<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Ansku83 Ihanaa! Saat sellaisen pienin pissi -ja kakkakoneen. ;) Minkä rotuinen penneli teille on tulossa? :heart:

ON heh heh... 20min sen jälkeen kun palstalta poistuin tuli sellaanen olo, että jotta nyt lorahtaa jotain ylimäärästä housuun ja niin se täti sitte kurvasi paikalle eli kaksi kiertoa pillereiden jälkeen ovat olleet 28pv ja tämä toinen 26pv. Ihan hyvä, jos ei nyt sitte myöhemmin ala kierto pitenemään, mutta eipä mulla ollu ongelmia niiden yhdistelmäpillereidenkään jälkeen. Se luteaalivaihe (jos nyt oikein sen oon ymmärtäny) jäi tällä kertaa vain 10päivään... Tilasin taas ovistestejä raskauskeijusta, kiinnostaa se kumminki millon se ovis tulee, sitten ei ehkä enää kun on päässyt selville näistä kierroista jne. :) Ja tjottailulla jatketaan, ehkä ennemmin sillä mielellä, ettei vielä ihan yritetä, ois kesälle niiiiin paljon kaikkia kivoja menoja joihin usein kuuluu alkoholi (festareita, tapahtumia, juhlia jne.). :) En varmaan uskaltais ottaa enää sitte edes kierron loppupuolella...

Ansku83 Kaverilla kävi vuoden yrityksen jälkeen niin että kun tuli pieni hauvavauva ni heti tärppäs :) Toivotaan että toimii teilläkin! :)

syysmyrsky Harjoittelu ulkomailla kuulostaa hienolta! Mäkin lähtisin jos olis tollanen tilanne ja jos mies antais luvan :) HIenoa että te voitte puhua asiasta ihan avoimesti ja toinen ei heti tyrmää ajatusta :) En kyllä usko et munkaan mies loppujen lopuks olis asiaa vastaan jos ehdottaisin sille tollasta :)

Kiitos murut:heart: kaikesta tuesta! Ihanaa että voin purkaa teille tuntojani kun on riitaa ja mulla oli tunne että tosiaan olin ihan yksin koko homman kanssa. Nyt tosiaan tilanne on paljon parempi ja toivon ettei mitään massive fightia tuu ihan heti :p Mut kiitos silti kun kuuntelette/luette ja jaksatte kompata :)

ON Tiiättekö, MULLA EI OO MINKÄÄNLAISIA MENKKAKIPUJA :O Ei siis satu selkään, ei mahaan ei mihinkään, ei tippaakaan. Tosi outoa. Mut miehen kans puhuttiin et edelleenkin jatketaan ilman pillereitä vaikka riidan tuoksinassa ehdotinkin pillereiden jatkoa. Kyl me nyt molemmat ollaan sitä mieltä että tulee jos tulee, me ollaan valmiita. Ja kuulkaa mä oon niin onnellinen tästä tilanteesta, koska mä tosiaan sain 2 vuotta odottaa sitä että jätän pillerit edes pois :) Joten tästä tädistä en ole yhtään pahoillani, oon vaan onnellinen et kroppa toimii niin kuin kuuluukin.

Dremming Nii, ihana kusiluikku tulee! :heart: :LOL: Se on jalosukuinen seropi! :D Siin on kaiketi jotai noutajaa, ajokoiraa ja sakemannia! =) Mut nyt se o viel musta-valkonen...jännä nähä sit ku kasvaa mitä tulee! =)

inieh Nii...sehän oliski loistava juttu! Nii paljo tekemistä ja hoivaviettiinsä saa pienen kanssa helpotusta ni jospa..jospa! ;) Ooooh, jännityksellä jäämme siis tätä odottamaan kuin käy! :D

Viimeksi muokattu:
Emby: Ooks kauan blogia kirjotellu? Saattaa olla, että oot maininnu siitä jossai vaihees, mutta en muista.. :ashamed: Kirjotaks anonyymisti vai omana itsenäsi? Aattelin, että olis kiva kurkata sun blogia..? Mutta jos tahdot pysyä nimettömänä täälä, niin ei se oikein onnnistu.?
Kiva, että sait miehes kans puhuttuun mieltä painavista asioista! :heart: Nyt vaan muru jäitä hattuun, kyllä se jälkitarkastus sieltä tulee. ;) Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin.

Lare: Yhdyn kyllä kuumeilijaan, ihana, että miehen kans keskustelette asiasta yhdessä.. Ja, että molemmat huomoi toisen tunteet. Nyt, vain rauhassa tuumailet mikä on paras ratkaisu teidän kohdalla.. :)

Ansku83: Onnea pienen karvapallon omistajalle! Sen jälkeen ei kyllä oo vapaa-ajan ongelmia.. ;)

Dremming: Ihana, että sun kierto on pysyny normaalina.. :) Ei tarvii siitä murehtia. Kun se ei tunnu mikään itsestäänselvyys olevan.! : /

Kuumeilija: Millasta laminaattia te laitatte? Mulla/meillä kans mietinnän alla, että mitä laitetaan.. Vaihtoehdot on niin ääripäitä. Joko sellanen valkoharmaa tai sitte sellanen tumma, mikä menee kans vähä harmaaseen.. Millä sitä osaa päättää?? Onneks meillä on viä puolivuotta aikaa miettiä. Me saadaan tupa 25.11 ja sitte tulee miehet tekeen sinne pintaremontin. Jouluksi pitäis päästä muuttaan omaan uuteen kotiin.

Tiuhtiiii, missä sooooot? :heart:

Napaalua: Mä kavin ostamas testin sunnuntaiksi.. Jos ei mitään ennen sitä kuulu. Tämän päivän on ollu tätimäisiä kipuja alavattas, mutta mitää ei tuu?? Saas nährä kuinka käy.. Mä oon yövuoros ja äsken kävin kierrolla.. Yks mummu laitto käden mun vattalle ja kysy, että "tulee teille vauva, sun vatta näyttää ihan vauvavattalta"..!? :O Ensi menin ihan hämilleni.. No, tuumasin/toivoin sitte ittekseni, että toivottavasti muoris olis jotai noidan vikaa...

PikkuMyy, sääki oot hoitoalalla!! \o/ :) Teet pelkkiä öitä vai onko kolmivuorotyö?
Eöömmhh, kirjotan blogia omana ittenäni, mut en kerro nimiä enkä osaa lisätä kuvia :D :ashamed: Tai sit on vaan niin paska se blogialusta.. Mä oon sen vasta alottanu, et ei siel oo ku joku kymmenen höpötystä.. Tervetuloa :) Shiinähän se :) Yön hiljaisina tunteina voit sitä lueskella :) Ja juu, mä laitan jäitä tässä jo pöksyihinkin ton tarkastuksen suhteen :LOL: enää kohta 11 päivää!

MÄÄ PÄÄSIN MOTSKARIN KYYTIIN!! \\o \o/ o// :) Ihanaa!! ..nyt voi men nukkumaan hyvillä mielin ja huomenna kaksiin YO-juhliin kauniina ja freessinä ;)

Rauhallista yövuoroa PikkuMyylle! :heart:

Emby: Joo, hoitoalalla. Kolmivuorotyötä teen tehostetun palveluasumisen yksikös, 18 asukasta. Pienesti repesin tolle sun jäitä pöksyihin!! :LOL:
Oliko vähä ihana käydä tuulettumas..? Mä en oo ollu moottiripyörän kyytis ku joskus kakarana, mutta mönkkärillä oon.. Meillä on oma, se on tieliikenneversio. Olinki sillä eilen töis! Asukkaat vähä ihmetteli, Oooks sä tullu Tolla töihin!! :LOL:

Hyvää yötä muru! :heart:

Heeeiiijjjij! MÄÄÄÄKI oon tehostetun palveluasumisen yksikössä!! VITSI mikä sattuma! :) Meillä on 25 paikkanen, ja alakerrassa on sitte dementoituneita.. Mäki tekisin mielelläni yövuoroja, mut meillä on vakiyököt. Mikä on suht syvältä. Siit saa kuitenki sen 40% parempaa palkkaa..
Oli ihanaa! Ja se, kun toinen kiihdyttää, niku vattassa velloo :D
Vai mönkijä?! Vitsi seki olis siisti peli!! :) Saako sitä ajaa ihan ilman mitää mopokortteja tms?

Nniii ja piti sanoo tohon, ko mummo laitto käden massulle :) Kyl ne on aika usein oikeessa ja ne on aika herttasia :heart: Mä itkin eilen töissä yhden mummon kanssa kilpaa tätä mun kohtaloa.. :| Ihana muori :heart:

Emby: Ihanaa ku joku valvoo mun kans.. =) Vähä mikä sattuma, et ollaan samanlaises paikas töis.! =) Siis tollasella tieliikenneversiolla saa jaa autokortilla. On se aika magee päästellä tuola isoilla teillä ja mettis (mettis mulla ei vaa oo nii paljoo pokkaa vetää mitää jyrkkiä ojia tai töyriä).. Menee kuitenki niin lujaa, et ihan rajotusten mukaan voi ajella. Se vaan ku meinaa olla sen verran heiveröinen ettei kovalla tuulella oo voimia pitää kii jos ajaa oikee lujaa.. Siinä ajoasento kuitenki aika pysty.
Toivotaan tosiaan, että muori tietäis mistä puhuu.. Au, juilii mahaa..!

...korjaus aiempaan sehän tais olla Lare joka harjoittelusta puhui.. Mä täällä kuumehöyryissä luen mitä sattuu.. :ashamed: Oon siis kipeä. Sori sekaannus :) Nyt pakko alkaa nukkuu ennen ku enempää sekoilen.

Niiin, hei naikkoset.. Noista blogeista, kun ollaan puhuttu. Yks aivan loistava blogi, mihin törmäsin toisella keskustelupalstalla on Vauvatehdas: Huhtikuu
Se alkaa siis Huhtikuusta 2009, pitää vaan aina rullata sivu alas ja alottaa sieltä ylöspäin lukeminen :)

Olin ihan unohtanut mitä on krapula. Olin myös unohtanut sen että vaikka joskus ennenki oon kuvittelut että "kyllä mä ihan hyvin jaksan mennä töihin" ja joo....ei todella jaksa mut pakko pakko :D Oltiin pyörällä baarissa kaksipäällä ja kaaduttiin kun lähdettiin kotiin :LOL: mulla on järjetön mustelma kyynärpäässä ja polvesta on jäljellä muutama nahan riekale...Ja kun sittten vammautuneina raahauduttiin kotiin niin huomattiin et joku pässi on hajottanut alaoven lukon..avain vaan pyöri siellä lukonpesässä.
On aika hävytön olo. Palaan taas paremmalla ajalla!

inieh Se on kyllä hieno tunne, että miehesi vihdoinkin antoi siunauksensa vauvaprojektille ja sait jättää pillerit pois! Parannuhan pian muru :flower:

Pikkumyy87 Meillä oli ensin eriävä mielipide siitä, minkäväristä laminaattia laitetaan. Sitten viime viikonloppuna ihan vaan ohikulkumatkalla aateltiin käydä katsomassa laminaattia ja silmään sattui molempia miellyttävä väri, siis eka mitä katsottiin :D Mies kävi eilen töiden jälkeen hakemassa reilu 50 neliöö eli laitetaan olkkari, keittiö, oleskelutila ja toinen vaatehuone. Väriltään tuo on aika veikeä; luonnon valossa se näyttää semmoiselta "vanhan ajan väriltä / kuviolta", mutta se ei ole mikään vanhanaikainen mun mielestä, vaan just nuorekas ja nykyaikainen. Mutta joku häivähdys siinä kuitenkin on vanhanaikaisuutta! Ja tosiaan se on "monivärinen", minusta se näyttää harmaan-ruskealta, jossa on häivähdys beigen sävyä. Todella vaikea selittää. Älyttömän hyvä siksi, ettei se ole tietyn värinen, vaan siinä on oikeestaan kolmea sävyä; harmahtava (ei siis silmiinpistävä harmaa!!!), beige ja rusehtava. Ja ei oo mikään kovin tumma, mutta ei kovin vaaleakaan. Voin katsoa koodin, jos haluat katsoa esim. netistä!

Epa_88 Onnittelut oviksen bongaamisesta, se todellakin on hehkuttamisen aihe ja tuntuu äärimmäisen hienolta :D Kropassa tapahtuu jotakin!!! Mahtavuutta!

Dremming Tätionnittelut! Pidä vaan tuo asenne, että täti on hyvä asia. Niin kauan kuin vaan pystyt ottamaan tädin hyvillä mielillä vastaan, tee se :D Ja niinkuin itsekin sanoit, ainakin kroppa toimii!!!

Emby^ Joo mun mies on just sellanen perussuomalainen mies. Ei tosin mikään jöröjukka :D Mutta ei kyllä osaa kovin yllättääkään, en koskaan oo saanu esim. kukkia. Ainoa itse keksitty yllättävä lahja oli se Bon Jovin lippu, muuten olen itse lahani valinnut, siis sormella osoittanut kaupassa, että tuollaisen minä voisin halutakin :D Mutta romanttinen ei ole ollenkaan, eli sen suhteen niin perussuomalainen mies kuin olla ja voi! Toivottavasti aika kuluu sulla nopsaan, nyt kun töihinkin olet palannut! Äkkiä se aika menee näin kesällä ja huomaatkin jo olevasi jälkitarkastuksessa. Elokuviin mennään vasta tänä iltana!

Ansku83 Voi että, ihanaa, sä saat hoivattavaksi pienen riiviön :heart: Ja varmasti se tärppikin alkaa käymään todeksi, kunhan saat hoivata ja rakastaa pientä karvapalloa ja siten vauva-ajatukset ei oo koko aika mielessä, niin johan alkaa tärppi tulemaan teidänkin osoitteeseen! Sekarotuiset on parhaita :heart: Meillä kans mustavalkoinen serobi! Siinä on mitä luultavammin labradorinnoutajaa, norjanharmaa hirvikoiraa ja karhukoiraa. On se vaan semmonen epeli :heart: Tsemppiä odotukseen, pian se 30.6. tulee, usko pois!!!

ON Ihana viikonloppu :heart: Miehen veli oli yökylässä pitkästä aikaa, kun on palannut takaisin Suomeen. Elokuvailta jäi tekemättä, mutta sen sijaan sitten grillailtiin ja saunottiin ja totta kai katseltiin miehen veljen reissukuvia :D Tänään aurinko paistaa ja on KUUMA!!! Ollaan miehen kanssa pesty terassi ja annetaan sen nyt hetken aikaa kuivua, jotta päästään sitten öljyämään se sellaisella värjäävällä öljyllä, tulee tummempi mitä nyt on. Olihan mulla nyt pieni rakonen tulla piipahtamaan täällä palstalla, olikin jo kova ikävä teitä murut :heart: Illalla mennään vihdoinkin katsomaan se Pirates 4, se on 3D-näytös! Niin ja nyt on kyllä pakko hehkuttaa... mua panetti eilen illalla ihan kamalasti! Mies sitten sängyssä yllätti minut ja kävi ihan kuumana :D Se vähän niinko kiusoitteli mua ja sitten sitä mentiinkin. Taivaallista seksiä :p Ja tuhma mies mulla, hyi hyi! Olisi piiskaa ansainnut, hihihihii. Veljensä nukkui seinän takana ja mies oma-aloitteisesti teki aloitteen, mikähän yllätyskausi sillä nyt on menossa. Jeps, mä luen näitä tekstejä loppuun toisen kerran! Oli vaan pakko tulla käväsemään. Ihanaa lauantaipäivän jatkoa murut!!

Viimeksi muokattu:
syysmyrsky Kiva kuulla, että säkin oot lähtenyt vähän tuulettumaan :D Ja varmasti teki hyvää? Olitko siis miehesi kanssa? Menikö myöhään? Ainakin teille on sattunut ja tapahtunut :LOL: Pyörällä ajaminen humalassa on kyllä semmosta melomista ettei toista :D Mekin tässä miehen kanssa vähän pähkäillään, että pitäisikö sittenkin siirtää leffassa käyntiä vielä yhden kerran huomiseen. On niin nätti ilma ja kylmä huurteinen saattaisi maistua terassilaivassa, hieno paikka! Koetin äsken soitella tuttavapariskunnan naikkoselle, josko lähtisivät meidän seuraksi, mutta en päässyt vielä houkuttelemaan, kun eivät vastanneet puhelimeen. Katsotaan nyt, mitä ilta tuo tullessaan. Voi olla, että mennäänkin leffaan, mutta nou hätä vielä.

kuumeilija Sun mies on tainnut herätä talviunilta :heart: Meillä on nyt sit muka mies oikein kärsinyt puutteesta kun tiistaista asti täti ollut niin kyl nyt ollaan niin himokasta ettei koskaan :D Joo oltiin miehen kanssa tosiaan liikenteessä ja ollaan tänään vaan valitettu vuorotellen.. Nyt pitäs lähteä kaverin valmistujaisiin ja kummatki on aivan kalpeita heh. Se leffa on hyvä!!! Pitäs varmaa men seuraavaksi kattoo kauhee kankkunen,sopis tähän päivään :D

Ansku Onnea karvaisesta perheenlisäyksestä :heart: Pistät sitten pentukuvan meille tänne ihasteltavaksi!

Epa Ovisonnittelut täältäkin :) Josko ois jättimunis!

Dremming Täti pahoittelu :hug: Mutta oisko tää nyt sitten se plussa kierto :p Mieluiten!

Laretzki
Tänään alkoi särkeä epämiellyttävästi vatsaa. Ensin oikealta puoleta, ja nyt vähän koko vatsaan. Muutenkin on ollut hirveän turpea olo taas, ettei melkein toi kelikään jaksa innostaa...

