<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Syysmyrsky: Yhdyn todella embyyn.. Kaunis morsian! :) Kävin sun blogin kautta myös lueskelemas sitä puutalo blogia, en ny just enää muista tarkkaan sitä nimee, mut.. Siis jollain on silmää sisustaa, karehrin todella!!

Emby: Ai, nyt muistanki, että siitä on ollu joskus puhe.. :ashamed: Onhan ihan ymmärrettävää, ettei v.loppuna jaksa ku viikolla vahtaa näyttöö. Mutta tuntuu, että siiitä on jo piiitkä ku tiuhti on käyny.. Hihi, mun korvien välis on jotai vikaa..

Todellaki pitää nauttia ku mies tollee hemmottelee, vastaava onki tapahtunu viimeks joskus vuonna 2008.. Sillon oli talvi ja tulin töistä ihan rättipoikki väsyneen, kotona paikat järjestykses ja joka paikas palo kynttilät.. Isäntä tietää, että Rakastan kynttilöitä iltahämäris.. :heart:
 
Laretzki
Dremming Mulla toi kasvisten syönti voikin olla vähän opettelua. Siis kyllä syön niitä, mutta mieluiten raakana kiitos. Esim. kukkakaalia voisin vetää kesällä raakana vaikka kuinka, mutta keitettynä jo pelkkä haju alka etomaan :x. Ja yleisestikin kaikki kasvikset kypsennettynä, niin mieluiten jätän ottamatta. Joten näköjään sitä joutuu näin vanhemmallakin iällä opettelemaan ihan syömistä. Kun veikkaan ettei tuo suomalaisten suurvihannes: makkara, oikein aja tässä konseptissa tehtäväänsä :D
Pikkumyy ja syysmyrsky Nyt on jo vaikuttanut ihan normaalilta noin yleisellä tasolla tuon vatsan kanssa. Tosin tajusin vasta nyt että siihen saattoi olla jokin ihan muukin osatekijä kuin vain pelkkä ruokavalio tai liikkumattomuus ;) :whistle:

On. Nyt ollaan sitten oltu koko ilta tässä koneella pitkät päällä sarjoja katsellen. Ja välillä tuntenut kuinka oikein urakalla lorahtaa valkkaria pöksyihin :D. Et näyttäs siltä että saman tyyppisillä oireilla ovis lähestyy kuin viime kerralla. Ellei sitten tää mun evil-master-mind kuvittele taas kaikkea :D
 
Pikkumyy Kiitos! :) Joo se on exän serkun blogi, oon myöskin kateellinen. :D Mut mä oon muutenki kateellinen ihminen ja oon kaikesta kateellinen joten.. :D
Ihan erityylinen ku meen asunto ja ihan erilai sisutettu ku minä meidän kotia olen sisustanut mut silti oon kateellinen.. :D

Ja tosta polvesta, mä puhdistin sen kyl oikee kunnolla pesusienen :x kanssa kun tulin kotiin mut se on siis sellanen isompi kokkare..murtunut se ei voi olla koska kuitenki pystyn käveleen, mut ehkä joku pieni siru lähteny irti..se on ihan turvonnu löntti muutenki tosta polven sivusta.
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
syysmyrskylle Vielä ihan pikaisesti ennen kuin mun on pakko mennä nukkumaan, jotta jaksan huomenna opetella maanmittausta, niin mä veikkaan että kateus on naisten ammattitauti :D. Itse ainakin olen yleensä aina jostain kateellinen, ihan sama miten hyvin noi omat asiat oikein olisivat :LOL:
 
Syysmyrsky: Ei meilläkää oo tolhon tyyliin sisustettu, enkä tie tahtoisinko omaan kotiin tollasta sisustusta, mutta oon kares siitä, että toisilla on se taito. Taito saada ihmiset ihailemaan vaikka ei itselleen vastaavaa tahtoisi. :D Kateus ja Kateus on kaks eri asiaa... Jos asian pystyy vilpittömästi sanomaan asianosaiselle, et "vitsi mä oon kares ku teillä on nii komia koti", ei oo niin paha ku kotona ittekseen märiseminen ja sitte sanoo toiselle et "ihan kiva".. Ymmärräks mitä ajan takaa.. :headwall:
 
Pikkumyy Joo siis ymmärrän. Kyllä itse pystyn sanomaan kans ihan vilpittömästi että ihana koti teillä. Mut sanon myös ihan suoraan oon kateellinen sun lapsista,sun autosta,teen rempatusta kodista, teidän paremmista grillattavista. Mut kaikki vaan nauraa mua aina :)

Lare Kävikkö blogia vilkaisemassa? Haluaisin jonkun spesiaalin backroundin tohon, mut isäntä saa tukiskella sitä kun mun ällipälli loppuu kesken..
 
Pikkumyy87 Ihan ensimmäiseksi annan sulle sen laminaattikoodin. Varmaan netistä löytää, eli siis rakentamisen ja sisustamisen erikoismyymälä Carlson ois paikka ja laminaatin koodi on (mikäli oikein katsoin :D) D 2565 WG ja kovuus tuossa on 32 (koiran tassulle hyvä). Toivottavasti löydät jostakin kuvan tuosta! Todellakin ukkeli oli aika hurjalla päällä perjantaina :O Kyllä tein hyvin selväksi, että tykkäsin! :D Meillä vaan tuo palkitseminen ja kehuminen ei tehoa : / Miehen veli oli vaihdossa reilu 4kk ja tuli takaisin Suomeen viime viikolla ja sen auto oli sitten sen aikaa meillä kakkosautona, tai oikeestaan miehen käyttöautona :D Nii-in, miehet ja autot! Ja nyt meillekin pitää kuulemma saada samanlainen :kieh: Ei käyty lauantaina katsomassa sitä leffaa, vaan päätettiin mennä sinne laivaan parille, tuttavapariskunta oli meidän seurana. Pyörillä oltiin liikenteessä ja tehtiin sama mikä viimekin vuonna, että kotimatkalla ajettiin pyörillä Mäkkärin autokaistalle hakemaan syömistä :LOL: Musta jotenkin hauska näky mennä pyörillä ja autoja tulee jonoksi asti meidän perään :LOL: Eilen käytiin vihdoinkin katsomassa Pirates ja mä kyllä tykkäsin! Mun mielipide on se, että elokuva ei ollut mitenkään lässähtänyt tai huonompi kuin edelliset (monesti käy just niin, että mitä enemmän jaksoja / osia, huononee vaan), vaan samantyylinen ja samantasoinen oli, ripaus huumoria niinko edellisissäkin ja elokuva oli heti alusta asti täynnä toimintaa! Mieskin oli samaa mieltä elokuvasta ku mä :D

Emby^ Eilen käytiin vihdoinkin katsomassa Pirates ja mä kyllä tykkäsin! Mun mielipide on se, että elokuva ei ollut mitenkään lässähtänyt tai huonompi kuin edelliset (monesti käy just niin, että mitä enemmän jaksoja / osia, huononee vaan), vaan samantyylinen ja samantasoinen oli, ripaus huumoria niinko edellisissäkin ja elokuva oli heti alusta asti täynnä toimintaa! Mieskin oli samaa mieltä elokuvasta ku mä :D Mikäs teidän kissatilanne nyt on, onko tullut jo kotiin? Sun miehesi taitaa tosiaan välittää teidän karvaisista otuksista :heart:

Laretzki Salaatti, vihannekset, hedelmät sun muut semmoiset auttavat vatsan toimintaan tosi paljon! Ja yks mikä auttaa kans on se, ettei syö ruokia sekaisin, vaan syödessään pysyy ns. yhdessä ruokalajissa. Mä teen niin, että syön tosi paljon itse tehtyä vihersalaattia tai uunikasviksia ja siihen sitten esim. kanafilettä / kanasuikaleita, rypsiporsasta (eri muodoissa), kalaa, pihvejä yms. On muuten kevyttä ja hyvää, NAM :p Mutta syön kyllä myös perunaa, riisiä ja pastaa aina silloin tällöin, mutta suurimmaksi osaksi mä korvaan noi salaatilla yms. Leipää syön nykyään tosi vähän, tuossa pari viikkoa takaperin huomasin, että ohoh :O enpäs ole syönyt ruisleipää kohta pariin viikkoon! Eli on päiviä, etten syö leipää ollenkaan, ja joskus saatan syödä iltahimoissani juuston kera, jos tulee syömishimo :ashamed: Itselläni tuo yhdessä ruokalajissa pysyminen per ruokailukerta, ei ähkyyn syöminen (syön vain sen verran, että nälkä lähtee) ja kevyt ruoka on auttanut vatsani toimintaan siten, että vatsa oikeasti toimii eikä ole kovana, ihanan kevyt olo, housut ei purista / ahdista, ei ole ilmavaivoja juuri ollenkaan (!!!) ja eipä tule kovin äkkiä eikä kovin helposti nälkäkään.

