Babyfever Eikääää!!!! Ihanaa! Todellakin on plussat molemmissa testeissä
OnneaOnneaOnnea :heart: Mä lähetän litroittain liimaa ja kiloittain tarrasukkia pienelle sinne masuun
ON Mul on varmaan vuosisadan pahin krapula
Eilen oli siskon synttärit ja ihan mielestäni hillitysti join, mut ei auta.. Ennen mulle ei tullu krapulaa vaikka join kuinka paljon, mut nykyään tulee melkein joka kerta. Mä en kyllä nykyään juo ku ehkä muutaman kerran vuodessa, niin kai sekin sitte vaikuttaa?!
Mulla on vatsassa ihan ovisoloja.. Aika epätodennäköstä on, että ovuloisin, mut muistasin jostain lukeneeni, että clomit voi vielä hetken vaikuttaa vaikka niitä ei enää käytä.. Viimekierrossa ovis oli vasemmalla puolella ja nyt jomotus tuntuu oikeella puolella, et sen puolesta voisin uskoo et ovis vois tulla oikein. Ovistestejä en aio kyllä tehdä tässä kierrossa..
Joku jutteli siskoista. Mulla on kyllä tosi hyvät välit mun siskon kanssa. Se on 6 vuotta nuorempi ja aina ollu vähän sellane prinsessa, joka saa kaiken mitä haluaa, mut silti se on maailman paras sisko :heart: Mulla on myös vuotta vanhempi veli ja sen kanssa ollaan kanssa tosi hyvissä väleissä, mut en mä sille mitään vauvajuttuja oo silti kertonut. Ei noi miehet oikee ymmärrä kaikkee kuitenkaan