<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Heippa!
E-V-A kiitos! Ihanaa että olet saamassa niinkin pian apuja jos 3kk ei tärppi käy :heart: Kovasti teille plussaa toivon jo nyt tästä kierrosta :hug:
Kävitkö yksityisellä vaiko tk.n kautta?
Tuo lääkärin lausahdus että "ovista ei saa kytätä" niin jotenkin mulle tuli fiilis että ite sitä vaan keskittyy siihen et koska se oikein on ja onko ollenkaan ja onko varmasti just silloin lähipäivinä varmasti seksii ja sit jos mies ei jaksa niin suuttuu ja lisäks kun mä en ole saanut noihin ovistesteihin koskaan kunnon viivaa edes. Toivottavasti tässä kierrossa osaisi ottaa jo rennommin, paremmin sanottu kuin tehty :ashamed:

Ensimmäistä kertaa tän puolenvuoden aikana kun menkat pyörineet niin alkaa täti jo pakata kamojaan kun nykyisin järjestäin venynyt tuonne 7 päivään. Ennen tuota pikkuneitiä mulla oli se 5pvä että tuhrutteli enää niinkuin tänäänkin, jee päästään taas pikkuhiljaa pupuilemaan :p :)

Plussapuhureita teille kaikille ja mukavaa illan jatkoa :whistle:
 
:heart:PERJANTAI 6.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp15/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp4/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp7/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp19/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp7/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp6/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp9/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp14/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp28/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp10/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp10/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp12/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU





 
tervehdys naikkoset.!

en oo pariin päivään täällä käynyt syystä että ensin olimme ruotsin risteilyllä, joka oli täysi yllätys tuolta ukolta minulle... tuli vain ja sanoi, että nyt lähetään laivalle.! oli kyllä ihan mahtava reissu :) ja vielä selvinpäin :D ja meidän tietokone sano sopimuksensa irti.... joten olen nyt telkkarin kautta koneella ja tää on erittäin haastavaa :D
tuo juomis politiikka nyt kyllä hämmästyttää ja kummastuttaa mua kovasti.! oon aina ollu melkonen loppasuu, mutta nyt ei maistu, ei niin millään.!! ei vaan maistu.! :eek: turha sitä on väkisin juoda.. ja mahakin on tosi turvoksissa koko ajan. ihan ku oisin syöny jonkun jalkapallon :LOL: kaikki kaverit sanoo että oon raskaana ku en juo ja sitte ku toi mahakin on tollanen. :D eli täällä hämmästellään ja kummastellaan.!!

hyvää viikonloppua.!:)

YP :wave:
 
:heart:SUNNUNTAI 8.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp17/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp6/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp9/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp21/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp9/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp8/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp11/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp16/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp30/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp12/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp12/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp14/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU






 
YP Kun aloin odottamaan meidän kuopusta ni paljon ennen testiä huomasin sen että mulle ei maistu. Välillä käytiin työkaverin kanssa töiden jälkeen yhdellä ja ihmettelin kun ei vaan maistu. Mulle myös yksi työkaveri sanoi, että sä oot raskaana ja en silloin vielä itse tienyt sitä. Joten jospa tuot meille tän maaliskuun ekan plussan, ni me muut sitten seurataan esimerkillisesti perässä.

).( En oo yhtään kytänny ovista,,, joten mennään omalla painolla ja katsotaan kuinka käy.

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ :heart: :heart:
 
Huomenta!

YP.lle peukutukset että tosiaan saataisiin jo tuo maaliskuun ensimmäinen plussa :heart:

Mäkin aattelin et nyt täs kierros ei jaksa stressata ovista mut katsotaan nyt kun alkaa taas nuo päivät lähenee :/ Toivotaan ainakin et pystyis ottaa rennommin :)
Eilen sain mieheltä ihanan ruusukimpun, oli käynyt ihan kukkakaupassa ostamassa. Lisäks oli ostanut suklaata ja kortin jossa luki ettei "vaimo vaihtamalla parane" sanoi että muistaa sit paremmin kun tulee 20v täyteen eli 3v. pääst ;) Meille oli eilen 17. hääpäivämme :heart:

Mukavaa naistenpäivää kaikille
 
Ihanaa äiti vm 70 kun mies noin muistaa :) Minä en ole ikinä saanut mieheltäni mitään :kieh:

YP:lle



Upeaa NAISTENPÄIVÄÄ kaikille :flower: :heart:

Terveisin P123 kp 16/~35, *ovis hetkenä millä hyvänsä* ja yk 4 *hieman lannistuneena*
 
:heart:KESKIVIIKKO 11.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp20/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp9/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp12/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp24/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp12/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp11/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp14/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp19/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp33/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp15/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp15/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp17/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


jos joku haluaa tähän osioon ni ilmotusta mulle

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU






 
Huomenta!
Tällähän on hiljaista, hmm...
Mä en ehtinyt avaamaan konetta kuin illalla puol 10 jälkeen kun aamulla jo lähdettiin 7 aikaan kun ensin oli ohjelmassa punttisali ja uinti pikkuneidin kanssa, neiti hoitoon työkaverille, töihin, neiti hoidosta ja samantien vanhempainyhd. kokoukseen josta kotiin illalla 8 jälkeen illalla ja iltatoimet ;)
Tänään onneksi vapaa päivä joka kuluukin täälä kotia siivotessa, lunta tullut reilusti et ulkoilu menee melkeinpä lumitöiden merkeissä kun eihän tuola pysty rattailemaan jollei aura käy vetämässä jossain vaiheessa. Huomennakin vapaa mutta se on pyhitetty neidille ;) eli neitin kanssa jumppa, perhekahvila ja lisäks illalla kylällä näiden pirpanoiden tapaaminen ;) Mun pitäis mennä neitin kanssa joku päivä kiertää kirppareita kun nuo vaatteet mitä käyttää alkaa olee kohta nafteja, pitäis alkaa etsimään hieman isompaa kokoa mut tässä vaan se kun ne aukee aina vasta 10 ja siinä vaihees ei olla enää liikentees et mä joko töissä tai sit ollaan jo kotona kun likat vietävä 8 kouluun ja kaupassa käynti niin kyllä sitä on jo valmis heti 9 aikaan mutta eiköhän sitä joku päivä ehdi sinnekkin.

Mutta nyt taas lähdettävä sinne likkojen kouluunvienti reissulle, mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Kylläpä on hiljaista.. äiti vm70 näytät olevan kiireinen nainen.. aina menossa ja kaikessa touhussa mukana. No se varmaan pitää mielen virkeenä. Onko mieli yhtään lepposampi ku viime kierroissa?

).( Luulen et ovis oli maanantaina joa sitä nyt ees tapahtui. Gyne sanoi sillon ke kun kävin että n.5päivän päästä ois ovis ja maanantaina kyllä pisteli massua ja vihloi. No katsotaan kuinka käy,, jotenkin taas sellaset fiilikset et ei voi plussata. Et se ei vaan ole mahdollista. Ollu pari huonompaa päivää tässä välissä.

:wave:
 
Heippa ihanat naiset!
Täällä alkaa työkiireet helpottamaan, niin että pääsee keskittymään taas olennaiseen ;) Onneksi aika on mennyt taas nopeaan ja nyt pääsee taas tositoimiin. Meillä alkanut jo mieskin ottamaan asian "tosissaan" kun ympäriltä tullut taas tosi paljon vauvauutisia ja on huolestunut, kun meille ei vieläkään.

Oikein ihanaa päivää kaikille!

Terveisin delfis 15/28-36 =)
 
HEIPSAN!

YP.lle peukutukset edelleen, kuulostaa niin lupaavalta että tuskin maltan odottaa koska testin teet =)

Kiitos E-V-A kysymästä, kuvittelin että olisin asian kanssa jo sujut, siis kuvittelin :ashamed: :ashamed: mutta eilen sain tätiltäni viestin että hänen miehensä (on siis uusissa naimisissa) tytär odottaa nyt toista ja heillä poitsu n.2kk vanhempi kuin meidän neiti niin taas vaan ensimmäisenä itku pääsi kun viestin luin :'( Mulla mennyt tää vauvakuume liian pitkälle kun käyn näin herkillä :ashamed: laitoinkin sit välittömästi viestiä erittäin hyvälle ystävälleni asiasta ja heti helpotti hieman kun sain purkaa omat ajatukset asiasta :ashamed: Mä jo tässä alkukierrosta mietin et jos vaik passais tän kierron, mua ei yhtään haittais vaik ei nyt tärppäiskään kun haaveena olisi saada kevätvauva kun ollaan kaikki syksyllä syntyneitä, kun tämä menisi sit joulukuulle jne. :ashamed: ELÄ TÄSSÄ NYT TÄN PÄÄN KANSSA TASAPAINOS :eek: :eek: :eek: Ajatukset toista ja mieli toinen.....
Lisäks me ollaan oltu iltasella miehen kanssa niin väsyneitä ettei olla edes jaksettu miettiä edes koko peittojen heilutusta, siirretty ja siirretty ilta illalta :ashamed: Nyt menossa vitamiini ja kalaöljykapselikuuri et jospa sitä nyt sit virkistyis kohta ;)
Olipas sekavasti kirjotettu, yrittäkää käsittää edes jotain tuosta sepustuksesta.

E-V-A mä oikeesti toivon että plussaat tässä kierros, peukutukset ja :hug:
Tottahan toki toivon kaikille plussaa, itsekkin aion vielä plussata, ennemmin tai myöhemmin :)

Nyt mentävä tekemään niitä kotihommia jälleen, ei vaan tunnu ikinä loppuvan, ihme juttu :/

Kaikesta huolimatta, rakkaat kanssasisaret, OIKEIN MUKAVAA PÄIVÄÄ KAIKILLE :wave:

 
äiti vm70, kaikki kaveritkin oottaa malttamattomina mun testin tekoa :D mutta pidänki kaikki jännityksessä..... ja itseni myös :D en vaan halua sitä negaa nähdä siinä tikussa.!
jep, on se kumma kun noi kotihommat ei lopu... eilen tein ukon kanssa oikeen suursiivouksen :D ja hoidin koko pyykkivuoren pois.. oli kyllä hyvä olo sen jälkeen :)
 
Täällä yksi plussannut!! Tällä viikolla olisi vielä varmistustestin teko edessä kun kahteen kertaan tikkuun ilmestynyt vain haalea viiva.. Mutta oireista päätellen kyllä tämä sitä on =) Vatsassa kuplii ja välillä viiltää, turvotusta niin, ettei tee mieli pukea farkkuja edes jalkaan =) Jännää... :heart: Plussailuonnea muillekin!!! :flower:
 
Onnea Milliz!!! :heart: Antaa tosiaan toivoa muillekin! On nyt jotenkin mieli maassa koko raskausasian suhteen, johtuu varmaan joulukuisesta keskenmenosta. Tuntuu, että vaikka joskus plussaiskin, niin sitten kuitenkin menee pieleen. Mutta ei auta kun toivoa parasta. Nyt sitten hirmuisesti lisää plussia!!!
 
Milliz, hurjan paljon onnea :flower: :) ja paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan :heart:
minulla ihan samanlaista kuplintaa ja ihme nipistelyä.. ja farkut ei edes meinaa millään mennä kiinni :D toivotaan että mulla nuo oireet tarkoittaisi samaa kuin sinulla :)
 
Kiitos paimentyttö sekä yöperhonen =) Eipä tätä asiaa taida vielä oikein tajuta, ehkei vielä pitkään aikaankaan =) Toivotaan kyllä plussausonnea muillekin, on tämä niin jännää, että jokaisen naisen pitäisi päästä tämä kokemaan :heart: Nyt odotellaan siis uusia nimiä listaan :heart: Peukut ja peukkuvarpaatkin on pystyssä :D
 
Onnea Milliz :hug: :heart: :flower:

YP - Älä piinaaaaaaa - testaa jo!!! :D

Kiva Delfis kun tulit pyörähtämään pitkästä aikaa :wave:

E-V-A
me päästäänkin jännäileen yhdessä - mullakin oli ovis alkuviikon aikana. :D

Paimentyttö :hug: minullakin oli km joulukuussa ja ihan samanlaisia fiiliksiä täällä.. :ashamed:

Meillä siis alkoi kanssa piinailut. Dpot on nyt 1-3, en ole ihan varma..

Terekuin P123 ja yk 4
 
:heart:PERJANTAI 13.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp22/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp11/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp14/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp26/28.............yk14.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp14/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp13/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp16/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp21/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp35/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp17/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp17/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp19/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 21.3......... E-V-A

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU








 
E-V-A, en varmasti uskalla vielä :D

olipa taas helvetillinen viimeyö.!!! koko yön kesti migreeni, eikä lääkkeetkään auttanu... ja heti ku heräsin ni kävin pitää vähän kokousta norjaks ton arabian kans :D onkos sit aamupahoinvointia vai migreenistä johtuvaa...?!
tänään tulee kummityttö hoitoon :heart: ja on koko viikonlopun :) pääseepä tekemään kunnon vaunlenkkejä.!

mukavaa viikonloppua kaikille :)


YP :wave:
 
Saako purkaa mieltä!!!.. kiitos. :headwall:

).( täti oireet tuli tänään, tukkoinen olo heti aamusta ja sellanen ärsytyskiukku et huhhuijaa |O Oisin niin toivonut että olis vihdoin jättäny tulematta mutta ei,, viikon sisällä alkaa vuoto. Olen kirjottanut päiväkirjaa kierroista ja tuttuja tätioireita nämä on. Kiitos äiti vm70 kun sitä plussaa mulle toivoit. Samoin, sais teillekkin jo tulla, IHAN OIKEESTI :heart: Vatsa nippaa ja selkää särkee,, mitenköhän sitä piristäis itteään? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

YP tee vaan testi, viimestää ku päivän myöhässä, jooko?
 

Yhteistyössä