Viida: Apua, toi oli aika rankkaa.. Miten ihmeessä oot jaksanu ton jälkeen jos et oo voinu puhua asiasta. Meille tai Siis Ainaski mulle saa aina höpötellä, mulle voi laittaa vaikka yksäriä.. :heart: Nii, tosiaan tolle embyllekki ehdotin sitä, että kannattaa kirjottaa asioista. Koska usein ne kaikkein eniten mieltä painavat asiat on sellasia mitä ei vaa yksinkertasesti saa suusta pihalle. Ajattelee vaa, että kukaan ei ymmärrä, eikä kukaa oikeesti voikkaa ymmärtää mitä sä oot kokenu.. Ainoostaan ne jotka on henk. koht. kokenu KU raskauden, ja senki kaikki ihmiset käsittelee niin erilailla. Ja pahinta on se jos joku ihminen sulle viä tulee sanoon "mä tien miltä susta tuntuu"!!! Hei haloo, toi voi olla yks kaikkien aikojen tyhmimmistä sanonnoista kun joku on kokenu jotai rankkaa.. Sopiiks kysyy mistä päin suomee oot?
Muoks* Nii sitä viä, että en tokikaa tarkottanu, että kirjottaisit tekstin niin, että sen joku lukis (kun oikee painaa ja ahdistaa).. Vaan se on tarkotettu niin, että annat tulla kaiken, just niin ku se siä pääs pyörii.. Ne asiat voi olla ihan pimeitä, mutta ei se haittaa.. Pitää vaa kirjottaa ne pihalle.. Ja, niitä ei kenenkää tarvii koskaa nähdä..
Dremming: Ei isäntäs sattumoisin oo "nevamies"?? Mä oikeesti vihaan töitä jotka on sään armoilla!! Meillä isäntä on urakoinu lumia ja on nevalla + kaikki muut kototilan työt!! Ei mitää voi suunnitella, ku voi tulla lunta.. Tai, jos kesällä vois jotai tehdä, niii tehdään sitte mielettömäs kaatosatees!! Jeee!!
Laretzki: Joo, mulla ollu vähä sama fiilis ku tää yksin öisin jorissu jotai aiva himmeetä! Tuumasin, että ehkä toi sun mahas vähä protestoi kun et oo liikkunu viikkoon niin ku oot viime aikoina liikkunu.. Liikunta on iso osa vatsan toimintaa! Mees likka lenkille, nii alkaa pa kulkemaan!!
..älä vaa loukkaannu..
Hei, Missä se meidän
Tiuhti oikeen on?? Ja
kuumeilijan isäntä on ilmeisesti edelleen villillä päällä kun ei se kerkee meitä yhtää moikkaamaan..
Arvakkaas naiset mitä..? Mä menin mökiltä kotona käymään ennen ku tulin töihin, nii, isäntä kyllä yllätti!! :O Nurmikko oli leikattu, kissa oli pihalla (narus-sisäkissa) ja se oli harjattu (isäntä ei ikinä harjaa sitä, ei oo mitää sydänystäviä), sisällä oli imuroitu, roskat viety, jääkaappi siivottu, paikat muutenki järjestykses ja sänky petattu.. Tiskikone oli päällä.. Pöytä katettu, ulkosauna päällä ja grilli kuumana!! Arvakkaas oli Vähä kiva mennä kotio... :heart: