heissan mamiskut! :heart:
Nellah :hug: jaksamisia! itekki liikun ihan ku 90 vuotias, ei kivaa
tuosta tulikin mieleen eilen peruutin sohvalle istumaan, ni ukko repes nauramaan et iha ku oisin joku 300 kilonen ku asetut siihe istumaa! :kieh: saakeli! mie sit sanoin et no pitää hommata miulle se peruutusääni laite mikä on rekoissa ym.
masun muoto miulla kans vaihtelee se aika paljon.. välil on iha pinkeenä alhaalta sit välillä lörö
täl hetkellä mimmi työntää peppuaan tosta kylkiluitten välistä, siin se on nyt kelliny jo pari päivääja monottelee kylkiluihin ja muuta mukavaa
väsy katosi ku alotin jokunen viikko sitte sen rautakuurin.. on auttanu ainaki miulla!! :wave: sitä enne joutu nukkuu jotai 12h unia.. nyt riittää se 8-9 (oon aina tarvinnu paljon unta :ashamed: )
mannalle onnittelut täältäkin!!! :flower: :heart:
kutina masua kyllä välillä kutittaa mut ei sellai häiritsevästi.. rasvailen kyl joka päivä.. riippuu tietyst iha ilmoistakin, jos kova pakkane ni kutisee enemmä..
suonenveto mitä se on???
miul on elämäni aikana yhen kerran vetäny suonta jalasta!
JJ:t POREAMME!?
epistä!! :snotty: :kieh: mieki haluun!! mie varmaa lilluttelisin kaikki illat siinä nahka ruttusena
hmm.. mie nyt unohan taas kommentoida vaikka mihin mut antakee anteeksi :ashamed:
jos vähä ommaa nappaa taas
Käytii eile hakemassa vaunut!! ne on ihanat! koira kävi samantie makaamaa kantokoppaa!
eiiih!!
joutu sit komentaa pois sen ettei kuvittelekkaa et ne on hänen! joo nii virhe oli lähtee kotonta mihikää, ku päästii takasi ni alko taas koskemaa ja supistelee nii perkeleesti! (anteeksi kielenkäyttöni taas :snotty: ) nähtävästi en voi tehdä yhtään mitään
soitin tänää sille äippäpolille ja kyselin että mikäs nyt kestää, ku niitten piti kutsuu miut sinne, no pääsen huomenna kymmeneltä sinne, vissii ultralla ne kattoovat sen kohdunsuun?? KOKEMUKSIA KELLÄÄ?
tekeekö ne sisätutkimuksenki sitte?
Miusta ku vähä tuntuu et toi ukko ei oikee tajua sitä et tää vauva ei sais vielä tulla ulos! ei se oo moksiskaa.. eikä millää tavalla reagoin ku mie oon supistusten kourissa voivottelee jossai!
Oon pyytäny sitä et auttais miuta sen verran et imurois, sitä mie en nyt uskalla tehä, ni ei tapahdu mitää... eile ku koski taas kovin mahaa, ni pyysin et voitko käyttää koiran kusella ku en nyt viittis lähtee köpöttelee pihalle (miun koira, mie sen yleensä käytän) ni lupas käyttää.. mie sit kattelin kymmenen aikaa illalla ku se kuorsas tossa sohvalla et jaaha, taidanki käyttää ite.. raahasin sit samalla suutuspäissää vaunujen pahvilaatikoin roskii ja kolistelin nii perkeleesti!! :kieh:
muutenkaa en saa minkäänlaista huomiota siltä.. tuntuu ku saisin tän vauvan yksin.. en aijo sille kyl ilmottaa et oon huomenna menossa sinnä äitipolille, koska ei oo mitään kysynykkää.. ja tuskin sitä kiinnostaa..pyysin oman äitin mukaan sinne..
anteeksi avautuminen!!
ziki ja mimmi 29+6 (jee myökii huomenna kolmekymppisii!!!! ) :heart: