<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

YP oisin todella kovasti toivonut sulle sitä plussaa :hug: ja olin ihan varma että olet raskaana. Ei tähän varmaan mitkään sanat auta, mutta vertaistukea kyllä piisaa jos haluat purkaa pahaa oloa.

P123 tiedä sitten.. yleensä kyllä jos jotain punaista ollu havaittavissa niin se tietää vain yhtä asiaa.. muutaman päivän sisällä hanat aukeaa. Sulla kyllä kuulostaa lupaavalta nuo "oireet".
 
kiitos Hemmi :) eipä tuohon oikeen voi mitään sanoakaan.! ja olen kyllä niin "tottunut" jo tähän, niin kauan jo tuloksetta yritetty, eli ompa melkeen kiveen kirjoitettu, että se täti sieltä aina tulee.!! huomen aamulla teen kuitenkin vielä testin, johtuen niukasta vuodosta.. saan ehkä sitten mielenrauhan :D
 
Voi YP :hug: minä myös olisin kyllä sulle jos jollekkin sen plussan suonut. Oikein jättisuuret voimahalit :heart:

E-V-A Pidetään peukkuja, että olis vain kiinnittymisvuotoa ollut tuo ja salamatkustaja ois iskenyt ankkurin kiinni ;)

).( Täällä ei mitään uutta ovis on (ehkä) ohi ja jännäys alkaa. Pitää kyllä edelleenkin harrastaa niitä varmuus-peitonheilutteluja muutamana päivänä, jos sattuukin, että tuo kierto venähtää sinne 36 päivään.

P123 Muistatkos kun niistä lämmöistä juteltiin? Osaatko sanoa mitä vois tarkottaa tuo kun ne lämmöt lähti nousemaan sinne 37,3 kieppeille ja tänä aamuna olikin yhtäkkiä 36,7 :eek:
Tosi outoa. Mittaan ne aina samaan aikaan 6.30 kun kello herättää töihin ja ennen sängystä nousua.
 
:heart:KESKIVIIKKO 18.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp27/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp16/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp22/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp2/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp19/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp18/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp21/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp26/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
äippäliini83....kp22/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp22/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp24/28-31 ....yk?.......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 21.3......... E-V-A

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:

 
minut voi nyt sitten ehkä lisätä PLUSSA listaan, äskön tein testin (taas) ja pakkohan se on uskoa.. plussa sieltä tuli ja vielä vahvempana kuin maanantaina :)=
yritin kovasti näpsiä kuvaa, mutta hitto en osaa käyttää kameraa jotta saisin salamavalon pois, kaikki vaan valottuu :/
 
Voi YP :'( Kyllä se olisi sinun ollut korkea aika saada se plussa, jaksuja :hug: :hug:

Alisa ja pikkuihka Onnittelut plussasta :heart:

E-V-A toivottavasti olisi tosiaan vain ollut kiinnittymisestä johtuvaa :hug: Täältä peukutukset et täti pysyy loitolla ;)

Mulla alavatsa niin tautisen kipee tänään, housut puristaa ja kaikkee :ashamed: Eilen tuo pupuilukin oli yhtä tuskaa, sattui sekin :/ Oisiko oviskipuja vaiko ei mut eipä kertaakaan tällaista kipuiluu, viiltelyy ole ollut :| Mut toivottavasti helpottaa tän päivän aikana :/
Ajattelin kyllä et kaipa pitäis ittensä piiskata vielä rattaisen ja koiran kanssa lenkille, sielä kuitenkin ihana ilma ;)
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
:heart:TORSTAI 19.3.2009 :heart:



E-V-A...............kp28/28-33.........yk6...............kolmas toiveissa
kaz..................kp17/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp23/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp20/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp19/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp22/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp27/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
äippäliini83....kp23/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp23/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp25/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp17/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 21.3......... E-V-A
LA 28.3..........delfis
TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:


 
äiti vm70 jospa siel masussa on matkustaja mukana, se tarvii oman tilansa :heart:

).( Tiistaina tuli tosiaan kerran vessareissulla hieman vaaleanpunaista ja sen jälkeen ei mitään. Vatsaa nippaa, mut ei menkkamaisesti. Selkää särkee ym. oireet voi olla joko tai. Taas kuvittelen vaikka mitä ja sit saan pettyä kovasti :headwall:
 
Heippa! Saanko tehdä paluun listalle? On niin paljon hauskempaa jännäillä seurassa. :) Mä olen niin kovapäinen, että en vaan luovu toivosta. :headwall: :D Mulle lääkäri siis sanoi helmikuun alussa, että epäilee kaavintojen vahingoittaneen kohdun limakalvoa niin ettei sillä välttämättä enää raskauduta. Jatkotutkimusaika on vajaan kahden viikon kuluttua ja ennen kuin viimeinen tuomio tipahtaa, niin olen päättänyt uskoa meillä olevan mahdollisuuksia. =)

Edelliskierto jätettiin hyödyntämättä, mutta rupesin kuitenkin mittaamaan lämpöjä jotta näkisin ovuloinko edes. Ovis näytti tapahtuvan ja tässä kierrossa mulla on sitten sekä lämmöt että ovistikut ollu käytössä. Tänään kp 17/27-31 ja kierto on kai neljäs kun viimeksi jätin neljännen kesken (tuntuu kivemmalta kun se nro ei muka suurene :) ). Ovistesti näytti eilen vahvaa plussaa ja tänään lämmöt oli pompannu puolisen astetta ylös, uskon siis oviksen olleen eilen, mutta pitää vielä odottaa ainakin kaks aamulämpöä. Sen jälkeen kun kuumeilu alkoi, niin tää on aikaisin ovis mitä mulla on ollu, siksi sanon itselleni, että mulla on vaan ollut joku hormonihäiriö joka nyt voisi olla korjautumassa. :) Petaan varmaan itselleni valtaisaa pudotusta pilvistä, mutta mitäs siitä, hauskaa tää kuumeilu silti on. :p

E-V-A kysymykseen tuossa aiemmin vastaan näin röyhkeästi, vaikka itse olen vasta liittymässä listalle, että kivahan se on onnitella kaikkia plussanneita, vaikka ei tällä listalla olisikaan, mutta siihen plussalistaan ei varmaan listautumattomia nikkejä tarvitse lisätä.

Täällä alkaa monella olla loppusuora käsillä ja pian pitäisi sitten plussasateen alkaa. Pidän E-V-A sulle kovasti peukkuja, että testiin lauantaina piirtyisi kaksi viivaa! Itse ajattelin testata, jos vielä on aihetta, ti 31.3. Silloin on kp 29 ja 13 dpo ja mun aika lääkärille. Olis niin ihanaa voida sanoa siellä, että ongelma poistunut.
 
Filuuri tervetuloa takaisin.. hyvä ettet lannistunut lääkärin "tuomiosta". Olen samaa mieltä että toki onnitellaan plussasta, mutta listalle en lisää niitä jotka ei ole aikaisemmin listautunut.

).( olen tehnyt aamulla raskaustestin ja mielestäni siinä on haamu, en osaa sanoa onko se viivanpaikka vai haamu.. No lauantaiksi mulla on jemmassa clearblue digitaalinen testi joka voi näyttää jopa 4 pv ennen oletettuaja menkkoja raskauden. Toivotaan että siihen tulee sana RASKAANA! jännittää niin pirusti..
 
Vau E-V-A! Pystytkö laittamaan kuvaa? Pidetään nyt kaikkia sormia ja varpaita pystyssä viivan vahvistumiselle!

Millä te jotka olette ottaneet kuvia testeistä olette saaneet ne onnistumaan? Mun mielestä meillä on ihan ok kamera, mutta mä en vaan saa testejä kuvattua. Olisin nimittäin ottanut kuvan ovistestistä eilen ja toissapäivänä jotta näen seuraavalla kerralla kuinka viiva vahvistui, mutta en vaan onnistunut millään. :(
 
Filuuri tervetuloa takaisin =) :wave:

E-V-A Varovainen onnittelu haamusta :D :hug: :hug: :heart: :flower: Lähikuvan saa asettamalla kameraan erityisen lähikuva moodin; Macron (usein) kukkasymbooli. Kuvaa kehiin!! Itsekin olisin testannut tänään jos lämmöt olisi ollut 36.8 tai yli, mutta ne oli vain 36.6 :kieh: Teen ain itselleni tällaisia ehtoja niin on helpompi päättää tehdäkkö testi vai ei :) Niin ja minulle on ihan sama laitetaanko niitä nimiä listaan. Saat tehdä kuinka parhaaksi näet. Olisihan se kiva kuulla plussaajasta muutakin :)

).( Ei mitään maata mullistavaa Dpo:t nyt 8 (10)


Terkuin P123
 

Yhteistyössä