Ihana
tiuhti kun kävit päivittää kuulumisia. Toivottavasti tuut pian takaisin taustailemasta vaikka toivoisinkin että yk 10 ei alkaisi vaan saisit juhannus yllätyksen kaksi punaista viivaa testiin :heart: Vaikka maha olikin huonona niin koskaanhan ei tiedä mitä kohtalo on meidän varalle suunnitellut =)
Täällä ollaan
memelisan kanssa samoissa tunnelmissa. Oireilua on ja pelottaa edes sanoa ääneen ettei mee pois. Olin jo tossa puolessa välissä kiertoa varma että uusi kohdunulkoinen tulossa kun niin samanlailla sattu, mutta menikin sitten ohi. Ehkä siis normaali ovis tuntuukin siltä, tiedä sitä kun en oikeen muista
Laretzki täällä kans turvottaa ja rankasti!
Olo on kun kumiveneellä. Mikä siinä onkaan niin vaikeeta syödä terveellisesti ja vähemmän kun siitä tulee niin hyvä olo ja mieli, mut ei, silti täällä on naposteltu roskaruokaa urakalla ja fiilis sen mukainen. Yritetäänkö yhressä päästä kevyempään oloon?
Syysmyrskylle halit ja tsempit miekkosen kanssa jaksamiseen! :hug: Miten siellä nyt menee?
Ihana kuulla että
Namppiksen masu-asukilla kaikki hyvin :heart:
Soleighille viivan vahvistumisia, millon meinasit testata uudestaan? Laita kuvaa niin katotaan sinertääkö meillä muillakin silmissä =)
Epalle pahoittelut negasta! :hug: Muista että toivo ei oo vielä menetetty!!
ON Ja kauan sitten kun kävin siitä kohdunulkoisesta kertomassa niin tuli ihanasti vastauksia mutta en silloin ehtinyt käydä vastailemassa. Anteeksi :ashamed: Joku kysyi miten selitin asian ihmisille kun en ku:sta kertonut, niin mä sanoin kaikille että se on kysta mikä on puhjennu ja aiheutti sitä vuotoo vatsaonteloon.
Ajattelin kyllä kertoo sit aikanaan jos raskaudun että mikä sielä mahassa sillon oikeesti oli. Mut en halua kertoo kellekään että yritetään niin se vähän paljastuis siinä samalla tai ainakin aiheuttaa kysymyksiä aiheesta jos kertoo kohdunulkoisesta.
Muuten tänne ei erikoista. Oireilua ja jännäilyä ja juhannuksen odotusta. Ei oikeen uskalla tehdä kauheesti suunnitelmia jos sattuiskin plussaamaan. Paitsi että päätin mä kuitenkin lähteä heinäkuussa Pariisiin kaverin kanssa, kattomaan Maailman Voittaja koiranäyttelyä (joo tiedän, en oo ihan terve
) ja jos samalla kävis DisneyLandissa ja vähän shoppaan. Pieni piriste lomalle