moikka mammat :wave:
puuh, olin aamupäivän töissä vaik saikulla oonki ja voi sanoo ettei tehny hyvää. alko supistella ja painaa joka kohtaa masua, ei meinaa rauhottua edes täällä sohvalla pötkötellen :/ no, töitä ois enää ens vko ja voi olla et senki ajan vietän saigonilla. huomenna tietää ku on ylimääränen neuvola ja mahdollisesti sit meno ä-polille.
tosi mukava lukea kaikkien neuvola- ja ultrareissuista. melko eri kokosia vauvat ja äitit tuntuu tässä vaiheessa olevan... ja vaivoja on joka lähtöön. siitäki tajuu kuin mielettömän pitkällä me ollaan. saa nähdä kuka ja milloin poksuu ekana :heart:
meillä
mies on sekä ihana että rasittava
ihana siks et huolehtii mun syömisistä ja voinnista, ei varmasti anna mun kantaa mitään raskasta (hyvä ku oman käsilaukun saan kantaa
) ja jos oon väsy, niin tekee ruoanki illalla valmiiksi, vaikka mä oon nyt saikulla ja aikaa ois
mut osaa se olla
ärsyttäväki. esim siivous ei suju vaikka mitä yrittäis, seksiä vonkaa vähä liikaa (tai no, onhan se imartelevaa et haluu mua yhä?) ja vauvan tuloon valmistautuminen kokonaan mun vastuulla... meil ei varmaan ois mitään vaatetta ja tavaraa hankittuna, jos mies siitä vastais. joo, mut kylhän se sit lähtee mukaan ostoksille ja vauvan huonetta laittaa, mut vain kun mä sanon et nyt oikeesti ylös sielt sohvala ja avuks!! ihana mies silti, vaikkei sitä kaikki jutut ihan niin kiinnosta tai tajuu kuin tärkeitä ne mulle on
äitiyskortti on mulla käsilaukussa. ollu jo pitempään, enhän mä sitä muuten koskaan muistas ottaa neuvolaan mukaan
raskausdementia vaivaa täälläki :wave: oliks se
misStar vai kuka joka unohti pissata purkkiin, oli ihan samanlainen keissi ku mulla eilen neuvolassa
mut sitä vaan ihmettelen et miten selvisit 4h pissaamatta?? tääl hyvä ku pari tuntii menee iman lorotteluja... :headwall:
äitiyspäivärahoista niin mul tippuu puoleen tulot :/ vähä mietin et miten sit asunto- ja autovelat maksaa, mut kai niitäki ehtoja voi neuvotella uusiks...
jj-t meil kans mies aikoo lähteä reissuun jonneki eurooppaan kaverinsa kanssa viikoksi kesällä. ja se menee kyl meidän yhteisillä rahoilla eikä oo puhunu miten me vauvan kaa sit selvitään. mut eniten mua ärsyttää että se on pois sitte meidän yhteisestä loma-ajasta
ja jos uskaltaa sen jälkeen viel valittaa et ollaan liikaa aikaa mun sukulaisissa pohjosessa niin mä huudan ja isosti :kieh: meil miehen suku asuu nimittäin kokonaisuudessaan täs hgin lähellä ja mulla taas pohjosessa, ni se ei oikein tajuu et mun vanhempien ym. tapaamiseen on pakko "uhraa" lomia jos ylipäätään haluu niitä nähdä. ja mä haluun. tulipa lisävalitusta miehestä :saint:
joo, jos alkas vaik silittää vauvan vaatteita. kateellisena luin
gardenian ja miinulaisen energisyydestä, itsellä ei oo kyllä mitään moista energiapläjäystä näkyny :ashamed:
t. manna + lilli 33+1 :heart: