Pikkumyy87 Ihan ensimmäiseksi annan sulle sen laminaattikoodin. Varmaan netistä löytää, eli siis rakentamisen ja sisustamisen erikoismyymälä Carlson ois paikka ja laminaatin koodi on (mikäli oikein katsoin
) D 2565 WG ja kovuus tuossa on 32 (koiran tassulle hyvä). Toivottavasti löydät jostakin kuvan tuosta! Todellakin ukkeli oli aika hurjalla päällä perjantaina :O Kyllä tein hyvin selväksi, että tykkäsin!
Meillä vaan tuo palkitseminen ja kehuminen ei tehoa : / Miehen veli oli vaihdossa reilu 4kk ja tuli takaisin Suomeen viime viikolla ja sen auto oli sitten sen aikaa meillä kakkosautona, tai oikeestaan miehen käyttöautona
Nii-in, miehet ja autot! Ja nyt meillekin pitää kuulemma saada samanlainen :kieh: Ei käyty lauantaina katsomassa sitä leffaa, vaan päätettiin mennä sinne laivaan parille, tuttavapariskunta oli meidän seurana. Pyörillä oltiin liikenteessä ja tehtiin sama mikä viimekin vuonna, että kotimatkalla ajettiin pyörillä Mäkkärin autokaistalle hakemaan syömistä
Musta jotenkin hauska näky mennä pyörillä ja autoja tulee jonoksi asti meidän perään
Eilen käytiin vihdoinkin katsomassa Pirates ja mä kyllä tykkäsin! Mun mielipide on se, että elokuva ei ollut mitenkään lässähtänyt tai huonompi kuin edelliset (monesti käy just niin, että mitä enemmän jaksoja / osia, huononee vaan), vaan samantyylinen ja samantasoinen oli, ripaus huumoria niinko edellisissäkin ja elokuva oli heti alusta asti täynnä toimintaa! Mieskin oli samaa mieltä elokuvasta ku mä
Emby^ Eilen käytiin vihdoinkin katsomassa Pirates ja mä kyllä tykkäsin! Mun mielipide on se, että elokuva ei ollut mitenkään lässähtänyt tai huonompi kuin edelliset (monesti käy just niin, että mitä enemmän jaksoja / osia, huononee vaan), vaan samantyylinen ja samantasoinen oli, ripaus huumoria niinko edellisissäkin ja elokuva oli heti alusta asti täynnä toimintaa! Mieskin oli samaa mieltä elokuvasta ku mä
Mikäs teidän kissatilanne nyt on, onko tullut jo kotiin? Sun miehesi taitaa tosiaan välittää teidän karvaisista otuksista :heart:
Laretzki Salaatti, vihannekset, hedelmät sun muut semmoiset auttavat vatsan toimintaan tosi paljon! Ja yks mikä auttaa kans on se, ettei syö ruokia sekaisin, vaan syödessään pysyy ns. yhdessä ruokalajissa. Mä teen niin, että syön tosi paljon itse tehtyä vihersalaattia tai uunikasviksia ja siihen sitten esim. kanafilettä / kanasuikaleita, rypsiporsasta (eri muodoissa), kalaa, pihvejä yms. On muuten kevyttä ja hyvää, NAM
Mutta syön kyllä myös perunaa, riisiä ja pastaa aina silloin tällöin, mutta suurimmaksi osaksi mä korvaan noi salaatilla yms. Leipää syön nykyään tosi vähän, tuossa pari viikkoa takaperin huomasin, että ohoh :O enpäs ole syönyt ruisleipää kohta pariin viikkoon! Eli on päiviä, etten syö leipää ollenkaan, ja joskus saatan syödä iltahimoissani juuston kera, jos tulee syömishimo :ashamed: Itselläni tuo yhdessä ruokalajissa pysyminen per ruokailukerta, ei ähkyyn syöminen (syön vain sen verran, että nälkä lähtee) ja kevyt ruoka on auttanut vatsani toimintaan siten, että vatsa oikeasti toimii eikä ole kovana, ihanan kevyt olo, housut ei purista / ahdista, ei ole ilmavaivoja juuri ollenkaan (!!!) ja eipä tule kovin äkkiä eikä kovin helposti nälkäkään.
viida Kirjoittaminen on kyllä terapeuttista! Sä olet kokenut niin kovia, että anna vaan tulla kaikki ulos, yksin ei kannata jäädä pohtimaan tällaisia asioita. Sä olet niin ihana, kun ajattelet miestäsi etkä haluaisi ns. kuormittaa häntä yhtään enempää, kun tiedät, että miehesi on jo nyt niin huolissaan sinusta. Mä olen kans ihminen, että saan asiat kuulostamaan jankkaukselta, ymmärrän täysin mitä tarkoitat! Mutta muistathan muru sen, että kerrot myös miehellesi avoimesti, miltä sinusta tuntuu? Täällä palstalla me ollaan aina tukemassa ja tänne voit tulla ihan milloinka vaan kertomaan tunteistasi!!! Ja täällä saa jankata niin paljon kuin itsestä tuntuu, se helpottaa kummasti :heart: Kerroit, ettei kohdun ulkoisesta tiedä kukaan muu kuin sinä ja miehesi, niin saanko kysyä, että mite olette pystyneet pitämään asian ns. "piilossa" lähimmiltä ystäviltänne?
Dremming Tekee muuten todella hyvää olla välillä erossa omasta rakkaastaan, osaa sitten taas arvostaa toista ihan eri tavalla :heart: Mutta ymmärrän sinua todella hyvin, kun joutuu olemaan erossa toisesta paljonkin. Se ei ole yhtään kivaa :kieh: Meillä tuo erossa oleminen on ympärivuotista, kun mies tekee jonkin verran työreissuja ja sit hänen harrastus vie niin paljon aikaa... ja mullahan tietty hermot kireellä ku viulunkieli, mutta olen koettanut vaan hyväksyä ja nieleskellä ja kunnioittaa hänelle tärkeitä asioita. Mutta helkutti, että se tekee välillä vaikeeta! Ymmärrän niin 100% miltä susta tuntuu! Mulle ainakin se yhteinen aika on tosi tärkeetä ja meillä sitä yhteistä aikaa on loppujen lopuksi todella vähän :kieh: Sulla on nyt jotain odotettavaa, nimittäin kahdenkeskinen mökkireissu häämöttää jo nurkan takana :heart: