<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

E-V-A, tuskin ne ees sitä päivää on myöhässä :LOL: mun kropan tuntien täti tulee ajallaan.!
vinkiksi piristykseen annan sen, että lähe vaikka kävelylle :) ota hyvää musiikkii mukaan ja kävelet vaan.. mäkin oon tänään käyny jo kahteen otteeseen kävelyllä :)

Huomenta!
E-V-A toivottavasti mielialasi olisi jo hieman piristynyt perjantaisesta :hug:

YP testaisitko huomenna, tänäänhän sulla päivät täysi ;) kurkkasin juuri tuolta perjantai päivityksestä, peukutukset plussaan :heart: =)

Täällä pitäis olla ovisaika, ainakin ihan llähellä mutta mutta kun joko me ei jakseta pupuilla tai sit miehella "suorituspaineita" ei irtoo :ashamed: et taitaa tää kierto mennä sivusuun mut nyt vaan pitäis osata asennopituakkin siihen oikeen :ashamed:

Mulla sämpylätaikina kohoomassa, ei tuo pikkuneiti katso et onko arki vai sunnuntai kun 6 aikaan heräää eíkä halua sit enää köllötellä :) Äippä vain olisi halunnut hieman pidempään nukkua mutta ei voi mitään :/ Ehdimpähän tekee hieman kotihommia ja käymään lenkillä ennen töihin menoa ;) Huomenaamuna taas sali ja uimala aamu ja sit onkin 11,5h työpäivä ja lisäks mulle tulee "hoitolapsi" koululainen viikoksi kun iskä lähtee työreissulle. Hieman erilainen viikko mutta antaapahan vaihtelua meidän arkeen.

Plussia pinoon odotellen ja mukavaa sunnuntaita kaikille

huomenia.!

äiti vm70, en kyllä varmasti uskalla testata :D ja eiköhän se punainen paholainen kuitenkin tän päivän aikana saavu, viimeistään illalla..!
täälläkin herätty jo 6.30 ton kummityttösen kans :) ihan kiva herää aikasin, ni ei mee päivä hukkaan...

tätiä ei vielä näy eikä kuulu.. mutta onhan tässä vielä päivä ja ilta aikaa..illalla ja yöllä oli todella etovaa oloa ja masua nipisteli.... joko tämä nyt on sitä jotain tai sitten on vatsatauti tulossa.!! tiedä häntä. kauhee nälkä, mut ei uskalla oikee syödä mitää ku on nii paha olo.!

YP :wave:

YP sä oot uskomaton! Mä en käsitä miten sun kantti kestää olla testaamatta, oireetkin niin lupaavia ;) =)
Höh, tulen sitten vasta huomenillalla tarkistamaan tilanteen kun pääsen illalla töistä, nyt siis pitkä ja piinaava odotus sun puolesta ;)

:heart:SUNNUNTAI 15.3.2009 :heart:

E-V-A...............kp24/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp13/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp16/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp28/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp16/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp15/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp18/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp23/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp37/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp19/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp19/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp21/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:

LA 21.3......... E-V-A

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU

Huomenia :heart:

äiti vm70 kyllä täällä ollaan jo paremmallla mielellä, tosin olen kiukkunen ja ärtynyt kokoajan,, mies ei saa koskea muhun kun mua ärsyttää :ashamed: oikeen ajattelen niin et ihan sama vaikka koko vauvaa ei tulis, mut nyt ei huvita sextata :/ Ohimenevää tai sitten ei, mä kun en raskausaikana oo kovin himokas tapaus :D No tuskin tää sitä on,, kaikki nä kiukkuärsytykset viittaa kyl menkkoihin.

YP todellakin oot aika sissi,, mä oisin jo testannu monesti, mut ehkäpä kun se sit on oikeesti sitä ni ei sillä niin kiire ole, ei se vauva sieltä mihinkään häviä vaikka ei testiä tekis. Mutta pidän peukkuja että testi näyttää toivotun tuloksen.

äiti vm70 sä oot sit todella kiireinen nainen, aina menossa ja työpäivätkin aika pitkiä (satutko olee ravintola-alalla?) En tiiä onko meillä ollu puhetta meijän ammateista

Mä oon valmistunu parturi-kampaajaksi, mutta tehnyt ennen lapsia ravintola-alan töitä tarjoilijana. Sinne pitäs nytkin kohta puoliin palata takaisin. Haaveissa siintää lähihoitajan opinnot ja myöhemmin (unelmien täyttymys olis kätilö ).. Voishan sitä suoraan hakea ammattikorkeeseen, mut kun lapset on pieniä ni ei varmaan riitä rahkeet mihinkään himo pänttäämiseen.

E-V-A, en tiiä onko tää nyt sitä, mut en vaan uskalla testata, jos sieltä pärähtääkin sit se vitivalkonen nega naamalle :D itseasias, ajattelin et oisin testannu tänää aamulla, mut sit unohin ku touhusin ton kummityttösen kans, ni meni sit aamupissi sivusuun :LOL:
ja mulla on muuten ihan sama juttu, ei huvita YHTÄÄN sekstata.! ei oo tehny vähään aikaan mieli.. ja tää ei oo ollenkaan normaalia.!

itse kans haluisin kätilöks :) serkku on, ja nauttii työstään erittäin paljon.!! oon käyny hetken lähihoitajakoulua, mutta se jäi sitten kesken monestakin syystä.. joskus on vielä aikeissa käydä se loppuun ja mielellään oppisopimuksella, kun ei tuo koulunpenkillä istuminen ole minua varten :D

:heart:MAANANTAI 16.3.2009 :heart:

E-V-A...............kp25/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp14/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp17/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp29/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp17/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp16/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp19/27-29............yk5...............toinen toiveissa
P123..............kp24/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp38/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp20/25-29................yk3................toinen toiveissa
paimentyttö....... kp20/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp22/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:

LA 21.3......... E-V-A

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
TAMMIKUU 2009
HELMIKUU
MAALISKUU

Huomenta täältäkin päin! Minäki tulin tänne kurkkaamaan joko YP ois testannu =)
Plussaonnea!

Kysymys teille naiset: Tähän kiertoon en ollu valmistautunu tikkujen kera, joten nyt on ovista koitettu bongailla lämpöjen ja limojen avulla. Kumpaan te luottaisitte enemmän? Kun ovisvihlontaa on ja limailusta päätellen ovis ei oo voinu vielä olla. Tänä aamuna kuitenkin lämmöt 0,4 astetta korkeammalla kuin eilen :eek:

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!! :heart:

YP - kukkuuuu :whistle: :wave: ?

Delfis
Kyllä lämmöt on varmin ja ensisijaisin tieto oviksesta, mutta yksittäinen lämpö ei kerro mitään. (Olitko nukkunut huonosti, ottanut lämmön vasta ylös nousun jälkeen, eri aikaan kuin normaalisti, flunssaa..?) Vasta kun lämmöt ovat olleet nousseet 3 päivää voi varmasti sanoa oviksen olleen. Minä itse olen niitä tyyppejä jolla lämmöt matelee ylös, ei siis "pompsahda" niinkuin useimmilla.

Ammateista on ollut puhetta. Minä olen kätilö, mutta valitettavasti en sillä alalla ole töissä tällä hetkellä. Toivottavasti vielä joskus palaan - työ on ihanaa - ja vaativaa :heart: Valitettavasti palkka, työajat (ja joskus työkaverit, naistyöpaikka=käärmeen pesä ) on aika P:stä.

).( ei mullakaan mitään. Nyt Dpo:t ~5

P

älkääs nyt naiset hätäilkö :D en mä vielä tänään testaa... EHKÄ ;)

täällä täti on pysyny poissa... ainakin toistaseks.! ihme ja kumma.! on aina tullu niin ajallaan. tissit on aivan jumalattoman kipeet :eek: ja eilen illalla oli kauhee vilu, vaikka olin kahen peiton alla.. masussa tuntuu edelleen ihmeellisiä tuntemuksia ja paha olo vaivaa.! katsotaan, tuleeko täti tänään......

iloista alkanutta viikkoa.!!! :)

YP :wave:

E-V-A Opiskelu onnistuu ihan hyviin siinä missä työskentelykin. Se tietty pitää ottaa huomioon, että työharjoitteluissa tehdään normaalia 3-vuorotyötä, lasten hoito saattaa silloin joillekin olla ongelma. Sitähän se tulee olemaan sitten työelämässäkin.

Toinen asia on se toimeentulo. 4,5 vuotta opiskelijana - toivottavasti miehesi tienaa paremmin kuin minun :D

Ei muuta kuin hakemusta sisään :)

Terkuin,
P

Huomenta!

Täällä oon heti kyttäämässä, joko YP ois tehny testin. Kovasti plussaa sinulle toivon. Pidetään sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan parasta! +++++++++++ :whistle:

on: täällä taitaa se ovis nyt olla ohi ja nyt se pähkäily ja odottelu sitten taas alkaa.... Hmm.

Mukavaa päivää kaikille! =) :heart:

:heart:TIISTAI 17.3.2009 :heart:

E-V-A...............kp26/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp15/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp18/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp1/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp18/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp17/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp20/27-29............yk5...............toinen toiveissa
P123..............kp25/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
äippäliini83....kp21/25-29................yk3................toinen toiveissa
paimentyttö....... kp21/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp23/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:

LA 21.3......... E-V-A

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
TAMMIKUU 2009
HELMIKUU
MAALISKUU
Alisa84 :heart:

Huomenta!!

Kävin kurkkimassa tosia pinoja ja Alisa84 oli plussannut, ONNEA ALISA84 :heart:

No niin YP joko me tänään päästään piinasta ja testaat. Sulla on selvästi paremmat hermot ku meillä muilla, jotka odottaa malttamattomana plussa uutisia :heart:

Huomenta!
YP pitää itseään ja meitä siis edelleen jännityksessä ;)

Mä kun luin tuon E-V-A.n kirjoituksen että olen todella kiireinen nainen niin haluaisin hieman vielä kommentoida ettei tulee ihan väärää käsitystä :/ Totta, olen ravintola-alalla, keittiöpäällikkö :) Työajat vaihtelevat et eilen tein tuon pitkän että saan nyt sit olla 3 vapaa päivällä kun ensiviikolla onkin vain 1 vapaa :ashamed:
Vaikka me lähdettiinkin jo eilen aamulla 7 maissa niin ihan pikkuneidin kanssa me oltiin siellä punttisalilla, ollut jo 6vkon vanhasta siellä et tottunut ;) ja sen jälkeen mennään uimaan ja kahvelle. Tämän jälkeen neiti onkin 9.30 niin väsy et nukahtaa matkalla jo autossa päikkäreille et eilenkin vein neitin työkaverilleni hoitoon niin oli nukkunut yhteen asti ulkona rattaissa ja mies kävi hakee 4 jälkeen .
Jos mulla muuta menoa kuin töissä käyntiä, niin mulla on pikkuneiti mukana. Jos on 4H tai vanhempainyhd. juttuja niin pikkuneiti hengaa siellä :)

Meillä kasvoi perhekoko eilen yhdellä :heart: Nyt meillä onkin neljä tyttöö :D
Naapurin tyttö tuli meille asustaa viikoks kun isänsä työreissus ( vanhemmat eronneet )

Mutta nyt siis mentävä näihin kuskaushommiin että saadaan nuo kolme koululaista kouluun :)
Mukavaa päivää kaikille :wave:

E-V-A - kiinnittymisvuotoa? :D :p

Minulla on siinä mielessä lupaavasti asiat, että lämmöt ei ole olleet näin korkealla muutoin kuin kahdessa edeltävässä raskaudessa ja rinnat jopa kihelmöi hieman (EI turvotusta). Minun "lättyni" ei normaalisti reagoi yhtään mitenkään mihinkään :LOL:

Mutta voihan se siis olla mahdollista (ja aika todennäköistä) että nyt vasta kierukan ja km:n jäljiltä alkaa kierto normalisoitumaan.

P123 ja dpo6

Yhteistyössä