<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Onnea Vatukka :heart: :flower: :)

YP - mitä tahdonlujuutta! Ja tietysti kaikille muille myös :whistle: ++++++++++++++

Voi Äiti vm70 - ei käy kateeksi! Nimenomaan nuo isot lapset on hirveitä hoidettavia! Varsinkin kun itselläkin on huono olo! :hug:

E-V-A
toivotaan ettei sinun tarvitsisi ostaa tuota testiä :D Onko nuo lupaavat oireet lisääntyneet?

Terkuin P123 dpo 7 ja vain menkkaoireita :kieh:
 
:heart:KESKIVIIKKO 18.2.2009 :heart:



E-V-A...............kp26/22-33.........yk5...............kolmas toiveissa
kaz..................kp17/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp25/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp18/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp23/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp26/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp?/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp21/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:

 
P123 menkkaoireet voidaan myös laskea raskausoireeksi ;) Ei oo mulla mitään muuta, itseasiassa eilen itellä myös noita menkkajuilintoja, mutta niinkauan kun ei ala selkä särkemään on toivoa. Olen tosiaan tukkonen vaikka mulla ei oo flunssaa (niitäkin on tässä sairastettu) mutta en tiä voiko se olla raskausoire.

Mites te muuten suhtaudutte läheistenne raskausuutisiin?

Nyt ainakin tuntuu siltä että olen onnellinen muiden puolesta ja jos lähipiiriin vauvoja tulis ni pääsis niitä sitten paijaamaan. Meidän yrityksen aikana kaksi ystävääni ovat synnyttäneet :heart: Ihania palleroita.

YP joko on meille uutisia?
 
Huomenta!
Täällä alkaa vatsatauti olla selätetty vaikka vieläkin hieman huteraa, etovaa oloa mutta eilen maistui jo ruokakin. Tytöt menee jo kouluun ja miehen kanssa pidetään saikku päivä et huomenna sitten töihin ja pikkuneiti työkaverille hoitoon.
Tänään ajateltiin lähteää jo käymään kaupoilla ja naapurikaupungin kirpparilla, pitäis pimulle etsiskellä noita 80-86cm vaatteita, varsinkin bodeja kun alkaa olee vähissä jotka mahtuu ja ties mitä muuta kivaa löytyy jo valmiiks ;) Mä aina ostan jos löydän halvalla hieman isompiakin kokoja.

Mites te muuten suhtaudutte läheistenne raskausuutisiin?
Viime syksynä se oli jossain vaiheessa mulle kova pala et itku tuli kun kuulin et joku oli raskautunut ja itse en ollut vielä mut yritin olla iloinen hänen puolestaan, mulla siis vasta yksi tuttava raskautunut ja sekin kipinä lähtenyt meidän neidistä :) Nyt kyllä kovasti tsemppaa mua tässä asiassa =) Täytyy vain lohduttautua että kyllä se meidänkin vuoro tulee kun aika on ;)

YP kauanko aiot pitää jännitystä yllä ;)

Täällä monella muullakin kp.t kivasti, nyt listaa testipäiviin et päästään jännittelee teitä vuorotellen, P123 , E-V-A ym.

Mut nyt minä lähden aamukaffelle, mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Osui tällainen silmään tuolta mitäs nyt....
Sit kun luin tuota iltasanomien juttua loppuun niin mä kyllä täysimetin neitiä 5,5kk ja olen siitä tosi tyytyväinen vaikka kirjoitus olisikin mitä mieltä tahansa, mielestäni meillä ihan hyvin kasvanut jne.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1645486
Kyllähän tämä jakaa mielipiteitä ja jospa mekin saadaan tästä jotain "lisäeloa" tähän pinoon ;)
 
huomenta! mä oon 3päivää kotona ku ipanaatti ollu kuumeessa, sunnuntaist lähtien koko ajan yli 38, nyt tänää en oo lapselt mitannu lämpöö, mut vaikuttaa jo paljo terveemmält. mä en ois selvinny pelkällä täysimetyksellä... toi meijän pikkumies paino syntyessään 4,355kg ja oli 55cm ja söi synnäril imetyksen jälkeen 45ml päälle... :D siel sit yks kätilö sano että kannattaa antaa lisämaitoo jos ei tunnu saavan tarpeeks ruokaa kun on niin iso jässikkä. 2kk eteenpäin alotin varovaisest luumusoseen ummetuksen takia. joten 4kk iässä osas jo hyvin alkaa ottamaan jo kasvissoseita, painokii silloin jo reilu 8kg. mulle se on ihan sama kuka haluaa pitää täysimetyksellä ja kuka ei. meijän tilanteessa se ei ois onnistunu, koska ipanaatista ois tullu aliravittu ja sitä en halunnu. :D ja ihan terve tuo on, ei oo tähän mennes syönny yhtään ab-kuuria, ikää siis 2wee ja 3kk. toi flunssa mikä sil nyt on, on ensimmäinen missä kuume on noussu yli 39 ja aiemmin on ollu lämpöä päivän tai kaksi. mutta se siitä.

oma napa: tissei koskee, tulevista menkoista saattaapi johtua... välil alavatsaa juilii, mut sekii on normaalii... hitaasti menee aika :kieh:
 
noooh, jännitys loppu.!
täällä lähdettiin seuraavaan kiertoon.. (kp 3/28 ja yk 14) hurjat yk:t mulla :/ mutta tämän kierron yritän olla mahdollisimman paljon pois näiltä sivuilta :D (vähemmän stressiä siis, toivottavasti)
ja tuli meille uusi koiravauvakin eilen niin menee sitten sen kanssa touhuillessa ja tutustuessa :)
ja arvatkaa vaa, nyt kun on kolme koiraa ni eiköhän sieltä ihmisvauvakin putkahda kohta tän kaiken keskelle :D niin se yleensä vaan on.! :D :D

puhkun kovat plussatuulet teille kaikille tänne.!!!! +++++++ :whistle:

YP :wave:
 
E-V-A, kiitos :) ei se auta jäädä tuleen makaamaan... pakko vaan jatkaa eteenpäin ja jatkaa yritystä.! ei olla vielä käyty.. kaippa se on sinne mentävä, on vaan niin vaikea saada lääkärille aikaa, joka vois antaa lähetteen naistenklinikalle.. :/
 
kaz
yöperhonen reippaasti vaan tutkimuksiin ja vähän äkkiä :D Kerro sitten meille, mitä siellä selviää.. Ei kannata jäädä odottelemaan, kun alkaa vuosi olla täynnä.. Niinhän ne sannoo, että heti kun on aika varattu, niin tullee raskaaksi :heart:
 
YP :hug: Mars lääkärin juttusille. Jos siis itsestänne tuntuu siltä että haluatte lähteä selvittelemään asioita. Sitten kun odotatte lääkärin aikaa, voi hyvinkin olla että tärppää :)

E-V-A
Minulla ei tee vielä yhtään tiukkaa kuulla läheisten raskaus uutisia. Yritystä on kuitenkin niin vähän takana ja esim. tuttavamme ovat yrittäneet n. 3 vuotta ja nyt ovat menossa ekaan keinohedelmöitykseen, vaivaisen yhden alkion voimin, jolla on 70% mahdollisuus selvitä sulatuksesta. Ikää tasan 30 heillä :( Toisaalta - valehtelisin jos väittäisin, etten ole yhtään kade kun joku meikäläisistä raskautuu :ashamed:

Ja vielä kysymys E-V-A - aukesiko hanat, vai vieläkö jännäilet? *Peukut pystyssä*


Äippäliini83 ja E-V-A - milloinkas meinaatte testata?

