<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Heippa kaikki kuumeilijat ja onnea Naapurin Tytölle plussasta.
Kumpa minäkin vielä joskus....
Täällä menossa kp37 , yk2, eikä mitään tuntemuksia, että kuukautiset olis tulossa. Eilen testattu nega ja mieli melko matalalla. Näköjään ehkäisyn lopettaminen (reilut 2kk sitten) on vetänyt kropan ihan sekaisin. Ovista testailin tässä kierrossa, mutta en saanut digiä hymyilemään. Luulenpa että ei ollut ovista ollenkaan. Turhauttavaa. Kauanko pitäisi odotella kuukautisia, ennen kuin kysyn gyneltä? Onko muita ehkäisyn juuri lopettaneita kuumeilijoita? Itse käytin vuosia ekäisylaastaria. Nyt harmittaa, että ikinä aloitinkaan.
 
Huh, ompas tällä taas paljon tekstiä :D kovasti odottelen, että saisin pian lisää tuttuja odottajien -keskusteluun ;) vink vink!! Plussatuulia hirmuisesti kaikille+++++++++++

Mulla tehty tänään tälläiset:
:)


Babyfever ja tähtönen 5+0
On näköjään melko yksilöllistä kun mulle ei tullut vielä tänään 2-3 viikkoa ees :O onnea bf enkä oo vielä tuollaista plussaa saanut ees... nyt iltapisusta tuli minusta paras viiva koko aikana... en tiiä... laskin että mulla saattanut ollakin ovis vasta 3.10. että ei taia olla vielä hätää :D kun rupesin aattelemaan että sain uudestaan plussan ovistikkuun 3.10. hommailuja oli joka kerta kun vähänkään plussaa anto että toivoa on että ollaankin vielä niin alussa että ei vielä anna sitä 2-3... kun 16.10 sain todella haamuplussan ja digiin hädin tuskin sen 1-2 :D
 
Baby ja Naapurin tyttö ihanaa <3 Niin ihanaa kuulla, että Naapurin tytöllälin on kaikki hyvin siellä vaikka ensin tulikin pelästystä...

ON Viittaako muuten vahvasti siihen PCO:hon tämä... Eli tosiaan se vahva ovisviiva silloin kp6 ja se jonkun sortin haamulainen kp7 r-testiin. Eilen illalla vähän jotain vuotoa ja tänään kans tosi kirkasta, mutta hyvin vähän. Ja edelleen sellasii ihme nippailuja nyt vaan vasemmalla.. Kuin ois menkat alkamassa.... Keskiviikkona menossa gynelle. Jännittää mitä se sanoo :/ Mutta oon kyllä nyt ylpee, että viimein sain tilattuu ajan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja Babyfever1
Ihana kuulla Naapurin tyttö, että siellä on masukilla asiat hyvin :)

Ja BF:n viivat on kyllä komiat!! :heart:

On tämä naisen mieli kyllä erikoinen. Tämä kierto on meillä ihan hutikierto, mutta silti pienessä päässäni kehittelen jokaisen nippailun ja nappailun (jotka oikeasti liittyvät tädin lähestymiseen) ihan joksikin muuksi. Kuten taidan tehdä joka kierto. Taidan tehdä huomenaamulla negatestin niin saan ainakin hetkeksi mielenrauhan ja tätikin tulee helpommin kun ei tartte miettiä turhia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Onnea plussanneille ! :heart: ja toivotaan, että meillä muillakin pian tärppäis :)

Itse tein tänään t-testin (kp28) ja negahan se oli. Ei millään malttais odottaa.. vaikka
toisaalta nää (ehkä liian aikasin testatut) negat masentaa aina :| Liian paljon on tullu lueskeltua
keskusteluja keskenmenon jälkeen plussanneista. Keskenmenon jälkeen useimmilla tärppää
nopeemmin mutta täällä taidetaan taas mennä vaikeimman ja pisimmän kautta..
 
Fiina juu pulssiin meen. Oisin päässyt jo tänään, mutta en ollut varautunut niin nopeaan toimintaan ja oli jo suunnitelmia. Tädin muru tuli äitinsä kanssa ja pienimmän siskon kanssa viikoks Turkuun <3 En vaan muista sen naisen nimee..ehkä joku Marja???

Niiu sitä helposti kyl kuvittelee ja koittaa tutkailla kokoajan omia oloja. Toivotaan, että täti pian tulee ja pääset kunnon yritys kiertoon!

Ninni vielähän se nega voi muuttua plussaksi. Ei masennuta vielä!

Nyt leffan pariin näiden masutuntemusten kanssa... Unii!
 
Niiu, minäkin mukamas ollut tuntevinani jos jonkunlaista nippailua ja elohiirtä mahassa, kaks viikkoa oli tosi ällö ja kuumeine olokin aina iltapäivästä alkaen. Mä kun en ole varma oliko noi mun edelliset tuhrupäivät muka menkat vai jotain muuta vuotoa:eek: no, kohta sekin selvinnee.

Äh. Mua masentaa ja stressaa ihan hirveästi. Mies nimittäin pihtaa. Mehän tosiaan ollaan kaukosuhteessa, nähdään viikonloppuisin. Tää oli nyt toinen viikonloppu jo, kun sai itkua vääntäen lähteä. En ymmärrä mikä sillä on. Oon jo epäilly, että sillä on joku panokaveri.. Ja mä tiedän, että se chattailee jossain keskustelupalstoilla, en tosin tiedä missä tarkoituksessa. Kyllähän siellä parisuhteessa olevia tyyppejäkin on aikaa kuluttamassa, eikö? Ja sitten kun on kuullut sen kaverilta huhuja kosimisaikeista, niin en todellakaan tajua missä nyt mennään:< Pitäisi ottaa asia puheeks, joo, selvähän se, mutta ei se oo helppoa. Ei haluais pilata sitä vähää aikaa mikä ollaan yhdessä niin riitelemällä, eikä muutenkaan nyt oo ollu sopivaa tilaisuutta. Mähän tottakai vedän monta kertaa viikonlopun aikana herneet nenään, mut en osaa olla pitkävihanen vaan lepyn sekunnissa. En tiedä pitäskö olla vittumainen ämmä ja mököttää tästä asiasta, vai olla oma ilonen itteni ja luottaa siihen että kaikki on hyvin.
Tämän takia siis yritän olla täällä vähän taustalla, kun ahdistaa oma tilanne niin en jotenkin vaan jaksa kommentoida muille, vaikka päivittäin täällä käyn lueskelemassa:/
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 23.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 67/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 48/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 47/31-36......................yk 12
Slallu........................25................kp 33/28?............................yk1




Ninni_90.....................22................kp 28/30.......................yk 3
Fiinaliina.....................22................kp 26/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 26/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 26/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 25/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 21/28........................yk 2





Hydrangea..................26................kp 18/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 18/?......................yk1
miss_piggy................31................kp 15/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 12/30-44?................TJOT/yk 3




maimai83..................29................kp 9/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 9/30-38..........................TJOT
pantera...................19.................kp 8/27-28...........................yk 3
empp......................21.................kp 3/30................................yk 7
buffy......................23..................kp 3/28...............................yk 7




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 6
Hydrangea dpo 3



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10
Piimis 17.10.2012 yk 4


 
Täällä edelleen kuumeessa. Kävin tänään jo lääkärissäkin ku on ollu toinen korva tukossa torstaista asti. Sairaanhoitaja epäili korvatulehdusta, mutta lääkäri sano, että on vaan alipainetta korvassa flunssan takia. Sain jonku lääkkeen tukkoisuuden poistoon, jos se auta niin on nyt resepti antibioottikuuriin kans. Sais mennä ohi jo tää.. :/
 
Herttilei kun ootte ollu ahkeria viikonlopun aikana! Me ollaan vaan murun kanssa henuuteltu niin etten oo ehtiny paljon täällä käymään (no okei, olen mä joka päivä lukenut teidän kuulumisia ;))

Naapurin tytölle erityishali :hug:, nyt vasta sain tämän koko ketjun luettua läpi ja täytyy sanoa että melko sitkeä sissi oot! :D Ja onnea muillekin plussanneille, toivon totisesti että kyytiläiset pysyy matkassa!!! Ja me loputhan tehdään tietysti myös pelkkää plussaa =)

lilja87, meillä vähän saman tyyppinen tilanne.. Mies ei halua (?) seksiä niin usein kuin minä. Varsinkin jos on työstressiä tms. niin tuntuu ettei jotenkin pysty "keskittymään" eikä rentoutumaan niin paljoa että alkais peittoa heilutella. Mä olen koittanut pitää aika matalaa profiilia asian suhteen enkä ainakaan ota siitä stressiä, kyllä se musta tykkää ja haluaakin mua, mutta on myös sen verran herkkä että ns. "kaikki vaikuttaa" ja tyyliin tähtien asennonkin pitää olla oikea :D Läheisyyttä, hellyyttä ja kauniita sanoja sekä pieniä tekoja riittää kuitenkin enemmän kuin omiksi tarpeiksi joten ei voi valittaa :heart: Olisin kuitenkin vähän sitä mieltä, että parempi ottaa asia puheeksi (vaikka on vain vähän aikaa olla yhdessä kun v-loppu on NIIN lyhyt!), jos et ikinä ota sitä puheeksi niin se vaan vaivaa sua koko ajan.. Sen sijaan että puhutaan, ehkä vähän riidelläänkin, ja sen jälkeen mennään eteenpäin puhtain (ja toivottavasti levollisin) mielin?

buffylle ja empp:lle tätipahoittelut : /

ON Ovistikkuja kuluteltuna kp 12 alkaen (jolloin "ovisolo" kropassa), selkeetä plussaa en ole saanut, viiva on välillä vahvempi, sitten kateissa ja/tai heikko ja sitten taas vahvempi.. Ei oikein osaa sanoa juuta ei jaata :( Taidan tikutella tätiin saakka (tai siihen että saan ihan oikean ovisplussan, joskaan en yhtään siihen tässä kierrossa usko) ja sit seuraavassa kierrossa aloitan heti kierron alkupäivinä. Ja jos sekin on yhtä kummallinen niin sitten täytynee varailla lääkäriaikaa.. Kaikkimullehetinyt :LOL:
 
Onnea plussanneille!

Meillä on periaatteessa yksi yritys takana, oviksen ajankohdan laskin vaan summarum. Tulee jos on tullakseen. Kyllä sinänsä vähän alkaa jännittämään et tuleeko täti sit joskus... Kauhean jännää tämmöinen vauvatehtailu.

Kertokaas koska vois aikaisintaan pissata tikkuun et pääsis jatkamaan elämää?
 
Lilja äh, tosi kurja tilanne teillä :( TIedän itekkin ku oon ollut niin monessa suhteessa (siis oikeestaan kaikki 3 vakavampaa suhdetta kaukosuhteessa). On niin kurjaa laittaa se pieni yhteinen aika riitelyks. Ja se, jos alkaa epäileen toisen luotettavuutta on ehkä pahinta. Ite on ol sen kummeimmin joutunut onneks miettii sitä. Aluks olin tosi mustis, ku tää nykynen miekkoen näki usein exäänsä mutta silti luotin ettei siinä ole mitään muuta. Eikä kaukosuhde toimi ellei ole just tota molemminpuolista luottamusta. Mut toi pihtaaminen... Sekin laittaa kyl miettiin. Mut eihön sille voi mitään jos ei tee mieli, mutta kyllä mäkin muutaman viikonlopun oon ollut niin, että sunnutaina itkua tuhertaen käynyt nukkuun ja aamulla aikasin maanantaina suunnannu kotiin autolla ja istten aina päivällä tullut viestiä. Kannattaa ottaa asia puheeks. SE jää sun mieltä kaihertaan ja sitten pohdit niit asioita ja aina riidan tullessa ne saaattaa tulla eesiin uudestaan ja uudestaan. Nykyään siis asutaan saman katon alla ja vuos nyt asuttukin. Mies tosin ajaa rekkaa ,et välillä tuntuu kuin olis edelleen kaukosuhteessa ;) Ootteks te puhelin yhteydes sitte viikkosin? Otat asian esiin viikolla niin ei mene sitte viikonloppu piloille. Ja puhelimen välityksellä oppii tuntemaan toista hyvin, varmaan tietkin sen. Tosin niitä äänensävyjä voipi tulkita myös väärin :/ Ja sitte on ihanaa alottaa viikonloppu "puhtaalta pöydältä". Tsemppiä <3

ON Täällä ovistesti näyttelee aika vahvaa viivaa edelleen, mutta ei niin vahvaa kuin silloin lauantaina. R-testiin taisin sen kuuluisan viivanpaikan bongata. Mut kaippa se gyne sitte osaa jotain sanoa... Raskaana nyt tuskin kuitenkaan olen. Ja jos jostain syystä oisinkin niin näkeeks se sellasta? Näkeeks se sellasta, että jospa mulla olikin joku munasolu kiinnittynyt, mutta ei sitten pysynyt hetkeekään kiinni. Mietin sitä eilistä vuotoakin kert. Koska uskoisin nyt että testi oikeesti näyttäis jotain. Ku sit mietin sitä, että voiks se gyne saada jotain sellasta aikaan jos vaikka jostain ihmeen syystä oiskin raskaana, että se menis sitte ton käynnin jälkeen kesken? Ihme olo masussa. Ei yhtään normaali ja ärysttää sitte nii paljon!
Mut joo jos nopee ehon lukee teen viestit loppuun ja sitte eväiden tekoon ja fillarilla töihin. Liian pimeää kävellä tuon metsänläpi yksin.. Eilen jo pelotti, ois tarvinnu olla sellaset silmälaput ku ravihevosilla on ettei vaan katso polulta harhaile sinne metsänsiimekseen ;)

Mukavaa päivää!
 
empp pikaista paranemista. Nyt on kyl liikkeellä niin sitkeetä flunssaa :/ Ja sitte itellä ainaki nsellasta, että sahaa ees taas. On poissa ja sit taas pukkaa takas. Ja nyt viikonlopusta ollut selast, et korvat ja kurkku kutii. Tosi ärsyttävää :/ Mut ei kuumeilua, tai en ainakaan usko :) Yskää kylläkin vähän. Mutta ei sellane nolo että ei kykenis töihin.
 
Kesä-misu, mulla tuli normaali tyhjennysvuoto ja yhdet normaalit menkat normaalilla aikataululla pillereiden lopetuksen jälkeen. Seuraavia ei kuulunutkaan pitkään aikaan ja kävin työterveydessä valittamassa pitkää kiertoa ja sain primot menkkojen käynnistämiseksi. Tämä kierto oli sitten 120 päivää. Joten varmaan sitä 3-4 kk pidempään ei ainakaan kannata odottaa. Tsemppiä!

maimai83, hienoa, että sait gyneajan varattua. Noi sun säännölliset lyhyet kierrot ei kyllä viittaa pco:seen, mutta eihän siitä ikinä haittaa ole, jos käy asian varmistamassa. Samalla sitten selviää, että esim. kohtukin näyttää hyvältä. Jos nyt olisit raskaana, niin luulen että siellä jo jotain merkkiä asiasta näkyisi. Ainakin kohdun limakalvon pitäisi olla selvästi paksuuntunut. Gyne ei voi myöskään tehdä mitään mikä aiheuttaisi keskenmenon. Ultraamisella alakautta ei ole vaikutusta asiaan.

Ninni_90 ja Slallu, negapahoittelut. :hug:

lilja87, ikävä tuo teidän tilanne. :hug: Mun mielestä toi miehen pihtaaminen on täysin normaalia ja omien kokemusten perusteella ei todellakaan pidä paikkansa, että miehillä tekis koko ajan mieli. Meillä ainakin miehen innostukseen vaikuttaa paljon työstressi ja muut kiireet. Asiasta olemme useasti myös puhunut, koska itse haluaisin useammin. Toivottavasti tekin saisitte puhuttua asiasta.

Parane pian empp! :hug:

postimerkki, osalla näkyy jo dpo 10 jotain tikussa, osalla sitten myöhemmin. Mulle lääkäri on antanut testipäiväksi dpo 14.

ON: No eilen kiusasin taas itseäni ja mittailin lämpöjä. Töistä tullessa 36,8 ja juuri ennen nukkumaan menoa 35,7! :O Tänään aamulla 36,2. Ota noista nyt selvää.
 
Slallulle negapahoittelut! :hug:

ON Tulin yön aikana järkiini ja jätin testaamisen kun ihan turhaahan se on. Täti kuitenkin taisi ottaa jo testin ajattelusta nokkiinsa ja tänä aamuna on tullut jo vaaleanpunaista pyyhittäessä. Eiköhän siis tämä kierto ole noin 27-28 päivän pituinen. Vähän kuitenkin ärsyttää, kun mulla on noita nippailuja ja jomotuksia muniksissa joka kierrossa ovulaatiosta tädin tuloon asti :kieh:

Tässä kuussa pitäisi ostaa lisää ovistestejä. Viimeksi ostin Mammaksilta niitä Davidin testejä (tosin en ostaessa tiennyt että ovat Davidin). Vaikka paljon niistä kuuluu parjausta niin mulla ovat toimineet ihan hyvin. Tällä kertaa voisin kuitenkin kokeilla raskauskeijua niin näkee onko niissä eroja :)
 

Yhteistyössä