Moikka taas!!
Täällä ollaan, oma räkätasapaino on hivenen tasottunut jo, mutta lapsella kuume jatkuu. Eipähän tartte nukkua yksin päiväunia!
Eilen tuli postissa ekat kankaat ja ohjeet kestovaippojen tekoon, senverran kun piristyisi, että jaksaisi alkaa noita katselemaan. Sormet syyhyy kokeilla millasia tulee, mutta mieli on vaan niin veltto ettei jaksa.
Dadan kanssa mennään ihan samoissa tunnelmissa, loppu häämöttää. Olo ei ole kovinkaan hyvä, mä en enää taivu lainkaan, esim housujen laittaminen on todella kivuliasta. Vois sanoa, että tosissaan nyppii tämä raskaana olo. Joojoo, ei saa valittaa, mutta valitan silti. Ja ymmärrän sen, että lapsi tulee kun on valmis, eiköhän tämä kestetä. Mitään sairaalakassia en ole pakannut, enemmän mua huolettaa noi edelliset lapset, niille pitäis joku yökassi varmaan olla valmiina, jos tulee lähtö keskellä yötä ni nehän tarttee jonnekin viedä ja siinä sitten jos yöllä pakataan koulureppuja, yökyläkasseja ja vielä omaakin kassia ni voi alkaa nyppimään. Sen oon yrittäny, että ne reput ois aina illalla valmiina, että ois helpompi yölähtö.... Mitään merkkejä siitä, että vauva olisi tulossa ei oikeastaan ole, mutta eipä noista edellisistäkään ollut. Henkisesti olen valmis, tulkoot.... Vaikka esm toi vauvahuone ja vaatteet yms ovat ihan vaiheissa, mut en mä niitä varmaan jaksa ennen synnytystä laittaakaan, kun oikeesti kolotuksia on niin paljon. Kerkee sitä...
Ja siitä
Dadan koiran mahavaivasta, sehän on hyvää harjottelua kun yötämyöten siivoilee eritteitä, sitä se on välillä lastenkin kanssa. Parhaana muistan kun kerran nukutin esikoista niin, että oltiin vähän niinku samansuuntasesti kyljellään, ite nukahdin siihen ja heräsin ku tuli oksennussuihku niskaan. SLURPS
elävästi jäänyt mieleen, että sinä päivänä oltiin syöty muussia ja kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. Ai että olikin mukava siitä kömpiä suihkuun ja alkaa itseään (hiukset yöks) ja lasta pesemään ja sitten päälle lakanarumbat. Pahimmillaanhan noita oksennuksia tulee monet yössä. Ja se yksi etappi, mitä ei edes etukäteen ajattele, mutta ainakin meillä se TUNNE kun onkin eka yrjötauti, jolloin lapsi HERÄÄ ja kerkeää ämpärille tai pöntölle. Siis sellanen tauti onkin aivan mahtava!!!!
Mitä tulee sikaflunssaan, nyt vaan
Meritähti päivä kerralla ja seuraat itseäsi. Meidän kunnassa ainakiin se diagnoosi sikataudista tehdään puhelimitse, että kuinka luotettava se on? Jossain kun oli juttua, että reilu 150 oli tutkittu epäilyn takia ja niistä 3 oli
oikeasti sikataudissa... Ni ei se siitä parane että stressataan etukäteen, toivotaan, että meillä kaikilla taudit pysyy normitauteina, ei nekään kivoja ole. Joskus tuntuu, että ihmisille ovat hirveän tärkeitä diagnoosit, ripuli on minusta hyvä esimerkki, jos jollain on maha sekasin yli päivän ni heti on noro tai rota tmv, ei voi vaan olla paskatauti. Ilman testiä se voi olla mitä vaan eikä sillä ole merkitystä, kunhan selviää. Ja kyllä me kaikki näistä influenssoista ja flunssista selvitään!!! Eix jee?
Terkkuja ja hyviä vointeja kaikille ja uusille tietty onnea!!!
Ai niin, yks kerta mietin, että mitä sille
Lymypiilolle kuuluu, nyt bongasin, että sehän olikin lisääntynyt jo, se on vaan jättäny meidät. :'( Onnea silti Lymikselle!!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: