<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:heart:TIISTAI 24.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp5/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp24/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp31/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp9/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp24/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp29/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp4/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp?/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp27/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:

P123 :hug: , eikun uutta yritystä putkeen. Ei tässä muu auta..

äiti vm70 alkaa päivät täyttymään,, josko vaikka olis pikkanen tarttunut mukaan sairastelusta huolimatta.

delfis ja äippäliini koskas testiä kehiin???

mä testaisin vaikka heti!!! jos ois pissatikkuja! :kieh: voi olla että on pakko käydä ettiis apteekist jotain! mut huomen viimeistää testaan, postis tulee herkät testiliuskat! must tuntuu että tuun tippumaan todella korkeelta! :ashamed: on sellain vauvakuume et huhuh... tänään dpo 12-13...

E-V-A Kyllä se tässä kierrossa kävi niin, että tuskin tarvii testailemaan ryhtyä. Työkiireiltä ja molempien työmatkojen takia jäi tämä kierto hyödyntämättä. 99,99% varmasti odotan tätiä saapuvaksi. Pitkästä aikaa ei ainakaan tarvitse pettyä. Tulevassa kierrossa heiluukin peitto urakalla varmuuden vuoksi jo kp10 ja päättyy vasta 25 :LOL: Ettei varmastikkaan tule oltua liian ajoissa tai myöhässä ;)

Huomenta!

äippäliini :hug:

Täällä odotellaan alustavasti jo tänään tätiä mutta viimeistään viikonlopulle :( Ihan puhdas nega tuli aamulla kun testasin ja ei ole kuvotusta, ei ole tissit kipeet eikä muutakaan sinne päinkään oiretta et vois olla raskauteen viittaavaa :/ Mut ei se mitään, eteenpäin, kyllä se jossain vaihees tärppää jos sen on tarkoitus :ashamed:

Eilen oltiin pulkkamäessä kaverini ja sen poitsun kaa, sit tultiin hernerokalle ja laskiaispullalle meille, nam :p Esikoiseni oli lisäks leiponut tuoreita sämpylöitä pullien lisäks. Oli sitten perinteinen laskiainen miesmuistiin :D
Mulla vielä tää ja huominen lomaa ja sit mun tynkäloma loppu eli perjantaina töihin :/
Mukavaa päivää kaikille :)

:heart:KESKIVIIKKO 25.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp6/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp25/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp32/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp25/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp30/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
P123..............kp5/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp19/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp1/25-29................yk3................toinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
TAMMIKUU 2009
HELMIKUU

äippäliini :hug:

).( Mietin, että miks tää on nyt näin vaikeeta. Mikä on vialla vai onko mikään. kaks lasta kuitenkin saatu tostanoin vaan ja nyt ei millään. Ja ikäkäkään ei todellakaan voi olla viel este moiselle. Ajattelin tämän kierron viel kattoo, mut sen jälkeen menen vaikka yksityiselle tutkimuksiin.. mulla kun on tuota pco epäilyä ollut. No katsellaan.. Jotenki vaan tänään taas huonompi päivä :'(

Tuokaa joku nyt plussa, se piristää aina kun tietää et kyllä se omalle kohdallekkin viel osuu.

äiti vm70 :hug: negasta, mutta voipi viel muuttua plussax :heart:

Heippa!

olin aivan unohtanu, että oon itteni tännekin tukkinu ;) Mulla on uus kierto jo reilusti puolessa välissä eli kp on 19/26-35. Ovis liuskoilla bongattu eilen, nyt vain jännitellään, että irtoaako se munis oikeasti sieltä. Eli mun testailut menee reippaasti maaliskuun puolelle, joten en virallisesti kuulu enää tähän pinoon.

kaz
E-V-A :hug: no on sulla kiertoja tässä vaiheessa pari vähemmän kuin minulla :wave: älähän murehdi. Mulla muuten on nuo kp:t tuossa väärin, ku laskeskelin itse niitä. Voit laittaa yhden vähemmän.:D 2.2. oli tosiaan kp1. :/

No niin täällä taas :wave: :wave: Mä aioin kyllä pysyä pois mutta eipä näy onnistuvan ainakaan kovin kauan :) Kierto loppusuoralla ja pari negatestiäki olen ehtinyt tekemään ku ei menkkoja ole näkynyt ei kuulunut. Yk on jotain 5-6, laittakaa vaikka 5 ja kp:t 35/24-55. Mahollisina raskausoireina on ääretön väsymys ja sen myötä pahantuulisuus. Palelee vaikka on monta vaatekertaa päällä ja jotenki semmonen yleinen vetämättömyys.. :/ Väsyttäääää |O

E-V-A :hug: :hug:
).( Mietin, että miks tää on nyt näin vaikeeta. Mikä on vialla vai onko mikään. kaks lasta kuitenkin saatu tostanoin vaan ja nyt ei millään. Ja ikäkäkään ei todellakaan voi olla viel este moiselle. Ajattelin tämän kierron viel kattoo, mut sen jälkeen menen vaikka yksityiselle tutkimuksiin.. mulla kun on tuota pco epäilyä ollut. No katsellaan.. Jotenki vaan tänään taas huonompi päivä
Ihan samahan se täällä on, joka kerta se kirpasee ja tuntuu ett haluis vaan mennä peiton alle ja pysyä sielä kun menkat alkaa. Tässä niin miettii että missä vika :eek: Aikaisemmin tullut herkästi raskaaksi ja nyt ei millään :'( :'( Itse olen tullut kahdesta lapsukaisesta heti raskaaksi ja keskimmäisestä olikohan yk 3 ja nyt ei ole ollut ehkäsyy 1v3kk mut menkatkin vasta tosin nyt puol vuotta ja imetyksen lopetuksesta 3kk.
Mulla tietty tuo ikäkin mutta eihän tässä kuitenkaan ole kuin 2v enemmän kuin viimeeks :ashamed: Pitäisi vain lopettaa yrittäminen.... helpommis sanottu kuin tehty :/

Mä kun katoin tuolta perhesuunnittelusivulta laskurista niin mun menkkojen pitäis sen mukaan alkaa vasta maanantaina 2.3 :eek: Silloinhan on jo kp 35 ja kerran aikaisemmin kun katsoin niin ihan paikkansa piti et en ymmärrä mut varmaahan se on et tätsy sieltä taas paikalle kurvaa ennemmin tai myöhemmin :ashamed:

Kaikesta huolimatta, nautitaan tästä päivästä ja plussapuhureita joilla testipäivät lähenee :whistle:

:heart:TORSTAI 26.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp7/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp25/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp2/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp26/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp31/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
P123..............kp6/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp20/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp2/25-29................yk3................toinen toiveissa
valtsukka.................kp35/24-55.......yk5.........................?

TESTIPÄIVÄT:

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
TAMMIKUU 2009
HELMIKUU

tervetuloa takaisin valtsukka kylläpä sulla alkaa päiviä olemaan kasassa.. toivotaan että se testi antaa pian toivotun tuloksen :heart:

äiti vm70 Mulle tulee toi sama peiton alle fiilis ku menkat alkaa. Sit yritän ajatella et meillä on jo lapsia, et ei hätää vaikka niitä ei tuliskaan lisää tai vaikka se hetken kestäsikin. Ja samalla ajattelen et miksen sais toivoa nopeeta raskautumista ja lisää lapsia vaikka niitä jo onkin. Ajattelen tosiaan että kun nuo ovat niin helpolla tulleet niin mun täytyy kokea myös se vaikeus ja miks ihmeessä mun täytyis :'( Jotenkin yrittää psyykata itteään tähän et jaksaa jatkaa. Monet yrittää vuosia sitä ensimmäistäkin ja mä valitan puolenvuoden jälkeen et miks tää on näin vaikeeta, mut miksen sais valittaa.. Lähipiirissä kaks just alkanutta raskautta ja helpolla (myönnän että olen kateellinen) vaikka yritän sanoa itselleni muuta :ashamed:

Leidit, mukavaa torstai päivää :heart:

Täältä työkiireiden keskeltä pikainen raportti.... kp2 täällä. Anteeksi taas vain tällainen kiireinen kirjoitus. Kunhan nämä kiireet tästä helpottaa pääsen paremmin taas teidän kanssa keskustelemaan :)

Täältäkin suunnalta oikein mukavaa päivää kaikille ja ++++++++ tuulia ja tärppionnea! :heart: :wave:

:heart:PERJANTAI 27.2.2009 :heart:

E-V-A...............kp8/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp26/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp3/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp12/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp27/27-29...........yk5................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp32/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
P123..............kp7/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp21/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp3/25-29................yk3................toinen toiveissa
valtsukka.................kp37/24-55.......yk5.........................?

TESTIPÄIVÄT:

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
TAMMIKUU 2009
HELMIKUU

E-V-A mulla taitaa nuo kp:t ollakki jo 37 ja tänään tein taas testiä :) Mun mielestä tikussa näky 1 kunnon viiva (kontrolli) ja yks haileen hailakkaaki hailakampi haamu :p ehkä kuitenki himpun verran selvempi ku eilen aamulla jollon viivanalku näky vain tietyssä valossa ja hyvän mielikuvituksen avulla. Sen verran kuitenki tuo eilinen askarrutti et piti heti tänä aamuna uusintatestiä tehä. Tämänaamusesta mies kyllä jo meinas et on se jo plussa ja kuulemma viiva ihan selvästi siinä näky. Ite kyllä vielä epäilen ja teen vielä uusintatestejä huomenna, ylihuomenna tai en tiiä millon :D Mielihän polttelis tekeen vaikka heti taas.. :)
Ei kuitenkaa kannata mua vielä ees haamuilijoihin laittaa ku on tosiaan niiiin niiin vaalee haalee tuo viivanalku et jos se onki sit vaan joku testivirhe tai joku. Mä sit ilmottelen ku saan selvempää tulosta (jos saan)...

Paljon plussapuhureita +++++ :whistle: kaikille!

äiti vm70 kiitokset.. Toivottavasti tuo vielä vahvistuis. :hug: sulle ja toivotaan ettei menkat sulla sittenkään alkais vaan saisit sinäki toivomasi testituloksen.

Mä täällä oon kyllä vielä vähän epäilevällä kannalla tuosta. Vähä väliä saa vaan käydä veskissä tikkua tutkimassa ja ihmettelemässä et onko tuo tuossa tosiaan haamu, viivanpaikka vai mikä näkövirhe.. Aiemmin en ole kyllä kyseisiin testeihin en sitte niin minkäänlaisia viivanpaikkoja/haamuja saanu. :ashamed:

Ai niin muuten.. semmonen oire vielä että veskissä saa käydä ihan jatkuvasti.. koko ajan vaan pissattas :)

kyllä tuo valtsukka kuulostaa siltä että plussa se on :heart:

äiti vm70 :hug: , mutta niin kauan on toivoa kun menkat pysyy poissa. Ja tietty menkkojen jälkeenkin voi testata, että jospa ne ei olletkaan ihan aidot menkat (myönnän teen välillä niin :ashamed: )

Valtsukka - varovainen onnittelu haamusta :hug: Tulehan heti kertomaan kun viiva tummuu :heart:

Taitaa monella muulla olla samat fiilikset kun meikäläisellä; yritystä on takana jo nyt enemmän kun kahdelta ekalta muksulta yhteensä :( ja kun itseasiassa kattelee noita meidän pinon kiertoja, niin meitä "keskivertokiertolaisia" on täällä aika paljon. En siis yhtään väheksy "pikkukiertolaisia", itsekkin olin sellainen vielä 10 päivää sitten :LOL:

Anteeksi narinani heille joilla kiertoja oikeesti paljon kasassa :ashamed:

Nyt ei auta kuin ruveta nauttimaan viikonlopusta

Terkuin P123 kp 7/~35 ja yk4

huomenta!

Kiitos kamut tsemppauksesta =)
Täti ei sittenkään vielä eilen kuvannut paikalle, mut sit huomenna tai maanantaina viimeistään :'( vaikka kuinka toivoisi ettei tule mutta testikin jälleen puhdas nega :( :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille, itselläni menee taas töiden merkeissä
:wave:

Yhteistyössä