Meinasin vaan että käyn lukemassa teidän juttuja mutta pakko pikaisesti kommentoida Laretzkille! Mua huolestuttaa tuo sinun masu, kun kaikki oireet kuulostaa niin pelottavan tutulta. Mullahan näkyi se kohdunulkoinen raskaustestissä vasta noin kolme viikkoa menkkojen jälkeen, eli jossain 6 - 7 vkoilla. Jos maha on kipee niin tee vielä varmuuden vuoksi testi, tai jos pahenee niin heti lääkäriin! Mulla ne kivut oli aaltomaisia ja niinkuin supistuksia oikealla puolella mutta myös koko alavatsan alueella (verta vuoti koko ajan vatsaonteloon). Kipuja oli lievempänä noin kolme viikkoa ennenkuin sitten kiireellä jouduin päivystykseen kun lähti jalat alta kipujen voimasta. Mä niin toivon että se olis vaikka vaan kivuliaampi ovis eikä sun tarttis kokea sitä ikävämpää vaihtoehtoa. Tsemppiä muru :heart:

Laretzki
viida Täytyykin sitten seurailla ihan ajatuksen kanssa, että onko tollanen vai jotain muuta. Toivon, että ongelmaa aiheuttaisi tuo vatsa kun on toiminut tänään vähän huonosti. Mutta jos alkaa jatkumaan pidempään niin sit pitää soitella lääkärille, kun periaatteessa tuo huonompikin vaihtoehto on olemassa ja ihan mahdollinen...

Syysmyrsky: Hihi, pyörät ja alkoholi = asvaltti-ihottumaa ja mustelmia :D

Kuumeilija: Joo, olis ihan kiva käydä kattomas miltä teidän laminaatti näyttää.. Jos vain viittit sen koodin kattella? :) Ohhoh, isäntäs on ollu oikee hurjalla päällä.. Nyt kunnon palkitseminen.. Ei koirakaa temppua tee toista kertaa jos ei kehu ja palkitte! :D ..älä vaan muru loukkaannu tuosta.. ;) Kävittekö leffan kattomas vai terassilla? Vaiko molempia? :cool: Oliko hyvä elokuva, kannattaisko mennä kattoon? Missä sun miehen veli on ollu? Ymmärsin, että on ollu pitkäänki pois..

Viida: Anteeksi kun en muista yhtään sun taustoja.. :ashamed: Koska sulla on ollu kohdun ulkoinen raskaus? Mitäs sitte kun se todettiin.. Mitä toimenpiteitä oli? ..ja jos tuntuu pahalta asiasta puhuminen, ymmärrän ihan täysin.. Voimia, ei tollaset kokemukset ikinä unohdu..

Laretzki: Mikä kp sulla onkaa menos? Jäin vaa tuumaamaan tuota viidan huolta susta.. Kannattasko tosiaan varooksi tehdä se testi.. Ettei kerkeis menee pahaksi, jos niin on.

Napaalua: Testasin tänään sitte sen muorin innottamana.. ja negahan se oli.. No, jäin kuitenki tuumaamaan näitä mun "oireita". Hillitön turvotus, vatsas juilii, pääkipee.. et mitä jos oliski ovisoireita!? Jos kierto on taas pitempi.. No, lähdin sitte mökiltä kotona käymään ennen ku töihin piti, tekemäs pienet varmistus talletukset!! :D

Laretzki
pikkumyy Ajattelin joo, että huomen aamulla testaan vielä, kun noita testejä on testausta varten hankittu...Ja jos sieltä ihan täys nega tulee niin siihen käsittääkseni voi luottaa...Meinaa tosiaan on ollut vatsan toiminnan kanssa tässä hieman ongelmaa. Pitäisi varmaan alkaa tuota ruokavalitota fiksailemaan, niin saisi painonkin putoamaan jossain vaiheessa...

:mad: :kieh: Saatanan katti lähti TAAS ulos!! VI**U!! Ja ihan törkeesti tosta vaan nenän edestä ikkunasta ulos!! Perkele!! :'( :|
..eikä välttämättä siinäkään vielä mitn, mut toi saatanan draamakuningas isäntä ku vetää v***lliset herneet ja paskahalvaukset siittä ja huutelee pitkin kyliä, et katti on karannu ja se kuolee ja jää mopon alle ja joku kidnappaa sen.. ni voi jumalauta.. Mun vikahan se on, kun on kuuma kesä, avasin ikkunaa liikaa ja kissa kusiaivo lähti lätkimään.. HIENOA!! En olis halunnukkaan huomenna elokuviin.. liputki oli jo varattu.. TOSI HIENOA!! PERKELE!! :mad: :kieh: :kieh:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä