<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Mä en oikein tiedä itkeäkö vaiko nauraa... siis sille että täällä on usein sellaisia rtestin näyttäjiä jotka laittaa selkeen plussan ja kysyvät että näkeekö kukaan tässä mitään vai se että musta taas tuntuu niin maholta paskalta joka tuntuu unelmoivan turhaan tärpistä tässäkään kierrossa... :headwall: Siis joskus vaan asiat ei suju päivän aikana. Siis äsken suutuin pyykeille kun ne ei suostunut menemään kuivaustelineeseen sillain kuin olisin niiden halunnut menevän ja siitä tuli itkupotkuraivari sitten ja pyykit jäi laittamatta omalta osalta loppuun, kiitos rakkaan mieheni, hän ne lopulta laittoi loppuun...
En tiedä, joskus tuntuu että kaikki muuta raskautuu, ne pitkäänkin yrittäneet mutta minä en vain... tänään on sellainen päivä. Tikkuun ei tullut vieläkään mitään. Noh dpo:t vielä niin vähän että ei näkyisi edes vielä mutta sitten taas on joskus niin epäreilua kun toisilla näkyy niin aikaiseen että siitä saa sen tunteen että peli on menetetty.

Mulla on kaikki oireet kadonnut, paitti nuo mielialan vaihtelut :D Nännit ei ole oikeastaan enää ollenkaan herkät, ihan vähän ja mahassa ei enää minkäänlaisia tuntemuksia.
Olisikin varaa mennä tutkimuksiin kunnolla mutta kun ei oo rahaa, siis nyt on niin paljon muuta mihin pitää rahaa käyttää että oikein suututtaa mutta ne nyt on vaan hoidettava.
10 vuotta ja YHDEN ainoan kerran saanut 2 viivaa rtestiin ja sekin oli menkkojen aikaan tehty ja oli siis se kemiallinen. sen jälkeen kuviteltuja viivoja tullut mutta ei mitään selkeää... alkaa ottamaan nuppiin. Kohta on isän päivä ja sit TAAS äitienpäivä :( Viime äitienpäivänä appiukko toivotti kovaan ääneen kaikille äideille hyvää äitienpäivää, että ovat sen ansainneet... olin ainoa paikalla joka ei vielä ole se äiti, pala nous taas kerran kurkkuun, sama toistu kaksi vuotta takaperin siskonmiehen toimesta :(

Miksi lähipiirissä ei voida miettiä sanomisiaan, vaikka varsin hyvin tietävät tilanteeni. Miksi möläyttää jotain tuollaista joka saa mielen matalaksi moneksi viikoksi...

Mutta lopetan tilityksen nyt tähän paikkaan, oli vain pakko purkaa tänne kun ei ole ketään kelle voisin tästä puhua... Anteeksi...
 
NT: Hyvät kun tuut tänne purkamaan, jos siltä tuntuu...täällä riittää kuuntelevia korvia :) oot varmaan ennemminki kertonu, mutta siis kun olette jo 10v odottanu omaa pienokaistanne, niin ettekö pääse julkiselle puolelle kunnolla tutkimuksiin kun siellähän ne on halvempia? anteeksi uteluni, mutta mielestäni 10v on aika kohtuuton aika odottaa..eli saatan vain kuvitella, että välillä tuntuu hyvin pahalta! tsemit ja jaksamiset täältä lähettelen sulle!
 
Hydra toikin totta, ettää sekin stressaa kun täällä usein käy jne. Ite just siks koitin pitää pienempää olemista täällä, ku sitte kiukuttelen miehelle ja pinna kireellä, ku ei tärppää jne.

Vilijonkka hyvä, että kaikki näytti hyvältä ja tuo hormoni juttukin tutkitaan. Ehkä on parempi olla kertomatta uudelle pomolle vauva-aikeista :) Ettei päätä koejan jälkeen olla pitämättä suo ;)
 
NP voi kurjuus! Toisilta kyllä pääsee toisinaan noita julmia lauseita sen enempää ajattelematta :( Voimia sinne! Ootko ollut kuitenmkin jossai ntutkimuksissa, että tietäis vähän jotain syytä miks ei ole vielä tärpännyt. Muistan ,että joskus kerroit sulla miehen vaihtuneen vai keksinkä nyt ihan päästäni. Mutta edellisen kanssa oli yritystä kuten nyt tämänkin. Sitä vaan pelkää aina tällästen tarinoiden jälkeen että kuinkahan kauan sitä itse joutuu odottamaan sitä omaa raskautumista... Tänään oli nimittäin sellaset täti tuntemukset töissä, et melkein ois luullu housuunasti lirahtavan :(
 
Eipä ratkennu kovin kivasti tuo mun liittymä-asia. Mulla ei nyt sitte oo käytössä mun oma liittymä kahteen viikkoon. Jos olisin halunnu sen käyttöön, ois pitäny maksaa 100€. Piti siis käydä hakeen prepaid -liittymä ja nyt vielä tarvis puhelimen. Kaikki tämä yhen Elisashopitin myyjän takia, joka kusetti mua. Raivostuttaa niin paljon. Huomenna lähtee kyllä hyvin vihainen palautepuhelu sinne...
 
Eipä ratkennu kovin kivasti tuo mun liittymä-asia. Mulla ei nyt sitte oo käytössä mun oma liittymä kahteen viikkoon. Jos olisin halunnu sen käyttöön, ois pitäny maksaa 100€. Piti siis käydä hakeen prepaid -liittymä ja nyt vielä tarvis puhelimen. Kaikki tämä yhen Elisashopitin myyjän takia, joka kusetti mua. Raivostuttaa niin paljon. Huomenna lähtee kyllä hyvin vihainen palautepuhelu sinne...
Ota kuluttajasuojaan yhteyttä niin saat korvaustakin :)

maimai83 ja viljonkka Siis meillä on luultavasti kunnallinen puoli loppumassa kokonaan ja sinne on niin pitkät jonot että ei toivoakaan päästä. Yksityinen maksaa ihan peruskäynti jo yli 100€ eli näitä pienen paikkakunnan ihanuuksia :( ja juu, mies on pari kertaa vaihtunut 10 v aikana. mutta siitä ei sen enempää... nykyinen pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, ja siksi toivonkin että tärppäisi pian. miulla olisi koti spermatesti tuossa hyllyllä mutta kun kehtaisi vielä miehelle sanoa se että rakkaani, et viittisi veivata näytteet kippoon niin leikin laborahoitajaa :LOL: no joo, leikki sikseen, pitäisi se testata, jos vähänkään on jotain häikkää siinä niin sit pakko tuppautua tuonne yksityiselle gynelle tutkituttaa tarkemmin.

Mie oon taas näkevinäni testissä kaksi viivaa... mutta kun en saanut kuvaa kännykällä. Joten ootellaan josko se siitä selkeytyisi. Voi olla vaan että taas olin vain näkevinäni sen toisenkin viivan... Aattelin surutta jättää testaamisen ensi viikkoon ja tehdä suoraan joku aamu sit digin. Mulla noita digejä on kun ostin ebaysta. 24€ 8kpl.
 
Viljonkka, kiva kuulla, että gyne käynti meni mukavasti. Hieno juttu myös, että pääset heti verikokeisiin. :)

Naapurin tyttö, jaksamista. :hug: Oon ite tyytyväinen, että tuli lähdettyä tutkimuksiin jo varhaisessa vaiheessa ja on myös kiva aloittaa nyt hoitoja, koska ilman niitä ei voida onnistua. Ehkä voisit kysellä julkiselle tutkimuksiin. Muistaakseni aiemmin meillä oli jo tästä asiasta keskustelua ja sanoit silloin, että clomit ei sopinut sulle. Ehkä voisit tällä kertaa kysyä muita vaihtoehtoja. Mulle määrättiin anazolit. Ovulaatioinduktioon oon kuullu myös käytettävän esim. femareita ja pregnyliä. Joten luulisi, että noista joku voisi olla sullekin sopiva vaihtoehto. Anazolit ainakin on vielä huomattavasti clomeja edullisempia. Toivotaan, että teillekin se vauva tulisi pian tavalla tai toisella. Kenties olis jo nyt tulossa, kun on piinapäivät menossa. :)

ON: Varovasti tulin tänne huhuilemaan, että tänään on enää tullut pientä tiputtelua. Taitaa siis vuoto olla jo loppumassa ja huomenna ei siis tarvi enää soitella klinikalle. Vielä en uskalla iloita, kun kokemuksesta jo tiedän, että jos jostain iloitsen, niin hommat ei mee kuitenkaan niin. Jos tästä todennäköisestä uuden kierron alkamisesta jotain hyvää haluaa keksiä, niin pian pääsen taas tikuttaan. Tosin en kyllä usko ovikseen tässäkään kierrossa, mutta saahan sitä aina haaveilla. Vähän huonosti alkoi tää mun palstailutauko, mutta en mä malta pysyä täältä pois. :D
 
Meillä oli taas vähän kinaa ton miehen kanssa, viimeksi oli kivaa toissapäivänä. Eilen oli kuitenkin ihana päivä, kun se otti huomioon ja päästiin vällyjen väliin pariinkin otteeseen.

Tänään sitten taas kun se tuli töistä ja mentiin kauppaa, se oli taas pahalla tuulella. Sitten mä hermostuin sille kun se osti 24päkin olutta ja mä en tykkää että se juo sen yhen tai kaks joka toinen päivä. Haluaisin, että kun yritetään tätä lasta niin sitten jätttäis kaikki turhat huonot tavat pois. Ja mun mielestä se ei ennen edes juonu noin paljon alkoholia, vasta kun tuli vaihdosta pois niin tavat on muuttunut hieman.

Ite kun en juo niin on ikävä nähä kun toinen naukkailee aina sillon tällön arkisinkin, kun omassa suvussa se pieni naukkailu ei sitten loppujen lopuksi olekkaan ollu niin pientä.

Ja nyt ei taaskaan puhuta ja sitten se nostaa esille aina sen "noh ehkä sun pitää ettiä sellanen mies joka plaaplaaplaa" :( On siinäkin yks dramaqueen
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö, 10 vuotta kuulostaa kyllä ihan julmetun pitkältä ajalta!:0

Kakkoselta tulee joku Teiniäidit-ohjelma, voi tsiisus.. ekan kymmenen minuutin perusteella sanosin, että tästä ohjelmasta tulee vaan paha mieli ja suututtaa!!

..ja täällä havaittu jotain minimaalista tuhrua vessakäynnillä?! voi perhana. ei mulla oo kyllä KOSKAAN menkat alkanu illalla.
 
Vilijonkka mahtavaa, kun käytis menin ihan nappiin :) mullakin tuli silloin niin hyvä mieli kun gynellä kävin, kun edes saa hieman jutella jonkun ammattilaisen kanssa asiasta ja näkee et kaikki on ok! Ja hienoa kun pääset verikokeisiin, toivottavasti vielä muiden lisäksi kaikki sielläkin ok :) ja joo, ei kannata heti pomolleen mainita asiasta :D vaikka kyllä sen ei pitäs MITENKÄÄN vaikuttaa mihinkään!! Hitsin hyvä muuten, et sit jos kohta plussaisit, ni kerkeisit just sen reilu ½ vuotta tehdä töitä ennen äippälomaa, jolloin saat sen äitiyspäivärahan sen edellisen ½vuoden tulojen mukaan x2, mitkä varmasti on enemmän kuin nyt?! ;)

empp ONNEA piha rempan siirtymisestä :D voin kyllä kuvitella että on tuollasen jälkeen luksusta nukkua pitkään!!! Mutta persiistä tuo sun puhelinsäätös..aivan älytöntä!!! Todellakin REKLAMAATIOOO!!! :D ;)

pantera oijj, millasta kuvaa meinasit ottaa ihoon? :p

Naapurin tyttö annatulla vaan, purkaa meille syräntäs :heart: en voi kuvitellakkaan kuinka raastavaa yrittäminen on noin monen vuoden jälkeen :( ja vielä että kunnallisellekin pääsy on noin kiven alla :( mut kannattashan se silti (mun mielestä) mennä sinne edes jonottamaan (ellei sitä keretä lopettaa ennen ku sinne pääsisitte edes) , mut et olis edes pieni mahdollisuus päästä sinne!! Itsekin kun ehdottomasti sinne gynelle halusin oman mielenterveydenvuoksi, niin opintolainalla siellä kävin, kun ei muuten ollut varaa!! Toivottavasti siis työkin saisitte jostakin revittyä rahaa!! :) :hug: Mut NYT niiiiiiin isot peukut, että se plussa sieltä tulis, jos kerta jo vähän orastavaa haamua olis tiedossa :p laittelehan sit kuvia, kun saat otettua :) ja saapas ebay:sta halvalla testejä :O wau!! Ootko lukenut noista simppojen kotitesteistä positiivisia juttuja, et kuinkahan luotettavia ne oikee on?? :O ja mistä oot sen ostanut? itse mietin, kun tuo mies vähän empii (vaikka kyllä luvannut mennä) sitä simppatestiä, et tekis se varmasti mielummin kotioloissa, ni tuotahan vois jopa harkita, jos ei maltaita maksais?!?! :p

maimai voi ei :( pahoittelut negasta!!! :( mutta vielä on mahdollisuutta jäljellä, niin toivotaan, et sieltä se vielä plussaksi voisi muuttua!!! :heart:

Hydra jeejee, jos tiputtelu nyt VIHDOIN sit tajuais hellittää!!! :p eli siis olenko ihan ulalla, vai mitä; eli luulin et menit ihan oviksen tienoilla aukkariin ja nyt sulla onkin jo kp 5 (vai 6, en tarkkaan muista :D) niin eli tämä vuotoko nyt sitten olikin ennen aikaiset menkat, vai onko se ihan normaalia aukkarin jälkeen, et kierto alkaa siitä alusta?!? sori, jos oon ihan pihalla :D

Marpa niin tuttu juttu!!! Mun mies lopetti tossa pari vuotta sitten röökin polton, mut polttelee edelleen viikonloppusin, yleensä alkoholin kera, vielä pikkusikareita!! :( nyt vielä oon alkanu sinne siitä huomauttelemaan, et etkö vois edes *ittu jotain myös tehdä tän raskauden eteen, kun minäkin olen nyt vähentänyt juomista ja en polta ollenkaan ja otan lainaa et pääsen gynelle tsekkaa oman tilanteen, mut ei se sano siihen oikee mitään :mad: parempi tietty sekin, kun ainainen tappeleminen aiheesta, mut et kyllä ketuttaa!!!! ja silläkin vasta oli sellanen kausi, et koko ajan oli ölutta jääkaapissa ja joka ilta meni se yks tai ehkä kaks :/ mitenhän sitten sillä suu pantais, jos mie alkasin vetää viinaa päivittäin ja röökiä kaupan päälle!!!! ja sit ku oon valittanu siitä röökistä, et voi vaikuuttaa negatiivisesti tulevaan lapseekin jo tässä vaiheessa, ni sit hän vaan vertaa siihen, kun hänenkin isä on aina polttanut tosi paljon ja se ja sen sisko on molemmat insinöörejä, et "eipä silläkään ole vaikuttanut polttaminen mitenkään" :mad: perkele!!!!

(.) itse suunnittelin odottelevani testailulla, jos vaan millään maltan, niin mahdollisten menkkojen alkua!! Et sit jos on päivänkin myöhässä, ni heti vaan testiä kehiin!!! MUTTA katsotaan nyt kuinka maltan, on nimittäin ihan eri tilanne yrittää toteuttaa tätä suunnitelmaa :D Ja on kyl joo IHANAA, kun näin monella on melkeen samat dpo:t menossa, et kyllä olis taas ihme, jos KUKAAN ei muka plussais!!!!!! :/
 
Viimeksi muokattu:
Babyfever, oikeeseen ranteeseen teksti "Don't give up". Kuvaa loistavasti mun menneisyyttä, muistuttaa kaikesta mistä selvisin ja tuun jatkossakin selviämään kaikesta. Vasempaan pitäs jossain vaiheessa sitte saada teksti "Carpe diem" :)
Vuoden takaa multa löytyy nilkasta koirantassu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Bf Siis ei ottaneet enää kunnalliselle.

