<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

P123 tosi kurjaa :hug: , kannattaa käydä lääkärillä. En tiiä mistä johtui, mutta mulla myös kierrot heitteli ja menin gynelle. Sain vielä PCO tuomion ja aattelin ettei sitä plussaa tuu pitkään aikaan. Ehkä mieli oli kuitenkin parempi lääkärireissun (ettei mitään hirveen vakavaa löytyny) jälkeen ja en kyllä yhtän kyttäilyt ovista ja plussa tuli.

En varmaan itse joulukuun odotuspinoa laita alulle, mutta saatan sinne siirtyä, katsotaan kuinka juttu alkaa luistamaan tuolla marraskuisissa.

Plussatuulia :heart:
 
:wave: äänestän YP:tä :D

Pakko purkaa omaa napaa, anteeksi jo etukäteen. :ashamed: Joko tässä kierrossa on tärpännyt tai sitten tiputaan koreammalta kuin kertaakaan!.... Eli maanantaina kipeytyi rinnat ja ihan eri tavalla kuin aiemmin. Ne on myös niin turvonneet, että tursuavat liiveistä ulos. Kuumottaa ja kutisee. Hmm... neljättä päivää myös pää kipeä. Siinäpä ne vaivat.

Hieman haikea olo tuli tänään, kun yksi ystävistä ilmoitti olevansa viikolla 14 raskaana. Toki olen iloinen heidän puolesta, kun heilläkin yritystä takana yli 1v, silti ei voinut mitään sille, että haikeus iski.

Nyt riittää mun vuodatukset! =)

Oikein mukavaa lauantai-iltaa kaikille! :heart:
 
delfis mulla myös tissit kihelmöi sillee hassusti, tuntu ihan siltä ku maito nousis niihin. Tais olla niitä ensioireita kun aloin epäilemään raskautta. Toivottavasti sulla tää tarkottaa nyt sitä :heart:

).( eipä juuri oireita täällä, olo edelleen aika epätodellinen.
 
hyvältä kuulostaa delfis.!! d;)b toivotaan, että pienen pieni maktkalainen ois tarttunu sinne matkaan.!

tänne ei mitään uutta.. peittojen heilutukset aloitettu :) ja tässä kierrossa taidetaan käyttää jtp taktiikkaa.!

kaippa mä nyt sitten rupean päivittelemään :) jotenkin ollut maagista näillä päivittelijöillä, että he plussaavat.. toivottavasti toimii munkin kohdalla :D
 
SUNNUNTAI 22.3.2009 :heart:



kaz..................kp20/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp26/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp6/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp23/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp22/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp25/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp30/35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
äippäliini83....kp26/25-29................yk3................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp26/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp28/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp20/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 28.3..........delfis
TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart: [/quote]
 
Onnea äippäliini83 :hug: :flower: :heart:

Täytyy sanoa että jatkossa en itse luota enään yhtään oireisiin. Oireet on ollut tosi lupaavia ja tänään kuitenkin oli jo kolmas vuotopäivä. Huomisaamuinen lämpö sit lyö viimeisen naulan yk 4:n arkkuun. Millään ei meinaa uskoa etten ole raskaana - en mitenkään yltiöpositiivinen :LOL:
(Vähän kun YP:n edellinen kierto..)


Tämä on kyllä yhtä..



Delfis

Kulostaa lupaavalta 8D

Terkuin P123 ja 3/28-35 ja yk5..(ellei... :LOL: )
 
P123 Upea asenne! Ei sitä kannata hanskoja naulaan lyödä. Tee tosiaan se testi kun vuoto loppuu.

äippäliini83 suuret onnittelut myös täältä! :heart:

).( Täällä on nuppi ihan sekasin. Tissikipu on vaan pahentunut. Yöllä heräsin siihen kun kylkeä kääntäessä sattui. Mahallaan nukkumisesta ei toivoakaan. Muutamina öinä on nähty myös aivan sekoja unia. Mies toi eilen pizzan ja en voinu vetää siitä kun 2 palaa ja sit tuli stoppi, kun ällötti. (rakastan pizzaa)

Joko nyt on onnistuttu tai sit mut saa kuskata pehmustettuun huoneeseen, kun täti kurvaa paikalle :D
 
Huomenta! Oltiin viikonloppu maalla ja nettipimennossa. Mukava palata kun täällä on käynyt kauhea pulina. =)

Onnea Äippäliini haamusta, joko vahva viiva on tullut testiin? :flower:

Voi surku P123, jos vuoto oliskin vaan hämäystä? :hug:

Ja delfis miten sulla voi olla tahdonvoimaa olla testaamatta? Oireet kuullostaa tosi lupaavilta. Tiedätkö monesko dpo sulla on menossa?

YP kiva kun päivität listaa. Ja jos päivittäjän taika tosiaan toimii, niin sä olet kyllä ehdottomasti ensimmäisenä jonossa! =)

).( Mä tiedän, että on aivan liian aikaista mihinkään oireisiin (dpo 5, edes kiinnittymistä ei olisi voinut tapahtua vielä ) , mutta hitsi mulla oli eilen mieli herkässä. Tultiin maalta ja kävin ostamassa lähikaupasta ruokaa kun mun edellä jonossa ollut vanhalta viinalta haissut mies rupesi riehumaan kun kassa kieltäytyi myymästä kaljaa. Löi kassapisteen hajalle ja yritti potkia ja lyödä miesmyyjää. Huusi ja karjui solvauksia. Tilanne oli nopeasti ohi kun se hullu juoksi sitten ulos, mutta mä pelästyin jotenkin niin kamalasti, että kun pääsin kotiin rupesin melkein itkemään. Enkä mä yleensä ole niin herkkä, että ottaisin itseeni tuollaisista missä mua itseäni ei suoraan uhata. Ehkä se oli silkkaa väsymystä, meidän pikkumies tekee isoja hampaita ja valvottaa öisin nyt. :heart:
 
dpo on nyt 9 tai 10, jos olen oviksen oikein bongannut....

Tänään saatuja kommentteja työkavereilta: Ootko käyny solariumissa? Oot niin hyvän värinen kasvoista! :D
Onko sulla uudet push upit kun näyttää rinnat niin suurilta... :LOL:

Niin siis meillä pieni naisten työyhteisö.
 
Vienosti huhuilee: testaa delfis testaa... :whistle: B)

Mä haluun kans! Odotuspuolelle siis. Odottamaan ultraa ja masun kasvua ja synnytystä ja sitä pientä ihanasti tuhisevaa nyyttiä syliin... :) Mun kuumeilu on nyt varmaan pahimmillaan mitä tähän mennessä. Mietin vaan miten ihanaa se olisi ja odotan, että pääsis testaamaan. Petaan kyllä itselleni todellista mäjähdystä korkeelta ja kovaa. :headwall:
 
MAANANTAI 23.3.2009 :heart:



kaz..................kp21/29-30............yk9...........ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp27/28-36.........yk7..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp7/28.............yk15.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp24/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp23/29-33.............yk6................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp26/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp3/28-35..............yk4(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp27/28-30....yk?........................?
Hemmi................kp29/28-31 ....yk?.......................?
Filuuri.................kp21/27-31......yk4......................?

TESTIPÄIVÄT:


LA 28.3..........delfis
TI 31.3...........Filuuri

HAAMUILIJAT


äippäliini83....kp24/25-29.....yk3....toinen toiveissa (20.3) :heart:

PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart: [/quote]
 
äippäliini, ihan hurjan paljon onnea.!!! :flower: toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa loppuun saakka. :)

P123, aivan mahtava asenne.! :heart: toivotaan, että ois vaan jtn harmitonta alkuraskauden vuotoa ja ois salamatkustaja tarttunu mukaan.!

mahtavan kuuloisia oireita teillä kyllä.!!! pidetään peukkuja d;)b
 
Filuuri Hui! Olipas hurja kauppareissu! Niistä oireista: Jotkuthan sanovat, että on ensimmäiset oireet ilmestyny jo piankin oviksesta... Mistä johtuu, sitä en osaa sanoa :D

äippäliini83 Kyllä mä ton jo plussaks tulkitsisin, niin hyvin noissa reunoissa on väriä. Eli halausten kera isot onnittelut! :flower: :heart:

yp Tuo haamuidea kuulostaa hyvälle. Niitä on mielenkiintoinen seurata, koska kukakin on haamuillu :D

Täällä pähkäilen, että josko uskaltautuis huomenissa aamulla testaamaan vai malttaisko odottaa vielä pari päivää.... Testi polttaa tuolla kaapissa....
 
kaz
Paljon onnea Äippäliini83 :heart:

Ja Delfis alkaa nyt sitten nopsaan testata :kieh: :LOL:

Minä en olekaan täällä vielä kertonut, että tässä kierrossa sain ovisplussa eli kontrolli ja testiviiva oli samanvahvuiset, aikaisemmin aina tuo testiviiva ollut himmeempi. Ja tosiaan ku heitin greipit pois tästä kierrosta, niin on limatkin olleet enemmän ovismaiset vähänkuin kaikissa "opeissa" sanotaan.. Mieskin oli jo varma, että tässä kierrossa varmasti onnistutaan, kun sain sen plussankin. :saint:
 

Yhteistyössä