<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

happihyppy olen pahoillani menetyksestänne.. :'( :hug: toistuvia keskenmenoja ei kyl sois kenellekään.. haluaisin kuitenkin rohkaista vielä kokeilemaan lääkkeellistä tyhjennystä jos suinkin vain voimat siihen riittäisivät sillä se kuitenkin on huomattavasti elimistölle hellävaraisempi keino tyhjentää kohtu kuin mekaaninen kaavinta, jo jatkon raskautumista ja kohdun uutta raskautta kestämistä ajatellen..
voimia tuhannesti sinulle!!

EjaV ja marjutti: toivotaan että kyse olisi harmittomasta tuhruttelusta!! voimia!

täällä 10+2 neukkulan mukaan, huomenna labrat ja pääsen kurkkaan onko kaikki vielä kunnossa.. jännittää jo valmiiksi.. eto-oloja on kyllä ollut ja väsymyskin meinaa alkaa painaa.. esikoisesta väsymys alkoi samoihin aikoihin, kesti suunnilleen 16-18 viikoille asti ja oli aivan kamalaa..

tänään ois sit laskettuaika mutta ei tää vaavi ainakaan tälle päivälle näytä tekevän merkkiikään tulostansa :LOL: ois se vaan ollu niin hyvä päivä syntyy 090909 klo 9:09 :LOL: tiesinkin kyl tän ett yli menee kuite nkin mutta saa nähä nyt kuinka paljon :headwall:

Kiitos vastauksistanne MLL, Hope10 ja Vernalis. Nyt ymmärrän, että olen liian hätäinen.. Odottelen siis vielä, ennen kuin rupean hätääntymään, jos äänet ei kuulu. =)

Kiitos vinkistä MLL, kokeilen sitten tuota "myötäile kohdun reunaa" taktiikkaa, jos osaan.
Hyvä tietää tuosta istukan äänestäkin, Vernalis. Eikös voisi olettaa, että jos istukan äänet kuuluu, niin se merkitsee hyvää sekin? no joo... täytyy yrittää laskea, onko kyseessä oma syke vai mahdollinen istukan ääni.

täällä pahaa oloa ei ole edelleenkään ku välillä ihan nimeksi.. :/

tänäänki tullu ihan pikkusen ruskeeta tuhrua, sellasta tositosi vaaleeta, siitä en osaa olla huolissaan. en ole neuvolaan tänään yrittänykkään soittaa.. huomenna varmaan soittelen ku aamulla soittoaikana olen kotosalla..
kyselen et pääsiskö sitä ultraan tarkastaan tilannetta, jos jotain on pielessä niin siitä olis kiva tietää mahdollisimman pian eikä kuukauden päästä :kieh:

jotenki fiilis on kuitenki hyvä, voihan tuo olla ihan harmitontakin, ku miettii niin voihan kohdun suulta/limakalvoilta muutama tippa verta tulla ilman et vauvalla olis hätää.

mietin vähän sellasta et kuinka jaksan olla siskon raskaudesta innoissaan jos tämä menis kesken.. :| olis kiva saada lapsoset muutaman kk:n ikäerolla =)

Happihypylle paljon haleja :hug:
Marjutti86 toivottavasti ei ole mitään vakavaa.

Pahoittelut muillekkin jotka saaneet epäilyjä tai muita huonoja uutisia.

Eilen oli neuvolalääkäri ja sydän siellä pompotteli, syke oli 161. Hurjan korkea! Ehtipä pikkuinen pari kertaa myös potkaista ja lääkäri tuumasi, että vilkas kaveri :)
Ihanaa oli kuulla äänet ja nyt voi taas alkaa nauttimaan tästä ihan oikeasti. Sai taas itselleen varmistuksen.

Ei oo muuta kuin flunssassa ollaan.. Tympeää sairastaa. Kuume nousi eilen 38 ja mulla on aika harvoin kuumetta. Se tuntuu jo kehossa väsymyksenä ja tänäänkin ollut aika heikko-olo. No jospa se tästä viikonloppua kohden häviää. Viikonloppuna pitäs lähtä shoppailemaan kaikenlaista häätavaraa. Olis kiva olla terve!

ilona 12+2

Tiiättekös mitä?
Nyt tulee omanapainen purkaus tän päivän neuvolareissusta..
nimittäin viime yönä meidän pallopää kääntyi perätilaan joka tänään ultrallakin varmistettiin..
lähete lähti sitten kättärille, josta tulee minä päivänä hyvänsä puhelimitse mulle kutsu ja asukas yritetään kääntää! miten se tapahtuu? sattuuko? :/ :eek:
*kiukkupurkaus*
No, näenpähän murun taas sitten ultralla silloin mut..

neukka varoitteli että voi tapahtua jotain että mut otetaan sisään sairaalaan, kuten synnytys käynnistyä, tietääks kukaan miten yleistä se sitten on? :headwall:
Pitääkö mun pakata sairaalakassi sit valmiiksi vai mitä häh?
vai menenks mä sinne vaan fiiliksillä "se nyt siellä kääntyy vain" ??
Anteeks kaikille mun purkaus, mä olen hämilläni :ashamed: :|

Dada ja perätilainen pallopää, jo 37+3

dada Meillähän tuo kakkonen viihtyi aika pitkään perätilassa, oli jo puhetta että käännetään, mut kääntyikin sit ihan iteksiään. Oli vielä sen verran vähän viikkoja, että sopi pyörähtämään. Tsemppiä kääntämiseen. :hug:

Marjutti 86 tuttuja fiiliksiä, miun sisko sai vauvan kun olin toipumassa km:sta. Enpä juuri pystyny olemaan iloinen hänen puolestaan, en ees moneen viikkoon saattanu ottaa vauvaa syliin kun omat tunteet oli niin pinnassa. Mut sit kun alkoi helpottaa, oon pystyny suhtautumaan normaalisti, päästiin miehen kans pikkuprinsessan kummeiksikin. :heart:
Toivotaan että raskaus jatkuu ihan normaalisti. :hug:

On: huomasin eilen että uusi oire kuvioissa, nimittäin nännien aristus. Piti jo miehellekin sanoa kun pelkkä hively sattui. :snotty: Muuten oireet ennallaan, väsymystä, repäisykipuja ja pientä kuvotusta. Varsinaisesta pahoinvoinnista en oo (vielä...) kärsiny, tosin eipä mulla ole sitä noissakaan aikasemmissa raskauksissa ollu.

Ja tänään "pikku-poksutaan", 6+0. :D

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

täällä taa kerran supistelee, ja tulee vaaleenpunaista "limaa"...toivottavasti nyt vielä ei tulis lähtöä..Jospa noi lääkkeet vielä auttais!! Supistukset ei mitenkään hurjan kipeitä ole, napakoita kylläkin.

Ei muuta kuin takas lepäämään :wave:

H ja Ella 29+5

Harhis Hui, ei taida vauva enää kauan malttaa pysyä mahassa. :eek:

Mä oksensin tänää pitkästä aikaa. Lensi mansikkaviilit kaaressa pyttyyn, olo on nyt kuitenkin ihan ok. Mä vaan niin odotan viikonloppua ja kunnon yöunia!

Huomenna poksuukin viikot,

Empuuu ja Tirppana 7+6 :heart:

harhaanjohtaja: Tosiaan, toivotaan että vauveli viihtyis vielä kohdun lämpimissä. Jaksuja! :hug:

täällä on olo mitä loistavin pientä kuvotusta lukuunottamatta.. Eilen kun sain lekotella koko päivän vaakatasossa, niin ei ollut masu yhtään kipeä.. ei ollut kokoajan kova masu, ei sattunut ollenkaan... illalla kävelyllä oli todella ihanaa kun ei tarttenut pysähdellä jne... jee!

Onks kellään muulla semmosta ongelmaa ettei töissä pääse ees vessaan tai vähäks ajaks huilaamaan? En oo ennen noista valitellut mutta nyt ja tässä tilassa toi alkaa koitua ongelmaksi.

J 24+6 (huomenna poksuu.. sopivasti toi rasituskoekin huomenna.. yöks)

Harhis, kuulostaa aika hurjalta kyllä. Toivottavasti nyt vielä pieni pysyisi hetken masussa. No onneksi sulla alkaa jo olla aika hyvät viikot vaikka eihän se koskaan ole kivaa synnyttää etuajassa. :hug:

dadalle tsempityset kääntöhommiin, toivottavasti kääntyy helposti. Ja tosiaan pakkaile se synnärikassi vain valmiiksi. :D

Vernis ja Baby-J rv 25+0!! Poks!! Ja enää tasan 15 viikkoa la:n ja jouluaattoon :D :xmas:

dada no höh että sen pallopään nyt piti mennä kääntymään. Vaan jospa se kääntö onnistuisikin, kokemusta ei ole mutta olen kuullut että epämukavaa se on muttei varsinaisesti pitäisi sattua. :hug:
Hyvä se kassi varmaan muutenkin ois jo olla valmiina ;)

Harhikselle hurjasti tsemppejä, toivottavasti Ella vielä jaksaisi hetken pysyä mahassa. Onneksi jokainen päivä auttaa, muista se. Siis tarkoitan että on hienoa että on jo pitkään onnistuttu siellä pitämään ekojen lähdön merkkien jälkeen, aina paremmilla mielin voi sitten lähteä tositoimiin kun sen aika on. :hug:

MLL kyseli tuosta kivusta peräaukon tienoilla. Mulla on ollut silloin tällöin, en osaa oikein kuvailla sitä mutta se tosiaan kiskoo tuonne etupuolellekin ja kipu on siis todella kova. Sellainen vihlova, vähän kuin joku oikein puukon isku...onneksi niitä on harvoin eivätkä kestä pitkään.

Vernalis voiko jouluun enää olla 15 viikkoa? HähTäh? Sittenhän tää munkin Pomppis-Pömppis on kohta jo ulkona... Ja jos sun la:han on 15 viikkoa niin mun on enää 12+jotain... Hei ei saa pelotella :LOL:

Mulla oli tänään se sokerirasitus... Oli kyllä hankala lähtee aamulla liikkeelle syömättä yhtään mitään. On niin tottunut siihen että aamupalan jälkeen vasta alkaa touhuaan kun muuten tulee niin huono olo. Tai siis raskaana ollessa on ollut välttämätön se aamupala, muutoin ei niinkään.
Se sokerilitku ei onneksi ollut niin kamalaa kun olin etukäteen pelännyt, meni ihan kakomatta alas. Mut siitä mulle tuli sit huono olo joten pistivät mut makoilemaan ootteleen niitä seuraavia näytteenottoja. En ois kyllä tolpillani pysynytkään.
Eipä ihmeempiä, sen tuloksia odotellessa. Toivottavasti ois arvot ok, mutta enpä usko...

Meritähti :heart: Pomppis-Pömppis 27+2

Meritähti: On se kassi valmiina ollut tuossa nököttämässä jo viikon päivät..en vaan tiä tarttenko sen mukaan asti.. :D
Harhis: Voi toivottavasti vauva malttaa masukassa vielä kotvan.
Kassi tosiaan valmiina,ollut jo hyvän aikaa jos lähtö tuleekin muutenki :D

Omaa jännä-napaa:
Äsken tuli sitten kättäriltä soitto, huomenna aamutuimaan käännätykseen,
ja mua jännittää ihan kauheen paljon :headwall:
Soitti kätilö, että huomenna pitäs hoitaa pois alta, tutkia toki ensin onks kääntäminen edes mahdollista, ja sitten kääntää pieni jos voi..kun viikkojakin kuitenkin ihan hyvin jo :D

Dada 37+4

kävin tänään aamulla siel labrassa ja ultrassa..

