Huomenta!
Kaikille pudonneille :hug: :hug:
Näyttää tuo lista et suht kaikki vasta alkukierrossa eli eiköhän tästä maaliskuusta tehdä se ennätyskuukausi plussien suhteen näin kevään kunniaksi
E-V-A Onnea gynekäynnille, toivotaan että kaikki kunnossa :hug:
:ashamed: :ashamed: Anteeks, saanhan palata, en osaa olla täältä pois :ashamed:
Täällä jotkut yrittäneet jo pitkään ensimmäistään, minulla sentään o kolme lasta vaikka nuo kaksi ovatkin jo teinejä mut silti minä itken yhtien menkkojen alkamista, typerää ja lapsellista, siksi tämä nöyrin anteeksipyyntöni :ashamed: :ashamed:
Kiitos siis kaikille haleista, ne kyllä lämmitti!
Minä kun olen aina tullut herkästi raskaaksi, esikko heti ensimmäisestä, kakkonen taisi olla 3 kierrosta mutta silloin nuorena en edes osannut ajatella että rakastella kannattaisi myös "niinä tiettyinä päivinä" et varmaankin siksi tärppi ei käynyt heti ja pikkuneitimme sai alkunsa siitä yhdestä ainoasta "vahingosta" jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä.
Nyt ollaan menty 1v3kk ilman mitään ehkäisyä mutta tuo imetys piti menkat poissa sen vuoden verran ja nyt sit imetyksen lopettamisesta on vasta tuon 2kk eli nyt olisi ensimmäiset "oikeat" menkat imetyksen jälkeen.
Sitä ehti taas saamaan ennen tätin tuloa mitä ihmeellisimpiä juilintoja ja oireita ja kun tuo kiertokin nyt venähtänyt tuonne kp33 mitä ei aikaisemmin ole ollut, lukuunottamatta edellistä kiertoa niin mielikuvitus sai valtansa :'( Nämä juilimiset ym. vain tarkoitti tätin saapumista mitä ei sitten vielä aikaisemmin ole ollut mutta nyt siis pitäisi yrittää ottaa rennompi ote asiaan ja hyväksyä et kyllä se vauveli varmasti meillekkin suodaan kun sen aika on ja muistettava että imetyksen lopetuksesta vasta 3kk menossa
Mukavaa päivää kaikille :wave:
Me lähdetään pikkuneidin kanssa kohta viemään isot likat kouluun ja sit kauppaan, jumppaan, perhekahvilaan, kotiin leipoo pullaa ja klo 16 kouluun yläasteelle keittelee kahvia parin muun äidin kanssa illan vanhempainiltaa varten kun Timo Nuutinen tulee puhumaan myös vanhemmille et "vaaratonta iskua ei ole" Pitää siis päivällä noille nuorille samaisesta aiheesta luennon. Tässä siis meidän vapaapäivämme