Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yes, it was it!! I already taught my partner that Moji is ”My” and štruklji was what our teenager ate 😃
Is moje only serbian? Thinking that part in Šbj that ”I treperi srce moje kad ti čuje glas, draga…”
"Moje" can be both, Slo and Serb, the ending depends on gender and number. For example, srce moje, srce is neutral gender, so the possessive prounoun ends with -e,moje. My wife would be "moja žena", for female, and štruklji is male and plural, so "moji" :)
 
vierailija
Yes, it was it!! I already taught my partner that Moji is ”My” and štruklji was what our teenager ate
Is moje only serbian? Thinking that part in Šbj that ”I treperi srce moje kad ti čuje glas, draga…”
On myös sloveenia, myös srce moje olisi sama sloveeniksi. Sloveenissa pronominit kuten muutkin sanat taipuvat substantiivin suvun (ja luvun) mukaan ja sijamuodoissa, siksi eri sanojen kanssa ja erilaisissa lauseissa "minun" voi näyttää ihan erilaiselta.
 
Is there any yellow press in Slovenia? How they react for that 😄? Or social media?
There is some yellow press, but not much. When I saw D and Kris I got more worried some fans would rush to find them since it's obvious where they were going. But I guess it didnt happen (at least I didnt see any such posts online) or perhaps they posted the photo after they got back already.
 
vierailija
Nace on ihana ❤ Tuntuu välillä siltä, kuin hän olisi koko jokeriporukan isähahmo ja tukipilari. Luotettava nallekarhu. Hoiti koko yön niitä teknisiä ongelmia silloin Kultsan keikkaa edeltävänä yönä. Tykkäilee aina Kärtsän ja Härtsän postauksista. Ei silti koskaan tuppaa itseään valokeilaan ja hymyilee ystävällisesti taustalla.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Nace on ihana Tuntuu välillä siltä, kuin hän olisi koko jokeriporukan isähahmo ja tukipilari. Luotettava nallekarhu. Hoiti koko yön niitä teknisiä ongelmia silloin Kultsan keikkaa edeltävänä yönä. Tykkäilee aina Kärtsän ja Härtsän postauksista. Ei silti koskaan tuppaa itseään valokeilaan ja hymyilee ystävällisesti taustalla.
Hän on kyllä yksi kullanmuru ❤ MRS! ❤
 
vierailija
Nace on ihana Tuntuu välillä siltä, kuin hän olisi koko jokeriporukan isähahmo ja tukipilari. Luotettava nallekarhu. Hoiti koko yön niitä teknisiä ongelmia silloin Kultsan keikkaa edeltävänä yönä. Tykkäilee aina Kärtsän ja Härtsän postauksista. Ei silti koskaan tuppaa itseään valokeilaan ja hymyilee ystävällisesti taustalla.
Tässä on hyvin tiivistetty Nacen olemus sellaisena kuin se välittyy meille JO-faneille 🥰
 
vierailija
Sain ihan hervottoman naurukohtauksen tuolle Johannes-sedän persekaksoselle. Ja joo, pitkä päivä takana
Jäin miettimään miltä tuntuisi jos minun kankussa olisi kasvanut kaksonen, josta tulisikin suosittu laulaja. Olisiko se hienoa vai ikävää kertoa, että tuo on ollut minun kankussa. Siitä tuli stara, minulla on nyt vaan tämä kankku. En tiedä. Ja kuinka paljon kello on?
 
vierailija
Jäin miettimään miltä tuntuisi jos minun kankussa olisi kasvanut kaksonen, josta tulisikin suosittu laulaja. Olisiko se hienoa vai ikävää kertoa, että tuo on ollut minun kankussa. Siitä tuli stara, minulla on nyt vaan tämä kankku. En tiedä. Ja kuinka paljon kello on?
😂😂😂 Nämä on näitä elämän tärkeitä kysymyksiä! Mutta riippuu varmaan monesta asiasta. Millainen laulaja? Kuinka läheiset välit kaksosen kanssa? Ja onko se jäljelle jäänyt persikka kypsä ja mehevä yksilö? Ja kyllä, kello sanoo että nyt on nukkumaanmenoaika. Kiitos päivästä Nautadom! ❤
 
vierailija
Samoilla linjoilla, itse kyllä pääsen Ruissiin näkemään Joksut

Jos mietin Joksujen edellisiä Suomen-keikkoja, niin en osannut etukäteen toivoa ja odottaa K & JO -sisältöjä vaan ne on tulleet sitten kirsikkana kakun päälle. Samalla linjalla aattelin mennä nytkin.
Tykkään Joksujen musasta ja oon bojanisti, joten niiden näkemisessä ja kuulemisessa on mulle jo enemmän kuin tarpeeksi
Sama juttu mulla ❤
 

Yhteistyössä