<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:hug: äiti vm70 oispa vaan se punapää pysyny sullaki pois!

).( alan pikkuhiljaa uskomaan että josko sitä tosiaan taas oltais raskaana. Viivat testeissä ei oo vielä ihan älyttömän paljoo tummunu mut ku kokeilin aamulla apteekista ostettua dBestin herkkää kasettitestiä niin siihen tuli ihan suht komia viiva :) On vaan tainnu mulla olla taas tuo ovis aika myöhään niin siks ei testit oikeen kunnolla vielä tuota plussaa oo meinannu näyttää. :)
 
Hurjan suuret onnittelut Valtsukka!!! :flower: :flower: Kivaa kun plussia kuitenkin tulee, vaikka helmikuu oli vähän hiljainen.

Mä kurkin täällä, vaikka niin päätin, että kuumeilut saa loppua kunnes saadaan joku diagnoosi siitä voiko mun kohdulla enää raskaaksi tulla. Mutta eihän se ole kuumeilua, vaikka kuumeilupalstaa lukeekin... B) Toivottavasti saan käydä jatkossakin vakoilemassa kuulumisia. Plussaonnea kaikille toivon!

Pahoittelut tädin yllättämille. :hug: Itsekin tätiä saapuvaksi odotan ja kiroan, koska tällä menolla seuraava vierailu osuu juuri siihen kun mun jatkotutkimusaika on kuukauden kuluttua. Blääh.
 
Kiitos valtsukka ja Onnittelut viivojen vahvistumisesta :hug: :heart:

Tää ottaa nyt niin koville, kovemmalle kuin koskaan aikaisemmin :'( :'( :'(
Mä taidan nyt luopua koko ajatuksesta että meille enää ikinä tulee toista piäntä ( neljättä lasta ) :'(
Tätä itkun määrää kun töistä kotiin olen tullut ja itku vaan tulee vaik kuinka yrittää pidättää enkä haluaisi kenellekkään täälä kotona näyttää et parun :'(
Jotain vikaahan mussa on ja lisäks ikä tekee siihen oman lisän :'(

Tsemppiä teille muille!
Poistun ainakin vähäksi aikaa nuolemaan haavojani :'(
 
:heart:TIISTAI 3.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp12/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp30/29-30............yk8...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp4/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp16/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp4/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp3/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp11/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp25/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp7/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp7/28-30....yk?........................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
 
Valtsukka hurjasti onnea :heart: :heart: Kerkesit viel nostamaan meijän helmikuun plussaajien määrän kolmeen.

äiti vm70 ei tää aina olekkaan helppoa, varsinkin kun saa kuukausi toisen jälkeen pettyä, ni alkaa tuntua siltä että kun ei ole jo onnistunut ni ei se sitten onnistukkaan. :hug: mutta varmasti teillekkin se neljäs tulee aikanaan.

).( mulla ois se gyne nyt vihdoin tällä viikolla ja odotan kovasti että saan tiedon onko kaikki hyvin. Tosin meillä alko oksennustauti jylläämään, et tietty sit olen ite kipeä enkä pääse ku aika olis, mut ... katsotaan.

Koitetaan leidit olla positiivisella päällä ja stemppiä :)
 
Kiitokset onnitteluista ja toivotaan että mahollisimman moni taas tässäki kuussa plussaa..

Mua palelee ja nukuttaa ihan älyttömästi mutta eipä aina voi vaan peiton allakaan kökötellä :) ..ja jotenki on sekasi mulla tuo pää ku oon monesti jo ettiny helmikuun pinoa täältä ja ny sattumalta huomasin et se oliki jo maaliskuuksi muutettu :headwall: :headwall: ¨

Tsemppiä, plussia ja iloista mieltä täältäki kaikille! :)
 
Hei vaan!Tulin tuolta maaliskuun malttamattomista tänne vakoileen :D jokohan sitä plussais VIHDOINKIN tässä kierrossa...yritystä ollu kovasti jo marraskuusta asti ja alan olla jo aika hermostuksissa,joo,tiiän tiiän,monet on yrittäny paaaaljon kauemmin,mutku tuntuu vaan ettei ikinä tärppää ja ympärillä muut raskautuu tosta noin vain ja ihan suunnittelematta :'( no,maire ei masennu vaan entistä kovempaa yrittää :LOL:
 
Huomenta :heart:

Hemmi haluutko että lisätään sut listalle kans? Joskus tässä vaan kestää ja tässä meidän ketjussa näyttää olevan aika monta jo kellä yk:t vaan nousee.

YP jokos ovis bongattu ja hyödynnetty?

).( tää tyttö lähtee kokeilemaan vyöhyketerapiaa ensikierrosta :)
 
E-V-A, kyllähän mä sitä ovista tossa olin bongailevani.. en vaan tikuttanu ku olin reissussa.! mutta eipä ainakaan jää yrittämisestä kiinni :D samaa kyselisin, että missä vaiheessa kiertoa siel vyöhiksessä pitäis käydä

ON: täällä ei kummia.. eilen illalla nukkumaan mennessä oli masu erittäin turvonnut ja tuntu kun siellä ois kuplinut jotakin.. ei siis mitään ilmavaivoja, vaan jtn ihan muuta.! :eek: ja saunassa ukon sisko sanoi, että maha näyttää siltä ku oisin raskaana :D ja kokeiltuaan sitä, oli edelleen sitä mieltä että siellä voi olla kehittymässä uusi elämä.! :) tiedä sitten....

YP :wave:
 
:heart:TIISTAI 3.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp12/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp1/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp4/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp16/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp4/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp3/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp11/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp25/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp7/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp7/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp9/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU

 
kaz :hug: nyt tuntuu et moni putoo. Jospa tuo kevätaurinko vähän lämmittäis mieltä ku alkaa kohta kunnolla paistamaan.

vyöhyketerapia mulle sanottiin et ennen ovulaatiota 2 kertaa. oon kyllä lukenu että siitä apua ois ollu.. katsotaan kuin käy.
 
:heart:KESKIVIIKKO 4.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp13/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp2/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp5/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp17/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp5/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp4/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp7/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp12/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp26/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp8/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp8/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp10/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU


 
niinuska05 :hug:

).( todella kun tuo kevät ja kesä koittaa niin saadaan muuta ajateltavaa kun vauvapuuhat ja sitten hups vaan ollaankin raskaana :whistle: Mulla on tänään se gyne, tulen sitten kertomaan että minkä tuomion sain.

mukavaa päivää :wave:
 
Huomenta!
Kaikille pudonneille :hug: :hug:
Näyttää tuo lista et suht kaikki vasta alkukierrossa eli eiköhän tästä maaliskuusta tehdä se ennätyskuukausi plussien suhteen näin kevään kunniaksi ;)

E-V-A Onnea gynekäynnille, toivotaan että kaikki kunnossa :hug:

:ashamed: :ashamed: Anteeks, saanhan palata, en osaa olla täältä pois :ashamed:
Täällä jotkut yrittäneet jo pitkään ensimmäistään, minulla sentään o kolme lasta vaikka nuo kaksi ovatkin jo teinejä mut silti minä itken yhtien menkkojen alkamista, typerää ja lapsellista, siksi tämä nöyrin anteeksipyyntöni :ashamed: :ashamed:
Kiitos siis kaikille haleista, ne kyllä lämmitti!

