<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Lueskelin tota etusivun listaa, ja huomasin että oli
joku näppäinvirhe käyny LA:n kanssa..eli 12.3. se on..
Tosin minä jos kuka tiedän, ettei tuo päivämäärä tarkoita mitään
sen kummempaa...esikko käynnistettiin 16pv yli lasketun.. :LOL:
Ihan mietityttää jo, että mitenhän tän kans sitte käy...
Millanenhan on ns. luonnollinen synnytys..?

toi woodoon vauvahuone on kyllä...hmmm...hiukan
keskeneräinen..? :LOL:
No ainaskin sai mut nauramaan...
Meillä sen sijaan ongelmana se, ettei ole sitä huonetta...kamala
pohtiminen jo nyt, että miten ihmeessä mahdutaan kaksioon
kun pikkuneiti nyt jo kaipaa omaa huonetta...

Taas on pieni alkava särky takaraivossa, tuli nukuttua vähän
huonosti kun on lapaluun seutu ihan himputin kipeä...sattuu välillä
jopa syvään hengittäminen...
Ja pahoitin eilen illalla mieleni miehen sanoista, joten tulipas
sitten niitäkin pyöriteltyä päässä...ei ole kovin hyvä yhdistelmä
väsynyt mies ja tosi herkkis akka... :kieh:

Heipsan!

Tietoja tonne etusivulle.. Ikää 29v, synnäri on PKKS ja menkoista laskettu LA on 1.5.2010. Kolmatta odotellaan :)

Täällä totutellaan paskanmakuun :D Uutena oireena jatkuvasti paha maku suussa ja janottaisi, mut sit jos juo niin pissattaa koko ajan :D On tämä ihanaa tämä odottelu :LOL:

Kummittelee tuo keväinen km siinä määrin etten kauhean into pinkeällä osaa olla, mutta jos tässä seitsemännen viikon yli pääsisi ilman tuhruilua, tai jopa kahdeksannen, niin sitten voi ehkä jo hymyilyttää...

Olipa hieno huone woodoolla, pikkuista silausta vaille ehkä vielä... ;)

SUNNUNTAITA!

Munkin mielestä woodoon vauvan huone on makee, ehkä jotain pientä kaipaa. :LOL:

Nyt omaa valitusta! Mä kehittelen taas kaikenlaisia kauhutarinoita. Mitä jos tää onkin tuulimuna tai käynyt niin kuin viimeksi, ja alkio lopettanut jo kasvunsa? :( Kaikilla muilla tuntuu olevan jo pieni masu, jota pitää piilotella, mutta mulle ei ole mitään! En mä edes käsin tunnustelemalla tunne mitään kovin erikoista. Oksentanut en ole kohta viikkoon, mutta olo on huono. Äsköinen kauppareissu oli ihan liikaa (kävin lähikaupassa, matkaa joku 500m), kalpeana siellä laahustin ja tein ostoksia. Huominen työpäivä pelottaa ja koko työviikko. Miten mä pystyn olla virkeä ja palvella asiakkaita 8,5h, kun nyt olen viimeisen viikon ollut makuuasennossa 90%:sesti?! :eek:

Panikoiva Empuuu ja Tirppana rv7+2

Varanikki. Koska se sun km oli? Niin voin senkin lisätä sinne listaan :)

tinttamaaria. Päivä korjattu listaan.

Empuuu. Älä huoli, kaikille ei vain tule sitä alkuraskauden turvotusta masuun. Mun yhdellä kaverilla alkoi nyt vasta näkymään oikeasti raskaus ja viikkoja jo yli 20, sitä ennen ei ollut edes turvotusta Huono olo on paras merkki siitä että kaikki on kunnossa ja se väsymys..

:attn: Vielä puuttuu monen loppupääläisen la:t listasta ja kaikki on siellä ihan sekaisin. Joten jos tiedätte edes alustavan la:n niin kertokaa. Korjailen kyllä niitä sitten kun varmistuu ajat :D :attn:

Vernis ja Baby-J rv 24+3 :heart:

Empuuu. Juu toki voi olla mutta se on harvinaisempaa siitä syystä että hcg nousee niin vähän ja tosi hitaasti tm-raskauksissa.
Mulla tm-raskaudessa puuttui väsymys ja pahoinvointi ihan kokonaan. Tissit oli kipeät ja masu turposi isoksi palloksi. Jotenkin siitä tiesin ettei ole normaalia, muissa raskauksissa pääroolissa oli ehdottomasti hirveä pahoinvointi ja väsymys...
Mutta tiedän että tuossa vaiheessa kaikki mahdollinen epäilyttää ja pelottaa, sille ei vain voi mitään. :hug:

