<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Laretzki Eihän tässä muuta, mutta tuon 800e pitäisi riittää omaan osuuteeni asunto- ja autolainasta ja lisäksi myös muu eläminen (ruuat, bensat, kännykkälasku ja muut sellaiset). Oma osuus kuitenkin lainoista jo 700e... Samoilla linjoilla mennään sun kanssa käteen jäävässä osuudessa. Mulla on hieman isompi tuki, mutta myös isommat menot : /

Dremming Miten pitkään ootte ollut yhdessä? Meillä mies on hyvin itsenäinen ja tarvitsee omaa aikaa tosi paljon eli oma harrastus on hänelle kaikki kaikessa ja sitten hän haluaa ottaa omaa aikaa myös täällä kotona esim. pelaten pleikkaa, kun mä oon mennyt jo nukkumaan. Miun ukkeli ei viihtyisi mun seurassa noin paljoa kuin sinun mies :D Onko mitään merkkejä ilmassa, että mies kosii kohta? :heart: Onko sun mies muuten romanttinen?

Pikkumyy87 Tätipahoittelut :hug: Ihan tyhmä täti, kun väärään osoitteeseen eksyi :kieh: Löysitkö muuten sitä laminaattia sillä koodilla mistään?

syysmyrsky Mä oon muuten kans pätkä! :D Ja todellakin lyhyessä ihmisessä pienikin painon nousu näkyy heti ja selvästi :kieh: Mut oli niin tai näin, niin oot kaunis rouva!!! Ymmärsinkö oikein, että se ystäväsi (miespuoleinen) ei saanut enää hotellihuonetta sen exänsä kanssa vai oliks sillä miehellä huone jo varattuna, mutta exä jäi ilman huonetta? Mites ois työvaatteiksi näillä keleillä polvet peittävä hame tai kaprit ja ohut t-paita tai sit leveäolkaiminen toppi? Tai ohut mekko, jossa on pienet hihat?

Tiuhti_a
mäkin kaipailen!!!! Missä oot muru??? Kaikki hyvin???

ON Täällähän on tänään ollut hiljaisempi päivä palstailun osalta, kaikki on hävinny ulos! Tällä kertaa mies tulee töistä kotiin maalipurkin kanssa, huomenna olisi tarkoitus maalata yksi olohuoneen seinistä (olkkarin ja keittiön väliseinä) vaaleanharmaaksi, niin ehtii hyvin kuivua ennen ensi viikon maanantaita, kun alotetaan lattian laitto. Täällä on ihan sikakuuma, mutta ei pidä valittaa, ihanaa kun on lämmintä ja arska paistaa!!! Talletuksia on varmuudeksi tehtynnä, ovisoireista ei ole tietoakaan, ei limaa eikä mitään. Limaa tuli kp9, jonka jälkeen ei oo ollu limaisuutta yhtään, paitsi tänään, mutta se on varmaan noita miehen nesteitä, jotka tuolta vaan valuu :D
 
Heipsan.

Mä odottelin isompaakin tekstitulvaa kolmen päivän poissaolon jälkeen mut ei ilmeisesti kuumeileva kansa koneella roiku kun ulkona paistaa aurinko. Itsellänihän on kuumetta ihan kirjaimellisesti. Kävin toissailtana päivystyksessä 39c kuumeen takia ja angiina sieltä tuli diagnoosiksi : / Noh, kuumetta on edelleenkin ja ruoka ei pysy sisällä, ei sekään vähä mitä tästä turvonneesta kurkusta saan alas menemään.. Kiva lueskella facesta kun kaikki hehkuttaa tota mahtavaa keliä ja itte makaat hikisenä kolmatta päivää sängyssä :( On tässä se hyvä puoli et mies on lomalla ja sillä on kerranki oikeesti riittäny mielenkiinto kiikutella mulle milloin vettä/jäitä/särkylääkettä/kuumemittaria.. Pelkäänpä että jos tää kuume ei huomen ala laskemaan ni menee tää kierto sit ihan mettään. Ei meinaan kyl nyt sänkyhommat kiinnosta tippaakaan. Ja saikkua joudun ainaki hakee lisää. Siinä sitä omaa napaa, en nyt muista mitään mistään mitä just äsken luin teidän tekstejä.. :) Takaisin nukkumaan siis.
 
Ihanan aurinkoinen päivä, pienen reissun tuoman tauon saattelemana taas täällä.. Yritän päästä sisään näihin keskusteluihin ihan tässä joku kaunis päivä, vielä oon ihan ulkopuolinen, en vaan jotenkin osaa näillä keskustelupalstoilla selvästikään elää, mutta aion hittolainen opetella. Taustalla olen kyllä lueskellut, ja ainakin taustalla aion pysyä jos en sitten osaa sen enempää :)
Jonkinverran varmasti täälläkin kiirusta pitelee kohtapualeen..

Ansku83: Onnea jo etukäteen uudesta karvasesta perheenjäsenestä, jonka saatte! Vähän samoilla fiiliksillä, meille tulee ihan pian uutta täydennystä koiralaumaan, pienenpieni tyyppi muuttaa taloon ens viikolla :) Uskon että ainakin sitten tää kierto menee hyvin vähän ressatessa, keskittyessä lähinnä vilinään ja vilskeeseen. :)

Täällä siis kp 2 menossa, yk 2 siis aluillansa. Olikin kierto sen 30 päivää, eli miun tietoihin voip muutella :) Sinänsä ihan jees fiilis, vähän jo aattelin et näinköhän ne menkat sieltä alkaakaan vai saanko mä ootella niitä montakin kuukautta. Hetkeekään en uskonu olevani raskaana, vaikka toki mää sitä vähän salaa toivoin. Kp 28 alko tosi kovilla alavatsakivuilla ja pientä ruskeaa vuotoa tuli mutta loppu saman tien...mutta tulihan se tulvakin sieltä sitten lopulta. No, kattellaas nyt sitten , kierto kerrallaan!
Nyt takaisin ulos nauttimaan auringosta!
 
Kuumeilija Kiitos :heart: Joo siis sieltä meen hotellista luojan kiitos oli huoneet loppu niin sen ei tarvii lähtee exänsä eikä sen toisen haaskankaan kanssa sinne. huh! Toi on tosiaan toi pukeutumis asia niin vaikee! ku ei sais polvet eikä kainalot näkyä et olis säädyllisesti pukeutunut..Mutta mutta. Mulla oli tänään polvimittaset haaremit jalassa ja olkaimeton toppi ja meinasin kuolla!!

Pikkuveljellä alkoi kesäloma hienosti. Tänään kipsattiin jalka polveen asti kun koipi kahdesta kohtaa poikki :( Neljä viikkoa ainakin ja sit pääsee kipsistä eroon jos hyvin käy. Tosi kiva kesä tulossa veljellä sekä äidille kun joutuu kuuntelemaan sitä kotona!
 
Höh :O Onkohan sillä tiuhtilla kaikki hyvin? : /

Ilmoja on tosiaan pidelly, ehkä siks täällä on niin hiljastakii..

kuumeilija, meki käytiin kattoo se Pirates. Mmhh, en mä nyt sit tiiä oliko se niin ihmeellinen 3D:nä. Aikalailla puuttus ne 3D efektit, et se teksti kyl oli, mut eipä juur muuta.. Pienoinen pettymys sen suhteen, mut huumori oli kyl säilytetty :)

Tänne ei mitn.. ei mitn hyvää, eikä niin mitään erityisen pahaakaan.. Kikuttaa, mut se ei oo mitään uutta.. NNIII! Kissa löysi kotiin eilen yöllä, mies sai sen pihalta kiinni, kun toinen oli haistanut silakan, mikä oli kissanloukussa sisällä :heart:

Hohhoij.. pitäis tosiaan yksille festareille mennä kesällä missä oltiin viime vuonnakin. Noh niitä on tietty sitte kilpailuja pitkin kesää, et voi voittaa liput sinne, kahdelle ihmiselle.. Mein pitäis mennä sinne isännän siskon ja hänen miehen kanssa ja he voittivat viime vuonna sinne liput.. Nnnnooooh, eikös se isännän sisko soittanu mulle töihin ja hehkutti pirun sarvet päässään, et ovat vittu tänäkin vuonna voittaneet liput sinne.. :kieh: :( ..nniih, kateellisen panettelua :ashamed: tiedän.. mut.. jotenki.. mä olen kans osallistunu niihin kilpailuihin, viime vuonna JOKA päivä varmaan kahden tai kolmen viikon ajan, ja ei mitään. Tänävuonna parikolme kertaa vaan on ollukki vasta kilpailu, mut kaikkiin oon osallistunu, ja ei mitn.. Noh, nyt on sit joku uus kaksintaistelu tms ja siittä he sit voitti :( Me ehdittiin jo tilata liput, joten.. Nniih, no niitä ei oo vielä haettu eikä maksettu, mut silti. Ne pitää hakea perjantaina viimesitään.. : / Ja jotenki tuntuu niin kurjalta, kun on niiiiiin paska tuuri ollut tänä vuonna ja mieli vaihtelee koko ajan, nini :'(

Jjoo. Tulipa taas omaa napaa.. Ootte puhunu tatskoista sun muista, vitsi kun tekis ittekki mieli, mut ehkä sit talvemmalla, kuin nyt. Mätäkuukin lähestyy :O Niitä kuvia on kiva selailla esim. jostain tatuointiliikkeen sivuilta.. ^.^

..mut eipä kai muuta.. :wave:
 
inieh voi kurja tauti! : / Toivottavasti paranet pian! Mä muistan kuin eilisen viime kesän josta kuukauden sairastin. Kiva oli maata soffalla ja kattella ikkunasta ulos kun arska paistoi ja lämmintä oli +25. :( Ihme ja kumma, tänä kesänä oon toistaseks välttyny moiselta.

kuumeilija ollaan oltu yhdes reilu vuosi, tai miten sen haluaa laskea. Tavattiin puoltoistavuotta sitten. Mies on herkkä, hellä ja hieman romanttinenkin. Enemmän se tykkää pussailla, halailla, puristella takapuolesta ja pitää kädestä yleisilläkin alueilla. Mä en oikeen taas oo sellainen. Oon jotenki aina ollu enempi sellaine äijä. :D Joskus melkein ahdistaa kun ollaan päivä oltu erossa ja sillä on kuulema ollu niiiiiin kova ikävä. :D Eli ihan hyvää tosiaan tekee kun ei koko ajan olla kiinni toisissamme. Kesä tosiaan tulee olemaan sellainen, et nähdään vähemmän nimittäin mulla on useampi reissu tulossa kesän aikana ja mies joutuu olemaan töissä. Suunniteltiin, et syys-talvella lähdettäis EGYPTIIN! Ihanaa! :heart: Ollaan puhuttu kihloista ja häistä ihan avoimesti. Mä oon sen verran vanhanaikainen, et naimisiin pitäis mennä mahd. pian. Mutta katsotaan nyt. :) Mun mielestä on ihan hyvä tutustella vielä kun nyt vasta muutetaan virallisesti yhteiseen kotiin, vaikka mies onkin asunu täällä mun luona jo vuoden.

Emby^ älä välitä! Mä en kans IKINÄ voita mitään. En enää edes yritä. :D Oon tullu siihen tulokseen, et lady fortuna ei oo mun paras kaveri alkuunkaan.

syysmyrsky mihinkäs se veljesi on itsensä loukannu? : /

ON tein aivan yli hyvää ruokaa jauhelihasta ja siihen sekaan grillatuja kasviksia, mausteeksi grillauskastiketta! NAM! :p
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
kuumeilija Muuten periaatteessa joo, toi että suuremmat menotkin, mutta eipä mua paljoon naurata, kun joudun alkaa siitä satasesta maksaa sitten asuntolainaakin pois.

ON. Ihan hirveä väsy. Oltiin päivä opintoretkelle, käytiin turvesuolla, luomutilalla ja katsomassa missä se kuuluisa Koskenkorva saa alkunsa (niin siis täällä Ilmajoellahan on tuo Koskenkorvan kylä,josta se nimi siis lähtöisin). Olisin valmis kaatuun sänkyyn vaikka saman tien, mutta ei! Pitää edelleen vielä opiskella. Huomenna kasvitauti ja tuholaistentti. Innostus potensiin kymmenen, paitsi että not. Nännit edelleen nöpöttävät kovastikin ja limaakin on ollut liikkeellä ihan kiitettävästi. Mutta en jaksa stressata yhtään mitään. Paitsi ehkä sitä, että miten selviin hengissä vkl:n powerpark reissusta.
 
iseeyou, voij kurjuuuus tollasta! : / Ja vielä kesä helteillä.. : / Toivottavasti hellittää nopeesti!!

Raha on kyl sellanen asia, mikä saa varmaan aika monen mielen maahan! Ja sitte vielä kehtaavat ilmotella lehdissä ja uutisissa, kun niitten paskantärkeitten kansanedustajien palkkoja nostetaan. Ja mitä ne siellä muka tekee?! ISTUU!! Ja matkustaa!! :mad: Ja kaikki hinnat nousee, mut ei meidän tavallisten tallaajien palkat nouse!! Milläköhän me kohta maksetaan kaikki.. lainat, laskut ja elämänmenoon menevät asiat?!! :(

..täällä parutaan jo Frendejä kattoessakin.. mikäköhän nyt mahtaa oikeesti painaa mieltä o_O
Kuumuus on ainakin jotain hirveetä.. : / siitäkin tulee vaan kiukkuseks.. Vaikka onki ihanaa, kun aurinko paistaa, mut.. huh..
 
Dremming Selitys oli että "mä juoksin ja sit se taittu jotenki näin AI AI AI EI SAA KOSKEE!!!!!" :D Oli se aika reppana.

Seuraava kysymys olisko et mitä tuollasen jalkapaketti potilaan kanssa vois kesällä tehdä?? Ettei pienellä koko kesäloma menis persiilleen. Kuitenki kymmenen vuotias odottaa kesälomaa,uimista,reissuja jne. :/

ON palaa hermo :D Mä kyttään syödessä hiilareita. Tai siis nyt on karppaus menossa. Haluaisin pudottaa painoa joku kymmenisen kiloa ja muutama lisäkilo siihen päälle ei haittais. Nyt siis mitat 163/67. Meillä on tapahtunu jotenki niin et mun simpsakka urheilijan kroppa on imassa miehen entiset lsäkit itteensä ku ollaan maattu samassa sängyssä ja nykyää mä oon tankki ja se rimppu. So sad. Nyt se rupes sanomaan et pitää ostaa omat ruuat kummankin ku hän tarvii ne hiilarit ja kaiken mahollisen massan mitä vaan hiukanki. Mikä järki? Nyttenki grillimakkara lakkas kelpaamasta kun mä voin syödä sitä? :D
Oli muuten ihana käydä salilla vetämässä oikee hikipäässä. Tuli niiin hyvä fiilis :)
 
Missä muuten onkaan tiuhti???

syysmyrsky sun pitää vaan keksiä sellasta ajanvietettä johon ei liity vettä tai juoksemista.. En oikein muuta keksi :/ harmi tommonen jalkavamma kesällä.

on En olis koskaan uskonu että odotan näin innolla ANTIBIOOTTIEN syömistä :O Tuntuu et ne ehkä ihan vähä jo auttaa eikä ole nyt kurkku enää niin kamalan kipeä. Olispa jo aamu ni pääsis ottaa seuraavan vaik ne maistuuki ihan kamalalle :p Paremmin ois tääkin vuosipäivä voinu mennä, mies sentään teki ruokaa jota en edes jaksanu/pystyny syömään kokonaan. Ihaninta silti on se, että kissat oli äitillä hoidossa 3 yötä ja hain ne eilen kotiin. siitä asti toinen mammanpoika on ollu mun viekussa hurisemassa ja helpottamassa oloa :heart: Vieläkin mietin että pitäiskö mun hakee huomen sitä saikkua lisää.. Ehkä se vaan oli parempi ni en mee ainakaan sit lapsia tartuttamaan. Vaik niiltä mä tän varmaan oon saanutkin..
 
Rakas mummini kuoli tänään aamulla sairaalassa... enkä ollu nähny mummiani puoleen vuoteen. :'( Viime viikkoina mummi soitteli useaan otteeseen ja kysy, että koska meen käymään, mutta nyt ei ole enää mummilaa minne mennä. :'(

"Soitteli tuuli jo kauan meille
surun viestiä hiljalleen,
katseli aikaa elämän Herra,
kutsui pois sairaan ja väsyneen."

Lepää rauhassa rakas Mummi!
 
moikka murut :heart:

näin kesäloman alun kunniaksi (aina kun mulla on lomaa tuun kipeeksi) jouduin lauantaina illalla sairaalaan vatsan takia, se on taas tulehtunut :( siksi en oo päässy täällä käymään ku oon suht heikossa hapessa vielä, eilen pääsin vasta kotio sairaalasta kun alkoi antibiootit purran ja saatii tulehdusarvot vihdoin alas.. ja perkele ku sisälläki on niin helevetin kuuma ja ulkona vielä kuumempi niin onhan kiva olla.. ja joo, meille tuskin tärppi käy tässä kierrossa!:(
 
Dremming voi iso iso iso halaus sinulle :hug: tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu.. itsekkin aikoinaan lupasin mennä mummoa sairaalaan katsomaan mutta aina mä vaan jätin menemättä, loppujen lopuksi ei tarvinnu siis enää mennä.. mutta muista muru :heart: mummisi varmasti ajattelee vaan ja ainoastaan sinusta hyvää, ja itse ainakin olen saanut sen käännettyä niin että on parempi muistaa mummi sellaisena kuin hän oli vielä hyvässä kunnossa! koita murunen pärjätä :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 8.6.2011






Emby^...............24..................kp 38/28.....................yk?
Puputi................25.................kp 35/40-60.................yk 2
Away..................27.................kp 32/28.....................yk 1
lemonade...........26...................kp 31/30-50................yk 10





meli-.................22...................kp 22/24-25................yk 12
Epa_88................22.................kp 20/30-33................yk 4+2
Ansku83..............27..................kp 20/30-32................yk 6
"kuumeilija"..........26..................kp 20/34-60................yk 20





Laretzki...............20.................kp 18/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 18/34.....................yk 3
Memelisa..................................kp 16/33.....................yk 6+2
Hey.....................22.................kp 15/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 15/58.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..................kp 13/25......................yk 7
viida....................25.................kp 13/29......................yk 1+1
tiuhti_.................21..................kp 10/25.....................yk 9





Gabrielle..............29...................kp 9/36.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 9/36....................yk 11+3
inieh....................23................kp 6/?......................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 2/29-38................yk 3


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
..voi vitsi muuten tonne Keskenmenneiden palstalle oli laitettu surullinen runo! :'( Paruin ihan hulluna eilen, ko luin sitä.. eilinen oli kyl muutenki aika huono päivä henkisesti :eek: Mutniih.. aattelin vaan kertoa.. :x
 
Dremming otan osaa :hug: Mulla kävi samallalailla toissa jouluna kun piti vaaria mennä kattomaan joulun alla. En ollut käynyt siellä about kahteen-kolmeen kuukauteen kiireideni takia ja sit kun piti mennä kattomaan, ni 21.12. äiti soitti että vaari oli nukkunut pois. Tiedän miten tuollainen harmittaa ja ottaa omantunnon päälle kun ei ole käynyt katsomassa ja nyt on myöhäistä. Oliko mummisi vanha, jos saa kysyä?

tiuhti_ Tiedän miltä tuntuu olla kipeenä näillä helteillä! Itte just sairastin angiinaa kolme päivää, 39c kuumeessa.. Tänään vihdoinki pääsin sängystä ylös ja ihmisten ilmoille. Huhhuh mitä hullujen touhua maata sängyssä hikoilemassa ku voi ulkonakin hikoilla..

ON Elämä siis voittaa! Mä oon hitto laihtunu KOLME kiloa tän taudin aikana :O Ja mulle siinä on jo kolme kiloa liikaa menetystä.. Kääk. Voinpa nyt grillailla ja ottaa olutta ihan rauhassa, ellei se tärpppi kävis tässä kierrossa :) Just kattelin listaa että täh onks mulla jo kp6?? Mut joo on se, oon ihan vaa päivissä sekasin.. Enää vähä kurkku kipee mut huomen meen jo tarhaan. Katotaa mikä pöpö seuraavaks iskee. Eniten ehkä vituttaa se et missasin sen Claptonin keikan :kieh:
 
Mummi asui kotonaan loppuun asti, oli terve järkinen ja pärjäsi yksin, loukkasi kotona kaks päivää sitte, leikattiin sairaalassa eikä enää koskaan herännyt. :'( Mummi eli 89-vuotiaaksi. Kunnioitettava ikä. Eläisi ehkä edelleen, ellei olisi kaatunut ja loukannut. Oltiin aika läheisiä...
 

Yhteistyössä