Minä kun olen aina tullut herkästi raskaaksi, esikko heti ensimmäisestä, kakkonen taisi olla 3 kierrosta mutta silloin nuorena en edes osannut ajatella että rakastella kannattaisi myös "niinä tiettyinä päivinä" et varmaankin siksi tärppi ei käynyt heti ja pikkuneitimme sai alkunsa siitä yhdestä ainoasta "vahingosta" jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä.
Nyt ollaan menty 1v3kk ilman mitään ehkäisyä mutta tuo imetys piti menkat poissa sen vuoden verran ja nyt sit imetyksen lopettamisesta on vasta tuon 2kk eli nyt olisi ensimmäiset "oikeat" menkat imetyksen jälkeen.
Sitä ehti taas saamaan ennen tätin tuloa mitä ihmeellisimpiä juilintoja ja oireita ja kun tuo kiertokin nyt venähtänyt tuonne kp33 mitä ei aikaisemmin ole ollut, lukuunottamatta edellistä kiertoa niin mielikuvitus sai valtansa :'( Nämä juilimiset ym. vain tarkoitti tätin saapumista mitä ei sitten vielä aikaisemmin ole ollut mutta nyt siis pitäisi yrittää ottaa rennompi ote asiaan ja hyväksyä et kyllä se vauveli varmasti meillekkin suodaan kun sen aika on ja muistettava että imetyksen lopetuksesta vasta 3kk menossa :)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
Me lähdetään pikkuneidin kanssa kohta viemään isot likat kouluun ja sit kauppaan, jumppaan, perhekahvilaan, kotiin leipoo pullaa ja klo 16 kouluun yläasteelle keittelee kahvia parin muun äidin kanssa illan vanhempainiltaa varten kun Timo Nuutinen tulee puhumaan myös vanhemmille et "vaaratonta iskua ei ole" Pitää siis päivällä noille nuorille samaisesta aiheesta luennon. Tässä siis meidän vapaapäivämme ;)
 
).( Tulin nyt sitten kertomaan lääkäri kuulumiset. Löytö PCO, mitä epäilinkin. Mulla se hyväpuoli että ei ole ylipainoa. Lääkäri suositteli jättää sokerit, perunan, pastan ja valkoset jauhot pois ruokavaliosta ja jos ei 3kk sisällä näytä testi plussaa niin sitten saan lääkkeet. Ultralla katottiin ja yksi johtava follikkeli tai follikkelikysta näkyi 15mm läpimitta. Ei osannut sanoa että kumpi oli ja totta puhuakseni en edes ymmärrä noista mitään. Yritin hieman googlettaa, mutta kyllä niin tietämätön olen näistä. No sellasta tänne ja katotaan mitä tuleman pitää :|
 
:heart:TORSTAI 5.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp14/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp3/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp6/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp18/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp6/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp5/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp8/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp13/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp27/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp9/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp9/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp11/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU




 
kaz
E-V-A Minä en ole vielä käynyt tutkimuksissa, mutta hyväkarppausta olen noudattanut jo aika pitkään. Riisi tosin kuuluu myös kiellettyjen listalle. Mulla ei ainakaan ole auttanut. :/ Toivottavasti sinulla tuo vähähiilihydraattinen tuloksia. :saint:

on: Itse olen tässä pikkuhiljaa alkanu epäilemään, että ovuloinko ollenkaan, koska en vahvaa plussaa ole testiin saanut vaan ainoastaan himmeitä. Mikäköhän auttaisi?
 
kaz minulle lääkäri sanoi että jos ei siinä 3kk tuloksia tule niin sitten saan lääkkeet. lisäsi vielä että harvoin syy on kahdessa asiassa. Voi olla että pelkkä ruokavalion muutos auttaa, mutta aina se ei toimi. Meillä on kuitenkin kaksi ihan luomu lasta. Joten olen aika optimistinen tässä asiassa. Kannattaisi varmaan kaz varata aika lääkäriltä ja tutkia tuo ovulointi.. voi olla että joskus ei auta muu kuin lääkeet.

Lääkäri sanoi vielä, että ovista ei saa kytätä ja uusimman tutkimuksen mukaan siittiöt eläisivät jopa 5-9päivää, mutta aivan varmasti 3-5 päivää. Kyllä se kuulemma kohdalle osuu jossain vaiheessa. Tuli vaan mieleen että mahtaako lääkärit lukea näitä palstoja ja sitten naureskella meidän nippailuille ja limoille :LOL:

äiti vm70 sulla oli sitten kiireinen vapaapäivä.. Älä ole murheissasi, kyllä se plussa aivan varmasti teillekkin vielä tulee. Jotenkin aina ajattelen niitä jotka toivovat sitä ensimmäistä ja joutuvat elämään sen asian kanssa että tuleeko niitä lapsia ikinä. Toki meilläkin joilla jo lapsia on, on oikeus surra. :hug:
 

Yhteistyössä