Äiti vm70 - ihanaa että olette tass tereiden kirjoissa :)


).( Huomenna! Malttamattomuuttani aion petyttää itseni huomenna :whistle: :ashamed: Teen siis testin aamulla. Dpo:t on vasta 10, joten pettymyksen riski on huomattavan suuri. Mutta saa peukutella =) Tulen sitten kertomaan kunhan kerkiän.

Hyvää yötä!

P123 ja dpo 9 yk3
 
Heippa pitkästä aikaa!!! Tuntuu, että oon ollu pois iäisyyden vaikka kyse on vain parista viikosta! :D Paljon onnea vatukalle ja haleja tarvitseville oikein iso :hug:

(.)Työmatka meni ihan mukavasti, mutta sen jälkeen alkoi pieni projekti ja olen ollut töissä 8-21 joka päivä ilman minkäänlaista vapaata, eli tässä kierrossa on jäänyt ovis bongaamatta ja peitot heiluttamatta ja vauvakuume palstailut palstailematta. Tämä pitkä työrupeama loppuu onneks sunnuntaina ja sit saa taas hengähtää. Nyt siis tätiä odotellaan saapuvaksi, niin pääsee taas uuteen kiertoon ja uusiin kujeisiin :D
 
:heart:TORSTAI 19.2.2009 :heart:



E-V-A...............kp27/22-33.........yk5...............kolmas toiveissa
kaz..................kp18/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp26/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp19/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp24/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp27/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp?/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp22/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:



 
Huomenta :heart:

).( Täällä pysyy viel hanat kiinni.. mikä lie oli kun pyyhkiessä tuli vähän vaaleanpunaista. Tietty seksikin voi aiheuttaa jos limakalvot kuivat. Täällä ei mitään hajua koska ollu ovis ja en yhtään tiiä koska sitä testais. Kaipa sitten lähempänä tuota kp33 rajaa ;)

P123 toivottavasti saat testiin jotain näkyviin, ajoissa kyllä meinaat testailla.

delfis onpas sulla ollut kiireistä. No jos ootte ees kerran seksiä harrastanu, ni mahis on olemassa.
 
Heipsan!
Mulle iski vatsatauti uudestaan :x just kun kuvittelin että ollaan kunnossa :/ Aamulla 5 aikaan heräsin kuvotukseen ja siit puol tuntii niin eikös taas vatsas mourassu ja vesiruikulil et se siitä töihin menosta. Ehdin mä siel vessas istuu ainakin 10 kertaa kun työkaverille soitin et jospa et sittenkään lähde sinne kokoukseen vaan meet mun puolest aamuvuoroon :(

YP :hug: Toivottavasti saisit pian ajan sinne lääkäriin koska tuo sinun yk.si on kyllä pitkä :hug: Minkärotuinen koiravauveli teille tuli?

E-V-A hyvä ettei vielä mitään vuotoa alkanut, jospa saisitlussan, peukutukset :)

P123 peukutukset testailuun ;)

delfis toivottavasti tosiaan helppais nuo työkiireesi, aikasta rajulta kuulostaa.

Mukavaa päivää kaikille ja plussapuhureita :wave:
 
Moi vaan pitkästä aikaa.. en muista olenko jo täältä poistunut kokonaan... kun viellä kuumeilin kirjotin 3 eri ketjussa ja nyt laittelen jokaiseen ketjuun hyvät jatkot :)
ensi viikolla olisi ultra jolloin selviää kuka masussa asuu vai asuuko ketään.. toivottvasti siellä on pieni toukka :)
kovasti plussia kaikille jotka sitä ei viellä ole saaneet, plussa tuulia :heart: :heart:

zeny 10+6 :heart:
 
äiti vm70, täytyy taas rueta soittelemaan ja piinailemaan, josko saisi aikaa sinne lääkärille ja siitä mahdollisesti eteenpäin tutkimuksiin :)
meille tuli tollanen sekarotunen pikkanen.. sen emo on saksanpaimenkoira ja isä on rotikka. :) aivan ihana valloittava persoona.<3 samoja rotuja kuin meidän tuossa toisiksi vanhimmassa koirassa, mutta vain toisinpäin :) silti ihan erinäköisiä, vaikka samoja rotuja niissä on.!
 
Kerkesimpäs pikaisesti koneelle :)

Testi oli aamulla negaa, mutta yritän epätoivoisesti edelleen pysyä positiivisena :D Uusi testi sitten maanantaina.

Äkkiä nukkumaan :wave:

Terkuin P123 ja dpo 10 yk 3
 
P123 mä voin tunnustaa et testasin tänään tikulla mut ei se mitää näyttäny... :ashamed: esikoisest näytti 25 testil kp 28 erittäin haalean haamun... jotenkii on sellain olo et ne menkat alkaa jossain vaiheessa... mut sen näkee sitten... mulla taitaa ehkä olla tänää dpo 9... odotellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. meil on toi poitsu tänään ollu 5:ttä päivää kuumeessa, enää ei oo ku 37.6. mut on paljo väsyneempi ku eilen. ukko kävi hakees saitsu lapun niin oli hoitaja passittanu lääkärille joka oli määrän yskänlääkettä. en kyl sitä anna ku just on tullu vähä aikaa sit tutkimus missä oli et se lisää keuhkoputken tulehduksii. noi lääkärin määräämät lamaa keuhkoputkia, jolloin lima jää sinne, eikä tuu yskimäl pois kun ei yskitä... joten yskä lähteepi yskimällä. voiku ois jo huomen paremmas kunnos, kurjaa ollu katella kun toinen on kipiä...
 
:heart:PERJANTAI 20.2.2009 :heart:



E-V-A...............kp1/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp19/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp27/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp5/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp20/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp25/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp28/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp?/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp23/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:





 
Heipsan!

:hug: :hug: E-V-A ja P123 :hug: :hug:

Vatsatauti toivonmukaan selätetty, johan sitä vesiruikulii kestikin 5 aamua peräkkäin että sai istua vähänväliä vessasssa puolentoista tunnin ajan et sai suolen tyhjäks :ashamed:
Silti olen ollut töissä vaikka alkoikin talviloma mutta kun olin ainoa joka oli suht parantunut tuosta vatsataudista ja sit sainkin olla pe että lauantain 12,5h päivät, ihme kumma ei väsytä ei ainakaan vielä ;)

Itsellä ei tuntemuksii, tätiä odotan :ashamed: Eihän se nyt vielä voi tärpätä, ehkä joskus tai sitten ei. Mistä sitä tietääää miten luoja on nuo lapset meille "jakaneet"
Meillä neiti täyttää jo 1v5kk keskiviikkona :heart: Siitä on tullut jo iso tyttö, Meillä kun sanon että lähdetään ulos tai jonnekkin niin neiti hakee kuomat, pipot ym. mitä en vielä ole varannut ja sit niistäminen on uusi juttu ;) neiti ottaa paperin ja oikein turskauttaa siihen et räkä on sit ympäri poskia ja nauraa päälle omaa tekonauruaan :D
Eilen aamulla mulla oli aamupalaa varten juusto pöydällä ja mitä vielä etin niin neiti löysi pöydältä juustohöylän ja yritti itse höylätä juustoviipaletta :) Omatoiminen ;)

Tänään mennään laskiaisriehaan, en tiedä viihtyykö neiti siellä kun ei tykkää pulkassa istua mutta jos tuon isosiskonsa kanssa, toivotaan ainakin. Enkä edes tiedä mitä sielä on kun on seurakunnan järjestämä ja tuo 14v. olikin siitä puhunut että sinne mennään :)

Mukavaa laskiaissunnuntaita kaikille, palaillaan :wave:
:hug:
 

Yhteistyössä