masulaisella oli kaikki niinku pitääki, hienosti siellä pikkusen sydän sykki ja kovasti viuhtoili käsillä menemään :) :heart:

uskalsin nyt jopa varata rakenneultra-ajan joka on sit marraskuun puolillavälin..

peukutukset dadalle!

kellis ja papulainen 10+3

MLL
Kiitos Meritähti vastauksesta! Tosiaan aika vaikea kuvailla tota kipua, sijoittuu vähän outoon paikkaan aina ja ei kestä tosiaan kauaa, mutta sattuu hitosti. Nyt on muutenkin ollut vähän kipuja tässä viimisen viikon ajan kohdun tietämillä, ei kauhean kovia, mutta ainahan noita mietiskelee että mistä johtuu.. :/

Tsemppiä [/b]Dadalle kääntöön, toivottavasti onnistuu, eikä oo kauhean epämiellyttävää.
Jaksuja myös
Harhaanjohtajalle ja Ellalle, toivottavasti pysytte vielä yhdessä paketissa!

MLL :heart: 13+1

dada: ota se kassi mukaan (vaik autoon), tai jos haluat jähä jo synnyttään ni jätä kotia, ni lähtee varmemmin käyntiin :D Mä ottasin mukaan, ni ei tartte lähteä sitä kotoa hakemaan, jos sattuu et lähtee nopeastikkin liikkeelle (siis synnytys ja jos kotia matkaa).
harhis: huh huh.. toivottavasti masukaveri pysyy viel yksiössään.. olitko sä jo kortisoni piikit saanu? et sen puoleen jokainen tunti, minkä pikkunen pysyy masussa on aina eteenpäin! Ja jos yhtään epäilyttää, ni käy ihmeessä näytillä!! Nyt vain kovetat mieles ja leipäilet!! :hug:
sukkis ja kakkonen 27+4

sukkapari: korttarit on saatu jo reilu viikko sitten, ja maanantaina lääkäri kommentoikin sykekäyrää että on kuin 36 viikkoiselta vauvalta otettu, ja että ei uskois että on vasta 29 viikko :D sanoi että hyvin on näköjään kortisoneilla saatu kypsymistä aikaan.. Nehän siis vaikuttaa paljon muuhunkin kuin pelkkiin keuhkoihin, lueskelin netistä, että myös verisuonten toimintaan jne vaikuttaisivat :)

Tässä iisisti otetaan, supistuksetkin taas loppuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
sukkapari: korttarit on saatu jo reilu viikko sitten, ja maanantaina lääkäri kommentoikin sykekäyrää että on kuin 36 viikkoiselta vauvalta otettu, ja että ei uskois että on vasta 29 viikko :D sanoi että hyvin on näköjään kortisoneilla saatu kypsymistä aikaan.. Nehän siis vaikuttaa paljon muuhunkin kuin pelkkiin keuhkoihin, lueskelin netistä, että myös verisuonten toimintaan jne vaikuttaisivat :)

Tässä iisisti otetaan, supistuksetkin taas loppuivat.
Kuulostaa hienolta, et sen puoleen saat huokaista ainakin vähän huokeammin!!
Sul alkaa mukavasti tuo 30viikon raja paukkua, et vauvan mahdollisuudet aina vain paranee..! must tuntuu niin hurjalta, ku marraskuisissa ne kaksos pojat on syntyny rv 28 ja itellä on viikko siihen :eek: kyl nykyajan lääketiede on ihmeellistä!

Dadalle tsempitykset huomiselle!

ja Harhikselle iso tulppa viel muutamaks viikoks!

kellopeliappelsiinil hyviä ultra uutisia, hyvä hyvä!!

Täällä on niin kiirus koulun ja peltotöiden kanssa, ettei oikein
muuta kerkeä mietiskelemään..
Huomenna poksuu...mutta eipä haisua että paljon! :LOL:
Pitänee jostain laskurista vilasta kun kerkii...

Nyt takaisin tenttikirjan pariin...tänään selvis et huomen tentti,
ei yhtään kivaa! Vee-käyrä taas hipoo pilviä...

Yhteistyössä