viida Kirjoittaminen on kyllä terapeuttista! Sä olet kokenut niin kovia, että anna vaan tulla kaikki ulos, yksin ei kannata jäädä pohtimaan tällaisia asioita. Sä olet niin ihana, kun ajattelet miestäsi etkä haluaisi ns. kuormittaa häntä yhtään enempää, kun tiedät, että miehesi on jo nyt niin huolissaan sinusta. Mä olen kans ihminen, että saan asiat kuulostamaan jankkaukselta, ymmärrän täysin mitä tarkoitat! Mutta muistathan muru sen, että kerrot myös miehellesi avoimesti, miltä sinusta tuntuu? Täällä palstalla me ollaan aina tukemassa ja tänne voit tulla ihan milloinka vaan kertomaan tunteistasi!!! Ja täällä saa jankata niin paljon kuin itsestä tuntuu, se helpottaa kummasti :heart: Kerroit, ettei kohdun ulkoisesta tiedä kukaan muu kuin sinä ja miehesi, niin saanko kysyä, että mite olette pystyneet pitämään asian ns. "piilossa" lähimmiltä ystäviltänne?

Dremming Tekee muuten todella hyvää olla välillä erossa omasta rakkaastaan, osaa sitten taas arvostaa toista ihan eri tavalla :heart: Mutta ymmärrän sinua todella hyvin, kun joutuu olemaan erossa toisesta paljonkin. Se ei ole yhtään kivaa :kieh: Meillä tuo erossa oleminen on ympärivuotista, kun mies tekee jonkin verran työreissuja ja sit hänen harrastus vie niin paljon aikaa... ja mullahan tietty hermot kireellä ku viulunkieli, mutta olen koettanut vaan hyväksyä ja nieleskellä ja kunnioittaa hänelle tärkeitä asioita. Mutta helkutti, että se tekee välillä vaikeeta! Ymmärrän niin 100% miltä susta tuntuu! Mulle ainakin se yhteinen aika on tosi tärkeetä ja meillä sitä yhteistä aikaa on loppujen lopuksi todella vähän :kieh: Sulla on nyt jotain odotettavaa, nimittäin kahdenkeskinen mökkireissu häämöttää jo nurkan takana :heart:
 
Dremming ja Laretzki Hiilariton ruokavalio toimii monella! Mun hyvä ystävä aloitti täysin hiilarittoman ruokavalion ja on laihtunut ihan älyttömästi. Mutta siinä täytyy toki muistaa myös se, että jos sen haluaa tuovan tuloksia, on elämäntapamuutosten oltava pysyviä! Pelkkänä dieettinä pysyviä tuloksia ei synny, kilot tulee silloin nopeasti takaisin. Mutta yhdyn täysin Dremmingin mielipiteeseen, että välillä pitää antaa itselle lupa nauttia ja antaa lupa syödä myös epäterveellistä, kyllähän nyt elämässä makujakin pitää olla, liian tiukka ei saa itselleen olla :D Mä oon sitä mieltä, että kun pitää vaan kohtuuden kaikessa, katsoo mitä suuhunsa laittaa, välillä suo itselleen herkkuja ja ripaus liikuntaa ja riittävä lepo / uni päälle niin hyvä tulee :D Dremming puhui suosikistaan pakastealtaassa, niin mun suosikkia on kukka- ja parsakaali keitettynä, vastustamattoman hyvää!!!!!!! Teen niin, että jompikumpi kukka tai parsa ja lisukkeeksi rypsiporsasta, kalaa tai kanaa, namiiiiiiiii!!!!

Pikkumyy87 Luin viimeisimmät kommenttisi, jotka oli minulle tarkoitettu ja arvaas mitä? Mä täällä nauran yksikseni niin lujaa, että varmaan pihalle asti kuuluu :LOL: :LOL: :LOL: Sanoit niin hauskasti tuon, että: "isäntä on ilmeisesti edelleen villillä päällä kun ei se kerkee meitä yhtää moikkaamaan.." :LOL: :LOL: Villillä tuulella olemisesta en kyllä tiedä, mutta mua naurattaa nyt ihan julmetusti, että annanpa tulla kaiken nyt vaan pihalle haaaahaaaahaaaaaaaa :LOL: Ja OHHOH sunkin miehelles!! Mikäs vimma hänelle on iskenyt??? Haluaako hän jotakin? Mikä näitä miehiä nyt vaivaa? Heti, kun helteet iski, niin yllätyksi alkaa sadella kuin sienä sateella :confused: Mäkin huhuilen kyllä, et missäs meidän rakas tiuhti_-murumme oikein on :confused: Normaalisti kuitenkin kuulemme hänestä heti seitsemän pintaan aamuisin!!!!

syysmyrsky Ihanaa, kun laitoit blogisi linkin :D Mä käyn tsekkaamassa sen illemmalla :heart: Mites muuten krapulasta selvitty? Ilmeisesti työpäiväkin meni ihan kivasti oloista huolimatta?

ON Täällä on puhuttu miehen järjestämistä ylläreistä. Meilläkään toi ukonrötiläs ei kyllä tajua järjestää mitään romanttisia ylläreitä, ei sitten vaikka kuinka vihjailisi tai sanoisi suoraankin. Tämän neljän vuoden aikana mies on yllättänyt minut täysin vain muutaman kerran, siis silleen, etten mä ole osannut aavistaa etukäteen yhtään mitään ja on sitten oikeesti tullut puun takaa ja olen totaalisesti yllättynyt. Joskus sanoinkin, että olisihan se ihan kiva saada joku ylläri (enkä tarkoita nyt lahjaa, vaan joku muu juttu, vaikkapa valmiiksi katettu pöytä ja miehen tekemä ruoka mun tullessa kaupungilta / rantsusta kotiin tai vastaava), niin meillä mies sanoo niin raivostuttavasti, että "Et voi sanoa, etten koskaan yllätä sinua, yllätinhän minä silloin kaksi vuotta sitten sinut!" :kieh: Toisaalta tuo lause kiukuttaa, toisaalta taas naurattaa. Meillä oli tosi mukava viikonloppu ja lauantaina mä vähän nöksähdin miehelle ja tuli pientä kärhämää. Mutta muuten meni tosi kivasti yhteinen aika. Mä ajattelin tulla aamukahvia juodessa lukemaan palstan jutut ja kommentoimaan, niin tässähän mä vieläkin istun naputtelemassa :heart: Ootte työ murut vaan niin ihania!!! Tulostan kohta jälleen kerran yhden työhakemuksen ja kippaan sen samalla postiin, kun meen rantsuun. Eli siis oon lähdössä ottaan aurinkoa, otan kirjan mukaan, jos vaikka saisin luettua sen loppuun :D Mut kuka rasvaa mun selän??? En itse ylety kovin hyvin... ja palan samantien ilman rasvoja. Noh, täytyy käyttää vähän mielikuvitusta! Mutta nyt mä lähden nauttimaan arskasta täysin rinnoin, joten IHANAA MAANANTAIPÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE RAKKAILLE MURUILLE, NAUTTIKAA AURINGOSTA JA MUISTAKAA RAKASTAA TOISIANNE JA PITÄÄ HUOLTA TOISISTANNE!!!!
 
Kuumeilija Mäki tykkäsin piratesista! Mutta jotenki se alko mun mielestä ihan tyhjästä et ei liittynyt millään tapaa edelliseen..Meillä isäntä ei tykänny, se nukku vieressä :D

Eilen käytiin kattoo hangover 2 ja "ha haa",ihan jäte koko pätkä. Ainoa hauska kohta oli sen pikkukinurin pikkumuna. Ja lopussa kun ne TAAS katsoi niitä valokuvia. Leffa alko sillä et se hottis Phil soitti sille Dougin vaimolle "it happened again"..aattelin jo siin vaihees et voi saatana :D


Musta tuntuu taas et koko päivä on pialla. Meen odottama Bulgarian matka on tuhottu. Koska yksi meen kavereista jossain hetkellisessä mielenhäiriössä meni pyytämään sellasta koko kaupungin vihaamaa harakkaa mukaan :( Ja nyt ku kaveri (mies) on yrittänyt sanoa sille et se ottaiski exänsä mukaan ja kauniisti koittanut sanoa et sen ei kannata lähteä mukaan niin tää alko vänkäämään ja lähetteleen MULLE jotain viestejä et ei sen tarvii meidän kanssa olla jos se häiritsee ja viimeisen päälle marttyyri. Joo,en mä halua sitä sinne,MUTTA ei halua kukaan muukaan. Mä sanoin ihan nätisti että "älä pahastu mutta ehkä se ei oo hyvä idea,kun tää on kuitenkin meidän kaveriporukan juttu". Mut ei se raukka ymmärrä ettei silläkään ole hauskaa jos se lähtee sinne koska kaikki vittuuntuu siinä vaiheessa kun näkee sen kaks kokoa liian isot silikonit ja pirihuora lookin. Mää en oikeesti jaksa.:headwall:
 
Laretzki
Mä en tässä tällä hetkellä kommentoi sen kummemmin, tulin vain laskujen maksun ohessa hehkuttamaan kuinka ihana tuo keli on. Matka jatkuukin tästä pihamaalle väriä pintaan ottamaan :). Siellä etenee hyvin kemian luku ja syysmyrskyn tilaus :)
 
iseeyou voihan iik... toivotaan, että sun pahoinvointis hellittäis hieman.. kuullostaa jo tosi pahalta ku joutuu tiputukseen, mutta parempi niin että saat nesteitä.. Kovasti voimia ja tsemppiä vointis kanssa!:heart:

Pikaisesti omaa napaa.. täällä on hiljainen ja tylsä vaihe meneillään.. onneksi on muuta ajateltavaa.. nimittäin tatska-projekti.. menen tänään vähän suunnittelemaan tulevaa tatuointia :)
Ja toki viime viikonlopun juhlat saivat ajatuksia muualle.. kovasti ollaan juhlittu vieraana ja on myös oltu kokkeinakin..
Mutta nyt ei muuta kuin oikein ihanaa viikon alkua ja kaikille kovasti plussatuulia :)
 
Höttis Jaa sulla on kans kuva projekti, täällä myös! pakko saada tuo valtava kuva valmiiks ennen bulgarian matkaa, mieluiten nyt heti et ehtii parantua kunnolla.. :|

Lare Jee siellä tulee Kasperin pupu <3

Mä täällä teen valmiiksi seuraava blogi kirjoitusta!
 
Laretzki
Mä tiedän, että joku tulee syön minun pääni jos tämän sanon, mutta valitampahan silti. Mulla menee hermot! :kieh: Mulla on jo kolmet eri rusketusrajat! Rajat on ihan jees, jos niitä on yhet, mutta kolmet selkeästi nähtävät on jo ihan liikaa. Ja kyse kuitenkin vain muutamien tuntien auringossa olosta, ei edes koko päivän auringosta..mur.
 
Laretzki
Jaa a..Ei ainakaan tää karppaus ilman miehen valvomaa silmää onnistu :D. Eilen ja tänään syönyt jo puoli pakettia hapankorppuja :D. Mulle tulee aina tälläsiä kausia kun johonkin tiettyyn juttuun tulee himo. Viime syksystä alkaen muistan: Ensin vaahtokarkit, sitten paahtoleipä, appelsiinimehu (litran purkki saatto mennä samantien) ja viimesenä juustonaksut ja näköjään nyt hapankorput :D.

Missä muuten tiuhti on? Tänään ei oo näkynyt, vaikka arkiviikko alkanut. Enkä sit tarkota niin että palstaa tulis kyttäillä 24/7 (kuten allekirjoittanut), tuli vain mieleen. :)
 
Laretzki Tänään on kyllä sää suosinut, aivan loistava keli! Mäkin koetin mukamas ottaa väriä pintaan, kävin ihan rantsussa arskaa ottamassa, niin TAAS mä vaan punoitan :kieh: Ja mies sanoi, etten mä kyllä yhtään näytä siltä, että väriä olisin saanut. Lisäilin rasvaa tunnin auringossa olon jälkeen, onneksi en palanut, mutta hieman punoittaa kylläkin. Siitä se ajan kanssa muuttuu pieneksi rusketukseksi :D Teetkö syysmyrskylle samanlaista lehmää, mistä oli kuvia sun blogissa?

syysmyrsky Kävin katsomassa sinun blogia! Voi vitsit, että itse ihan kalpenee niiden kuvien rinnalla. Olet niin hoikka ja kaunis :D Ja joku täällä jo sanoikin, että hääpuku on erityisen kaunis ja sopii sinulle kuin nakutettu! Minusta on kans hienoa, että uskalletaan käyttää ns. normiväristä poikkeavia värejä hääpuvussa :heart: Onkohan multa mennyt jotakin ohi :ashamed: että ootte Bulgariaan lähdössä! Vautsi! Millonka ois reissu ja onko teitä isokin kaveriporukka lähdössä? Toivottavasti se mies tajuaisi nyt jättää exänsä kotiin, ei ole sekään kiva juttu, että porukassa on sit sellainen tyyppi, joka ei ns. "kuulu samaan kaveriporukkaan", vaikka joskus on ehkä kuulunutkin. En tarkoittanut nyt syrjiä häntä, mutta sain puheistasi sellaisen käsityksen, että tämä miehen exä ei enää liiku teidän kaveriporukassa? Itsellä kans kamala matkakuume... millähän tätäkin kuumetta vähän hillitsisi???? Miehen kanssa ei olla koskaan tehty mitään yhteistä reissua, ei edes kylpylään tai laivalle... mies ei oikein innostu noista reissuista, mikä sinänsä on harmi, kun mä taas tykkäisin matkustella ja nähdä maailmaa. Mut on meillä kyllä ollut puhetta, että lähdetään joskus sinne laivalle (aloitetaan halvasta :D) ja seuraavaksi jos oltais viikko Prahassa. Mies on kerran käynyt siellä ja tykkäsi kovasti, mä taas en oo käyny ja haluaisin nähdä paikan.

iseeyou Voi ei :( Sattuipa pahoinvointisi huonoon aikaan, kun alkoi nämä kuumat kelitkin vielä! Voi muru, toivottavasti pahoinvointi helpottaa ja pääset taas ns. "elävien kirjoihin". Tsempitykset huomiseen :heart:
 
Omaa napaa Voi elämä, nyt mieltä latistaa rahan puute... kyllä tämä työttömänä oleminen sitten on mukavaa :kieh: Tein niin tai näin, niin työpaikkaa ei tahdo löytyä. Tai sitten se ei vaan oo sattunut mun kohdalle juuri mulle sopivaa paikkaa. Ansiosidonnainen on hyvä turva, mutta eipä se paljoa kyllä lohduta... ja nyt kasautuu kaikki menot samalle kuulle ja pitäisi pärjätä taloudellisesti tällä viikolla tulevalla etuudella, ihan perseestä :kieh: Siitä tuesta pitäis kustantaa hyvän ystäväni tuparit, toisen hyvän ystävän polttarit (osallistumismaksun lisäksi olisi siis vielä bensakulut, kun pitänee mennä toiselle paikkakunnalle, ja omat juomat hankittava), Hesan reissu eli mennään sinne Bon Jovin keikalle ja oli tarkoitus samalla reissulla sukuloida ja nähdä kavereita, mutta eipä paljoa terassilla istuta tai käydä ulkona syömässä tai hohtokeilaamassa tai mitään muutakaan kivaa ei ole mulla varaa tehdä siellä... Korkeasaaressakin olisin halunnut käydä. Sitten ois vielä juhannuskin... Niin, ja terolutteja pitäisi apteekista hakea lisää. Millä rahalla mä kaiken tämän teen :confused: 800e tulee tilille ja puolet tuosta menee jo laskuihin... kiva katsella vierestä, kun muut syövät ja juovat. Mistään noista en voi oikein säästää tai olla menemättä ja täytyy liikkua ainakin tupareissa pyörällä ja jättää taksi käyttämättä, myös puhelinlaskussa voin säästää... on se vaan niin ihanaa kynyttää ja laskea senttejä :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
kuumeilija En sano tätä millään pahalla, mutta itse olisin ihan hemmetin tyytyväinen tuollaseen summaan kuussa. Tällä hetkellä saan puolet tuosta, ja siitä menee 220 e vuokraan kuussa. Sen jälkeen kun maksaa pakolliset laskut niin jää ehkä joku 100 e koko kuuksi, jolla pitäisi kattaa bensat, ruuat kotona ja koulussa ja vähän koettaa elääkin vielä, eli tehä jotain muutakin kuin pyöritellä kotona peukaloita...
 
pikkumyy Mehän ollaan ku kaks marjaa! :D Jos sun ukkos tykkää vielä kaljastakin niin alkaa jo pelottaa! Meillä nimittäin ihan samat kaavat; lumenauraus, nevailu ja sitte kotitilan työt. :D Mutta joo, kyllähän tuommoiset työt haittaa menemisiä, mutta vielä ainakaan ne ei oo ahdistanu, on päästy talvella laskettelemaan, käyty kaupungilla ja kesällä mennään mökille. Meillä mies saa kuskin aika helposti jos tahtoo. Mutta haluan, että se käy työssä. Pysyy sekin kaidalla tiellä, tienää meille rahaa (kuten minäkin, käyn töissä) ja tuntee olonsa tarpeelliseks. :)

kuumeilija ei mua haittaa se, että mies on poissa, koska kun oon lukenu näiltä palstoilta muiden suhteista, musta tuntuu, että verraten me ollaan aika paljon kumminki yhdessä, joskus tuntuu, et ollaan liikaakin. Välillä pieni erillään olo tekee hyvää. :) Niinhän se biisikin menee, et "how can i miss you if you won't go away". :) Ikävä tietty on ja ois mukava kun kulta lämmittäin punkassa vieressä ja pitäis sylissä. Mutta nyt mies vielä haluaa niin kovasti olla mun seuras ja paljon, mut mistä sen tietää millaiseks tää sitte menee kun ollaan oltu pidempään yhdessä...

Lare en mäkään pahemmin oo ennen välittäny kasviksista, mut oon just niinku sanoit "opetellu syömään" niitä... Ja oon oppinu tykkäämään niistä. :)

Kattokaas tytöt tämä video: YouTube - &#x202a;Nickelback - Far Away&#x202c;&rlm; :'( Se ainakin taas autto mut muistamaan kuinka paljon sitä toista rakastankaan! :heart:

iseeyou Höh! :( Muutama kaveri ollu aikoinaan samassa tilanteessa! Muista, et se on kumminki onneks vaan väliaikaista tuo huono vointi ja palkkio sen kärsimisestä on maailman paras! Voimia! :hug:

ON miehen kanssa käytiin tänään ostoksilla. :) Oli kiva päivä! Pitkiä katseita luotiin toisiimme kultasepänliikkeen kohdalla. ;) Kyllä kai se aikoo mies viedä minut kunniakkaasti joku päivä alttarille asti. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kuumeilija Hmmh painoa on tullut kyllä jonkun verran noista kuvista.. :/ näkyy lyhyessä ihmisessä aola herkästi. Mutta kiitos!! Kyl mä siitä joskus muistaakseni sanoin et matka on tiedossa..Eli heinäkuun lopussa ollaan lähdössä ja arvaas mitä thanks god siitä hotellista ei saa enään huonetta..Harmi kaverin kannalta mut koska se oli menny sitä narttua pyytämään mukaan mikä kaikkien vihoista huolimatta oli lähdössä sinne. Kai se taas yrittää baarissa puhkoa mun silmäni seuraavaks ku sinne meen..mut what ever.

Dremming Voi ei :) ihan meni kylmät väreet. Kyllä se mies sut vielä yllättää ja isosti joku päivä! :heart:

Tänään tosiaan kävin uusimassa kolmen kuukauden pätkän salille ja nutriletin aloitin tänään ja sanon heti et hyi helv....ei tuu mitää!!! Karppausta siis. Pakko koittaa.
 
syysmyrsky kuva projekti on juu.. tai hautasin sen nyt sitten kuitenkin uudelleen.. :) mie en oikein osaa päättää kun haluaisin sellaisen jossa on jotain tosi omaperäistä... kai tässä pitää alkaa oikein urakalla itse piirtämään malleja.. Onko kuinkakin iso kuva sulla? Mie ite ajattelin olkavarren mittaisen kuvan laittaa jota olis sitten helppo vaikka jatkaa selkään ja käsivartta alas ranteeseen. Ei mitään peittävää kuvaa vaan sellainen "hento" naisellinen kuva. Noh, katsotaan nyt kuinka tässä nyt saadaan jotain edes päätettyä..
pikkumyy87 Pahoittelut tädistä! :hug: Olis saanu jättää tulematta!
 
Höttis Mulla on sellanen peittävä kuva haukkarissa ja selässä. Eli melkolailla iso..ja siitä tulee vielä isompi. Äiti tykkää!

Pikkumyy Täti pirulainen!!!:mad:

Mitäköhän tälläsella ilmalla kehtaa laittaa töihin päälle?? Kuolema tulee jos on kauheet vaatekerrokset päällä mut jos ei oo ni asiakkaat näkee vaivaa. Polvet ei sais näkyä eikä kainalot.. PRKL.
 

Yhteistyössä