inieh Se on kyllä hieno tunne, että miehesi vihdoinkin antoi siunauksensa vauvaprojektille ja sait jättää pillerit pois! Parannuhan pian muru :flower:
Pikkumyy87 Meillä oli ensin eriävä mielipide siitä, minkäväristä laminaattia laitetaan. Sitten viime viikonloppuna ihan vaan ohikulkumatkalla aateltiin käydä katsomassa laminaattia ja silmään sattui molempia miellyttävä väri, siis eka mitä katsottiin
Mies kävi eilen töiden jälkeen hakemassa reilu 50 neliöö eli laitetaan olkkari, keittiö, oleskelutila ja toinen vaatehuone. Väriltään tuo on aika veikeä; luonnon valossa se näyttää semmoiselta "vanhan ajan väriltä / kuviolta", mutta se ei ole mikään vanhanaikainen mun mielestä, vaan just nuorekas ja nykyaikainen. Mutta joku häivähdys siinä kuitenkin on vanhanaikaisuutta! Ja tosiaan se on "monivärinen", minusta se näyttää harmaan-ruskealta, jossa on häivähdys beigen sävyä. Todella vaikea selittää. Älyttömän hyvä siksi, ettei se ole tietyn värinen, vaan siinä on oikeestaan kolmea sävyä; harmahtava (ei siis silmiinpistävä harmaa!!!), beige ja rusehtava. Ja ei oo mikään kovin tumma, mutta ei kovin vaaleakaan. Voin katsoa koodin, jos haluat katsoa esim. netistä!
Epa_88 Onnittelut oviksen bongaamisesta, se todellakin on hehkuttamisen aihe ja tuntuu äärimmäisen hienolta
Kropassa tapahtuu jotakin!!! Mahtavuutta!
Dremming Tätionnittelut! Pidä vaan tuo asenne, että täti on hyvä asia. Niin kauan kuin vaan pystyt ottamaan tädin hyvillä mielillä vastaan, tee se
Ja niinkuin itsekin sanoit, ainakin kroppa toimii!!!
Emby^ Joo mun mies on just sellanen perussuomalainen mies. Ei tosin mikään jöröjukka
Mutta ei kyllä osaa kovin yllättääkään, en koskaan oo saanu esim. kukkia. Ainoa itse keksitty yllättävä lahja oli se Bon Jovin lippu, muuten olen itse lahani valinnut, siis sormella osoittanut kaupassa, että tuollaisen minä voisin halutakin
Mutta romanttinen ei ole ollenkaan, eli sen suhteen niin perussuomalainen mies kuin olla ja voi! Toivottavasti aika kuluu sulla nopsaan, nyt kun töihinkin olet palannut! Äkkiä se aika menee näin kesällä ja huomaatkin jo olevasi jälkitarkastuksessa. Elokuviin mennään vasta tänä iltana!
Ansku83 Voi että, ihanaa, sä saat hoivattavaksi pienen riiviön :heart: Ja varmasti se tärppikin alkaa käymään todeksi, kunhan saat hoivata ja rakastaa pientä karvapalloa ja siten vauva-ajatukset ei oo koko aika mielessä, niin johan alkaa tärppi tulemaan teidänkin osoitteeseen! Sekarotuiset on parhaita :heart: Meillä kans mustavalkoinen serobi! Siinä on mitä luultavammin labradorinnoutajaa, norjanharmaa hirvikoiraa ja karhukoiraa. On se vaan semmonen epeli :heart: Tsemppiä odotukseen, pian se 30.6. tulee, usko pois!!!
ON Ihana viikonloppu :heart: Miehen veli oli yökylässä pitkästä aikaa, kun on palannut takaisin Suomeen. Elokuvailta jäi tekemättä, mutta sen sijaan sitten grillailtiin ja saunottiin ja totta kai katseltiin miehen veljen reissukuvia
Tänään aurinko paistaa ja on KUUMA!!! Ollaan miehen kanssa pesty terassi ja annetaan sen nyt hetken aikaa kuivua, jotta päästään sitten öljyämään se sellaisella värjäävällä öljyllä, tulee tummempi mitä nyt on. Olihan mulla nyt pieni rakonen tulla piipahtamaan täällä palstalla, olikin jo kova ikävä teitä murut :heart: Illalla mennään vihdoinkin katsomaan se Pirates 4, se on 3D-näytös! Niin ja nyt on kyllä pakko hehkuttaa... mua panetti eilen illalla ihan kamalasti! Mies sitten sängyssä yllätti minut ja kävi ihan kuumana
Se vähän niinko kiusoitteli mua ja sitten sitä mentiinkin. Taivaallista seksiä
Ja tuhma mies mulla, hyi hyi! Olisi piiskaa ansainnut, hihihihii. Veljensä nukkui seinän takana ja mies oma-aloitteisesti teki aloitteen, mikähän yllätyskausi sillä nyt on menossa. Jeps, mä luen näitä tekstejä loppuun toisen kerran! Oli vaan pakko tulla käväsemään. Ihanaa lauantaipäivän jatkoa murut!!