<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Plussasin tänään vuodosta huolimatta :ashamed: Voihan se olla että pikkuinen onnistuisi kiinnitymään vuodosta huolimatta. Teen uuden testin sunnuntaina ja katson vahvistuuko vai häviääkö viiva.

Pitäkää peukkuja!

P123
 
P123 Hurjasti onnea ja todella toivotaan parasta :heart:

Sasuma ja YP :hug:

YP ja P123 teitä välillä täältä etsinkin ja luen kuulumisianne. Toivottavasti kevät tuo toivotun tuloksen Yöperhosellekkin :hug:

Vaihdoin otsikon :D

E-V-A ja potra poika 2kk (kohta)
 
P123, mitenkäs täällä, elätellään toivoa että kaikki olisi hyvin kun ei vuotoa tai kipuja vieläkään ole kuulunut... Lähete pitäis ens viikolla saapua sinne tutkimuksiin.. Sitä odotellessa. Ei muuten kummempia, huomenna taas töihin viikon sairasloman jälkeen..
 
E-V-A, kiitos kun jaksat käydä täällä aina pyörähtämässä :)

sasuma, kuinkas työpäivä.? ja kuinka muuten voit.?

ON: täällä on alkanut oviksen metsästys... ajattelin pitkästä aikaa tikutella tässä kierrossa.:)
mies oli ihana aamulla.. oli nähnyt unta että olin sairaalassa synnyttämässä ja sitten soi puhelin (mun herätyskello), että neloset on syntyny :LOL: toinen oli ihan tohkeissaan aamulla :) :heart: sano vaan että kaikki lapset oli ollu ihan samannäkösiä.. mut harmitteli sitä et ei kerenny saada tietoon sukupuolia ku sen mun pahuksen herätyskello soi...
että tällästä tänään :)
 
Voi mahtavaa Sasuma. Ihanaa että pääset noin nopeasti. Täällä pidetään peukut pystyssä että sielä olisikin kaikki hyvin!

Onko sinulla muuten raskaus oireet jatkuneet?

YPIhana sun miehes tosiaan :D Onnea tikutteluun!

E-V-A Kiitos myös sinulle peukutuksista. Ihanaa ja vauvan tuksuista arkea teille :heart:

P123 - viivat vahvistuu, joka päivä lirahtaa vähän verta :eek:
 
sasuma, mahtavaa.! ei ainakaan tarvitse elää epätietoisuudessa sitten enää. toivotaan että siellä kaikki olisi hyvin.!! :) :heart:

P123, oletkos lääkärillä miettinyt käyväsi.? toivotaan että sielläkin olisi kaikki kunnossa ja pikkuinen jaksaisi kasvaa.!!:)

täällä vietetty kivaa synttäripäivää :) miekkonen vei mut syömään ja voi että ku oliki hyvää ruokaa :) meinaspa hyvä päivä pilaantua äsken ku koirat karkas takapihalta... soittein jo hätäkeskukseenki ja ilmottelin karkureista.. onneks autoetsintöjen jälkeen molemmat löyty ehjinnahoin:) :heart: lähelle moottoritietä ne oli jo kerenny kyllä... onneks selvittiin vaan säikähdyksellä.!!!
 
P123 Rinnat on arat, oksentelu loppui reipas viikko sitten (..senkin takia jotenki pelkään että ei mun masussa ketään ole..). Tää närästys on ollu hirveintä alusta asti.. Eipä mulla oikeestaan muuta oireilua oo sitten ollu :p
Ja toivotaan että sulla olis kaikki hyvin ja pikkuinen seuraa matkassa mukana :)
 
Elikkäs täällä suunnilla eilen tuli kauheat limat joka sitten heti hyödynnettiin.. Tänään ovulaatiotesti näytti haaleaa plussaa. Ennen tätä päivää en ole taas testannut pitkiin aikoihin.. Lääkäri kyllä neuvoi odottamaan ne yhden menkat ennen uutta yritystä mutta mutta.......täällä taidetaan olla vähän liian malttamattomia :D
 

Yhteistyössä