Mie oon kanssa miettinyt uutta tatskaa tai siis oon jo pitempään halunnut veljeni kuvan tekstin kera käsivarteen mutta en oo saanut aikaiseksi mennä sinne tatskaajalle :D Ja sit haluisin kanssa tekstin joka kuvastaa mun menneisyyttä ja sitä että oon vielä tässä, sillä ne jotka on kuullut mun tarinan, kysyvät automaattisesti miten oon voinut jaksaa kaiken sen ja vielä ilman terapiaa.

Mulla on kaks tatskaa ja ne on todella näkyvillä paikoilla (miksi ottaa tatska jos ei voi sitä näyttää aina :D) Toisen kämmenen päällä siis merenkulku tähti (koko kämmenen kokoinen pinkki/musta) ja toisen käden päällä mun eka tatska, tai menee myös käsivarren puolelle, se on kaksi ruusua joittenka varret kietoutuneet yhteen ja löytyy piikit ja kaikkea. Ja on oman näköisensä ja sillä on juuri se tarina että elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista vaan sieltä löytyy myös ne piikit :) niin ja tuon merenkulku tähden tarina on semmoinen että vaikka se on klisee, niin mulle se kuvastaa sitä että mun edesmennyt veli on aina mun rinnalla ja opastaa mua elämässä <3
 
pantera voi vitsit!! Kuulostaa kyl tosi siisteille!! Itsekin olen tässä 10vuotta haaveillut tatskasta, nyt en ole vaan sopivaa keksinyt (nyt en myös mitenkään aktiivisesti miettinyt), mutta oikeesti noi sun kuulostaa just sellasilta mitä voisin kuvitella itsekin ottavani!!! Pelottavaa :D näin ei ole kyllä koskaan ennen käynyt!! :D olis kiva nähdä kuva niistä valmiina!! :)
 
hei murut!

BF: Ihanaa, kun sä oot noin perillä noista rahakuvioista...itse kun en oo ajatustakaan uhrannu niille vaan luottanu siihen et kyllä sitä sitte aina pärjätään :) kuulostais kyllä tosi hyvältä jos ne äippärahalaskut menee tollei..nyt puuttuu enää vaan sit se tärkein <3 Mutta kiitos kun sivistit mua tässä asiassa. Sulle toivottelen kärsivällisyyttä piinapäiviin ja kumpa se plussa sieltä tulisi odottelun palkinnoksi!

NT: ai ei ota enää julkiselle? häh, apua, voiko ne noinki päättää ja lopettaa vaan toimintansa. Mun oikeustaju ja järki sanois et jos ne sen lopettaa niin niiden pitäis hommata ne palvelut kuntalaisilleen sitte jostain muualta. Uskomatonta!

Hydra: toivotaan kovasti, että tiputtelutki loppuis kokonaan, eikä tarvisi enää miettiä sitä asiaa...Peukkuja pystyyn et se ovis kumminki tulis sun epäilyistä huolimatta tällä kertaa :)

Marpa: voi noita miehiä! ne on kyllä välillä niin ihmeellisiä otuksia! koita jaksella, mutta onneksi noi ärsytykset ja kinat menee yleensä yhtä nopeesti ohi kun tuliki :) joko on tätiä näkyny vai onko menny kroppa sekasin? toivottavasti ei olis!

Maimai: voi hitsiläinen se nega! Jospa kuitenkin vielä toivo eläisi... :)

Empp: ihme meininkiä siellä elisassa! toivottavasti hyvittävät sulle jotain ku soittelet valituksia!

Hyvää yötä kaikille...lähden vielä miekkosen kanssa veimään koirat yöpisseille ja sitte vällyjen väliin, aah :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 12.10.2012

RAUHAISAA PERJANTAITA!



kaiku<3.................. 22...............kp 56/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 37/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 36/31-36......................yk 12
eläväinen................19................kp 35/30..........................TJOT
Marpa.....................24...............kp 35/30...........................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 32/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 31/31-36.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 31/44?..................TJOT/yk 2



maimai83..................29................kp 28/27-33........................yk 4
Babyfever1...............26................kp 25/31.............................yk 12
pantera...................19.................kp 24/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 23/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 22/30?............................yk1
empp.........................21................kp 22/30-35..................yk 6




Fiinaliina.....................22................kp 15/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 15/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 15/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 14/29-35..................yk 8



Miuyy.......................21................kp 10/28...............................yk 2
Hydrangea..................26................kp 7/26.......................yk 9
miss_piggy................31................kp 4/26............................yk 6




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 11
Naapurin tyttö dpo 9-11??
Pantera dpo 9-11
Babyfever1 dpo 9
buffy dpo 8
empp dpo 4



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)


 
Naapurin tyttö eli siis tykkäsin kaikesta muusta sun teksitistä paitsi ensimmäisestä lauseesta :/ ni tosiaan, voiko kunta edes noin tehdä..aivan älytöntä!?! :| ja noi sunkii tatskat kuulostaa tosi kivoille!! Itse kanssa aina miettinyt et haluis ehkä jonkii sortin tähden, jos tatskaa ottais, kun oon aina rakastanut tähtitaivasta <3

Vilijonkka joo, itse on tullut selviteltyä kelalta, et mites se homma oikee siellä toimii ja kaverit joilla on lapsia, ovat myös maininneet asiasta! Eli muuten normaalisti katsotaan sen vuoden verotusta, mikä on valmiina (eli tänä vuonna katsotaan 2010 ja ensvuonna katsotaam 2011 tuloja) ja sen mukaan tulee se äitiyspäiväraha! Mutta jos tietää että tulot on selvästi nousseet sen esim. vuoden 2010 jälkeen, niin sit voi vailta sellaisen vaihtoehdon, jossa katsotaan äitiysloman alkamispäivästä ½ vuotta taakse päin paljon on tienannut ja kerrotan se kahdella, et saadaan periaatteessa vuoden tulot sit! Itseki nolen miettinyt, et voi kun vain olis malttanut odotella et valmistuu ja sit vasta alkanut lasta yrittää, et sit jos edes sen puoli vuotta olis kerennyt olla hyvällä palkalla, ni heti varmasti vaikuttas opiskelijan tuloihin nähden korottavasti!! Mut eihän sitä tietty tiedä vaikka tässä vielä keskeiskin valmistua ennen tärppiä, jos johonkin hoitoihin sattuis joutumaan...tms.!! :) ja mie kävin tossa vuos sitten kerran kelassa kysyys, et jos lapsi on suunnitelmissa, ni paljon sais tukia, ni se teki ihan sellasen laskelman mulle, ni osaa vähän arvioida pärjäämistä sit äippälomalla!! :)
 
Naapurin tyttö, kirjoittelin eilen vissiin jotenkin superhitaasti mun vastauksen, kun ehdit väliin laittaan uuden viestin. :D Kanssa ihmettelen tota, että miks ihmeessä teitä ei muka voida ottaa kunnalliselle! Ihme touhua! :mad: Missä teillä olisi lähin keskussairaala? Ite asun Pirkanmaalla ja jos ei oltais yksityiselle menty, niin oltais saatu lähete TAYSin klinikalle. Mun kotikunnassa ei taida ees olla mitään hoitomahdollisuutta, en oo kyllä ees selvittäny, mutta oon olettanut, että kaikki Pirkanmaan alueen asukkaat pistetään TAYSiin. Luulisi siis, että siellä missä asut, niin olis kanssa vastaava vaihtoehto.

maimai, negapahoittelut. :hug: Toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi. Voimia. :)

Babyfever, mun mies kävi yksityisellä spermatestissä. Omavastuuksi jäi noin 60 e. Joten ei ole ihan mahdottoman kallista mielestäni suhteutettuna siitä saatuun mielenrauhaan ja sieltä saa ainakin varman vastauksen. Ei tarvi lähetettä. Ottaa vaan lähimpään yksityiseen yhteyttä.

Marpa, toi kuulostaa niin tutulta! Meilläkin miehellä menee 1-2 kaljaa arki-iltoina ja viikonloppuisin enemmän. Tupakointiakaan ei ole vähentänyt/lopettanut, vaikka klinikalta niin ohjeistettiin. Huoh. Sai kuitenkin tosi loistavat tulokset spermatestistä, joten ehkä ajattelee, että ei ole tarvetta... :(

Babyfever, kävin kp 12 aukkarissa, jonka jälkeen tuli vaan tippa verta. Sitten kp 14 alkoi lähes yhtä runsas vuoto, kun mulla ollu menkat nyt pillereiden jälkeen. On siis ollu aika niukat. Lääkäri epäili, että mun keho jotenkin sekosi tuosta aukkarista, kp 14 alkoi uusi kierto ja edellinen jäi vaan 13 päiväiseksi. Aukkarin jälkeen normaalisti tulee ehkä vaan pari tippaa verta tai pientä tuhrua. Ei siis normaalisti pitäisi käynnistää menkkoja. Mutta koska oon tällainen "poikkeus vahvistaa säännön"-ihminen vähän joka asiassa esim. näiden hoikan ihmisen pco-munasarjojeni yms. kanssa, niin tällä kertaa taas näin. Ehkä mun limis on sitten jotenkin helposti vuotava tai jotain. Pelottaa, jos näin käy sitten aina, jos sinne insseihin asti joudutaan...
 
Maimai pahoittelut negasta.

Täällä tosiaan ei vieläkään menkkoja, mutta tänään tuli pyyhittäessä vähän sellasta vaaleanpunaista valkovuodon tyyppistä. Joten ehkä ne sieltä alkaa ensi viikon alussa viimeistään. Maimai voit lähettää tädin tänne, jos se sinne kurvaa. Sano sille, että väärä osoite :) Toivotaan että ne jäis sulta kuitenkin tulematta.
 
Hydrangea Vai pirkanmaalla :D No niin minäkin ja joo Acutaan pitäs mennä jos aikoo jonnekin päästä mutta meiltä on sinnekin matkaa niin ettei sinne ihan noin vian päästäkään... Suututtaa koko homma. Noh, viimistään alkuvuodesta pääsen yksityiselle, sillon antaa jo rahatilanne periksi. Tää on tällanen hetken piikki rahatilanteessa :D

Meiltä siirtyy pikku hiljaa kaikki hommelit Acutaan, suututtaan sinänsä koska sinne on matkaa ja sinnekin on aina jonot :( Koska ne tajuaa ettei kaikki pirkanmaan kunnat voi mennä Acutaan, ei sinnekään kaikki mahdu...

ON: Vieläkään en saanut selkeää tulosta tikkuun (juu en malttanut olla testaamatta). Saas nähdä tuleeko ollenkaan mitään tikkuun... vai kuvittelenko vain... nännit taas herkät ja massussa sellainen painon tunne tai sellainen jänskä tunne, en osaa selittää...
 
Viimeksi muokattu:
Marpa mä luulen, et se täti kurvaa tänne kuitenkin nyt vaikka kuinka koitin sille sanoo, että sinne sen pitäis tulla. Siellä se otetaan iloisin mielin vastaan.. Aamulla nimittäin vähän tuli veren tyyppistä, jtoen joko huomenna tai viimeistään sunnuntaina on kp1. Ja masussakin täti olot. Huoh! No jos ens kierto. Tai jos sitte vaikka silloin vuoden viahteen jälkeen niin ku vuos sitte....

Mukavaa viikonloppua kuitenkin. Ite vietän sen metsämörri-koulutuksessa :) Tosin ois ollu ihan kiva nukkuu viikonloppu aamuna pidempään kuin seiskaan....
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 13.10.2012

LEPPOISAA LAUANTAITA!!!! RENTOUTUKAA RAKKAITTENNE KANSSA!!!!



kaiku<3.................. 22...............kp 57/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 38/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 37/31-36......................yk 12
eläväinen................19................kp 36/30..........................TJOT
Marpa.....................24...............kp 36/30...........................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 33/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 32/31-36.......................yk 4




maimai83..................29................kp 29/27-33........................yk 4
Babyfever1...............26................kp 26/31.............................yk 12
pantera...................19.................kp 25/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 24/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 23/30?............................yk1
empp.........................21................kp 23/30-35..................yk 6




Fiinaliina.....................22................kp 16/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 16/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 16/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 15/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 11/28...............................yk 2




Hydrangea..................26................kp 8/26.......................yk 9
miss_piggy................31................kp 5/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 2/30-44?..................TJOT/yk 3




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 12
Naapurin tyttö dpo 10-12??
Pantera dpo 10-12
Babyfever1 dpo 10
buffy dpo 9
empp dpo 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä