Höh :O Onkohan sillä
tiuhtilla kaikki hyvin? : /
Ilmoja on tosiaan pidelly, ehkä siks täällä on niin hiljastakii..
kuumeilija, meki käytiin kattoo se Pirates. Mmhh, en mä nyt sit tiiä oliko se niin ihmeellinen 3D:nä. Aikalailla puuttus ne 3D efektit, et se teksti kyl oli, mut eipä juur muuta.. Pienoinen pettymys sen suhteen, mut huumori oli kyl säilytetty
Tänne ei mitn.. ei mitn hyvää, eikä niin mitään erityisen pahaakaan.. Kikuttaa, mut se ei oo mitään uutta.. NNIII! Kissa löysi kotiin eilen yöllä, mies sai sen pihalta kiinni, kun toinen oli haistanut silakan, mikä oli kissanloukussa sisällä :heart:
Hohhoij.. pitäis tosiaan yksille festareille mennä kesällä missä oltiin viime vuonnakin. Noh niitä on tietty sitte kilpailuja pitkin kesää, et voi voittaa liput sinne, kahdelle ihmiselle.. Mein pitäis mennä sinne isännän siskon ja hänen miehen kanssa ja he voittivat viime vuonna sinne liput.. Nnnnooooh, eikös se isännän sisko soittanu mulle töihin ja hehkutti pirun sarvet päässään, et ovat vittu tänäkin vuonna voittaneet liput sinne.. :kieh:
..nniih, kateellisen panettelua :ashamed: tiedän.. mut.. jotenki.. mä olen kans osallistunu niihin kilpailuihin, viime vuonna JOKA päivä varmaan kahden tai kolmen viikon ajan, ja ei mitään. Tänävuonna parikolme kertaa vaan on ollukki vasta kilpailu, mut kaikkiin oon osallistunu, ja ei mitn.. Noh, nyt on sit joku uus kaksintaistelu tms ja siittä he sit voitti
Me ehdittiin jo tilata liput, joten.. Nniih, no niitä ei oo vielä haettu eikä maksettu, mut silti. Ne pitää hakea perjantaina viimesitään.. : / Ja jotenki tuntuu niin kurjalta, kun on niiiiiin paska tuuri ollut tänä vuonna ja mieli vaihtelee koko ajan, nini :'(
Jjoo. Tulipa taas omaa napaa.. Ootte puhunu tatskoista sun muista, vitsi kun tekis ittekki mieli, mut ehkä sit talvemmalla, kuin nyt. Mätäkuukin lähestyy :O Niitä kuvia on kiva selailla esim. jostain tatuointiliikkeen sivuilta.. ^.^
..mut eipä kai muuta.. :wave: