<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Vilijonkka, taidan tehdä samoin! :mad: En tiedä, onko tossa mittarissa jotain vikaa. On meinaan vaan sellainen muutaman euron markettimittari. Kuulemma sellaiset ei-digitaaliset olis tarkempia ja pitäis olla sellainen mittari joka näyttää 0,01 tarkkuudella. Jokos alkaa oireita olla? :) Ihmetyttää, kun noissa ovuloimattomissa kierroissa oli sikana kaikenmaailman nippailuja ennen ovista ja kuvitellun sellaisen aikana, mutta nyt ei ollut ovistuntemuksia juuri ollenkaan. Niitä raskaustuntemuksia/-oireita mun täytyy varmaan vielä hetki odotella. Tänään aamulla oli kyllä ihmeellisiä kohtukramppeja...
 
hydra.... Niin no sitä mä vähän mietin, että onks sitte pco. Huomenna onneks viisaampi. Mietn vielä, et pitäskö varuiks tehä joku varmempi testi huomisaamuna niin tietäs varmaks. Ihmettelen suuresti tätä menkkaoloa meinan... Ois kaikilla helpompaa, ku kroppa toimis aina samoin..ei tarttis arvailla ja elätellä turhia toveita.. Sorry känny korjotus nukkarista...
 
maimai: kyllä mä varmaan suna testaisisin vielä huomenna niin saat sitte kertoo gynelle ajantasalla olevaa tietoo :) vaikka luultavasti ne saattaa kuitenki ottaa jotain verikokeita, mistä jotain arvoja näkee...tsemiä huomiseen ja toivotaan kovasti, että kaikki on hyvin ja tuo on vaan jotain satunnaista kiertoheittelyä :)
 
Vilijonkka No niinpä. Kävin hakemassa nyt yhen digin niin tietää sitte varmasti ei tartte miettii tuliks siihen mitään vivaa...

Nytkin tosiaan tuli taas ihan pikkiriikkisen kirkasta vuotoo. Välillä tuntuu, et päästä heittää.. lieneekö hartijat jumissa??? Ja joku laittaa mun masuun hirmusti ilmaa. Oon täs nyt muutaman päivän koittanut miettii mitä oon syöny sellast mikä sais aikaan ilmaa, mut en nyt just keksi. Tein huvikseni äsken ovistestin vajaan tunnin pidätyksestä ja tällänen tuli. Ei nyt ovis, mut aika vahva kuitenkin vaikka periaatteessa odottaisin ovista vasta loppuviikolla taikka ens viikon alkuun... Alaselkääkin särkee välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mut otetaan huomioon, että oon töissä päiväkodissa. Sopivasti tuo selkäsärkykin nyt :) Mut kaippa se gyne osaa (toivottavasti) sanoo, jos onki ollu joku kiinnityksen yritys joka ei ollu nappisuoritus... Ja siitä ois johtunut tollaset tuntemukset.

Aijaa.com - 11150204

Vitsi, mun piti tänään ottaa hiustenpidennykset pois, koskoa uskon että ne on vialliset. Menivät heti takkuun parin päivän jälkeen vaikka niitä harjasin jne. Mut päätin, et kyl nää ihan hyvä on ja jatkoin vaan. Toimivat oikein hyvin kun on hiukset letillä, mutta auki kun on menee heti takkuun. TUntuu kuin ois sellasta barbin tukkaa, mut aitoa on ku viel testattiin suoristusraudalla ettei sula. Kaveri laitti ne mulle niin en epäilen ettei kovin hyvin saa mitään reklaamiosta huolimatta. Tänään sit päätin et nyt lähtee, ku ne pitää kaikki lähettää sinne arvioitavaks ja onhan tässä pois ottamista kolmen viikon jälkeen.. ihan hyvät liimat ainakin on :D Noh, päätin viel tehä kikka kolmosen ja heitin ruokaöljyy latvoihin, ku ne on nii kuivat. Jos vaan joku kampaaja paikalla niin antaa tulla vaan noottia :D Entinen rastapää hoitaa täällä ;) Mut joo jos sama tulos edelleen eikä mitään ol tehtävissä niin sitte pakko saada otettuu ne pois. Kaks sinettii nimittäin sain pois ja järkimeinas lähtee. Seuraavaks sakset... ehkä. Kellään siis kokemuksii huonoista pidennyksistä?
 
Minä olen päättänyt olla murehtimatta, siis mulla ei testiviiva rtestissä vahvene ja viikot oli vieläkin 1-2. Olen siinä uskossa että kaikki on silti kunnossa. Huomenna soittelen neuvola aikaa ja pyydän varhaisultraa parin viikon päähän.
Mie olen miettinyt että jos ovis olisi 3.10. ollut niin ei välttämättä digi kyl viel näyttäisikään sitä 2-3 ja on ihme että ees anto sen 1-2 sillon 16.10 :D
Jotenkin mulla on vaan sellanen tunne että kaikki on hyvin mutta mun pisukka on vaan niin erilaista kuin muiden, siitä on mainittu joskus aikoinaan että se on omalaatuista :D

Sit, alapäässä pientä kirvelyä pissalla käydessä. se mua mietityttää, mutta ei oo virtsatietulehdus kirvelyä, sen tunnistan kyllä, ja pissi haisee ammoniakille välillä melko vahvasti?!?! :O
Tänä aamuna oli pakko rintaliivit laittaa päälle niin ah ihana nännipolte alkoi taas... onneksi sain pian ottaa liivit pois :D mitenkähän ens viikko kun työt alkaa, taidan olla työmaalla ilman liivejä :LOL:
Pahoinvointia ei juurikaan ole, välillä ellottaa ja menkkakivut on laantunut viime viikkosesta olemattomiin, välillä juilii kun suoristaa sängyssä jalat mutta oletan niiden olevan "kasvukipuja" eli niitä liitoskipuja... tai jotain sinnepäin koska niitä ei esiinny joka kerta...
ruoka ei maistu oikeastaan ollenkaan eikä miltään :D
Mie aion sinne ultraan asti olla raskaana kunnes toisin todistetaan. :D
Nyt poistun keskustelupalstoilta sinne saakka etten ressaa enempää...

plussa tuulosia rakkaat ja palaillaan!!!

Naapurin tyttö ja keiju-lapsi (rv 6+0 (oikeasti vähemmän))
 
Mä testaan kyllä huomenna, en jaksa enään vartoa.. Ihan liian aikaisin, tiedetään. (cb:n ovishymiö ollu 13.10.) Sitä kun kuvittelee jos jonkinmoisia oireita itselleen, ihmeellistä:)

Varmaan kiirehtimiseen on syynä, että sain kuulla työkaverini olevan raskaana ja myönnettänköön, että ensimmäinen tunne ei ollut ilo.. Ei tee huomisaamuun negatuloksesta yhtään mukavempaa katsella tuota työkaveria huomenna. Huoh, tekeeköhän tästä itselleen hieman liian vaikeaa?
 
miss_piggy
Blaah, tänne ei mitään ihmeempiä, pitäs varmaan tänään vielä sänkyä natisuttaa ni ois oletettu ovis käytetty hyväks :D En oo tosiaan sitä ovista tässä kierrossa testaillu ku näyttää mulla koko aika plussaa...ei mitään varsinaisia ovisolojakaan oo ollu, mutta saa kattoa kuinka käy.

Perjantaina olis järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen kokeet, tää elämä on tällä hetkellä vaan yhtä kokeisiin lukemista ja näyttökoetta, kylläpä oon hyvän ammatin itelleni valinnu :LOL:
 
Mulla on oireena tullu pelko siitä etten tuu ikinä raskaaks. Siis tosi naurettavaa kun yrityksiä ei ole ollut kuin yksi. Onko jollain ollu samanlaista oloa? Tähän ehkä vaikuttaa se, että ystävälläni on ollu ongelmia raskautumisessa ja on tällä hetkellä jonossa keinohedelmöitykseen.

Tää ihan stressaa. Ihan tyhmä olotila.
 
On kyllä ihan vitun tyhmä olotila postimerkki. Toivottavasti et oo tosissas...!!
Eikö minulla ole oikeutta olla peloissani vai saanko puhua asiasta vasta sitten kun olen vuosia yrittänyt ilman tuloksia?

Kiitos Pantera :) Me ei olla kerrottu miltei kenellekkään että yritetään lasta joten on vaikeaa olla kun ei voi esimerkiksi kaksoissiskoni kanssa asiasta puhua (meidän perheessä jos yksi tietää niin kaikki tietää, mikä soppa!).
 
Kyllä mä jännitin jo ennen yriyksen aloittamista, et entä jos ei ikinä tuukkaa omaa vauvaa.. Me ei olla kerrottu kenellekään, että yritetään niin ehkä siks stressaa enemmän, kun omassa päässään asioita pohtii, toisaalta vois stressata ulkopuoliste odotukset myös.. höh. Se on vaan kurja ominaisuus ikuiselle pessimistille, mutta onneks ei ole päälllimmäisenä ja koko ajan mielessä. Stemppiä ja keskitytään positiiviseen ajatteluun!
 
postimerkki ei se mustakaan mikään tyhmäolotila ole. Jokainen tuntee asioita eritavalla ja pohtii niiä. Kyllä tuo on varmaan monen mielessä käynyt etenkin ku niitä yrityskiertoja on ollut jo monen monta. Ei se ole väärin. Sitä taas toinen jolla on ollut jo pitkään yritystä takana, loukkaantuu moisesta tunteesta. "miten voit tuntea noin, kun et ole vielä edes yrittänyt kauaa" jne. Mutta tosiaan ei sitä koskaan tiedä. En mäkään uskonut, että sitä kohta alkaa olee vuos takana ilman raskautumista (vaikka mulla lukee yk5 (vai) niin tammikuussa tulee vuos täyteen siitä kun vauvalla ois ollut lupa tulla. Mutta tsemppiä sinne ja älä murehdi liikoja. Teillä yritys vasta alussa <3
 
Hydrangea ja maimai: Kiitos. :heart: On tää onneks menossa ohi nyt, ei oo enää kuumetta. Ärsyttää silti lomalla sairastella...

Postimerkki: Musta tuntuu monesti ihan samalta. Alkuun jotenkin aatteli, ettei itellä varmasti tuu ikinä oleen mitään ongelmia raskautumisen kanssa, mutta nyt alkaa jo tosissaan huolestuttaa...
 
postimerkki ei se mustakaan mikään tyhmäolotila ole. Jokainen tuntee asioita eritavalla ja pohtii niiä. Kyllä tuo on varmaan monen mielessä käynyt etenkin ku niitä yrityskiertoja on ollut jo monen monta. Ei se ole väärin. Sitä taas toinen jolla on ollut jo pitkään yritystä takana, loukkaantuu moisesta tunteesta. "miten voit tuntea noin, kun et ole vielä edes yrittänyt kauaa" jne. Mutta tosiaan ei sitä koskaan tiedä. En mäkään uskonut, että sitä kohta alkaa olee vuos takana ilman raskautumista (vaikka mulla lukee yk5 (vai) niin tammikuussa tulee vuos täyteen siitä kun vauvalla ois ollut lupa tulla. Mutta tsemppiä sinne ja älä murehdi liikoja. Teillä yritys vasta alussa <3
Kiitos rohkaisevista sanoista! Tuli hyvä mieli :) Pitäis vaan elää hetkessä.
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
postimerkki totta, oispa se hetkessä eläminen niin helppoa. Ei onnistu multa ihan tosta noin vaan vaikka niin ajattelis. Mä oon niin kova suunnittele jne.

ON Muuten, vielä ei ollut varmaa, että se asunto ois mennyt meilät ohi. SOittelin siitä tänään, mutta he olivat ehtineet sopia uuden näytön, mutta ei kuulemma peli ole vielä menettetty. Ens viikolla selviää. Perjantaina on se näyttö ja mä mietin, jo että pitäiskö mennä siskon kanssa niin hän näkis millasesta asunnosta ois kyse, mut sit taas oisko se hyvä idea taas sen välittäjän kannalta? Oisko se liikaa tuppaantumista.. Mene ja tiedä... Nyt vaan peukut ettei sopivaa vuokraajaa löydy muuta kuin me :D Nyt taas alkaa heti ajattelee ettei tulis eläteltyy liikoi toiveit, että etí me sitä kuiteskaa saada. No uusia tulee ja kohta kuukauskin vaihtuu niin saattaa tulla uusii omakotitaloi kans :)

Nyt hyvät yöt!
 
postimerkki, pantera, ihan samoilla fiiliksillä mennään. Onhan se vähän hölmöä pelätä ennen aikaisesti asioita, mutta kyllä se saa silti pelottaa. Olen itekin kaivannut lasta jo montamonta vuotta, ja aina pelännyt lapsettomuutta. Nyt se on ihan eri tavalla mielessä kun vauva saisi tulla. Varsinkin kun ystävillä on käynyt vähän turhankin helposti, sitä jotenkin ajattelee että tilastollisesti jollain pitää olla sit se kivisempi tie :/ Lapsettomuutta en kenelläkään toivo, missään nimessä mutta jokaisella on oikeus tunteisiinsa ja pelkoihinsa.
 
Kesä-misu: Minulla menossa eka luomukierto, siis pillereiden lopettamisen ja tyhjennysvuodon jälkeen on tullu yhdet omat menkat. Ovulaatiotestejä olen tehnyt enkä yhtäkään kunnon plussaa ole saanut vaikka nyt on jo vissiin kp 18, vuosia sitten kun olin edellisen kerran pidemmän aikaa ilman pillereitä niin kierto oli 27-29 vrk. Saas nähdä mihin se nyt asettuu vai asettuuko ollenkaan..
 
postimerkki Ei todellakaan ole tyhmä olotila. Kaikilla joskus tuntuu siltä! Jaksuja :heart: Mulla on kyllä tämä tieto pakko jakaa ja kertoa täällä muuten räjähän kohta.
Mies kosi minnuo! Tosin puhelimessa ku on siellä reissussa, mutta lupasi mennä erikseen vielä polvilleen heti ku tulee reissusta. Siis hui! Ensin olin ihan tööt, en tienny yhtään mitä sanosin, mut pienen hiljaisuuden jälkeen vastasin myöntävästi.. :heart:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 24.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 68/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 49/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 48/31-36......................yk 12
Slallu........................25................kp 34/28?............................yk1




Ninni_90.....................22................kp 29/30.......................yk 3
Fiinaliina.....................22................kp 27/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 27/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 27/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 26/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 22/28........................yk 2





Hydrangea..................26................kp 19/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 19/?......................yk1
miss_piggy................31................kp 16/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 13/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 10/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 10/30-38..........................TJOT



pantera...................19.................kp 9/27-28...........................yk 3
empp......................21.................kp 4/30................................yk 7
buffy......................23..................kp 4/28...............................yk 7




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 7
Hydrangea dpo 4



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10
Piimis 17.10.2012 yk 4


 

Yhteistyössä