<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Testin teon jälkeen menin tippalinssissä herättää miehen, et "nyt kyllä katot näätsäkin tuossa viivan?!" sit mie räppäsin sälekaihtimet auki ja tungin sen testin sille! Sit kun se kanssa huomas sen viivan ni se halas kovasti ja onnitteli äitsykkää :D :heart:
 
No joo, oli se kyl ihan mahtavaa kun sain kiikuttaa testin miehelle :heart: moneen kertaan olen myös haaveillut tuosta tilanteesta!! Ei kyl tiedä itkiskö onnesta vai nauraisko..no, molempia on tullu jo tehtyä!! :D Mies yritti kyllä hienotunteisesti vähän rauhoitella mua, ettei sit vaan tulis pettymyksiä!! Mut tottahan se on!! Mitään oireita ei kyllä ole vielä tullut, eilen ei oikein ruoka maistunut ja valkovuotoa on tullut normia vähän enemmän nyt viikon aikana, mut mitääs muuta ei kyl oo!! Innolla odotan tuleeko jotaa oireita vai ei.. :)
 
Ou jee, ihanaa BF!!!!! aivan mahtavaa, varovaiset onnittelut! Kumpa tuo viivanen lähtisi pian kovasti vahvistumaan! IHANAAAAAAAAA!!! <3 <3 <3 Mä oon tässä kierrossa juonut joka pv greippimehua ja ovis on ihan nurkan takana, luultavasti tänään tai huomenna pärähtää plussa...eli toiveet korkeella, jospa greippimehu auttais meitäki ;) pitäisköhän sitä punkkuaki..
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Joo tänään itsekkin join ison lasillisen greippimehua :S kovaa vauhtia yritti tulla ylös. HYH! Ei ihan, mun juttu, mutta kai sitä kannattaa kokeilla.

Punkkua en voi juoda.. tai voisin mutta en juo, koska en oo koskaan juonut alkoholia. Mikäs siinä punkussa oli sitten se juttu.. tehhänkö alkoholintonta punkkua, auttaisko se?

Vieläkään en ole varma alkoko nää menkat nyt vai ei!? Pyyhkiessä tulee hieman, mutta siteeseen tai pikkuhousun suojaan ei oikeastaan mitään.. Jos ne ei nyt kunnolla ala niin kai tää on sitten kp2, mutta kattelen vielä ja ilmottelen sitten tarkemmin.

Ostin itselle vihkon, johon merkkailen päivittäin noita alakerran tapahtumia ja sitten ehkä yläkerrankin.. mulla on kuulemma mielialat ailahdellu aikalailla viime aikoina miehen mielestä.
 
KIITOS vilijonkka toivotaan, et sulla ja Marpalla greippimehun litkiminen auttais kans ;) kyl tää on kamalaa venttailua!!!!! :| aika ei oo varmaan koskaan mennyt näin hitaasti!! :D kuinkahan hitaasti alkuviikko menee, ennen ku on keskiviikko ku menkkojen PITÄIS alkaa....en siis usko vasta kun ne menkat jättää tulematta.... huhhuh!!
 
Viimeksi muokattu:
Oho, testissä on kp26, vaik tänää onkii kp27 :D no ei se oo niin justiisa....
Aamuksi on varattu vielä cb-viikkonäytöllä ;) mies osti äsken nää testit mulle!! :p jos siihen sais kirjoitettua ne oikeat päivät sitten!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Babyfever!!:heart: Pitää vissiin iteki alkaa juomaan greippimehua ens kierrossa, jos nyt ei oo vielä tärpänny. :)

Mun pitää ootella vielä monta pitkää päivää ennen ku uskallan alkaa testaileen.. Menkkojen pitäs alkaa lauantaina, jos nyt koittas perjantaihin asti sinnitellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Babyfever onnee :)

Ite testaan huomenna. Oon aika kauan malttanu mieleni. Jos on plussa ni ostan apteekin oman tai digin :) Toivotaan että pääsen liittyyn plussa aaltoon :)
Paaaljon plussa tuulia kaikille.
Ainiin piti vielä kertoo et en oo pitkään aikaan taas kirjotellu ku en oo päässy koneelle ja puhelimen netti on usein kaatunut just ku oon pidemmän vastauksen kaikille kirjottanu :( nytkin oon puhelimella ja koitan nopeasti kirjoittaa ja lähettää
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Kiitos tytöt!! :p kaikki halukkaat mahtuu plussa-allon harjalle ;) etenkin ne joilla on pillerit lopetettu 1v ja 2kk sitten ;) mutta kyllä muutkin!! Ja kaikille nyt reseptiks se greippimehu ja halutessaan se punkku!!!! :p
Tsemppiä eläväinen testaukseen, täällä sormet ja varpaat pystyssä plussaan!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Babyfeverille ihan hurrrrrrjan paljon onnea ja tarrasukkia ja liimoja ja kaikkia mahdollisia tykötarpeita!!! :heart: Ihana juttu!!

Ei tarvitse kuin yksi viikonloppu olla lukematta niin johan täällä tapahtuu :) Mulla on luultavasti ollut ovis tässä viikonloppuna, mutta miehen kanssa ei olla nähty tällä viikolla, joten ohitse meni, kuten ajattelinkin. Ei edes niin paljoa haittaa "turha" kierto kun siihen on osannut varautua. Tätiä siis odotellaan loppukuusta tulevaksi et pääsee taas tositoimiin :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Babyfever Eikääää!!!! Ihanaa! Todellakin on plussat molemmissa testeissä :) OnneaOnneaOnnea :heart: Mä lähetän litroittain liimaa ja kiloittain tarrasukkia pienelle sinne masuun :)

ON Mul on varmaan vuosisadan pahin krapula :( Eilen oli siskon synttärit ja ihan mielestäni hillitysti join, mut ei auta.. Ennen mulle ei tullu krapulaa vaikka join kuinka paljon, mut nykyään tulee melkein joka kerta. Mä en kyllä nykyään juo ku ehkä muutaman kerran vuodessa, niin kai sekin sitte vaikuttaa?!
Mulla on vatsassa ihan ovisoloja.. Aika epätodennäköstä on, että ovuloisin, mut muistasin jostain lukeneeni, että clomit voi vielä hetken vaikuttaa vaikka niitä ei enää käytä.. Viimekierrossa ovis oli vasemmalla puolella ja nyt jomotus tuntuu oikeella puolella, et sen puolesta voisin uskoo et ovis vois tulla oikein. Ovistestejä en aio kyllä tehdä tässä kierrossa..

Joku jutteli siskoista. Mulla on kyllä tosi hyvät välit mun siskon kanssa. Se on 6 vuotta nuorempi ja aina ollu vähän sellane prinsessa, joka saa kaiken mitä haluaa, mut silti se on maailman paras sisko :heart: Mulla on myös vuotta vanhempi veli ja sen kanssa ollaan kanssa tosi hyvissä väleissä, mut en mä sille mitään vauvajuttuja oo silti kertonut. Ei noi miehet oikee ymmärrä kaikkee kuitenkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
BF Onnea tuhat kiloa ja tarriksia ja liimaa paljon mukaan pikkaiselle!!! :heart: Lisäilenkö sut listan päivityksen yhteydessä rktt:n?

Täällä on itketty taas paljon mahouttaan... alla kuva jossa ylin aamulta, keskimmäinen päivältä ja alin illalta... Tilasin pc testejä ja testaan sillä seuraavan kerran... :'(

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä