<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Harhaanjohtajalle, Woodoolle ja Dadalle suuren suuret onnittelut pienokaisista! :flower:

Täällä kaikki ihan hyvin. Pikku hiljaa olen alkanut pestä vauvan vaatteita ja järjestellä tavaroita. Kiirettä ei vielä ole.

rituri ja öttiäinen 34+3

Tunsin ilmeisesti sitten eilen ensimmäistä kertaa (yhteensä kahdesti illan aikana) pienen ensimmäiset liikkeet! :heart:

Kirjoittelinkin aiemmin noista kuplista joita olen ollut tuntevinani jo useamman päivän ajan, mutta nuo kaksi eilistä oli jotain ihan muuta. Istuskelin sohvalla etukenossa, käytännössä maha etureisiä vasten, kyynärpäät polviin nojaten ja sain pienen pienen muksaisun (ei siis tuollainen kuplan tuntoinen) keskelle alamahaa! :) :heart: Toinen tuli samaisessa asenossa myöhemmin illalla vähän sivummalle, mutta ihan alamahaan.. :) Uskomatonta, mutta kai se on uskottava.. :eek: :saint:

Olot on ollu muutenki suht hyvät. Väsyttää jonkun verran ja päätä särkee aika-ajoin aika ilkeestikin, mutta oon napannu sit vaan rohkeesti paratabsia ääntä kohti. Parhaiten tuohon päänsärkyyn auttaa mulla ulkoilu ja runsas nesteen (veden) nauttiminen. Alamaha jomottelee kans aika-ajoin ja repäisykipujakin vielä tuntuu, joskin vähenevissä määrin, kohdun kasvusta luulisin noiden johtuvan.

Kellis ja salamatkustaja 13+2

lämpimät onnittelut vauvaantuneille, ja poksuville myös.

tänään on olo ollu aivan hyvä, koulussa tuli päivä istuttua, odotin jo kovasti et voi tulla kotiin ja laittaa lökärit jalkaan ja antaa masun vaan olla :LOL: ei tarvii yrittää vetää sisään =) kyl tää taas on turpeen tuntunen..

tänään taitaa täälläkin poksua, jo 9+0! :heart: vautsivau :D

Onnittelut kaikille nyytin saaneille! :flower:

Ja tsemppiä viime metreillä oleville. :heart:

On: kurkku on niin kipeä että silmistä vesi valuu, palellu koko päivän ja äsken tökkäsin mittarin kainaloon. Lukemat hurjat 36,7. Juu ei nouse kuume helposti meikäläiselle, liekö sit hyvä vai huono asia... :whistle:
Ultra lähestyy, ens tiistaina. Jännittää ihan kamalasti...

Adelade 8+6

Upea tyttötrio meille tupsahtanut!
Onnea harhis , woodoo ja dada ! :heart:

Alisa lähihoitajaks luen. Meillä oli semmonen 4pv:n kurssi
anatomiasta, ja ihan päästä varpaisiin käytiin läpi. Just sain
vastauksen, et H2 tuli tentistä, jee!

Pahoinvoiville jaksu-haleja kovasti, kyl se siitä!
Tosin itel vasta pahimmat yökki-refleksit alkanu...mitä kummaa,
eikö tän pitäs jo helpottaa?!

Täällä kuului sydänäänet ekan kerran neuvolas ja olo on autuas.
Nyt pujahdan vällyjen väliin, koitan tulla paremmalla ajalla taas
joku päivä kirjottelemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Meritähdelle onnittelut poksuista!! Tulen perästä parin viikon päästä :D Tuntuu uskomattomalta, että ollaan jo näin pitkällä! =)
Vernis niinpä :D Vastahan me plussattiin ja nyt poksutaan vuoroin vikalle neljännekselle! Käsittämätöntä...mutta ihanaa.

Kellopeliappelsiini oli jo tuntenut ekoja liikkeitä, on se vaan ihana tunne! :heart: Hurjan aikaisin pääsit niistä nauttimaan!

Tinttamaaria kiva kun sait kuulla sykkeet! =)

Omaan napaan semmoista, että kilpirauhasarvot on nyt sitten kovin alhaalla. En tiedä mitä sit tarkalleen meinaa, lekurin pitäisi ottaa yhteyttä kun tänään oli neuvolassa vain sairaanhoitaja paikalla. T4V-arvo ( ? ) pitäisi kaiketi olla väh. 12 ja mulla se oli 8,3 joten jonkin sortin vajaatoimintaa sitten. Saas nähdä pistääkö mut popsimaan jotain lisähormoonia vai mitä, mutta kuntoon se on kuulemma saatava, vauvakin sitä tarvii.

Muuten olikin kaikki oikein mallikkaasti, mitä nyt sokereiden mittailu jatkuu kotosalla ei vielä passitettu TAYSsiin. Nyt ei enää onneksi tarvitse joka päivä mitata, 3 päivää viikossa kuulemma riittää. Ihanaa kun ei tarvitse niin paljoa piikitellä.

Meritähti :heart: Pömppis 30+1

Tulinpa kurkkimaan teidän pinoon, heh mä en jätä teitä ikuna rauhaan :LOL:

Tinttamaarialle :flower: sykkeiden kuulumisesta :heart:
kellopeliappelsiinille onnittelut liikkeistä, eikö olekin ihanaa? :heart: :flower:

Poksuville paljon onnea, ja voimia teille kaikille alussa kärvistelijöille..kyllä se siitä, odotus palkitaan!!
:hug:

Meillä oli tänään neuvolan kotikäynti ja kaikki on oikein hyvin, paino Nealla nousee hyvään tahtiin ja syökin sen edestä :D Unetkin on alkanu olemaan alun tunnin pätkien sijaan 3-4 tuntisia, tosin maksimi tuo neljä tuntia onkin mitä saadaan nukutella ennen pakko-herättämistä :)
Voikaa paksusti, tuun taas lukemaan teidän kuulumisia joku päivä!! :heart: :whistle:

Dada ja suloinen Nea 6vrk

Kyllä ne vain liikkeitä on :heart: vaikka olikin hankala alkuun uskoa että näinkö aikaisin? Eilen illalla sohvalla löhötessä tunsin taas pienen töytäisyn.. :heart: Ihanaa! Esikoisesta ekat kuplat tuntu joskus rv 16, joita en vielä varmuudella uskaltanut liikkeiksi lukea, mutta rv17-18 ne vahvistuivat sen verran että saattoi jo liikkeiksi laskea.
Soittelen tänään terkkarille sitä "tarkistusaikaa" ja yritän yhdistää tytön neuvolan ja oman seuraavan "oikean" neuvolan ku typyllä on 22.pv ja mulla ois 23.pv..

Empuu Toivotaan!

Kellis Joo, ihmettelen kyllä, et noin aikasin halus ultrata, mutta ei sille enää mitään voi.. Joo, vajaan kahen viikon päästä on uus ultra ja vajaan viikon päästä mitataan hcg. Jo tuosta hcg noususta voidaan päätellä, ett onko siellä kaikki hyvin. Arvon pitäis olla lähemmäsä 10 000.

MLL Jep, se on positiivista, etät jotain siellä oikeassa paikassa oli :) Ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin :heart:

Harhis Voi mikä söpöliini :heart:

Pinkkimieli Neuvola ja häät samana päivänä :p Onnittelut tulevasta rouviintumisesta! :heart:

Riiri Onnea ultraan ja tuuhan kertoon kuulumiset :)

Kellis Wau, ihanaa! :heart: Onnittelut mukasutusten tuntemisista! :heart: Sulla aikasin liikkeet tuntuu :)

Adelade Paranemisia! :snotty:

Tinttamaaria Mää oon kans LH toiselta ammatiltani :D Onnittelut sydänäänten löytymisestä :heart:

Dada Oiii :heart:

Onnittelut kaikille poksujille!! :heart:

On: Tänään jotenkin ollu taas pelko persiissä. Oireita ei oikeastaan ole kuin lievä väsymys ja mahan nippailut/viiltelyt. Just samat oireet ku keskenmenneessä raskaudessa :ashamed: Joten olen nyt ihan varma, että ei tuolla ole mitään elollista :'(

Alisa&Hippu 6+1

Hei taas.

Täällähän on ihan missikisat pystyssä, osallistun oman pikkuneitini kanssa:

Tuossa siis laitoksella puolen vuorokauden ikäisenä. Kyllä ihmettelen, että mitä hyvää olenkaan nyt viime aikoina elämässäni tehnyt, että olen tuollaisen ansainnut. Edellisetkin lapset olivat vauvana kilttejä, mutta tämä on ihan mahottoman kiltti. Ei oikeestaan ole itkenyt yhtään. Eli ruoka riittää ja on tyytyväinen. Saattaa kölliä itsekseen hereillä tunninkin ja vaan olla. Öisin toki valvoo ja syö paljon, mutta ei kitise, eli siinähän syö, nukun itsekin. Ehkä tämä on kuherruskuukausi, ehkä tuo vielä villiintyy mutta en tosiaankaan ymmärrä miten voi olla noin hiljanen vauva!!!!

Harhiksen prinsessa erityisesti kyllä sulatti mun sydämen, niin pieni ja niin reipas. Ihanan hyvin tuntuu teillä menevän, kyllä pidit meitä jännityksessä melkein koko raskauden. Ei voi kun ihailla sinua kun niin hyvin jaksoit koko raskauden!!! Ja ihana oli myös Dadan prinsessa, voi meitä, kakkien lapset vähintään yhtä kauniita kuin äitinsä, eikö?

Omalta osaltani koen, että on lähestulkoon lievää haikeutta ilmassa. Tähän päättyy minun palsta-aikakauteni. Kun puolitoista v sitten tulin palstalle olin surullinen ja vihainen kahden keskenmenon kokenut nainen. Siinä tilanteessa palsta oli todella mahtava paikka, tuo kuumepuolen pino oli just sitä mitä kaipasin. Kun ei sitä oikeesti jaksanut livenä tutuille voivotella omaa kamalaa kohtaloaan, yritti vaan olla reipas. Niin tuolla sai olla ja märehtiä ja heittäytyä ihan omituiseen ja uuteen kuumeilun maailmaan mustalla huumorilla höystettynä. Tavallaan, vaikka siellä meni mullakin se 10 kiertoa, ni se oli ihan kivaa. Jotenki se v*tutus kanavoitui puoliksi vitsinä kestettävämmäksi. Ja mitä olisi minun 30+-elämäni jos en olisi oppinut käsitteitä ovislima, haamu jne. Jo tässä odotuspuolella totesin, että ei ole sellasita tarvetta mulla enää avautaua jonnekin. Toki alkuraskaudessa kun en kenellekään aiheesta puhunut oli hyvä täällä tuskailla ja itkeä tulevaa menetystä. No sitä ei nyt tällä kertaa tullut, kiirtos siitä.

Nyt siis kuitenkin koen, että minulla ei palstayhteiskunnalle ole enää annettavaa. Olen palannut omaan normaaliin elämääni, jossa jaan ilot ja surut ihan oikeiden ihmisten kanssa. No joo, kyllä te olette kaikki ihan oikeita ihmisiä, ja moni ihan oikeasti rakkaiksi minulle tulleita, mutta ymmärätte varmaan pointtini. Ja tosiaan moni teistä en erityisen paljon jäänyt muistiin ja täällä kun olen tarinoita lukenut olen myöskin oppinut ja nähnyt sen, miten erilaisia me ollaan ja miten hienoa se toisaalta on. Kun me kaikki ollaan yhtä ihania, vaikkakin välillä ajattee, että onpa toikin tonttu. :xmas:

Tsemppiä jokaiselle raskaudessanni ja muissa haasteissa elämässä, kyllä mä täällä käyn kurkkimassa, mutta aktiivipalstailukauteni oli nyt tältä erää tästä. Eihän sitä tiedä, jos jokus vielä kuumepoikanen herää, sitten palaan entistä ehompana johonkin pinoon analysoimaan limoja. :p :p :wave: :wave: :heart: :heart: :xmas: :xmas:

w + tyttö 5vrk

Huom!! :attn: :attn: Lokakuun pino on pystyssä!! Tervetuloa kaikille sinne!! :D :D

Woodiksella kyllä ihana prinsessa!! :heart: Tahtoo kanssa jo nopeasti tuollaisen! Tulehan vielä meitä moikkailemaan silloin tällöin, olisi kiva joskus aina kuulla kuulumisiasi. :)

Yhteistyössä