jep, pitkällä mennään mutta vaavi antaapi odottaa itseään niinkuin muutkin neljä raskauttani. mulla oli perjantaina lääkäri-neuvola ja lekuri arvioi käsikopelolla yli 4kiloiseksi ett iso vauva ois tulossa mulla on nämä neljä muutakin ollut aika hyvän kokosia: tytöt 3630g ja 4640g. tämä jälkimmäinen arvioitiin kilon pienemmäksi ultrassa päivää ennen ja neukkulassa arvioitiin lähimmäkisi 4kiloo. hätäsektiolla täytyikin sit leikata kun ei tullut pihalle itse.
pojat olleet muutamaa grammaa vaille neljä kiloo.
sain eiliseksi ajan äippäpolille ultraan jossa katsottiin koko puoli sitten niin heti sanoivat että ei tää oo mikään yli 4kilonen :headwall: ultrassa sai 3,8kiloo....
joo,niin on saatu muistakin ja heittäny aina noi arviot paaaljon pienemmäksi kuin todellisuudessa.
eivät ruvenneet millekkään ja sanoivat ett odotellaan vaan :snotty:
joka kerran on ollu sama virsi että neuvolan arvioita ei oteta tosissaan ja sit on aina ollut isompi baby mitä ultrat on antanu ymmärtää..... :snotty:
saa nyt nähä kasvatteleeko tämä viel vehkeitään tuolla sen kaksi viikkoa ja kasvaa vaan lisää vai millon älynnee tulla.
--Millukka 40+4--
pojat olleet muutamaa grammaa vaille neljä kiloo.
sain eiliseksi ajan äippäpolille ultraan jossa katsottiin koko puoli sitten niin heti sanoivat että ei tää oo mikään yli 4kilonen :headwall: ultrassa sai 3,8kiloo....
joo,niin on saatu muistakin ja heittäny aina noi arviot paaaljon pienemmäksi kuin todellisuudessa.
eivät ruvenneet millekkään ja sanoivat ett odotellaan vaan :snotty:
joka kerran on ollu sama virsi että neuvolan arvioita ei oteta tosissaan ja sit on aina ollut isompi baby mitä ultrat on antanu ymmärtää..... :snotty:
saa nyt nähä kasvatteleeko tämä viel vehkeitään tuolla sen kaksi viikkoa ja kasvaa vaan lisää vai millon älynnee tulla.
--Millukka 40+4--