<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Heips :wave:

Nyt on sellainen kumma juttu että kierto pitäisi olla täynnä mutta ei merkkiäkään menkoista! Oletetun oviksen aikaan ei edes heiluteltu peittoja joten en kyllä usko olevani raskaana mutta kaipa sitten kohta täytyy testata jollei täti kurvaa kylään. Viimeistään eilen olisi pitänyt mielestäni alkaa. Odotellaan nyt pari päivää jos kierto jostain syystä on venynyt... mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan, viime viikon lopulla oli vähän aavistusta menkkajuilinnasta mutta sekin loppui. Eikä tuhrun tuhrua ole näkynyt joka mulla aina edeltää tätiä. Kummallista kun odottelin vain menkkoja saapuvaksi että päästään taas yrittämään! Niin nyt ne on sitten kadoksissa :LOL:

:heart:KESKIVIIKKO 4.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp12-33/22-33.....yk4-5...............kolmas toiveissa
kaz..................kp3/29-30............yk8............ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp11/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp16/28.............yk13.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp4/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp9/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp5/27-30..........yk4................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp33/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp29/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp12/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp34/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp7/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp31/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 4.2

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU

Huomenta ihanat naiset! =)

Täällä oudot nippailut ja viiltokivut jatkuu... lämmöt koholla ja valkkaria hulahtelee, eli "kuiva kausi" jäi kokonaan väliin. Hmmm... Saattaa olla että huomenna testaan. Tai torstaina, riippuu siitä miten kerkeän töistä hakemaan testin. Nännin ympärystäkin on tummunu. Tai sit mun näkö tekee tepposensa. Ehkä optikkoliikkeen myyjä tarvitsee uudet lasit! :LOL: Tää on niin rasittavaa tämä kuumeilu, kun mieli tekee vaikka minkälaisia tepposia.

Sai muuten eilen pomokin selville mun vauvakuumeen, kun mulla oli toimistossa unohtunu tämä palsta auki koneelle ja tuli kiirus myymälän puolelle. Silläaikaa oli sitten pomo käyny koneella :ashamed: No oli tosi positiivinen ja sanoi, että sehän ois tosi tosi tosi hienoa jos saisit vauvan. :)

kujakatit :hug:
delfis nyt sitä testiä kehiin...

).( Alkaa olemaan tuo 11päivää kestänyt tiputteluvuoto lopuillaan ja testiäkin tein tänään joka oli nega. Menkka tuntemuksia ollut havaittavissa, joten saattaa olla että menkat alkaa ajallaan ja tuo tiputteluvuoto ei ollut menkat vaan jotain muuta mistä toivottavasti saan selvyyden kun menen sinne gynelle.

Kirpeetä pakkaspäivää kaikille :wave:

En sit ehtiny tänään apteekkiin hakemaan testiä, mutta ajattelin josko huomenaamulla ottais näytteen talteen ja sit myöhemmin päivällä testais...

Onko teillä tietoa kauanko näyte säilyy siihen tarkoitetussa purkissa?

Laita pissi jääkaappiin, kyllä se säilyy päivän ajan.

Omaa napaa... menkat edelleen tulematta! Eilen illalla jo pelästyin, vessassa käydessä tuli veriviirullista limaa vähän, samoin tänä aamuna aavistuksen vaaleanpunaista limaa. Mutta mulla on aina tullut ruskeaa tuhrua ennen menkkoja! Lisäksi seksi tuntui kummalliselta eilen, teki vähän kipeää. Mulla olisi yksi testi kaapissa, taidan testata huomenna tai perjantaina jollei tätiä kuulu siihen mennessä. Jos tää on venynyt kierto niin kurja juttu, mulla kun on ollut niin tarkka aina :( Muuta raskausoiretta mulla ei ole kuin se että olen palellut kovasti iltaisin jo jonkin aikaa... olen nukkunut villapaita päällä :LOL:

Mooikka!
SantaMaria sullapas kuulostaa lupaavalta, kovasti peukuttelen että plussan saat huomenaamuna testiisi :heart:
delfis sinulle myös peukutukset et jospa huomenaamuna myös testailisit ja plussan saisit :heart:
Kujakatit :hug: tätistä
E-V-A :hug: negasta ja toivottavasti pian selkiytyis tuo kiertosi. Joko olit menossa lääkäriin vaiko vastako suunnittelit?

Täälä täti pakannut kamansa ja häipännyt, toivottavasti meikälaäisen kohdalta kokonaan et vaik kohta tuo taas meille majoittuukin niin jäisi vain noiden tyttöjen kiusaks eikä sit siirtyis minulle :ashamed:
pitäisi varmaan aloittaa taas syömään b-vitamiinii kun väsy painaa jatkuvasti :ashamed: Eilenkin meinasin ihan väkisin nukahtaa kun kattelin pikkupimun touhuja eikä vain yksinkertaisesti huvittanut tehdä kotihommia :ashamed: Illalla sain ruoskittuu itseni hiihtoladulle mut oli siinäkin työ mutta sain mä sit pari kertaa radan puurrettuu eli 10,4km sain sivakoituu :)
Illalla nukahdin kun meidän piti pikkuneidin kanssa lukee kirjaa ja heräsin kun mies tuli sänkyyn ja pulputti kun olen taas väsynyt ja pikkuneiti nukkuu mun vieres ettei taaskaan seksii :eek: Mä en kuulemma enää ikinä jaksa jne. mut sit kun siirsin neitin omaan pinnikseen niin mies halusi ite nukkuu mut sit vähän ajan päääst kyl virkos :p

Missä vaihees kp.t teillä lämmöt nousee? Mittailin juuri piruuttain niin nyt jo mulla noussut :whistle:

Plussatuulia kaikille ja mukavaa päivää

SantaMaria Joko oot testannu? =)

En sitten eilenkään sitä testiä ehtiny ostamaan. Tänään on ihan pakko keretä. Haluan olla täysin varma asiasta, kun huomenna lähden sinne työreissulle seminaariin ja lauantaina on varmasti tiedossa kostea ilta. En halua riskeerata mitään. Muutaman päivä sitten alkoi päänsärky, joka ei oo helpottanu, panadol ei auta. Siihen lisämausteena on tullu huimaus. :/ Noh haen tänään tuplapakkauksen, josko illalla testais ja sit huomenaamuna.

Oikein oikein mukavaa päivää kaikille!!!

Delfis - sinä piinaat meitä! :LOL: Entä Santamaria?

Äiti vm 70 - lämmöt nousee oviksesta seuraavana päivänä ja nyt puhutaan nimenomaan aamulämmöistä, jotka mitataan aamulla ennen ylösnousua. Iltalämmöistä ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä.

Tsemppiä testailuun!

ON toisesta pinosta kopsattuna;

No niin. Jos jaksaisi hieman kirjoitella kuulumisia.

Meillä todellakin on tyttö nyt ollut 8 päivää kuumeessa ja poika on nyt 2 vai 3. päivää. Sitten kun yrittää hoitaa lapset kotona, tehdä työt ja muut normaalit rutiinit niin pikkaisen alkaa väsyttää. Lääkäri totesi olevan influenssaa.

Itselläni nyt kp 13 ja ajattelin käyttää nuo vikat O tikut tässä kierrossa. Niitä on 5 jäljellä. Harkitsin hieman että tekisin jtp silläkin riskillä että ovis jää bongaamatta. Tosin nuo GB:n digitikut lupaavat 99% varmuudella näyttää kierron 2 hedelmmällisintä päivää, joten periaatteessa toiselle päivälle pitäisi osua plussa.

Tikuttelu on sinänsä turhaa, koska tästä eteenpäin vaakamamboillaan jtp kunnes lämmöt nousee. Tai oikeastaan mamboillaan aina kun on mahdollisuus - mies lähtee tänään laivalle 2 vrk ja ensi viikolla minä olen työreissussa 2vrk ja juuri kun on kriittiset hetket menossa!

Ilmeisesti tästä sairastelusta ja väsymyksestä johtuen minulle on tullut lievä "lama" tässä kuumeilussa. Mielessä on käynyt omituisia ajatuksia kuten "onkohan kolmannen tekeminen viisasta", "mistä nämä isommat lapset jää paitsi kun kolmas rääpäle tulee taloon" ja "nyt elämä on kuitenkin jo melko helppoa", tai "eihän se nyt niin kauheaa ole jos se ei ihan heti tärppäisikään". Veikkaampa että tuo on ihan ohimenevä mielenhäiriö ja kohta hyper kuume palaa entistä kovempana. :D Jatkamme siis harjoituksia normaaliin tapaan.

Terkuin P123 * pitää laittaa kello muistuttamaan että keretään siementämään kun mies on herännyt yövuoron jäljiltä ja ennen kuin se lähtee reissuun* :LOL: Kukas puhuikaan siitä pakkoseksistä :LOL:

Moikka :wave:
Kiitokset kaikista peukutteluista!
Mulla oli tänään hoitolapsi joten ehtinyt teille aiemmin kertomaan että SE OLI PLUSSA!!!!! :heart: Voi vitsi, en meinaa millään uskoa... olen tuijotellut vähän väliä tikkua pitkin päivää mutta ei se viiva siitä mihinkään ole hävinnyt :D Nyt vain toivotaan että vauva pysyy kyydissä loppuun asti, oikeastaan olen aika varuillani vielä koska kerran tuli km rv6.

Ja niille jotka surevat että parhaat päivät missataan syystä tai toisesta, me ei heiluteltu ollenkaan peittoja oletetun oviksen aikaan ja... olen raskaana! Ihmeiden ihme mutta tapahtui :D

Oikein paljon plussaonnea teille muillekin ja toivotaan ettei mun tarvi palata enää tänne!

Onnea Santamaria :hug: Saako udella millä perusteella olit sitä mieltä ettette kerenneet hyödyntämään ovista? Ja miten bongasit oviksen? Pikkuiselle tarrasukat matkaan että pysyy mukana seuraavat 9kk =) Ihanaa!!

Delfis - ihan oikeesti!! :D

).( Mies lähti tänään reissuun eikä edes keretty siementään kun mutsi tuli kylään! No toivottavasti ovis ei vielä tänne eksy..

Terkuin P123 kp 13/ 35

Tervetuloa Vatukka! Varovaiset onnittelut haamusta! :heart:

Niinhän siinä kävi, että nega tuli niin että paukahti. Nyt siis ainakin asia varmistettu ja voin hyvillä mielin nauttia coktail tilaisuudesta ja nollata. Toivottavasti vaan ei ovis täälläkään nyt viikonlopulle asetu, vaan kerkeää kotiin heiluttelemaan peittoja! :LOL:

No voi hitsin pimpuulat Delfis Ei auta muu kuin..

Kyllä - täsdsä vaiheessa elämää kun lähtee bilettään niin pitää ottaa koko seuraavan parin vuoden edestä :LOL:

Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut Vatukalle =)

Terkuin P123

:heart:PERJANTAI 6.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp14-35/22-33.....yk4-5...............kolmas toiveissa
kaz..................kp5/29-30............yk8............ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp13/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp18/28.............yk13.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp6/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp11/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp7/27-30..........yk4................toinen toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp31/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp14/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp35/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp9/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp33/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa
vatukka..........kp30/?.................yk1.............toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

ke 4.2

HAAMUILIJAT

vatukka

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:

SantaMaria hurjasti onnea :heart: :heart:

vatukka tervetuloa mukaan ja laitoin sut haamuilijoihin, eiköhän se kunnon plussaksi muutu piakkoin :heart:

delfis täällä mennään kans vähän samalla fiiliksellä, kuukautiset olivat todella oudot ja itseasiassa jatkuvat edelleen.. mutta kaipa se testi totuuden kertoo missä mennään. Onnea teille tähän kiertoon

P123 Ei siitä oviksesta aina tiiä koska se tulee, itse olen lopettanut koko oviksen metsästyksen. Toivon myös teille plussaa, pikaista sellasta.

).( Testi taas tehty ja nega se on, joten kierto varmaan tuo 14 tällähetkellä, tosin len vuotanut 14 päivää enemmän tai vähemmän. Onnex mulla on maanantaina se gyne. Oikeen mukavaa viikonloppua kaikille teille :wave:

Kiitokset :heart:

En tässä kierrossa jaksanut tikuttaa ovista joten ihan laskurilla ja limoista päättelin. Me heiluteltiin peittoa päivää ennen kun ensimmäiset limat alkoi, ja niitä tuli noin 5 päivää joten ilman muuta oletin että ovis oli siellä loppupäässä limoja, vatsaakin jomotteli pikkuhiljaa voimistuen koko ajan. Yritin kellistää miestä silloin puolivälissä limoja mutta oli niin kipeä ettei jaksanut. Seksissä oli siis viikon tauko juuri silloin kun oletin että ovis oli oireiden perusteella. Ilmeisesti se oli kuitenkin jo aiemmin kun luulin tai miehen simpat ovat sinnitelleet hengissä useita päiviä! Emme saa koskaan tietää miten oli koska en tikuttanut mutta hälläväliä jos tulos on tämä :D Toivottavasti saat E-V-A gyneltä apua!

Yhteistyössä