<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Hei hoi,

MAIMAI eikäääää!!! Mä niin luulin et sulla oli tärpänny ku niin vahvoja oireita. Haleja mustiin päiviin...kyllä sieltä vielä noustaan!! :) alkasko ne nyt sitte ihan kunnolla? Voi paska. Ja kiitos toivotuksista, oli oikein ihana grillaus-saunotusilta. Oi, mä oon sulle kade kun saat hoitaa pikkusta..ja sillä on tosi kaunis nimi <3 Olen itsekin pohtinut oliviaa jos joskus ihme suodaan.

MARPA: mullakin ollu aikasemmin säätöä ton kupin kanssa. Ensin ostin sen isomman (kun sain jotenkin semmosen käsityksen et se pienempi on vaan neitsyille ;)?!)noh, se paino jotenki mun rakkoa et sen kans tuntu et on aina pissahätä..nyt toi pienempi on ollu hyvä. Voisko sulla johtuu mistää tommosesta? Varmasti kyllä joo kynnys taas käyttää sitä kasvaa ku aika kuluu...

DANAlle tärppionnea ovikseen, kyllä se sieltä vielä tulee :)

BABYFEVER: kannatan pupuilua, pupuilua ja pupuilua ;) pelkästään jo siksi että se on hauskaa, hihiii. tärppionnea!!!

IITAHOOlle pidän puekut pystyssä :)

ON: jaahas. dpo 15 eikä täti näy. Hohhoijaa..pelkään, että kroppani on sekaisin. Masua ei juili enää kuten viime viikolla ja mieliki on hyvä, ei siis menkkamasista. Tai sitten...mitäs jos :) :) noh, ei saisi toivoa liikaa kun luulis nyt et raskaus ois näkyny jo dpo 12 kun testasin. Ehkä testaan uudelleen huomenna tai ke jos täti pysyy poissa, toivon niin! Ja jos on nega eikä menkkoja kuulu pitää mennä lääkärille..eiliseksi tätiä odottelin eikä tänäänkää, vaikka yleensä mulla jostain kumman syystä alkaa menkat aina aamulla tai puolen pvn aikaan..katsellaa, kädet ristissä :)
 
Juupa juu, kyllä nää mun menkat on nyt ihan ihka aidot ja oikeat normaalit menkat. Tai no, ehkä vähän enemmän tulee vuotoo tai siltä musta vaan tuntuu ehkä. Aivan järkyttävä väsy :/ Mä niin odotin tätä, että viimisen loma viikon saan viettää näin. No ulkonakin satelee niin ei kait siinä mitään. Niin normaali olo, ku peiliin katsominenkin ärsyttää sitte niin paljon!!! Ja voitte uskoo, et harmittaa. Sitten väsyttääkin ihan hulluna vaikka heräsin vasta vähän ennen ysii. Oonkin nyt lupaillu hoitaa tuota Olivia tyttöä tässä tän alku viikon, joten puuhaa riittää. Mutta ootan kyllä jo että nää menkat loppuis ja reippaan viikon päästä sais alkaa testailee sitä ovista... Varmaan pakko testailla silti samoilla päivillä ku viimekskin jos sattuis oleen sellanen normaalimpi kirto tällä kertaa ;)

Nyt tarvitaan niitä plussatuulia tänne!

Pakko muuten sanoa, että tää keskustelu on oikeesti tosi hyvä, kun täältä saa toisilta sitä lohdutuksen tunnetta ja tsemppausta myös! Tykkään tästä :) Mut ois niin ihanaa, että meistäkin joku pikku hiljaa plussais!

Empp Voi ei :( Noh, ollaan sitte aika samoilla päivillä sun kanssa, päivän erolla vaan! Tää on sitte meen kierto, eiks je! Mitenhän sillä Vilijonkalla olikaan??? TOivottavasti sulla ois tärpännyt vaikka eiks se pari päivää sitten oli nega... Ootko uusiks testannut? Vai meniköhän multa joku viesti ohi...
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka Joo mulla on kyl se pienempi koko mutta se on se tappi mikä mua ärsyttää.. tai kun en saa sitä aina tarpeeksi perälle sitä kuppia jotenkin. Pitäs vaan taas harjotella niin eiköhän se siitä.

Tulisi jo keskiviikko. Varataan sitten se meidän matka. Meidän matkan suunnittelut alko hyvin.

Plääni A) Mahdollisimman halvalla, vaikka sellasella määrittelemättömällä hotellilla jonnekkin vaan, kunhan on lämmintä. Ja lähteä täytyy heti elokuun alussa ennen menkkoja.

Plääni B) Okei, kun huomattiin, että perhana kaksi viikkoa ei maksa edes paljoa enempää, jonnekkin jopa vähemmän kuin viikko. Hmm.. lähetään kahdeksi viikoksi ainakin sitten on osa ajasta menkka-vapaata aikaa.

Plääni C) Hyvä on kaksi viikkoa jossain perkaleen kuumassa paikassa ja all inclusive. Hiiteen menkat ei ne voi sitä koko kahta viikkoa tulla ja perhana sitten opetellaan käyttämään kuukuppia.

Kittuutetaan sitten ensi syksy.. Ja vielä joutuu keskiviikkoon asti odottamaan, sitten kaikki matkat on kuitenkin jo menny.

Sitten pitäs kissoille löytää vielä hoitaja.
 
Vilijonkka ehdottomasti testaat ja huomenna jo :p ei se kai pakosti nyt dpo 12 vielä näy, ku stä hormoonia erittyy kaikilla vähän eri tahtiin raskauden alussa! Hyvin voi olla tärpännyt, toivotaan niiin!! %)
Voihan itku empp :( , mutta uuteen kiertoon!!! tsemppiä!! :p
maimai totta, itse tykkään myös todella paljon keskustella täällä, kun ei jaksa tuolle ukolle koko ajan hekumoida joka ikistä tapahtumaa kehossa, ni täällä on kyllä ihana purkaa sydäntään :) ja todellakin plussaa tarvittais vihdoinkin tänne..miekin tulin ni sen jälkeen ei ole kukaan "mun tuttu" eli kukaan teistä plussannut, kun taisi olla lenkkari kuka ed. kerran plussasit ja sitä en oikein vielä tuntenut! Ihan kun olis joku pahanilmanlintu, kun kukaan ei ole plussanut sen jälkeen :( no, toivotaan etten!!! :D
Marpa siis miksi pitää keskiviikkoon odotella matkoja, tilipäivä, vai?!? :) ja toivotaan, et kissahoitolakin löytyy jostain!! itse haluis kans tuota kuukuppii testaa joskus, mut hieman kans vähän epäilyttää...mut paljon hyvää olen kyllä vain kuullut siitä :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 24.7.2012



Cheer115-..............20.................kp 47/28-65.................yk 8
Vilijonkka...............26................kp 35/29-30....................yk 5



Lullaby89................23.................kp 27/32-45.................yk 10



Babyfever1..............26.................kp 13/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 13/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 13/28......................yk 14



miss_piggy..............30.................kp 7/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 6/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 3/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 2/32-44...................yk 4
iitahoo...................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
Danalle vielä kiitokset onnitteluista :)

Kummipojan nimeksi tuli Leo Antonios :heart:

Eilen 23.7 meillä oli ensimmäinen hääpäivä :heart:

Tänne ei muuta. En oo jaksanu kroppaakaan oikeen kuulostella tai analysoida. Aika luovuttajafiilis jo :( :D
Pahoittelut menkoista empp ja maimai :(
 
Huomenia tytöt!

Täällä paukkuu kp:t semmosis lukemis ettei ennen...tänään kp 35, ääh. Mä haluan ratkaisun tähän asiaan. Massua juilii niin et joutu ottaan panadoliaki eilen illalla, mut missä täti?? Tein aamulla raskaustestin ja haamulaisen sain. Mut tuntuu et se vaan sekotti enemmän päätä, sillä mitäs muitakaa testejä mulla sattu olemaan ku CB:n ei-digejä :( eli muistelen et toi on antanu paaaljoooon vääriä plussia, joten...en tainnu tulla tolla testauksella yhtää sen viisaammaksi. Pystyviivan näki tihrustamatta, mutta mutta hyvin haalee se oli! Toisaalta vois sopii siihen et dpo 12 ei näkyny mitää ja nyt dpo 16 haalee, eli jospa mulla erittyy hormoonia hitaasti..jaa-a, parempi ettei toivo liikoja. Odottaa pelolla vaan tätiä ja testaa vaikka to-aamulla uudelleen jos pysyy poissa..Miehelle jätin testin tulkittavaksi, jos se osais olla vähä realistisempi ku minä, jo´ka katon kaikkea vaaleanpunaisten lasien läpi ;) Plussapuhureita teille kaikille!!
 
Vilijonkka, käääkkk!! Voi toivottavasti, toivottavasti olis just noin kun sanoit ja viiva vahvistuis. Jännäää:heart:

Itahoo :hug: voi miten kurjaa :( Tottahan aamupisu on aina varmempi, kun yön aikana ei juo/pissaa. Voithan sä vielä tehdä varmistustestin.
 
Ette usko naiset, mut täällä mä jonotan lippipalveluun, että saan Bieberin konserttiin liput... Huh huh, tuli varmaan joku vuos sitten luvattua pikkusiskolle (13v), kun oltiin leffassa katsomassa sen omaelämänkertaa vai mikä olikaan... Että kyllä mä sen kanna meen, että pääsee katsoon sitä livenä. Huh, minkä hintasii lippui. Ison väännön jälkeen se suostu niihin halvimpiin 75€ lippuihin.. jos niitä nyt vielä on jäljellä... Sit tos just pähkäilin, et jos nyt täs tärppäis nii sitähän ois siellä ison masun kanssa... onneks ei mennä kentälle... Ai niin Miranenn... voit laittaa mulle sinne myös yk2 (virallista yrittämistä :))

iitahoo eiks niit labratesteikin pitkälti tehä aamupissasta... oisko jus sen muhumisajan takia. Se ois vähä vahvempaa ku päivällä pissattu. Näin sitä itekkin ajattelis ja olikohan jossain, et sen hcg:n pitosuus on aamupissassa runsain jos sitä on...

Voi Vilijonkka kumpa se ois ihan oikee haamulainen! Teetkö pian testin uudelleen?

Jokohan Danalla, Babyfeverillä ja Miranenn alkais oviksia pian löytyy?? Saatais lisää jännäiltävää. Kuis pitkään muuten tyypit on täällä kirjotelleet? Ennen tätä ryhmää jo? Miranenm onnea kummitädille :) Kaunis nimi.

ON Eilen, kun olin tytön kanssa illal kävelees niin tuli tosi haikee olo. Ensin siis tosi hyvä mieli, kun ajattelin että on niin ihanaa, että siskolla on lapsi. Mutta sitten tulikin tosi haikee olo taas vaihteeks, että mitäs jos ei saakkaan omaa lasta lykkiä näin vaunuissa ulkona tai mitään muutakaan... Pois nuo ajatukset minusta!

Nyt pakko lähettää tää, kirjotellut tätä jo tovin tässä ja samalla jonotellut... Vieläkään en ol saanu lippui... Ja tunnin pääst pitäis olla matkalla TYKSiin siskon ja tytön kanssa. Ei, ku vaatettamaan vaan... Mukavaa päivää kaikille!
 
Vilijonkka Pahoittelut.. On tää nyt kumma ku se täti tunkee joka ikisen luokse!

maimai Ei oo ovista vielä näkynyt. En kyllä oo vielä tänään testannu, mut en usko sen vielä tulevankaa.. Toivottavasti nyt kuitenkin tulis parin päivän sisällä.

Mulla muuten tulee vieläkin noita kuumii aaltoja. Clomien sivuvaikutuksena voi olla kuumat aallot, mut miks niitä nyt vieläkin tulee ku viiminen clomi on otettu jo aikoja (no joo 5 päivää :D ) sitten.. Ihan kauhee olo ku se aalto tulee. Tulee niin kauhee hiki et ihan hikikarpalot nousee otsalle. Sitte se menee hetken päästä ohi..

Lisäystä edelliseen.. Tein nyt ovistestin ja ehkä inan tummempi viiva ku eilen, mut ei silti läheskään kontrollin vahvunen.. Ja mulla on tänään ollu ihan ihme oloja vatsassa. Ihan sellasta menkkajomotusta, mikä yleensä alkaa muutamaa päivää ennen tätiä. Nyt tuntuu siltä ku olis menkat just päällä... Ei kai se ovis vaan olis ollu salaa joskus ihan alkukierrossa??
Viime kierto meni niin hienosti, et aattelin et tääki menis.. paskat.. aina ei mee nallekarkit tasan ees kiertojen suhteen :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi kurjuuksien kurjuus Vilijonkka :( Jos se oiskin sitä kiinnittely vuotoo mitä mullekin pokailtiin aluks.... Mä jo aloin niin toivomaan sun puolesta, että sä oot se joka avaa meen plussa aallon. No minkäs teet, kun ei siihen site ite niin voi vaikuttaa.

ON Muo niin ärsyttää, että on ihan pakko nyt purkaa tänne! ikä ihme tota miestäkin vaivaa!!! Ja sitä paitsi tää ärsytys saa mut ärsyyntyy tolle siskolle kanssa. (onneks se lähteekin viettää iltaa kaverinsa kanssa ja mä jään tytön kanssa). Mies siis varmaan hermona, kun vauva itkee täällä aamuisin (vaikka oikeesti itkee tosi vähän) ja hällä on loma. Mahtaakohan se pääkin kääntyy nyt tässä ettei enää lasta haluukkaan. Se ei puhu mulle mitään, möllöttää vaan. Niin ku mä oisin tehny jotain. ARG!!! PASKA FIILIS! Niin ku ei jo valmiiks ois kurja olo menkkojen takia. Kaippa tää tästä, kun menkat alkaa tekeen loppuaan huomisen jälkeen hope so. Tarttee varmaan lähtee vähän ulos kävelee ja tuulettaa omii ajatuksii ja tyttö mukaan.

Ps. sain liput siskolle ja mulle. Eikä menny, ku 1h45min jonotukseen.

Dana toivottavasti se ovis olis nyt vasta tulon päällä sit kuitenkin :)
 
Juu, niinhän siinä kävi että kp1/29-34 ja yk6. Marheellinen mieli, muttei auta...kai tää tästä pian taas...nyt pitää vaan taas koota ittensä kohti uutta yritystä. Toivon et tästä kierrosta tule normaali 29 et ehdin kärsiä menkat ennen matkaa...jos tääki venyy niin ei hyvältä näytä...

Maimai: kiitos :) hienoa et sait liput hankittua,luinki jostain et oli myyty aika tappovauhtia! No voi ei sitä miestäs...ei niiden ajatusmaailmasta ota aina tolkkua...jos sillä on vaan itelläänki huono päivä niinku meilläki ;) tsemit!

Dana: pikaista bongausonnea!!
 
Maimai, ihanaa kun oot päässy purkamaan vauvakuumettasi ihan tosi toimiin =). Meilläkin käy vieraana paljon pikkuväkeä ja se on kyllä aina yhtä kivaa. Harmi kun teillä mies äksyilee sulle, mutta sitähän se vauva-arki sitten on, välillä tulee niitä itkuisempiakin aamuja. Nytkun teilläkin pian tärppäis, niin ei tulis serkuksillekaan iso ikäero =) ps. hyvä että saitte liput :D

Vilijonkka:hug:

ON Mun on nyt pakko kertoa tästä teille. Oltiin nimittäin miehen kanssa tänään huonekalu/antiikkiliikkei kiertelees ja kuinka ollakkaan me löydettiin itsemme hetkeä myöhemmin kuolaamasta aivan TÄYDELLISTÄ lasten pinnasänkyä. Semmonen vanha kaareva täyspuinen prinsessa/prissisänky, jossa aivan ihanat kaiverrukset (tai miksikä niitä nyt sit kutsutaankaan). Me mentiin molemmat siittä IHAN sekaisin, siis se oli täydellinen.
-> tarina päättyy siihen että nyt se on täällä meillä. Me ihastellaan sitä vielä tää ilta ja sit laitetaan varastoon odottamaan ihmettä.
-> me ei olla taikauskoisia, enkä mä halua pelätä, vaan mä haluan elää toivossa. Ja se toi niiiin paljon tähän meidän arkeen. Mies on ihan tohkeissaan, hänt rakastaa vielä satakertaa enemmän nyt kun meillä on jaettavana tää oma yheinen vauvaprojekti :heart:

tulee meille lapsi sitten vuoden, kahden tai kymmenen vuoden päästä adobtoimalla, niin ainakin meillä on jo jotain konkreettista, mitä me voidaan välillä käydä kattomassa ja haaveilla.
 
Viimeksi muokattu:
maimai83 No niinhän se kyllä labrajutuissa täytyy olla virtsan ollut ainakin 4h rakossa, sillon se on tarpeeks jytäkkää. Mut oon niin hätähousu.. Ja niin toukkakuumeissa. <3

(Kamala lausehirviö tuossa alussa. Olisko aika mennä pois koneelta.. :D )
 
Fiinaliina ihana sängyn ostoreissu <3
Meillä vähän vastaavaa ollu ajatuksen tasolla miehekkeen kanssa. Nimittäin olin mietiskellyt ääneen, mistä erään tietyn tosi hienon turvaistuimen sais (olin nähnyt sen vain netissä). No tässä taannoin mieheke ihan yllättäen sanoi, että oli nähny semmosen turvaistuimen eräässä autokaupassa, mistä haaveilen. Muisti rakas, mitä olin höpötelly! <3 <3
 
Iitahoo, voi miten ihana mies sinulla! Tommoiset pienet (lue:SUURET) asiat, kertoo että kyllä ne miehetkin näitä asioita vaan vapaa-ajallaan miettivät. Musta tää suunnitteluastekin on jo niin ihanaa!
ps. minkä mallin turvaistuin??
 
Tämä on suora kopio valmistajalta: "Turvaistuin 3-13 kg painavalle lapselle (noin 1,5-vuotiaaksi saakka). Istuimen mukana on pienennysosa pikkuvauvaa varten. Turvaistuin kiinnitetään auton takaistuimelle lapsen selkä menosuuntaan tai myös etumatkustajan istuimelle, jos etumatkustajan turvatyyny kytketään pois käytöstä. Kaukalo-osan voit irrottaa kiinnitysrungostaan, jolloin kaukaloa voi käyttää kantotuolina. Irrotettava aurinkosuoja. Saatavana eri värivaihtoehtoja. "

Olen vähän hömppä, tiedän sen, ja en minä nuista vielä niin kovin ymmärrä. Mutta tuo jotenkin kolahti. En kehtoo laittaa linkkiä turvaistuimeen, kun sitten pidätte minua ihan kajahtaneena..
 
fiinaliina No ettehän te nyt olis voinu jättää sitä täydellistä sänkyä ostamatta :)
Meillä se on ollu mies joka on ihan ekaks ostanu jotain tulevalle vauvalle. Kerrankin se tuli kirppikseltä kotiin ja sano et hän osti meidän pojalle ulkoilupuvun ku oli niin halpa :D
Nyt tähän "ei meille sitä vauvaa tuu koskaan"-tilaan on jotenki turtunu ja on jääny tosi vähälle kaikki tavaroiden/vaatteiden kattominen.. Jospa sitä pian sais alkaa niitä oikeesti ostelemaan :)

iitahoo En mä sua ainakaan hömppänä pidä vaikka linkin laittasit :) Mä oon jo monta vuotta sitten päättäny minkälaiset vaunut haluun lapselleni. Voi olla että niistä oon linkin joskus laittanutki muiden nähtäväks :) No jos en oo ni tässä tulee :D Emmaljunga
 

Yhteistyössä