<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Iltoja vaan kaikille! Mulla on nyt pakko avautua ku ärsyttää ja suututtaa niin perusteellisesti.
Minustaku on kiva, että voin mennä äidin luokse sillon ku mies on reissussa ja oon yksin kotona. Eipä näytä minun siskolle se käyvän. Ei kuulemma tarvi äitin helmoihin mennä sillon, ku ei äiti ole häntäkään paaponu sillon aikoinaan. Oikein ärsyttää, että vanhemmat siskot oikein porukalla puhuvat, että en se minä saa aikaseksi yhtään mitään. Luojan kiitos ne ei tiedä tästä vauvahommasta yhtään mitään ja en kyllä tule kertomaan enneku oon synnärillä :D Teki mieli siskolle huutaa, että tietäsippä miltä minusta tuntuu olla viikot yksin ja ikävissään. Äitin luona on sentään se äiti kelle voi puhua ja purkaa tuntojaan, mutta ilmeisesti sille ei saa omia huolia puhua. Vissiin seinille sitte pitää purkaa tuntojaan!
Anteeksi kamalasti tämä avautuminen mutta ottaa niin kupoliin. Ja oon vielä yövuorossa :/
 
buffy Tuttu tunne. Mun sisko ensin tuki mua lapsettomuudessa ja sit yhtäkkiä kääns takkinsa ja nyt sanoo että teen siitä liian ison numeron... Ja tätä se ihmettelee äidille. Ja sit äiti puhuu mulle. No siis äiti on minun puolella kun oon perheen iltatähti mutta kun suututtaa sellainen että juorutaan omalle äidille ja melkeinpä haukutaan mut pystyyn kun surkuttelen välillä asiaa kun en oo vieläkään raskaana...
Hemmetin siskot!!!! :D Tai noh mulla on vaan yks sisko, onneksi ei oo enempää, siinäkin on tarpeeksi kestämistä kun se on perheen pikku prinsessa joka oikeasti keksii vaikka mitä saadakseen huomion. ja se on mua 18 vanhempi ja sillä on iiiiso perhe (9 lasta ja iso liuta lapsen lapsia 10 viime tietojen mukaan :D)
Se on vanhemmiten hieman "seonnut" nupistaan.
Voi kumpa isoveikka olisi elossa niin se sen laittais ruotuun (heh olin veikan silmäterä meinaan).

Niin nykyään en puhu siskolleni oikeastaan mitään ja luojan kiitos se asuu todella kaukana musta.
äiti kun asuu mun lähellä niin oon kieltänyt sitä puhumasta tästä lapsi asiasta siskolle mitään enää. Kerrotaan jos jaksetaan sit kun se lapsi muuttaa omilleen :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taitaa menkat vihdoinkin alkaa. Tänään aamulla pyyhkiessä tuli jonkin sortin hyytymiä, vielä ne ei kuitenkaan alkunut niin että laskisin kierron alkaneeksi. Katsellaan ja kuulostellaan.

Vaikka näitä kuinka on odottanut viikon verran, niin silti toivoi jossain salaa, että olisin uudestaan raskaaksi tullut, kun gyne anto vihreetä valoa yrittää heti uutta raskautta. Eihän me edes yritetty, mutta silti se tuo kaikki KM:n muistot nyt mieleen, kun alkaa vuotaa taas. Ihan kuin kokisi kaiken uudestaan.
 
Soitin sinne Elisalle, niin olivat pahoillaan ja alkoivat pistää palautetta sinne myymälään ja jonku asiantuntijan kanssa pääsin jutteleen niin se sitten lupasi, ettei mulle tuu tuosta liittymästä mitään laskua, mitä en nyt päässyt käyttämään. Silti harmittaa, koska edelleenkin joudun oleen niiden takia kaks viikkoa ilman omaa puhelinta...

Mulla on onneksi tosi hyvät välit mun siskon kanssa. On vaan yks sisarus, kolme vuotta nuorempi pikkusisko ja kun meidän äiti on kuollut jo 15 vuotta sitten, niin ollaan oltu aina tosi läheisiä ja oon ollu sillekin tavallaan "äitinä". Sille oon näistä vauvahaaveistaki kertonu. Isä soittelee pari kertaa kuussa, että mitä kuuluu, mutta tosi itsenäisesti oon elänyt jo useamman vuoden. Siskon kans ollaan tekemisissä enemmän. :)
 
Enpä oo kans saanu aikaseksi tänne kirjoitella hetkeen, vaikka joka päivä käyn jutut lukemassa. Nyt ostettiin onneksi uusi kone millä selaaminen onnistuu paaaljon paremmin kuin vanhalla :) ja saan tehtyä ifolorin kuvakirjan ja tilattua kiitoskortit vihdoin meidän hääkuvista, eihän niistä ookkaan kuin kolme kuukautta kohta :O. Täällä ei mitään tuntemuksia. Tein r-testin maanantaina, aivan liian aikaisin, ja negahan sieltä tietysti tuli. Nyt en enää uskalla edes testata, eikä oikeestaan testaaminen kuumotakaan lainkaan. Sellainen fiilis että kyllä se täti sieltä lähipäivinä kurvaa, vaikka ei tarvisi.
Vauvanvaatekeskustelusta: en myöskään aio ostaa mitään ennen kuin tärppää. Meidän mummu oli ettiny vintiltään kaikki meidän vanhat niille jäänet vauvan vaatteet ja antoi ne tässä joskus enkä oo niitäkään uskaltanut katsoa. Vaikka totta kai ne otetaan käyttöön sitten joskus meidän pienelle, mutta poru ja harmistus varmaan tulis jos niitä rupeis kattelemaan. Näin eilen kaupassa käydessä työkaverini, joka on 5. kuulla raskaana. Kävelin käytävää pitkin ja näin hänen tulevan lastenvaateosastolta, enkä pystynyt jäädä juttelemaan, sanoin vain nopeesti hei, ja jatkoin matkaani. Plääh. Outoa. Mutta tekis niin mieli ittekin niitä pikkuvaatteita hypistellä…

buffy ja NT ikävää kun siskot tollee kiukuttelee. Voisko buffy sun äiti keskustella siskos kanssa ja saada sen ymmärtämään kuinka lapsellista tuo sen käytös on? Tottakai on järkevämpää olla äitin tykönä eikä yksin kotona kärvistelemässä. Mulla on kaksi nuorempaa siskoa ja ne on mukavia kun tapaan heidät yksi kerrallaan, mutta samaan aikaan nähtynä heillä on aina joku känkkäränkkä päällä ja kiukuttelevat pienemmästäkin..

Marpa Jaksamista sinne :hug:

empp Mun mielestä niitten ois kuulunu korjata asia ja sun saada liittymä heti, tai edes jotain korvausta! No hyvä kuitenkin että palaute menee eteenpäin.
 
Marpalle voimia! :hug:

ON: Aukkarin jälkeinen vuoto taitaa olla vihdoin loppumassa. Nyt sitten jännätään, koska tulee seuraavat menkat. Toivottavasti ei nyt ihan heti perään, kun kolmannet menkat kuukauden sisään ei olis kovin kiva. Terot otan sitten varmaan taas siinä kp 15 alkaen (tai ehkä hieman myöhemmin, ehkä kp 16-17, että folliultrapäivät ei mee viikonlopulle), jos nyt sinne asti päästään vuotamatta. Gelee Royale annostuksen tuplasin. Tänään kai kp 8, niin alkuviikosta vois taas alkaa kiusaamaan itseään ja tikutella niitä negoja.
 
Nojoo, mulle voiskin päivittää tuonne listaan kp 2/30-44?..................TJOT/yk 3
:< Huoh. tässä kierrossa kyllä otan poppakonstit käyttöön. Mä niin toivoisin plussaa jo senkin takia, että saisin sitten jäädä pois nykyisestä työstä, edes äitiyslomalla ja mielellään kokonaan sitten, vihaan työtäni.

Nyt kun oon näitä keskusteluja täällä jo kolmatta kuukautta lueskellut, niin jotenkin tuntuu että noi clomit tmv ja tutkimukset on vissiin aika yleisiä?:0 en mä oo koskaan ees miettinyt, että raskaaks tulemisessa vois olla mitään ongelmia, mut nyt kun oon lukenut jos jonkulaisia kokemuksia ni mulle on iskenyt lähinnä hirveä paniikki. Perhana kun pitkitin pillereitten lopettamista kesän yli, olis vaan pitäny jättää ne pois jo keväällä ku aloin asiaa miettiä.
 
Lilja87 Pahoittelut tädistä :hug:

ON: Mulla menee hermot :( Siis tikkuun ei tullut taaskaan mitään, taidan heittää kirveen kaivoon taas tällä kierrollakin... Ei tärppää niin ei tärppää... Olo on kyllä niin pohja mudissa kun vain voi olla... kohta vaihtuu yritysvuodet 11 ja mitään ei tapahdu. Hemmetti kun ei pääse mihkään tutkimuksiinkaan, tai siis käymään ees gynen juttusilla... musta tosin alkaa vaikuttaa siltä että tää on taas joku psykologinen juttu, toivon että ensi viikon reikihoito avaa hieman noita tunnesolmuja yms energia solmuja ja auttaa pääsemään eteenpäin. Pistin miehen hakemaan kaupasta herkkuja. Nyt syön ja sit ma alkaa sellainen elämäntapa muutos ruoan suhteen että varmasti lähtee paino laskuun ja saadaan vielä se babykin... Mun tekisi mieli huutaa ja raivota ja itkeä jajaja... AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!! :D Juuh...
 
Vainoharhanen hätähousu testasi negan, tietty, ku kp vasta 23 (tai24). On vaan ollu kaikkee pientä mikä vois viitata tärppiin. Saa ny nähä.

Vauvanvaatteiden ostelusta: oon vähän höyry leopardikuosin kanssa ni oon sellasii vauvanvaatteita ostanu jemikseen. Ja joitai alesta löydettyjä muita, pari on menny kyllä jo lahjoiks lähipiirin vauvoille. Ainakaan vielä ei tee vaikeeta vauvavaatteiden hypistely, toisaalta lähipiirissä monta pientä tällä hetkellä et se on mielessä yhtä lailla koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
NT: Voimia sinne..todellakin, nyt annat itelles luvan herkutella ja teette miehen kanssa jotain ihan muuta kivaa kun ajattelette vauvajuttuja (joo, tiedän, helpommin sanottu ku tehty ;)) Tsemppihalauksia!

ON: Jaa-a...ota tästä nyt sitte selvää..eilen testasin First signal -kasetilla..ihan vaan pikkasen haaleemman ovistestiviivan kun kontrolli..No tänään se testiviiva oli vahvempi mut koska epäilen kovasti oviksen olevan ovella ihan vielä tein myös davisin testin. Siinä testiviiva oli selvästi haaleempi ku kontrolli. Onko jollain noista first signal -oviskaseteista kokemusta? varmuuden vuoksi toki tehty talletuksia eilen ja tänäänki jo kahdesti, mutta olis vaan kiva tietää, mistä ne dpo:t sit laskis...jatkan kuitenkin vielä davideilla metsästystä (niillä saanu aina plussan kp17-18 ja nyt kp15). Katotaan, mitä ne testit huomenna näyttää :)

Marpa
: helppo kuvitella, et varmasti toiveet nousee pintaan, vaikka niitä kuinka yrittäis estää ja järjellä ajatella. Ei oo kivaa, et ikävät muistot tulee taas pintaan vuodon myötä...tsemppihalauksia sinne!! Toivotaan et kunnolla alkaa vuoto niin pääsette uuteen yritykseen!
 
Kyllähän se äiti aina siskolle puhuu, että ku me asutaan samalla paikkakunnalla niin mukava ku toisista on seuraa toiselle. Mulla on kolme vanhempaa siskoa ja kaikista vanhimman kans ollaan niin hyvissä väleissä :) Mut siskoista ei kukaan tiedä minun vauvajuttuista. Ainoastaan minun paras ystävä tietää näistä, mutta hänelle onki voinu puhua kaikesta aina :) Noh.. jospa se tästä.. Nyt odotellaan,että tuleeko ne menkat vai ei :) Plussatuulia! Tämä suuntaa vielä toiseen yöhön :)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 14.10.2012

SYKSYISTÄ SUNNUNTAITA



kaiku<3.................. 22...............kp 58/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 39/38-49......................yk 1
Lullaby89................23................kp 38/31-36......................yk 12
eläväinen................19................kp 37/30..........................TJOT
Marpa.....................24...............kp 37/30...........................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 34/29-?........................yv 10
Piimis.......................24................kp 33/31-36.......................yk 4
maimai83..................29................kp 30/27-33........................yk 4





Babyfever1...............26................kp 27/31.............................yk 12
pantera...................19.................kp 26/27.............................yk 2
buffy.........................23................kp 25/28.......................yk 6
Slallu........................25................kp 24/30?............................yk1
empp.........................21................kp 24/30-35..................yk 6




Fiinaliina.....................22................kp 17/33....................yk/TJOT 3
Niiu...........................25.................kp 17/27-31...................yk 3
Dana-........................28.................kp 17/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 16/29-35..................yk 8
Miuyy.......................21................kp 12/28...............................yk 2




Hydrangea..................26................kp 9/26.......................yk 9
miss_piggy................31................kp 6/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 3/30-44?..................TJOT/yk 3




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

maimai83 dpo 13
Naapurin tyttö dpo 11-13??
Pantera dpo 11-13
Babyfever1 dpo 11
buffy dpo 10
empp dpo 6



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)


 
Slallulle negapahoittelut. Mutta sullahan on hauska keräily vauvalle menossa =)

NP:n testissä mun silmät ei valitettavasti erota mitään, mutta toivottavasti mä olen väärässä ja täällä on tarkkasilmäisempiä katsojia :)

ON: täällä ollut hieman ovisjomoja eilen ja mies lähti sukuloimaan. Nais. tää on tätä mein tuuria aina.
 
voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei voi ei
 
Viimeksi muokattu:
Mie oon niiin sekasin, en tiiä miten päin olisin, sit mietin, et teen vasta tiistaina varmistustestin, mut enhän mie huomenna pysty istuu koulussakaan jos en testiä tee huomen aamuna...eli aattelin tänään hakea clearblue plussan tai digin ja kattoa huomen aamulla uudestaan!!! Voi apua...minuu viel väsyttäiskin, mut enhän mie nyt hitsi malta mitään nukkua :D apua!!
 
Mä voin vaan kuvitella että sä tanssit ja hypit siellä pitkin seiniä. hih. haluisin kyllä nähdä tän hetken :D joko mies on tietoinen tilanteesta?

Nyt vaan hiirrrrrrmuisesti tarrasukkia matkaan, että testi pysyy positiivisena ja vauva matkassa. Mieti ens kesänä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1

Yhteistyössä