Delfis - sinä piinaat meitä!
Entä
Santamaria?
Äiti vm 70 - lämmöt nousee oviksesta seuraavana päivänä ja nyt puhutaan nimenomaan aamulämmöistä, jotka mitataan aamulla ennen ylösnousua. Iltalämmöistä ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä.
Tsemppiä testailuun!
ON toisesta pinosta kopsattuna;
No niin. Jos jaksaisi hieman kirjoitella kuulumisia.
Meillä todellakin on tyttö nyt ollut 8 päivää kuumeessa ja poika on nyt 2 vai 3. päivää. Sitten kun yrittää hoitaa lapset kotona, tehdä työt ja muut normaalit rutiinit niin pikkaisen alkaa väsyttää. Lääkäri totesi olevan influenssaa.
Itselläni nyt kp 13 ja ajattelin käyttää nuo vikat O tikut tässä kierrossa. Niitä on 5 jäljellä. Harkitsin hieman että tekisin jtp silläkin riskillä että ovis jää bongaamatta. Tosin nuo GB:n digitikut lupaavat 99% varmuudella näyttää kierron 2 hedelmmällisintä päivää, joten periaatteessa toiselle päivälle pitäisi osua plussa.
Tikuttelu on sinänsä turhaa, koska tästä eteenpäin vaakamamboillaan jtp kunnes lämmöt nousee. Tai oikeastaan mamboillaan aina kun on mahdollisuus - mies lähtee tänään laivalle 2 vrk ja ensi viikolla minä olen työreissussa 2vrk ja juuri kun on kriittiset hetket menossa!
Ilmeisesti tästä sairastelusta ja väsymyksestä johtuen minulle on tullut lievä "lama" tässä kuumeilussa. Mielessä on käynyt omituisia ajatuksia kuten "onkohan kolmannen tekeminen viisasta", "mistä nämä isommat lapset jää paitsi kun kolmas rääpäle tulee taloon" ja "nyt elämä on kuitenkin jo melko helppoa", tai "eihän se nyt niin kauheaa ole jos se ei ihan heti tärppäisikään". Veikkaampa että tuo on ihan ohimenevä mielenhäiriö ja kohta hyper kuume palaa entistä kovempana.
Jatkamme siis harjoituksia normaaliin tapaan.
Terkuin P123 * pitää laittaa kello muistuttamaan että keretään siementämään kun mies on herännyt yövuoron jäljiltä ja ennen kuin se lähtee reissuun*
Kukas puhuikaan siitä pakkoseksistä