Hips. ja hei..avunpyynnön kera kurkkaan pinoonne...keskenmenoa ei ole takana mutta...
laskujen (ja neuvolan laskujen) mukaan kävin varhaisultrassa viikoilla 9+2.kumminkin ultraajan outo hiljaisuus ja miettiliäs ilme sai miettelijääksi kunnes uskalsin kysyä..alkio vastasi kuulema korkeintaan viikkoa 6+5 ja sykettä ei selvästi ainakaan erottanut...sanoi että "joku kaiku" joka nyt voi olla mikä vaan...pituutta 8mm ja siinä se, ruskuaispussi näkyi selvästi ja siellä kai " jotain" ... :'( verikokeeseen jossa sen päivän hcg arvo 42800 ja ensi ke 9.9. siis uudelleen määritetään ja sitten siitä viikko ja uusinta ultra...
elikkäs..
paljonko nousua viikossa pitäisi olla että uskaltaisi viel toivoa kierron heittäneen...? ymmärtääkseni hcg voi nousta vaikka kyseessä olisikin keskeytynyt keskenmeno...muistaakseni haamun plussasin JO 27.7 ja 2.8. selvän plussan...onkohan meillä siis enää ees toivoa ja mitä lienet edessä? neuvolan täti ainakin pahoitteli...mie vissiin en ihan sisäistä koko asiaa..ja ainiin, valtavasti tarrasukkia matkaaan teille kaikille!

Neila:
Ensin toivotan sinulle paljon voimia :hug: Epätietoisuus se varmasti on pahin.
Kävin metsästämässä netistä hcg:n viite-arvot, mitä "pitäisi" olla milläkin viikolla..
ne on tässä vähän epäselvänä mutta toivottavasti saa selkoa:

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Eli niinkuin huomaat, nuo hcg arvot voi ihmisestä riippuen heitellä hyvinkin paljon,
ja arvosi voi vastata tuota 6+5 viikkoa tai 9+2 viikkoa.
Voisiko olla mahdollista että kiertosi olisikin heittänyt, jolloin viikkoja edellisistä menkoista laskettuna olisi sitten enemmän, kuin mitä todellisuudessa?
6+5 viikolla ei välttämättä näy syke..minulla näkyi 7+0, mutta sekin lienee kiinni myös lääkärin osaamisesta ja laitteistosta..tehtiinhän ultra sisäkautta???
Jos kuitenkin sanottu että vastaa KORKEINTAAN 6+5, ei ole lääkäri siis osannut sanoa tarkkaa arviota alkion iästä?
Älä heitä vielä toivoa kaivoon, hcg:si kuitenkin on noussut todella hyvin!!! :hug:

kysyit myös minkä verran nousua pitäisi tapahtua viikossa,
hcg arvon kuuluisi tuplaantua kuulemani mukaan joka toinen päivä.
Toivottavasti kaikki on oikein hyvin masussasi ja pieni pysyy mukana! :heart:

dada kiitos vastauksestasi. ultra tehtiin sisäkautta ja jonkinsortin iäkkäämpi lääkäri oli ultraajana (harjoittelijan kanssa tosin mutta kumminkin) laitteiden iästä en osaa sanoa mitään mutta tulevana keskiviikkona siis uudelleen tuo hcg arvon määritys ... pelon sekaiset tunteet vaan odotettava on...

vastauksesi lämmitti, kiitos.

MLL
Emppuu, kohtu nousee lantiosta vasta vk 11-12, eli ei sielä mitään vielä pitäisikään tuntua :hug: Ei varmaan lohduta nyt, mutta oo onnellinen, ettei sulla ole turvotusta, se on tosi inhottavan tuntusta kun on jotenki ähky pynkee eikä oiken tiiä mitä pukisi. Saat sellasen kauniin vauvamahan, etkä epämäärästä löllykkää :) Onko sulla ultraa koska? Pääset vähän peloista kun näät vauvan olevan hengissä ja kehittyneen ajallaan..

MLL, mulla on turvotusta kyllä työpäivisin, koska joudun istuu töissä. Ultra on varmaan sitten vasta nt-ultra joskus yli kuukauden kuluttua. Varhaisultra himottais, mutta tällä hetkellä satanen on ihan liikaa.

MLL
Empuu, se varhaisultra yksityisellä on kyllä hävyttömän kallis, varsinkin jos tekee tiukkaa :( Toivottavasti jaksat odotella sinne np:seen sitte..ootko kokeillu neuvolasta kinuta lähetettä? Valita et on kipuja ja pelottaa ihan hirveesti, niin jos ne heltiäisi :)

Tännepä ei taaskaan ihmeempiä kuulu. Joitakin kivuliaitakin supistuksia ilmenee, esim. pyöräilyn jälkeen tuntui oikein tuolla alapäässä todella pahalta perjantaina, mut nyt ei ole taas ollut kuin harkkareita silloin tällöin, mitkä ei tunnu miltään. Närästys on rantautunut mulle joka öiseksi riesaksi. Myös päikkäreiltä herään närästykseen, vaikka otankin rennietä ennen sänkyyn menoa.

Tässäpä olisi kuvia minun syksy / talvi parvekkeestani.

pinkkimieli ja pallopää 32+2

Täällä eilen alkanut vuoto...limaa ja klimppejä...Taitaa olla tää raskaus ohi tältä seisomalta. Masussa ei tunnu mitään. Ei enää edes tunnu kova kohtu..yöllä supisteli ja sitte alkoi vuoto.
Huomenna soitto tk:hon jos pääsis tarkistamaan jäikö kohtuun mitään... :'(
No tää tiiettii jo alussa....(oon koko aika tätä vaan pelänny)

EjaV voimia :hug:

Pinkkimieli ihana parveke siulla. Kyllä tuolla kelpaa istuskella ja nauttia viileistä syksyilloista. :)

On: varasin tänään ekan neuvola-ajan, sain kahden viikon päähän. Mikähän siinä on että jännittää sinne meno niin kovasti, vaikka eihän siellä ekalla kerralla muuta tehdä kuin täytellään papereita...

Varhaisultrasta ei th puhunu enää mitään, vaikka sillon tm:n jälkeen oli puhetta että ois mahdollista päästä. Yksityisellä en miekään pysty käymään, rahatilanne ei kertakaikkiaan anna periks. :/ Joten odotellaan sit sitä ekaa ultraa vielä jokunen tovi...

Kävin jo tänä aamuna lenkilläkin, saatoin ekaluokkalaisen polkupyörällä linja-autolle 2,5 kilsan päähän. Hyvä aamulenkki tosiaan. :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:

Adelade 5+4

tiitu kyl sie voit jo huokasta :heart:
mä voin vaan kuvitella miten minäki panikoin sitten ultraan mentäessä ku pitää odotushuoneessa istua, viimeks tiesin et kaikki ei ole ok, toivottavasti nyt olis Huomattavasti parempi fiilis ja sais lähtee sieltä pois onnesta soikeena :D

MLL nuinhan se varmasti menee, ei kukaan jaksa kovin kauaa oksentaa :LOL:

Empuuu ehdottomasti lopetat murehtimisen, sullahan on ollu kunnon oireetkin. melko varmasti siis vauva kasvaa kovaa kyytiä :heart:

teillä on niin ihania parvekkeita, vähänkö haluis itellekkin! jotain lyhtyjä ja tuikkuja meinaan sinne kyl laittaa =)

EjaV voi ei, jospa kaikki olis silti hyvin, toivotaan niin! :hug:

katottiin viikonloppuna vähän matkaa helistin-dvd:tä siinähän oli salkkareitten kari! :D

pahaa oloa on välillä, semmosta pientä ellotusta se on vielä. ja maha on turvonnu..

Muistin juuri että yhden jutun unohdin sairaalakeikalta mainita..Eli mulla irtos limatulppa viime keskiviikkona. Seuraavana päivänä lääkäri tarkisti sillon kohdunkaulan tilanteen, ja se oli kiintee ja kiinni, mittaakin oli lähemmäs neljä senttiä. Eilen sitten piti käydä pikaseen polilla varmistamassa ettei mun "kostee olo" johdu lapsivedestä..No ei johtunut, mutta kohdunkaluan tilanne on lähtenyt etenemään..Lääkäri hetkisen aikaa kokeiltuaan totes mulle vaan, että "on siellä onneks vielä kanavaa kuitenkin jäljellä", teki tutkimuksen ultralla ja oli hyvin hiljanen. Uusi aika on ensi maanantaille, ja sitten tehdään uusi painoarvio vauvasta. Sanoi että hän ei uskaltanut kokeilla että KUINKA PALJON kanava oli auki. Eli se on aukeemassa kuitenkin nyt :headwall:

Esikoisen kohdalla limatulpan irtoomisesta meni synnytyksen alkuun reilu viikko, se irtos joskus rv 30+. Että nyt puolittaisen paniikin vallassa mä odottelen mitä tuleman pitää. Supistuksia ei onneksi tule kuin harvakseltaan, mutta mä kovasti pelkään että jos ne alkaa uudestaan,. niin sit tää on menoa. Nyt on kerran tapahtunut muutoksia ILMAN supistuksia |O Syy miksi tätä muutosta tuolla tulee on se, että vauva on laskeutunut, ja pää painaa kohdunkalulaa.

Parempaa päivää ja viikkoa teille muille toivottelen :wave:

H ja Ella 29+3

*kopioin laiskana toisesta pinosta tämän..*

Vernalis - mulla la olisi nyt 26.3.10. Kiitos päivityksestä. Minut voisi siirtää taustailemaan kun niin harvoin pääsen tänne lukemaan.

Kävin siis np-ultrassa ja kaikki hyvin. Ei turvotusta ja papu hengissä :heart:

Yhteistyössä