<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Laretzki: Mun hyvällä ystävällä kans kävi noin... Se tuli kans ulkona yhtäkkiä, musta se oli jostai puremasta.. Se sai siihen antibioottikuurin, sillä alko helpottaan. Eli kipin kapin sinne päivystykseen, vaikka mäelle pitääki lähtee!!
 
..mut sissussaatana, et on lämmin. Ja tylsää. Ja LÄMMIN!! Ja todella tylsää.. En viittis tonne Saaristo Openinkaan mennä hihhuileen, ko siellä on kaik paikalliset idiootit aukomassa heti turpaansa.. Ja isäntä lähti kaverinsa mökille jotain lauttaa rakentamaan, en viittiny toista kieltääkään, kun itte meen huomenna töihin.. Alkaa vaan todella vituttamaan, kun olen ala-aste ikäsestä AINA ollut yksin. Kaikki saatanan kesälomat ja talvilomat olin yksin, kun kaverit siitä pihasta lähti mökeillensä tai sukulaisiin ja koulussakaan en sieltä suosituimmasta päästä ollu.. Mulla on aika vankat ja tiukat mielipiteet, enkä ollu mikää Naantalin aurinkoinen ja poikien lellikki.. Hyi mä en tykkää sellasista. Sori, jos joku tuntee olonsa sellaseks :ashamed: Noh, ehkä mä taas avauduin tarpeeks.. Suruttaa vaan ihan tosissaan tää yksin olo.. :'(
 
Laretzki
pikkumyy Kun oliskin jotain hajua siitä, että mihin täällä sit oikein pitää lähteä käymään...:O Nyt tosin on helpottanut hieman, joten katselen että paheneeko se taas kävellessä vai onko se oikesti paranemassa. Jos turpoaa lisää niin maanantaina viimeistään meen tk:lle...

Emby Veikkaan että sekä että. koska niitä hyttysiä oli valehtematta joku sata miljoonaa! Viime kesänä mulle kävi vähän saman tyyppisesti kun ne puri naamaan, mutta silloin se meni allergia lääkkeellä ohi. Jos olisin muistanut, olisin toukokuuss alkanut itse allergia lääkityksen niin se olis ennalta-ehkässy vähän. Kun mun äidillä on ollut samaa...
 
"kuumeilija" ai säkin oot Jovin keikalle tulossa? Missä karsinassa sä oot? Me ollaan miehen ja ystävän kanssa menossa golden sirkleniin :)

Larella on aika turvonnu jalka :O Toivottavasti paranee ja pääsette sinne powerparkkiin, se vuoristorata on aivan mahtava! Noi hyttyset on tosi agressiivisia tänä vuonna, mullaki tulee ihan kunnon paukulat ja kutinat hyttysen puremista. Kutina kestää monta päivää, tosi ärsyttävää :kieh:

Emby^ mulla on ihan samallaiset fiilikset. En oo koskaan ollu sieltä suosituimmasta päästä, koska en oo koskaan menny joukon mukana. Mulla on ollu omat mielipiteet ja oon niitten takana seissy se karkottaa teini-iässä ja lapsuudessa aika hyvin muita samanikäsiä ympäriltä pois. Mut oon ylpee siitä et mä oon aina ollu mä eikä mua ohjailla miten sattuu.

ON täällä ovis tais tapahtua konkreettisesti eilen. Mäkään en oo tässä kierrossa tikuttanu, mut sen verta oon tietonen ku siellä folliseurannassa oon käyny. Mut muuten ollaan menty ihan mukavalla fiiliksellä. Eilen siis tosiaan kipuili tuo vasemman munasarjan puoli ja tänään oli aamulämmöt noussu sellasen 0,3 astetta korkeemmaksi. Mulla on ollu aika vakio tuo aamulämpö niin helppo kyllä oli huomata asia. Aika monella tuntuu jännäpäivät tulevan juhannuksen tienoille, toivottavasti ollaan täällä yhessä jännäämässä ku me ei nyt päästäkkään meiän pohjosen reissulle ku mies joutuu päivystämään :(

Mut meen suihkun kautta nauttii aamupalaa terassille, siellä on taas törkeen hieno ilma!
 
Emby^ Suuren suuri voima:hug: Tiedän tismalleen, miltä yksinäisyys tuntuu! Mä olen ollut koulukiusattu koko ala-asteen ajan ja sen jälkeen muissakin kouluissa (lukio + AMK) yksinäinen. Olen aina ollut yksin. Ihanaa, että on mies :D Mutta siltikin koen ajoittain olevani kovin yksinäinen... mies on niin paljon pois kotoa, tekee ihan sikana ylitöitä ja viikonloppuisin mies on monesti pelireissuilla tai tuomarointireissuilla. Vaikka noi peli- ja tuomarointireissut ovatkin korkeintaan päivän mittaisia, niin niitä on todella paljon ja sitten ei voida lähteä minnekään kauemmaksi tai tehdä kotonakaan mitään erikoisempaa, kun mies tulee lauantai-iltana vasta myöhempään kotiin ja on rättipoikki tai sitten sunnuntaina on aikainen herätys tai kolmas vaihtoehto, että molemmat samana viikonloppuna! Ja nyt kun mä oon vielä kaiken kukkuraksi ollut työttömänä vuoden alusta, niin oon arkenakin päivät yksin, niin ehkä sekin korostaa sitä yksinäisyyden tunnetta entisestään. Muutin miehen perässä toiselle paikkakunnalle, enkä muuttaessani tuntenut täältä ketään. Sain yhden ystävän miehen koulukaverin puolisosta ja hän onkin yksi minun parhaista ystävistäni :heart: Mutta hänelläkin on työ, kaksi kissaa (kolmas kohta tulossa), koira ja mies, joten ei hänelläkään aina ole aikaa minulle. Täällä on eräs toinenkin hyvä ystävä, mutta hänen kanssaan me ei pidetä yhteyttä kovinkaan paljoa. Ja muutenkin minulla on todella vähän ystäviä... kouluista en ole saanut kuin pari kamua, koska olen ollut siis pahoin kiusattu. Nykyään minusta tuntuu, että elämäni on tylsää eikä elämässäni tapahdu yhtään mitään. Sitten kun olisi jotakin häppeninkiä tiedossa, niin joskus ihan ahdistaa saada itsensä liikkeelle ja että siitä vielä nauttisi. Miehellä tuntuu olevan paljonkin menoa ja tekemistä myös harrastuksena lisäksi viikonloppuisin... pari viikkoa sitten hän oli erotuomareiden turnauksessa + poikien illassa perjantaista sunnuntaihin toisella paikkakunnalla, viime viikonlopun mies oli kotona, tämän viikonlopun mies on polttareissa toisella paikkakunnalla ja kesän aikana mies lähtee lapsuudenaikaisten ystävien kanssa viettämään poikien viikonloppua mökille (3pv). Mitä minulla on? Tuparit peruuntuivat tältä illalta... heinäkuussa on ystävän polttarit (mies nyt siis ystäväni puolison polttareissa) ja sitten heidän häät. Siinä minun ns. omat menot kesälle. Eikä ole edes rahaa... pitää kynyttää ja koettaa tinkiä jostakin, esim. polttareissa en voi syödä ulkona jne.

Laretzki Hyttyset ovat nyt jotenkin todella aggressiivisia ja hyökkäävät todella äkäisesti kimppuun :kieh: Mä en voi illasta mennä pururadalle koiran kanssa, koska muuten olisin niin syötynä ja kutiavana! Ihan erilainen hyttyskesä kuin aiemmin. Viime kesänäkin hyttysiä tuolla pururadalla kyllä oli, muttei noin aggressiivisia! Onko sulla mikä vointi nyt, onko turvotus lähtenyt laskemaan jalassa? Oletko muuten allerginen hyttysten puremille?

Memelisa Joo me tullaan miehen kanssa konserttiin :D Mies yllätti minut ja osti joululahjaksi mulle lipun! Öö, nyt en muista missä karsinassa ollaan, mutta mies ei saanut enää istumapaikkoja lähelle eli ollaan jossakin siellä tosi kaukana. Olitteko viimeksi keikalle, n.10v sitten? Me oltiin silloin samaisen miehen kanssa Turun keikalla. Silloin, kun seurusteltiin ekaa kertaa. Nyt pitää kuulemma lähteä verestämään muistoja :heart:
 
Laretzki
Kuumeilija Lääkärireissu tästä varmaa tulee, niillä kortisoni lääkkeillä ei ollut mitään vaikutusta. Soitan maanantaina heti kaheksalta lääkärille, koska mä en millään viitsisi lähteä ajelemaan päivystykseen, kun huomenna täytyy jo pikkusisko ajaa junalle. Eikä tää jalka tykkää kävelystäkään yhtään niin ei kyllä kytkimen käytöstäkään. Päivällä melkein näytti jo hyvältä, mutta sit nilkka alko taas turvota, ja kunhan sain kengät jalasta, niin pang!. Ja nyt se on alkanut tuntua siltä että se puutuisi :(. Ilmeisesti oon allerginen hyttysille nykyään, tai sitten mua on pistänyt joku muu ötökkä. Tosin, amppariinkin olisi kyypakkaus tepsinyt. Tekee niin saakelin kipeäää! :'(
 
"kuumeilija" Välimeren risteilyllä olimme joo, aivan mahtava reissu!! Suosittelen kyllä tuollaisella isolla paatilla risteilemistä, täysihoito helpotti kummasti lomailua ;)

Memelisa Myöhäiset synttäri-onnittelut!! :flower: Vuodet vain vierii, kauhean nopeasti menee nykyään aika. Mulle vois käydä just noin laitteen kanssa, kuullostaa niin mun tuurilta :D Onneksi pääsit ultraan lopulta ja hyvin tuloksin! Plussatuulia ++++++:whistle:

Laretzki Voi raasua! Ei kyllä kivaa tommonen, toivottavasti saat apua jaloille. Hyttyset kohta imeny mut kuiviin kun kauheita patteja on ympäriinsä, kutittaa ihan mielettömästi. Mutta sulla selvästi kunnon allerginen reaktio.

).( Kp35 eikä vieläkään positiivista tulosta, mutta ei myöskään menkkoja. Viimeksi sain plussan vasta kp 45, joten oisko nyt samaa vikaa? Mua vaan pelottaa, että jos tämäkin menee mönkään kun ei vielä näy testissä.. Kauhee stressi tulee tämmösestä! No, ultraan varattu aika keskiviikolle (lääkärin toiveesta, alkoi menkat tai ei) joten ehkä siellä sitten selviää sitten... ARGH!!!! Pahoinvointia on ollu, rupesin sitten miettimään että oonko saanu reissulta jonku taudin, vai mitä tämä nyt sitten on..
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 12.6.2011






Emby^...............24..................kp 42/28.....................yk?
Puputi................25.................kp 39/40-60.................yk 2
lemonade...........26...................kp 35/30-50................yk 10




mirkkunen_............22............kp 29/29-30.......................yk?
meli-.................22...................kp 26/24-25................yk 12
Epa_88................22.................kp 24/30-33................yk 4+2
Ansku83..............27..................kp 24/30-32................yk 6
"kuumeilija"..........26..................kp 24/34-60................yk 20
Laretzki...............20.................kp 22/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 22/34.....................yk 3
Memelisa............28....................kp 20/33.....................yk 6+2





Hey.....................22.................kp 19/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 19/58.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..................kp 17/25......................yk 7
viida....................25.................kp 17/29......................yk 1+1
tiuhti_.................21..................kp 14/25.....................yk 9
Gabrielle..............29...................kp 13/36.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 13/36....................yk 11+3
inieh....................23................kp 10/?......................yk 2





Away..................27.................kp 7/30.....................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 6/29-38................yk 3


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
heippati :)

Meme, kiitos :heart: oot ihana! hyvää syntymäpäivää muru :heart: ja mukava kuulla että oli mukavat synttärit, vaikkakin se ultra ei menny ihan nappiin!

Gabi, huhuu???? :O kaikki okei?

Lare hui :O sinuna söisin joka päivä allergialääkettä nyt loppukesän! mulla käy noin jos paarma puree!

kaikille ihan kamalasti tsemppiä ovikseen ja plussapuhuria ++++++++++++:whistle: listaa kun katsoo niin aika monella alkaa olemaan ovis käsillä jo loppukierto häämöttämään, lemonade, kyllä se plussa nyt tulee sieltä ;)

"kuumeilija", nou stress ;)

Emby^ toivottavasti on jo parempi fiilis :hug: ootko töissä ollu jo?

ON, nyt alkaa massu olemaan parempaan päin ja pääsen kesäloman viettoon :) meillä on iso remppa meneillään ja siellä se aika sit kuluukin suurimmaksi osaksi, onneksi ensi viikolla pääsee mökille! ja ab kuurikin loppuu! ja arvatkaa, mulla tais olla jostain syystä ovis vasta eilen, ainakin koski siihen malliin massuun niin en heitäkkää vielä kirvestä kaivoon ;)

eikö kukaan haluais päivittää???? :)
 
Heippahei, täällä huutelee uusi kuumeilija (pian 26v) jolla kuume kestänyt jo vuosia. 10 vuoden pillerinpopsinnan jälkeen jätin ehkäisyn pois maaliskuussa.. Miehen kanssa avoliitossa, häitä suunnitellen, ollaan päätetty että lapsi tulee jos on tullakseen. En ole siis laskenut ovulaatioaikoja emmekä ole lisänneet seksin määrää erityisemmin. Tulimme 1,5vk sitten rakkausmatkalta :) joka oli samalla odotettuakin odotetumpi loma. Tuli rentouduttua myös alkoholia siemaillen, samoin eilen olimme pihajuhlissa joissa nautin pari siideriä. Olen testaillut säännöllisesti ja negaa näyttänyt, viimeksi eilen juhlia silmälläpitäen. Nyt kp 32/30.. Ajattelin käydä ostamassa clearblue-testin ja kokeilla mitä se näyttäisi.
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
tiuhti Mä voisin periaatteessa, koska kuitenkin vähintään käyn täällä joka päivä. Ja ens viikolla alkaa taas lomat, joten päivät aikaa roikkua täällä kun on tylsää. Edellyttäen että mä pystyn siihen :D. Ja ettei haittaa se, ettei päivytykset tule tulemaan niin aikaisin aamuisin kuin mitä sun laittamana :D
 
Kirjoitin pitkät pätkät ja katosivat taivaan tuuliin....

tiuhti ja kuumeilija Kiitos muruset kun olitte kyselleet! :heart: Tänne ei mitään uutta, ovista odotellessa ja vuoden rajapyykin lähestymistä panikoidessa... Meillä loppuu tavallaan "aika" heinäkuun lopussa - elokuussa kun mies mitä todennäköisimmin lähtee ulkomaille töihin. Lapsia kun ei etänä voi tehdä ja mä en tiedä kuinka mun työkuviot saatais järjestettyä niin, että pääsisin ainakaan heti mukaan.

tiuhti Voi kuinka kurjaa et se maha taas vaivaa noin pahasti, että oot joutunu sairaalassa olemaan! Onneks sulla on nyt lomaa et saat lepäillä, mut tosiaan jos oot kipee niin käy hakeen sairaslomaa, ei niitä lomapäiviä tarvi sairastamiseen käyttää (PikkuHöttiäinen taitaa olla samalla alalla mun kanssa kun oli samaa kommentoinutkin). Joka tapauksessa toivon, että sun vointi pysyy parempana! Ja onnittelut oviksesta!! Onneks ei sairastelu onnistunut sitä sekoittamaan! Nyt ei kun hyödyntämään ja pidän peukkuja et tästä kierrosta tärppäis!

kuumeilija ja Emby Mekin ollaan menossa Bon Jovia kuunteleen! Meillä on istumapaikat jossain siellä takakaarteessa, tuskin sieltä muuten näkee kun screeniltä, mutta tunnelma ja kuuleminenhan tärkeimpiä onkin! Jotenkin ajattelin niitä varatessani et voisin olla silloin niin raskaana etten jaksais seistä siellä kentällä, olipahan toiveajattelua!

Larezki Toivottavasti oot saanu apua siihen jalkaan. Mun siskon miehelle kävi sama juttu, oli ihan punainen ja turvonnut nilkka, antibiootit siihen sitten sai ja meni ohi. Inhottavaa tosiaan näillä kuumilla kärsiä tommosesta.

Haluatko tiuhti silti pitää palstataukoa, vaikka ei ollukkaan hukkakierto? Mäkin ajattelin tarjoutua pariks viikoks sijaistaan sua mut jos Larezki vaan viittii niin se on parempi, koska mä en välttämättä käy läheskään joka päivä.

Mä täällä jännitän että onko mulla joku ihme kierto menossa kun perjantaina tuli limakökkö, joka yleensä edeltää ovista ja tänään tuli jotain ovisliman näköstä. Ovistesti näyttää melkein yhtä vahvaa viivaa, mutta plussaks en sitä laskis vielä. Saas nähdä maltanko olla testaamatta illalla, huomenna aamulla viimeistään sit. Tää on aika jännää, mulla ei oo koskaan ollu ovis näin aikasin jos se nyt sitä on!!!
 
Tais olla taas yks erä tässä.. Pupuilun jälkeen tuli haalean ruskeaa muun ohella.. Tuntu vaan jo tämän kierron alussa että jos ei nyt tärppää niin ei sit väkisin.. Ei huvita enää yhtään :'(

Oon muuten ankaran kade kaikille teille, jotka ootte menossa kuunteleen Bon Jovia. Olin ite viime vuonna ulkomailla kuuntelemassa, ja oli aivan älyttömän magee keikka!! Teillekin on tulossa hieno kokemus kyllä!
 
Voi lemonade!! :hug: Toivotaan ettei olis kuitenkaan täti vaan jäis tuhruks. Siihen alkuperäiseen viestiin, joka hävis, kirjoittelinkin sullekin, että meitä on täällä muutama kyllä vanhentunu jo ihan liian kauan, voitais ottaa joukkorynnistys tonne odottajiin, sä voisit avata pelin!! Tiedän tunteen, jotenkin sitä luovuttaa heti kun mitään väriä sieltä tulee kun mulla ei ainakaan silloin plussatessa tullu yhtään mitään silloin kun tädin olis pitäny tulla. Iso haliruttaus sulle, tuu kertoon kuinka kävi... :hug:

Ja kiitos Bon Jovi kokemuksen jakamisesta, se on jotenkin ollu semmonen et oon pitkään sanonu et sit kun ne tulee Suomeen niin sinne keikalle meen. Pitää vaan toivoo ettei sade pilais hienoa tapahtumaa!
 
Gabrielle Voi ihanaa kun heti parani mieli,kiitos :heart: Toistaiseksi ei mitään vielä (koputtaa puuta), saa nähä miten huomenna käy. Sais kyllä lähtee nyt kunnon aalto käyntiin ja kaikki pamahtaa paksuks!! :LOL: Mutta palaan asiaan heti jos muutosta ilmenee tai sitten tulen kertomaan keskiviikon ultra-kuulumisia!!
 
Laretzki
gabrielle Huomen aamulla soittoa lääkärille, ja toivottavasti sitten aikakin. Ei onneksi niin paha kuin eilen illalla, kun on tämän päivän ollut levossa, mutta edelleen selkeästi turvoksissa...

On. Eipä oo juuri kiertopäiviä tullut katseltua. On niin hirveät ristiriitaiset fiilikset edelleen asioista, että pitäisi saada niitä oman pään sisällä järjestykseen. Viime keskiviikkona iski taas hirveä hinku ulkomaille kun juttelin meidän sveitsin vaihtarin kanssa...Kauheinta on kun ei itekään tiiä haluanko enemmän lasta vai harjoittelua. Ja että petänkö miehen. Tähän päälle kaikki koulu stressi ja tehtävät niin johan on räjähdysherkkä paketti taas miehellä käsissään...Tuntuu että kaikki tunteet on muuttunut vaan pahemmiksi sen jälkeen kun lopetin pillerit...:/
 
Heheeij..

Eeei, en minä oo menos kattoo Jovia. Mun veli menee kyllä :O
..ja Tiuhti, olen ollu töissä juu. Monen monta ihmeellistä päivää jo.. ^.^ Ihan hyvin menee! Hyvä, kun sunkin olo on parantunut!! Pääset nauttimaan kesän helteistä.. Tosin onko se luvannu vähän vettä, mut tuskin sekään on ihan pahitteeks.. :)

Tänne ei mitn. Keskiviikkona naiset!! Sit saan vastauksia!! (toivottavasti!!) \\o \o/ o// :)
 
Laretzki, kun itse lopetin pillerit niin tunteet olivat yhtä tornadoa.. Hormoniheittelyiden takia olo tuntui jotenkin aralta, ja kaikesta otti paineita.. siispä ahdistusta. Meinasin jo varailla aikaa lääkärille että nyt olis tehtävä jotakin mutta päätin odotella ja se tasaantui siitä kyllä :hug:

Ihmettelen (toivon..).. Ei vieläkään oirettakaan menkoista. Tänään siis 33/30, mutta koska pillerien lopettamisesta tosiaan on niin lyhyt aika (maaliskuu) niin vuotoväli voi hyvinkin vielä heitellä.. Ajattelin että testailen ke aamuna jos ei siihen mennessä kuulu.. Siihen saakka vain :whistle:

Mukavaa uutta viikkoa, joka vietetään ilmeisesti vähän viileämmissä keleissä :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan kaikille! Aah ihanaa kun alkoi vähän viileämpi kausi nyt...Meillä on sisällä ollut yhtä kuuma kuin ulkona ja öisin ei ole saanut nukuttua.

ON: Mä niin toivon et tänne ei tätiä tulisi n. 5 päivän päästä. Kummallista kyllä, mulla ei ole mitään oireita, ovis kyllä pongailtu Kp15 ja sen jälkeen oli maha kipeänä, tai munasarjat :confused: Tänään olen oksennellut aamulla ja maha on aivan vekkulilla... Kävin oikeen työterveyshuollossa hakemassa pari lepopäivää. Myyjänä kun olen niin sieltä kassalta ei niin vaan lähetä vessaan. Hain apteekista samalla testin mut en tiedä onko järkeä tehdä vielä?!?
 
Aika monella on nyt kriittiset hetket menossa!! Toivottavasti plussausta tulee!!

Mulla nyt taas niin mieli maassa, ettei huvita enää mikään.. Menkat ei ole vielä alkanu, mahassa outoa tunnetta ja lämpö koholla. Itkettää vain koko ajan, kun en enää jaksa uskoa että voisin olla raskaana.. :'(
 
Laretzki


The Esikoisesta Haaveilevat MA 13.6.2011






Emby^...............24..................kp 43/28.....................yk?
Puputi................25.................kp 40/40-60.................yk 2
lemonade...........26...................kp 36/30-50................yk 10




mirkkunen_............22............kp 30/29-30.......................yk?
meli-.................22...................kp 27/24-25................yk 12
Epa_88................22.................kp 25/30-33................yk 4+2
Ansku83..............27..................kp 25/30-32................yk 6
"kuumeilija"..........26..................kp 25/34-60................yk 20
Laretzki...............20.................kp 23/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 23/34.....................yk 3
Memelisa............28....................kp 21/33.....................yk 6+2
Hey.....................22.................kp 20/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 20/58.....................yk 1





PikkuHöttiäinen.....27..................kp 18/25......................yk 7
viida....................25.................kp 18/29......................yk 1+1
tiuhti_.................21..................kp 15/25.....................yk 9
Gabrielle..............29...................kp 14/36.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 14/36....................yk 11+3
inieh....................23................kp 11/?......................yk 2





Away..................27.................kp 8/30.....................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 7/29-38................yk 3


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 

Yhteistyössä