<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Tiuhti: Voi ei, Koitahan nyt levätä.. :hug: kerittiinki sua jo täälä kaipailemaan.! :heart: Mun tiedot oli ainaki ok, kauhee vaa ku toi aika menee äkkiä. Just olevana alotettii yrittää..

Kuumeilija: Joo, kävin kyllä kattomas sitä laminaattia.. Hetken piti kaivella, mutta kyllä se sieltä löyty. Oli kyllä oikein mieluisan näkönen.. Jotain vastaavaa varmasti kattellaan jos tummaan päädytään. :)

Inieh: No olipas tauti!! Meillä onneks vanha puutalo, pääsee tätä kuumuutta sisälle pakoon.. Ja onneks saa hyvin nukuttua.
 
Dremming: Älä rakas pahastu.. positiivisuuden hakeminen ei oo varmasti sulla mieles.. Mutta, aivan ihana, että ei tarvinnut "virua" missään tk:n vuodeosastolla.. Mummisi sai elää loppuun asti kotona, nauttia, eikä tarvinnut kivusta ja huonosta voinnista kärsiä..
 
Heei! Täällä uusi palstalainen ilmoittautuu :)
Jokusen aikaa jo taustalta luskellu näitä ja nytten omakin vauva haave lähtee eteenpäin, joten on hyvä vihdoin kirjotellakin tänne.
Tosiaan itsellä varattu aika kierrukan poistoon juhannuksen jälkeen ja sitten jutellaan lääkityksestä, koska mareva-lääkitys itsellä. Täpinöissäni olen, kun edes yksi askel eteenpäin otettu. Mitäs muuta.. Tosiaan kotona asustelee se ukkeli sekä kolme koiraa. :D
 
Away Awwww, teillekin tulee pienen pieni karvapallero :heart: Sitten kyllä riittää vilinää pikkuisen kanssa ja varmasti unohtuu ressit sun muut :D Niin ja tätipahoittelut! Ja samalla myös tätionnittelut sen suhteen, ettei kierto venynyt!

syysmyrsky Harmin paikka sun veljellä ja kun on vielä noin nuori eikä sitten pääse vähään aikaan uimaan yms. kivaa :(

Emby^ Mä oon samaa mieltä sen suhteen, että pienoinen pettymys Piratesissa oli just se, että oli aika vähän 3D-efektejä käytetty ja silti kynivät köyhän lompakon, kun lippu maksoi 12e :kieh: Hieno juttu, että kissa tuli kotiin :heart: Nyt miehesikin on varmaan jo rauhoittunut! :D Missä on noita kilpailuja, radiossako?

inieh Voi kurjuus :( Nyt laitan kyllä tulemaan sellaiset parantumistuulet ettei toista puuh puuuh puuuuuh :whistle: Pikaista parantumista!!! Kiva, että jaksoit sairastamisesta huolimatta tulla moikkaamaan meitä :heart:

Dremming
Ihana mies sulla! Tuli vaan mieleen, että onko sulla miestä ollenkaan :LOL: Että sinä olisitkin teillä se mies ja miehes nainen :D Mulle tuli ihan vesi kielelle, kun kerroit hyvästä ruuasta, mitä oot väsännyt :p Meinaan mä en oo tänään syönyt lämmintä ruokaa ja kauhee nälkä!

ON Mulla tuli eilen ihan jättilimis, venyvä, kirkas ja järjettömän ISO :D Eilisestä asti on ollut menkkamainen olo eli kyllä se taitaa ovis olla ihan holleilla! Voi että olen iloinen. Tänään kävin rantsussa lukemassa kirjaa (vähän omaa aikaa) ja saatiin maalattua tuo seinä. Pitää huomenna katsoa, tarvitseeko toisen maalauskerran. Mun äiti kävi tänään kylässä ja käytiin kaupoilla. Vähän kiirusta ollut, niin en siksi ole ehtinyt palstailemaan tänään. Mutta nyt sitä ruokaa!!!! :D
 
Pakko oli vielä lukea tämän toinenkin sivu, kun oli tullut tekstiä ja minusta tuntuu ikuisuudelta, kun viimeksi kirjoittelin, vaikka siis eilenhän mä kirjoittelin. Oli tullut ikäviäkin uutisia ja pitää siis kirjoitella lisää ennen kuin rupean ilta-askareille!

mirkkunen_ Heippa :wave: Tervetuloa jorisemaan!

Dremming Voima:hug: Miten pitkin sattua just nyt mummisi kaatuminen ja loukkaantuminen :'( Hänellä oli kunnioitettava ikä ja sai elää kotona viimeiseen asti. Tiedän miltä tuntuu, kun omilta kiireiltään ei ole ehtinyt käymään katsomassa jotakin itselleen läheistä ihmistä. Mulla sama juttu oman mummini kohdalla. Yhdyn täysin samaa mieltä tiuhti_n kanssa siitä, että älä syyllistä itseäsi ja että mummisi ajattelee sinusta ihan varmasti pelkkää hyvää :heart: Hän taatusti ymmärtää, ette ole vain ehtinyt käymään. Paljon jaksamista sinulle muru :hug: Todella kaunis ja liikuttava runo, minkä kirjoitit :heart:

inieh Olipas hyvä uutinen, että olet päässyt jo ihmisten ilmoille ja valoakin alkaa jo näkyä tunnelin päässä! Luin vaan edellisen sivun tekstit ensin, niin en tajunnut näitä hyviä uutisia.

tiuhti_ Voi muru, ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa!!! Mä ehdin jo huolestua! Huonoja uutisia en olisi kyllä mielelläni lukenut. Kaikkea ikävää sitä pitääkin nyt sattua :hug: Oletko nyt saikulla ja mikä on vointisi tällä hetkellä?

Pikkumyy87 Mä tykkään tuosta laminaatista just siks, ettei se kuitenkaan oo kovin tumma, mutta ei vaaleakaan. Ja se ei tosiaan ole yksivärinen, vaan monivivahteinen! Kävitkö siis paikan päällä katsomassa vai löysitkö ihan netistä? Se on ainakin täällä meilläpäin jut nyt tarjouksessa!!! *vink vink* :D

Täällä on monella nyt mieltä painavia asioita, surua ja kiukkua :( Nyt kaikille teille rakkaille muruille jaksamista ja oikein tuplarutistukset :hug: Nyt on pakko alkaa auringon paistaa meidän jokaisen päivään! Tsemppiä kaikille tasapuolisesti.
 
Tiuhti Ihana kuulla susta! Toivottavasti paranet nopeasti :hug::heart:

Dremming Osanotto ja iso :hug: Meidän pappa kuoli meen häämatkan aikana. Oli surullinen kun ei jaksanut tulla häihin huonon vointinsa takia ja soitteli moneen kertaan koska mennään näyttämään kuvia häistä, ei nähnyt pappa koskaan kuvia kun aina oli muka niin kiirettä :'( Ja tästä poden huonoa omaatuntoa.

Mirkkunen Teretulemast!! :wave:

Tää kirjoittaa täällä blogia. Jotenki tuntuu et sitä yrittää saada ajatuksensa muualle. On kuntoilua,syömisen kyttäystä,bloggaamista jne jne. Ja miehellä on taas ne ajat kuukaudesta, se vaan huutaa ja kiukuttelee mulle. :(
 
Dremming: osanotot ja halit sinnepäin, ja voimia. <3 älä syyllistä itseäsi, ettet käynyt mummiasi katsomassa, vaikka tottakai nuo tunteet ja ajatukset tulee käytyä läpi ja syyllisyydentunto voi näyttäytyä aika voimakkaana juuri tuollaisissa tilanteissa. Elämää vaan kun me kukaan ei voida etukäteen aavistaa, mitä se tullessaan tuo. Lämpöisiä ajatuksia.

Kuumeilija: joo, tänne koiralauman keskelle vähän lisää vipinää ja vilskettä, mikä jottei..kaikenlaisista tilanteista sitä ittensä löytää :)

tiuhti: mulle voi huomenna tosiaan päivittää kp 4 (tänään siis 3) ja yk 2, ja kierto 30pv. Kiitos :) ja erittäin lämpöisiä (hei, melkein näillä keleillä lähettäis viileitä!) ajatuksia myös sinun suuntaan, voi ei mitä joudut kokemaan tuon sairauden kanssa. :/

Mirkkunen: tervetuloa, itsekin olen uusi täällä :)
 
Terve kaikille!! :wave:

Etelän lämmöstä tultu tänne lämpimään Suomeen. En yritäkkään nyt lukee mitä ootte kirjoitellu melkein kahden viikon aikana joten sanoin vain pahoittelut kaikille joilla täti kyläilly tällä välin.

Itsellä ei vielä mitään tapahtunut, mutta valitettavasti koko ajan odotan milloin hanat aukeaa.. Sunnuntaina voisin tehdä uuden raskaustestin kun tiistaina näytti negaa, olihan se kyllä melko aikasta tehdä mutta en malttanut :D Mutta sellasta, koitan ehtiä viikonloppuna vähän lueskella ja kirjotella lisää!
 
syysmyrsky Pitääpäs käydä lukemassa blogiasi :D Kiva, että sulla on nyt muuta ajateltavaa ja paljon tekemistä! Onko teilläpäin kuntosali auki läpi kesän? Harmi, kun se sali, missä mä käyn, on kesäajan kiinni :kieh:

lemonade Työkös olitte siellä Välimerellä seilailemassa? No mutta sehän on positiivista, ettei täti yllättänyt reissussa! Mä ainakin inhoon, jos perse vuotaa matkalla :kieh: Vielä on toivoa, kun täti ei ole muistanut tulla sun osoitteeseen!

Away En ole unohtanut kirjoittaa sulle yksäriä! Kirjoittelen, kunhan ehdin keskittyä kunnolla, haluan kuitenkin ajatuksen kanssa kirjoitella :D

Memelisa Huhuilen sinua, onko kaikki hyvin???? Tsemppiä :hug:

tiuhti_ Missä olet muru? Mikä on vointisi? Lähetän sulle superhyper:hug:
 
kuumeilija, jjuu on toi köriläs rauhottunu :) Kyl ne kissat on sille vaan koko elämä.. Ja radiossa juu, saa osallistua kilpailuihin. Nyt on menossa joku Kaksintaistelu liittyen niihin festareihin ja juontaja sanoo aina kuinka mones soittaja pääsee linjoille.. :) Nnooh, mut huomenna mun pitää kuitenkin hakea ne liput Ärrältä, etet..

Hampaassa ei ollu mitn \o/ (kai?) Hoitaja sano, et on ikenessä joku iso avohaava, et se siellä sattuu.. Suuhun liittyvät kivut on kyl kamalia!! :(
 
Dremming otan osaa suruusi :'( Voimia kovasti sinulle ja perheellesi.

tiuhti_ sinne päin myös kovasti voimia ja toivotaan, että sun vatsas toipuu ja parantuu hyvin.. :hug: Inhottava tuo Crohnin tauti.. lähisukulaisella on krooninen paksunsuolentulehdus ja välillä on tosi kipeä ja vessassa ramppaa ku heikkopäinen.. Toivotaan nyt että olos helpottaa pikaisesti :hug: koitahan levätä!

mirkkunen_ tervetuloa joukkoomme :wave:

).( täällä ollaan yritetty bongailla ovista Donnalla, mutta ei ainakaan vielä ole mitään merkkäjä näkyvissä.. tiedä nyt sitten ovuloinko lainkaan.. pitää jatkaa testailua ja katsoa mitä tapahtuu.. Nyt äkkiä kotiin ja nauttimaan ihanasta kesäilmasta.. varmaan lähemmäs 30 astetta lämmintä ja mie sitten tykkään.. päivän ku töissä palelee ku ilmastointi on niin kylmällä..:/
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 9.6.2011






Emby^...............24..................kp 39/28.....................yk?
Puputi................25.................kp 36/40-60.................yk 2
lemonade...........26...................kp 32/30-50................yk 10





meli-.................22...................kp 23/24-25................yk 12
Epa_88................22.................kp 21/30-33................yk 4+2
Ansku83..............27..................kp 21/30-32................yk 6
"kuumeilija"..........26..................kp 21/34-60................yk 20





Laretzki...............20.................kp 19/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 19/34.....................yk 3
Memelisa..................................kp 17/33.....................yk 6+2
Hey.....................22.................kp 16/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 16/58.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..................kp 14/25......................yk 7
viida....................25.................kp 14/29......................yk 1+1
tiuhti_.................21..................kp 11/25.....................yk 9
Gabrielle..............29...................kp 10/36.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 10/36....................yk 11+3





inieh....................23................kp 7/?......................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 3/29-38................yk 3
Away..................27.................kp 4/30.....................yk 2


mirkkunen_............?............kp?/??............................yk?
Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
hellou :heart:

mirkkunen_, kerrotko kiertopäiväsi ja kierron pituuden sekä halutessasi iän niin lisään listaan? :) tervetuloa!

olisko kukaan halukas päivittään listaa väliaikasesti ainaki? mä voin jatkaa sit kun YK10 starttaa eli noin 2 vkon päästä.. mulla menee tää kierto kummiski vituiksi tämän mahan takia niin jotenki tuntuu että nyt tarviin hetken tauon : /

ootte ihania kun jaksatte tsempata :heart: nyt alkaa vaan takki olee aika tyhjä tämän mahan takia.. niin ja joku kyseli olenko saikulla, en oo kun mulla alkoi kesäloma perjantaina ja tähän sairasteluun se sit meneeki :(

anteeksi omanapailu.. :ashamed:

onko Gabilla kaikki okei?
 
Laretzki
Onneksi tää helle näyttää hieman vähentävän kirjoittelua, niin pysyy kärryillä, vaikka ei itekään ehi samallalailla täällä käymään. Tai tulee käytyä pikaisesti lukemassa teidän kuulumisia, mutta ei oikein nouse itselle sen suurempia ajatuksia mieleen.

Eilen tuli illan vietto luokan kesken lähdettyä taas hieman lapasesta, mutta siitä huolimatta olo on ollut oikein hyvä. Tänään ollaan kärsitty hyttysistä siinä määrin, että niiden pistomyrkkyjä on kropassa niin paljon että kivistaa joka paikkaan (oltiin metsätaito radalla :/) Niitä on varmaan valehtelematta sentin välein joka paikassa. Aurinkoakin koetin ottaa välillä muuallekin kuin käsille ja yläsellälle, ja nyt pitäisi jaksaa panostaa vielä siihen vihoviimeiseen tenttiin.
 
Mä tuun taas taustakuorosta huutelemaan :p

Dremmingille suuri :hug: mummin poismenosta johtuen. voimia surutyön läpikäymiseen :hug:

"kuumeilija" kaikki valtakunnassa hyvin. Välillä vaan tää elämä maistuu sen verta kivalle ettei halua ees ajatella vauvahommeleita ettei vaan tulis turha suru puseroon. Oon täällä joka päivä käyny lukemassa juttuja, mutta en oo saanu vaan mitää kirjoteltua.

Tiuhti_ voi ei, kylläpä kurjaksi heittäyty tuo tauti :( Onneks oot hyvässä hoidossa ollu ja toivottavasti paranet taas paremmaksi piakoin :) On se kurjaa et toisille pitää antaa liikaa ikävää kannettavaa ja toiset porskuttaa ilman mitään vastoinkäymisiä. Sellaset ihmiset ei kyllä tiiä elämästä yhtään mitään. Sä oot niinmahtava ku jaksat aina olla niin positiivinen, tapahtu mitä tapahtu. Mäki sua täältä taustalta kovasti kaipailin ja olin jo huolissani, mutta onneksi oot tullu takaisin :heart:

(.) Mulla on siis ollu tässä kierrossa noi klomifenit (25mg/pv) apuna. Maanantaina oli seurantaultra mutta yllätys oliki jotain aivan muuta mitä osasin odottaa :LOL: Lääkäri porhalsi paikalle muutama minuutti ennen mun ajan alkamista. Odottelin sit 10 minuuttia ja aloin jo kiroomaan et taas on lääkärit myöhässä. No syyki selvisi sitte. Joku tolvana oli jättäny sinne huoneeseen ultralaitteen, joka oli kaatunu. Joten sitä ei saatu toimimaan lainkaan eikä saatu sit varakonettakaan kotiin, great just mun tuuria :D Sillo kyllä vitutti aika paljo ku en tosiaan oo tikuttanu ovista lainkaan tässä kierrossa. Hieman omista tuntemuksista sanoin sunnuntaina et ovis taitaa olla 5 päivän sisällä. Lääkäriki kirosi kyllä tilannetta aika moisesti ja käski kahta hoitajaa, jotka laitteen tuli hakemaan työntämään sen itämereen asti. Kuulema oli joku todella huono laitekkin, estelyistä huolimatta se oli kuulema sinne hommattu. No onneks pääsin sit keskiviikkona synttäripäivän kunniaksi ultrattavaksi :) Kaikki näytti olevan kunnossa ja vasemmassa munasarjassa köllötteli 17mm kokoinen follikkeli, joten voipihan tuo olla et tässä on vähän muuta mielen päällä ;) :heart: Tiuhti_ mulle saapi päivittää muuten listaan iän 28v. Tuli nimittäin eilen taas vuosi täyteen :) Oli aivan ihana syntymäpäivä. Mulla oli kummilapsi (1v 2kk) perheineen (sisko 4v, äiti ja iskä). Tuolla me grillattiin auringossa ja läiskittiin lasten uima-altaassa. Lisäks sain folliseurannassa kivat uutiset sekä miehen kanssa istuttiin sit ulkona terassilla nauttimissa skumppaa ja mansikoita pelaten samalla shakkia. Että oli ihanaa :heart:

Muutenkin elämä tuntuu olevan aika hyvällä mallilla, mitä nyt päivä pari viikosta on synkempiä, mutta onneks ne ajat ei enää jatku sen pitempään. Aina jostain sen näköjään osaa kaivaa tuon iloisuuden. Ois niin hienoojos nyt mun synttäreiden kunniaksi sais pienoinen alkunsa, se nimittäin sit syntys iskälle sit synttärilahjaksi :heart: se ois aika ihanaa :)

Mutta tällasia kuulumisia tämän taivaan alla.
Plussatuulosia kaikille, mä koitan jaksaa olla vähän aktiivisempi. Tuo mahtava keli on vaan niin harvoin :heart:
 
tiuhti_ Riippuen työehtosop., mutta joillain aloilla jos sairastelu alkaa seitsemän päivän sisällä loman aloittamisesta, loma siirtyy.. kannattaa katsoa oman alan tes, mitä se sanoo tuosta. Jos vaikka sattuis niin ettei lomalla tarvi sairastella!! Ihan vain vinkki vinkki..
 
Emby^ Tuli mieleen noista kilpailuista, että mun ystävä on ihan haka voittamaan just noista radiossa olevista kilpailuista! Miten ihmeessä hänellä on niin hyvä tuuri :D Ensin hän voitti kahden hengen matkan Lontooseen tuossa 1,5v sitten ja nyt pari viikkoa sitten hän voitti jopon! Mulla ei oikein ole onnea kilpailuissa ollut, vaikka aika hanakasti mä kyllä osallistun kaiken maailman kilpailuihin esim. netissä, lehtien kautta ja kaupoissa kuponkeja täyttämällä. Tänä vuonna olen voittanut kahdesti, olin sellaisessa naistenvaate-esittelyssä, jossa nimi lappuun ja yksi lappu nostettiin hatusta. Mä sain valita yhden paitulin, paidan tai topin merkkiliikkeestä. Sitten osallistuin netissä Pregcheck-sivujen kautta nettikilpailuun ja voitin ison purnukan vartalovoidetta, pienen käsivoiteen ja mikä lie terveysvesi (iholle suihkutettava). Mutta kyllähän joku matka olisi tietty aika kiva voittaa :D

tiuhti_ Onko sulla miten pitkä kesäloma? Jospa parantuisit ja saisit nauttia myös lomasta eikä koko aika menisi sairasteluun!

Memelisa Olipas IHANAA kuulla positiivisia kuulumisia sinulta :heart: Kyllä siellä sun masussa tapahtuu sittenkin jotakin hyvää!!! Tämän kierron on pakko olla SE kierto :heart: On ilo kuulla, että sulla on ollut hyvä mieli ja elämä tuntuu olevan raiteillaan! Ja kun päälle lisätään vielä nämä ihanat kelit niin elämä on kyllä buenoa :D Niin ja paljon onnea synttärin kunniaksi :flower:

ON Tänne ei mitään uutta. Mies lähti polttareihin ja mun ystävän tuparit peruuntui huomiselta. Sinänsä harmi, kun olin odottanut niitä ja että pääsisin vähän tuulettumaan sekä näkemään ihmisiä. Kuitenkin voi olla viimeinen kerta vähään aikaan ottaa tuota neuvoa antavaa, jos sattuisin raskautumaan tästä kierrosta. Alkoholilla ei nyt niin väliä, mutta kyllä se kieltämättä tekisi hyvää vähän nollata ja laittaa oikeesti aivot narikkaan :D Katsotaan nyt, pidetäänkö sitten tyttöjen ilta tämän samaisen ystävän kanssa. Vois olla ihan hyväkin vaihtoehto saunoa, olla takapihalla kauniissa säässä ja nauttia muutama siideri ihan kotosalla! Ja jos siltä tuntuu, voisi piipahtaa kaupungin puolella ;) Säästyypähän ainakin rahaa, se hyvä puoli tässä tupareiden peruuntumisessa on! Limaisuus on kadonnut, mutta sehän on tyypillistä mulle. Edellisissä kierroissa ihan sama homma eli nou hätä! Sieltä se ovis toivottavasti pyyhältää tähän osoitteeseen. Eilen tehtiin varmuudeksi talletuksia ja seuraavan kerran sitten sunnuntaina, kun mies tulee kotiin. Nyt voi vaan toivoa, että eiliset vapauteen päästetyt simpat olisivat elinkelpoisia sunnuntaille asti, jos irtoaminen tapahtuu ennen sitä. Tosin jo irtoaminen tapahtuu lauantaina, munis on hedelmöityskelpoinen sen 24h, joten silloin sunnuntain talletukset riittää oikein hyvin :D Mutta ressiä en aio nyt ottaa!
 
Ompas täällä ollu hiljasta. Kaikki varmaan nauttimassa aivan ihanasta kesäsäästä! Enkä yhtään paheksu :) Taidan pikaisen kommentoinnin jälkeen itsekkin kurvata tuonne pihamaalle arskanteeria ottamaan :)

Kilpailuista on ollu puhetta. Mä oon kans aikamoinen haka noissa radiokilpailuissa, yheltä tietyltä radiokanavalta voitan lähes joka kerta ku sinne soitan. Oon saanu ruokalahjakortteja, stand-up komiikka lippuja, cd-levyjä, keila/biljardi kuponkeja, pullalähetyksiä, pleikkaripelin, jääpuiston ilmaislippuja ja mitähän kaikkee muuta mitä en ees muista. yhessä vaiheessa voitin sieltä joka kuukausi jotahi, aina ku soitin. Kaikkiin kilpailuihin en ees ottanu osaa ku ei oo kiinnostavat palkinnot. Mut tiiän aika tasan tarkkaan missä vaiheessa sinne lähetykseen pitää ruveta soittaa et on ekana linjasta läpi :p

"kuumeilija" mä koitan pitää niin kaikki toiveet pois kiertojen osalta, pettyy vähemmän ku ei odota mitään, ja sit iloitsee enemmän jos oiski jotain :) Ihan itteni takia on pakko opetella tällanen tapa. Ei mun pää muuten kestäs :D

Aurinkoista päivänjatkoa :)
 
Memelisa Hiljasta on kyllä palstailun osalta ollut, mutta kaikki on pihamaalla nauttimassa arskasta :D Mä oon pysytellyt sisätiloissa eilisen ja tän päivän, kun tuntuu, että ovesta ulos astuessa tulee niiiiiiin seisova ilma ja kuuma "pötsi" vastaan! Sisälle tullessa taas vastaan tuulahtaa ihanan viileä ilma. Jotenka koetan nyt olla ihan sisällä. Arskaa olen ottanut rantsussa jo kaksi kertaa tällä viikolla ja koiraa ei voi viedä kovin pitkälle lenkille päiväsaikaan. Nytkin odotan, että kello lähenisi kymmentä, niin lähdetään käymään koiran kanssa ulkona. Takapihaa pitäisi laittaa (kaivaa kuoppia kukkapenkeille), mutten tasan tarkkaan näillä helteillä ja auringon paahteessa sitä tee. Jospa sunnuntai-iltana tai maanantaiaamuna aloittaisi sen urakan, ellei nyt vettä sada ihan kaatamalla. Eikä tää kuumuuskaan estä mua kaivamasta kuoppia kukkapenkeille, mutta en viitsi löträtä aurinkorasvaa sitä varten tunnin välein. Nautin tässä pari siideriä ja surffailen netissä. Äsken suoritin hikiurakan eli imuroinnin, ihan vaan suurimmat koiran karvat imuroin, kun turhaa alkaa nyt himona imuroimaan, kun maanantaina lähtee parketti pois :D Mä en tikuttanut ovista tässä kierrossa ollenkaan, kun se tekee mulle stressiä! Nyt ei ole ollut sitä painetta, että tuleeko ovisplussa vai ei. Mutta kyllä oireet kertovat, että ovishan tässä on ihan holleilla :D Tiistaina tuli jumalattoman iso venyvä/kirkas lima eli päivää myöhemmin mitä viime kierrossa. Mies on polttareissa, jotka kestää sunnuntaihin asti ja eilen tehtiin talletuksia ja sunnuntaina uudestaan (päättelin, että jos menee samalla tavalla kuin viime kierrossa, niin irtoaminen tapahtuu la-su aikana) niin eilinen talletus riittää oikein hyvin la puoleen päivään asti (jos irtoaa siis puolen päivän aikaan tai hieman aikaisemmin ja simpat on elinkelpoisia vähintään 24h, jos ovat siis kunnossa) ja jos irtoaminen tapahtuu vasta sen jälkeen eli lauantain puolen päivän jälkeen, niin sunnuntaina kerkee ihan hyvin, kun munis on elinkelpoinen 24h! Toiveita toki on, mutta en aio vaivata sillä päätäni sen enempää. Nyt kesällä kuitenkin kaikkea kivaa tiedossa, kuten viikon päästä Bon Jovin keikka, ystävän polttarit ja häät yms. :D Huomiset tuparit peruuntuivat, mutta vietetään sitten ystävän kanssa iltaa kaksin, tyttöjenilta-tyylinen! Voi olla viimeinen kerta, kun mä pääsen bailaamaan, jos raskaudunkin tästä kierrosta. Mullakin on ollut jotenkin hyvä fiilis ja iloinen mieli :D Mä uskon kyllä siihen, että nyt on vaan ajan kysymys, milloin tärppää! Ainoa, mitä mietin on se, että irtoaako se munasolu. Mutta tutkitusti siellä on näkynyt oikein hieno ja iso follikkeli :D Nyt on kesä ja aurinko piristää ainakin minua! Mä toivon kyllä, että me molemmat (ja kaikki muutkin!!!!!!) päästään siirtymään tuonne masun kasvattajien puolelle piakkoin :heart: Pakko onnistua, sen verran on meillä ollut kivinen tie, että on on meidän vuoro saada plussat testeihin ja alkaa kasvattaa ihanaa massua :heart: Ihana kuulla, että sinä olet ollut hyvällä mielellä kaikesta huolimatta ja saithan niin hyviä uutisiakin ultrassa!

Gabrielle Huhuilen sinua, miten jakselet?
 
Laretzki
Eilen ja tänään syötynä allergia lääke ja kortisoni voidetta tänään hierottu pahimpiin paikkoihin. Yö oli jotain niin tuskaa kun joka paikkaan sattui. Vasen jalka on kaks kertaa oikean kokoinen kun on turvonnut niin pahasti. Kuvasta ehkä saa jotain viitettä.


Kävin sitten apteekista kysymässä että mitä voisi tehdä ja sain käskyksi syödä kyypakkauksen, noh, minäpä söin. Vielä ei ainakaan mitään näkyvää vaikutusta, vaikka syömisestä on jo jotain parituntia. Noh, toivottavasti lepo ja kylmä kääre auttaisi vähän, koska huomenna tosiaan Powerpark reissu. Jos ei lähe laskemaan niin sit pitää talsia lääkäriin..:/
 
Laretzki
Emby No ne hyttysetpä hyvinkin..vieläkään ei näy parannusta, tuntuu vain että jalka turpoo ja turpoo entisestään. Eikä täällä ole tk:lla päivystystä viikonloppuisin :/
 

Yhteistyössä