä nega :(

Itselläni oli kyllä sellainen työpäivä eilen ja edellinen ilta et tulipahan sanottua esimiehelle ajattelematta mutta asiasta sanoin et saapi nähdä et kun tänään taasen samaisessa vuorossa et kommentoiko mitään. Hössöttää turhan paljon jo tulevasta kesästä ja kuinka pitäis saada jo nyt kesätyöntekijä ja kaikesta muusta eli stressaa siinä sivussa meikänkin Oikein odotan että raskaantuisin ja jossain vaihees pääsisin sanomaan et etippä sit uusi keittiöpäällikkökin samaan syssyyn loppukesästä alkaen mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää :/

Jotain ihanaa sentään eilisessä, olin hiihtämässä, 10,4km Aivan mahtavaa ja ajattelin et tänään menisin myös kun ei koskaan tiedä kauanko hiihtokelejä riittää.

Tulkaahan kertomaan miten käynyt koska monella kp.t aikasta pitkällä :wave:
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 

Yhteistyössä