<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

maimai, ite en oo koskaan saanut viivanpaikkaa tai väriä PC:n testiin. Ne ei ole samoja kuin Davidit. Jotkut sanoo, että PC vois antaa niitä värittömiä viivanpaikkoja, mutta jos siinä on väriä, niin sitten on oikeesti plussa. Noi PC:t on kai samoja kuin apteekin oma, jota pidetään hyvin luotettavana. Toivottavasti saisit pian selvyyden asiaan. :) Epätietoisuus ahdistaa.

Slallu, sulla vasta yk 1, niin on ihan normaalia, että kroppa ei lähde heti toimiin toivotusti. Joten älä ahdistu. Toivottavasti saisit sen plussan tiistaina! :)
 
Hydra niin mäkin olin ajatellut. Nyt vaan oltava epätietoisuudessa ja ihmeteltävä noitatestejä... Tarttee varmaan käydä apteekista hakees viikolla vaik cb niin tietää varmasti. En usko ennen ku joku varma tieto tulee. Järki sanoo niin. Vaikka tekis niin mieli heti juosta sinne apteekkiin ;)

Slallu samaa mieltä Hydran kanssa. Kierrot voi venyy aluks ennen ku tasottuu. Mut tietty toivotaan sulle plussaa ennemmin kuin tätiä!
 
Hydra, maimai, kiitti tsemppauksesta,tämän yritän itekkin pitää mielessä ja ottaa rennosti :) Noi antibiootit on ehkä suurin ahdistuksen aihe, vaikkei niistä pitäis mitään haittaa olla ennen positiivista testiä.
 
Noh voinnissa ei ole vikaa, paperiin pyyhittäessä ruskeaa mutta tod vähän, rtestin viiva taas eilistä hivenen heikompi, saas nähdä koska tulee kivut ja kunnon vuoto. Jotenkin en osaa olla masentunut vaan hymyilen, varmaan siksi että tiedän että voin raskautua luomusti ja varmasti pian uudelleen kun vain tikuttaa ovista ja pistää peitot heilumaan :)

Tarkkailen kuitenkin tilannetta. Pakko mennä neukkariin tai jonnekin jos ei vuoto ala, tarkistuttamaan sit tilanne vaikka verikokeeseen.

Huonosti nukuttu yö takana ja ei oo oireita tällä hetkellä, ei pahoinvointia ei rintojen arkuutta, viluttaa toki mutta ilmakin on niin viileä...

Alakerta tuntuu koko ajan märältä mutta on limaa tai valkovuotoa todella runsaasti.

Voisiko olla tulehdus? Jotenkin mulla on vain sellainen olo että ei ole keskenmeno. en tiedä, mutta miksi rtestin viiva olisi heikko? vai viiraako vain omassa päässä :D

*muoks* Siis viiraa päässä, juuri kävin vessassa ja tuli enemmän ruskeaa tuhruista limaa paperiin, että tuon jo tunnistin, sieltä alkaa tänään vuoto ja kp 1, mutta pistämme uutta yritystä heti peliin, siskoni sanoisi että kohtu puhdistuu ja on valmiina paremmin uuteen yritykseen, eikös toisilla oo niin että tärppää kmenon jälkeen nopeasti ja lujaa kiinni... Pitää ajatella että tämä lapsi ei vielä ollut valmis meille tulemaan... Toivotaan että seuraava on.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Kannattaisi muuten tutkia perusteellisesti, että mistä johtuu jos alkio ei pysy kyydissä...tulee vaan mieleen mun yksi tuttu, joka on tainnut olla raskaana about 5 kertaa, ja joka ainut raskaus päättyi keskenmenoon. Viimeisin meni kesken viidennellä kuulla. Yhtäkkiä ei ollu enää kuulunutkaan sydänääniä, ja tää tyttö joutui siis synnyttämään kuolleen vauvan, ja kantamaan sitä kuollutta vauvaa mahassaan pari viikkoa ennen kuin "synnytys" käynnistettiin. :( Tais varmaan ymmärtää sitte itekki, että parempi pitää taukoa jonkunaikaa noista vauvajutusista, sillä ei kroppakaan kestä jatkuvia keskenmenoja ja joku syyhän siihen täytyy olla, että keho ei jaksa niitä raskauksia loppuun asti hoitaa.

Tuli vaan mieleen noista tuhrutteluista...
 
Miss_piggy hui minkä kokemuksen tuttavasi on joutunut kokemaan. Tollasta ei toivois kyllä kelleen. Varsinkin se, että joutui kauan odottamaan tietäen vauvan ollen koullut ennen kuin sai sen pois haudattua. jos niitä nyt haudataan. Miks ei.

Naapurin tyttö toivottavasti kyse olis kuitenkin väärästä hälyytyksestä, Oon kans kuullut noita, että keskenmenon jälkeen helposti raskautuu uudelleen ja ainakin nyt tiedät, että voit tulla raskaaksi. Mut silti mä niin toivon, että kaikki kääntyy vielä hyväksi <3
 
Ens viikolla pitäis ovistestien tulla :D Millä kp:llä kannattaais alkaa ovista tikuttelemaan? Kun kiertoni on normaalisti ollut 30 päivää mutta pari kiertoa on venähtänyt 38 päivän mittaisiksi? Miehelle en ole kertonut että tilasin ovis testejä :) ei se tajuais. Akkojen hömpötyksenä se pitäis :D
Ja eikös ovista kannata tikutella päivällä vasta?
 
eläväinen niiden testien mukana taitaa tulla se seloste niistä. Mä oon tehnyt aina aamupissassa mut ei sillä kait ol niin välii milloin tekee. Jossain luki, et mieluusti samaan aikaan vuorokaudesta. Ja siellä mun myös sellanen laskuri josta voi kattoo milloinka kannattaa alkaa testaileen. Tääl kaks plussassa on joku laskuri mist voi katella niit hedelmällisimpii päivii... Mulla kun on ollut kierto sen 27-32pvä niin oon alkanut siellä kp10 tikuttelee, joskus vähän aikasemminkin niinku nyt koitin ja taidan tikutella ihan loppu kierron myös. jahka nyt tosiaan selvitän tuon r-testin tuloksen ja nää nippailut...
 
Naapurin tyttö: Voi ei. :( Toivotaan vielä kuitenkin, että ei ois keskenmeno.. Koita pärjätä!:heart:

Täällä pitäs tädin tulla tänään kylään, mutta ei oo vielä ainakaan kuulunu. Mutta eiköhän se sieltä vielä ehi tulla. Vaikea kun ei nyt yhtään pysty arvioimaan tätioloja, kun kuumetta on 38 astetta ja muutenkin joka paikkaa särkee. Sais mennä tää tauti jo pois. Piti yöllä herätä 4 kertaa keittämään teetä kun on kurkku niin kipee, ettei pysty ees nukkuun. :(
 
Hei, täällä on kotiuduttu. Ihanaa oli siskon luona kyläilemässä. Ketutus on nyt vaan suuri, kun odotin kovasti miekkosen näkemistä kolmen yön jälkeen ja täällä se darrassaan kieriskelee...ÄÄH. Odotin niin kahteen viikkoon ainoota yhteistä vapaapäivää!! Suuresti kyllä nyt ärsyttää..lähdin vielä ajamaan aikasin, ettei menis päivä hukkaan siihen...

DPO:sta ja päivityksestä..mulla taistaa kyllä jummata siinä noi päivät paikallaan...vitsit ku en nyt muista itekään, mut tänään taitaa olla jo dpo 4 tai jopa 5...pitää varmaan katsoo noista edellisistä viesteistä/taulukoista..ilmoon myöhemmin...

Naapurin tyttö: onko vuoto jatkunu? kumpa ei ois ja olisi vaan ihan harmitonta pikkutiputtelua!!!! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

maimai: ompa jännät paikat!! oon myös ehdottomasti sitä mieltä, et testaat vielä uudelleen ja jos ei oo kyse raskaudesta niin soittele gynelle aikaa...kumpa se oisi sitä itseään <3

Pantera: täällä ilmoittautuu kans yksi todellinen murehtija..miksi kaikesta pitää aina ajatella pahinta ja kuluttaa aikaansa pelkäämällä kaikkee etukäteen!? Juuri eilen yöllä itsekin valvoskelin kun ootin mieheltä viestiä, että onko päässyt kotiin kun olin siskon luona...Samuli Putron biisi "Mitäpä jos" on kyllä niin osuva, kuuntele se ;)

Tuiskulle: kovasti tsemiä ja onnea tulevaan!! Kumpa pian tärppäisi!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Naapurin tyttö Voi ei :(. Kunpa pikkuinen jaksaisi pitää kiinni. JOS käy niin ikävästi ettei jaksa niin toivottavasti saatte pian uuden kyytiläisen. :hug:

maimai Tommoinen epätietoisuus on se kaikkein inhottavin :/. Mä nyt pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä että sulla siellä olisikin pieni kyytiläinen matkassa :heart:. Toi sun tilanne pistelyineen ja outoine menkkoineen kuullostaa niin lupaavalta :heart:
 
Naapurin tyttö, toivotaan, toivotaan parasta! :hug:

Yhdyn Vilijonkkaan, monesti itsekin tuota "Mitäpä jos"- biisiä olen kuunnellut ja ajatellut että liika murehtiminen ja pohtiminen pitäisi osata lopettaa. Näitä lapsiasioitaki tulee pohdittua ja murehdittua jo ihan liian pitkälle. Kai se on tätä naiseutta sekin että ei sitä murehtimista osaa kytkee off-asentoon :/
 
Vilijonkka tiedän tunteen... Viikonlopun jälkeen odottaa näkevänsä miehen ja kun se on darrassa niin jo nousee ärsytys käyrä. Ja sitten se, että kun ollaan eripaikoissa niin ite oottelee aina viestii ja sitä ei oikeestaan kuulu ellei ite laita ensin. Eiks niillä miehillä koskaan ole ikävä? Huoh! Ja meillä naisilla on aina. Ja toi "mitäpä jos" biisi on kyllä niin maailman ihanin!

Siitäpä alkakin toiveet nousee "mitäpä jos sittenkin..." Oottelen uutta testin tekoa jo kovin.. Nyt tuskin enää ne menkatkan päästää tästä pälkähästä, kun ne jo "oli". Alamasussa ehkä laajentunut noi pistelyt. Koska luulis sitten taas, että näkyis jo selvästi kun jos ei oiskaan kp7 niin sitte ois kait kp37 tai jotain sellasta...
 
Heips! Täällä yksi kuumeilija liittyisi lukijasta kirjoittajaksi:) Elikkäs taustasta sen verran, että hormonaalinen ehkäisy lopetettu kesäkuussa ja siitä asti toiveikkaana vauvaa odotettu.Kierto epäsäännöllinen, pitkä 30-42päivään. Eli nyt yk4 ja CB-digitaalisella ovismittarilla bongattu hymiö 13.10 (kp21), jolloin runsasta peittojen heiluttelua:) nyt täällä ei pysytä pöksyissä ja ollaan satavarmoja, että masussa on elämää ja samalla pelätään jo kuukautisia ensi viikolla...
 
Naapurin tyttö :hug:

eläväinen, riippuu testeistä, koska pitää tikutella. Joissain sanotaan, että mihin aikaan vaan käy ja jossain saattaa olla esim se klo 10-20 välillä. Aina kannattais kuitenkin tikuttaa samaan aikaan päivästä, niin helpompi vertailla testejä. Mä tykkään tikutella aamuisin, niin ei tarvi pitkiä aikoja pidätellä päivällä. Tikuttelut kannattaa aloittaa lyhimmän kierron mukaan. Testien mukana tulee varmaan taulukko, josta voit katsoo oikeen aloituspäivän.

empp, pikaista paranemista.

kali85, tervetuloa. :wave:
 
Naapurin tyttö, voi kun siellä nyt kyytiläinen pysyisi matkassa mukana!!

kali85, tervetuloa :)

empp, Voi :( :hug:

ON: Ihanaa että on muitakin murehtijoita :) Onneks nyt työputkesta on enää tää yö jäljellä ja huomisen tuo on kokonaan kotona, eikä tarvii yötä murehtia :heart:

Mistä te muuten ostatte greippimehua? Mä en tunnu mistään kaupasta löytävän... Meinasin jo kaupasta omat greipit ostaa ja alkaa niistä puristamaan mehua :LOL:
Täti on ohi, joten turhaa huomenna tehä testiä, kun pc:n testejä tulee. Huomisesta alkaakin foolihapon syönti, joten odotuksia tälle kierrolle onkin vähän enemmän... :)

Mies kyllä sai mut taas ihmettelemään, miten paljon se on kiinnostunu tästä lapsijutusta. Kyseli foolihaposta ja greippimehusta. Ja sit kysyi kalenteria kattoen, et koskas onkaan tän kierron tärppipäivät. Jotenkin niin ihanaa, että tuo on niin mukana tässä :) Ja kyllä se jo jostain nettikaupasta kattoi muutamia bändi-bodyja vauvalle. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
kali85, teretulemast kuumeilemaan :)

empp, pahoittelut tädistä :(

pantera, ihana ku miehes on niin kiinnostunu. Miun ukko pitää minuu ihan höyrynä ku höpötän greippimehuista ja muista :D Tosin aika neutraalisti suhtautu ku ostin tällä viikolla Multitabsin Raskausplussaa.
Valion greippituoremehua (kylmäkaapissa) on ainakin meidän pienellä paikkakunnalla s-marketissa. Ite puristamalla ois ainaki ehtaa tavaraa varmasti :)
 
Viimeksi muokattu:
No niin. Mulle voipi sitte päivittää eli: kp 1/28 yk 7
Eli täti sitten tuli, hieman myöhässä kylläkin. (johtuneeko stressistä) Ite en tietääkseni ole stressanu pahemmin, mutta kai keho oli toista mieltä. Aamulla tirautin itkut ja miehelle itkin puhelimeen että oon ihan maho, ku en raskaaksi tule. Jotenki se sitte sai minut uskomaan, että meidän aika ei ollu vielä ja se tulee kyllä!
Nyt on jo hyvä mieli ja positiivinen :) Kyllä se sieltä vielä tärähtää. Meillä kaikilla! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja lullaby89

Yhteistyössä