Neuvolassa käyty täälläkin, ja ultrassa.
Neuvolan 'tulokset' voisin melkein kopioida suoraan
nellahilta, sen verran lähellä ovat!
Viikot: 32+2 (neuvolan mukaan +1)
Paino: +700 viime käynnistä (4 viikossa), kaiken kaikkiaan +7,5kg
Turvotus: -
RR: 101/69
Pissa: puhdas
Sf-mitta: 28,5-29cm
Tarjonta: RT (ekaa kertaa)
Syke: + 130
Liikkeet: ++
Ultrassa kaikki myös kunnossa, tää oli siis ihan oma, ylimääräinen käynti, kun haluttiin kokoarviota saada. Neuvolassa sanottiin, että on siro, ultran mukaan kaikki mitat ihan keskikäyrän tuntumassa/käyrällä. Ei siis mikään sokerivauva ainakaan tässä vaiheessa, vaan ihan sopivan kokoinen tyyppi. Paino on tällä hetkellä aika tasan 2kg.
Gynis naureskeli mun raskausdiabetesdiagnoosilleni, valitti vaan sitä, että ei oo mitään mihin upottaa se ultran anturi, kun oon niin pieni, että maha on ihan pinkee. Sit se survoi sen kanssa ja tuntui välillä aika häijyltä kun se muljahti jostain kohdasta. Mutta saatiinpa katsella pikkuista Viuhtia! Joka oli jo niiiin ison näköinen siinä pienellä ruudulla varpaat melkein suussa.
:heart: ja gynis oli sitämieltä, etä viuhti ei enää mahdu kuperkeikkoja tekemään, joten sen perusteella saatettais mennä raivotarjonnassa loppuun asti.
Mieskin oli mukana gyniksellä, ja ne tuli vähän liiankin hyvin juttuun... mm. viuhti on kuulemma perinyt aivot isältään, siis sen, että sillä on aivot ja pää oli hiukan jopa keskiarvoa isompi. Mä vaan naureskelin siinä välissä maatessani niiden juttuja. Enpä taida ainakaan mihinkään sisätutkimukseen ottaa miestä ikinä mukaan, jos jutut on tota tasoa.
Ja sit kun on saatu omat napa-asiat purettua, niin
tervetuloa uusille täältäkin suunnalta! Ja vanhoille (
amalia) kans!
Talvitie, jaahassu, vuffi, tsemppiä estoihin, polille ja lepäilyyn, samaten
zikille polille!
Kutisijoille, toivotaan, että pakkanen vaan kuivattaa eikä kyse oo sen kummemmasta.
JJ-t, mulla samantyyppistä tuntemusta, mutta mulla ei tunnu koko vatsan leveydeltä vaan aika keskeltä hukan vasemmalta, ja mulle tulee se kun istun paljon. Vrsinkin jos ryhti pääsee lösähtämään. Ilmeisesti mulla jokin tuolla jää liian tiukkaan väliin, mutta samalla tavalla se tuntuu ikäänkuin just ihon alla, ei missään syvällä mutta ei kuitenkan ole ihossakaan. Mulla se vähän niinkun sattuu, mutta ehkä pikemminkin kirvelee ja kutisee ja kipristelee. Enkä tietenkään neuvolassa muistanut edes mainita asiasta.
Jokohan riittäis romaani? :ashamed: Täytyy vielä tehdä töitä kun oon koko päivän juossut vaan viuhtia kyttäämässä.
Ja sit täytyy siivoilla kun miehen sisko tulee yökylään.
ventti + viuhti:heart: 32+2