<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Laretzki
syysmyrsky Mulla on toi yläkroppakin vaihtelevasti 38-42 riippuen ihan täysin vaatteista. Yleensä se menee noihin isompiin kokoihin, koska tuo rintavarustus on mun mieleen jo turhan suuri, niin se venyttää yleensä paidat tosi rumiksi. :/

emby Kyllä mä muuten oon kroppaani tyytyväinen, mutta kun kahdessa kuukaudessa käy niin ettei mahdu enää mihinkään omistamiinsa farkkuihin niin kyllä siinä alkaa sitten herätyskellot itse kullakin päässä soimaan. Mä veikkaan että aika syyttävää sormea saan osoittaa pillereiden lopettamiseen...
 
HEIPPA KAIKILLE RAKKAILLE MURUILLE PITKÄSTÄ AIKAA, IKÄVÄ ON OLLUT KOVA! :heart: Mulla ollut nyt hiljaiseloa palstailuun, koska olen ollut niin tuhottoman kiireinen ja väsynyt. Viime viikko meni 100% remppapuuhissa ja viikonloppu oltiinkin Hesassa. Oli kyllä mahtava reissu :) Bon Jovin keikka oli kyllä aivan huippu eikä vesisade haitannut ollenkaan. Käytiin myös Korkeasaaressa ja sunnuntaina sukuloitiin koko päivä. Vähillä unilla koko viikko ja nytkin voisin vaan kaatua sänkyyn unten maille! Mutta ei se auta, pyykkikone laulaa vielä pari tuntia ja koirakin pitäisi lenkittää HUH! *pyyhkii hikeä otsalta* Täällä on monella ollut huonoja päiviä ja surullisia ilmeitä :( Luen taas yhden sivun kerrallaan ja kommentoin sivu kerrallaan.

Emby^ Todella mukava kuulla, että nyt pillerit voi heittää nurkkaan ja aloittaa ihkaoikeat talletukset :heart:

Epa_88 Negapahoittelut :hug: Se on aina niin iso pettymys, nyt paljon voimahaleja ja rutistuksia sinulle :heart: Voi muru, vielä tuo kylpyläreissukin meni mönkään :( Miten kaikki voikaan sattua yhtä aikaa menemään paskasti?

felina
Tervetuloa joukkoomme iloiseen :wave: Taitaa mennäkin juuri noin, että nainen hehkuttaa ja intoilee, ja lopulta miehellä menee sitten hermot vauva-aiheisiin! Meilläkin meni just noin ja menee vieläkin, ei saa liiaksi puhua vauvoista :D

Ansku83 Roope on kovin valloittava sydänten sulattaja :heart: Aivan ihana, tekisi mieli rutistaa vaan syliin, niin suloinen ja pehmoinen paketti :heart:

Namppis88 :heart: Ihana kuulla, että kaikki on hyvin :heart: Onko pahoinvointia?

Laretzki Voi muru, toivottavasti ahdistuksesi helpottaa pian! Varmaan kouluhommatkin nyt stressaa?

soleigh Mä lähetän sulle taikapölyä ja toivon kovasti, että se oli viivanpaikka!!!!!! Tsemppiä muru :heart: Milloin testaat seuraavan kerran?

Memelisa Pidän kovasti peukkuja ja varpaita ristissä, että olosi kertoisi plussasta! Milloin ajattelit testailla ekan kerran?

tiuhti_ Kiva, kun kävit kertoilemassa edes pikaisesti kuulumisia :D

syysmyrsky Kurjuus sun miehes kanssa :kieh: Mikäs häntä nyt oikein vaivaa??? Muista muru, että älä koskaan luovuta!!! Me täällä tsempataan sua ja nostetaan sun pää pystyyn :heart: Voima:hug:

viida Sullakin on siellä nyt jännät paikat!!! Toivotaan, että plussaat :heart:
 
meli- Saanko kysyä, onko kaikki hyvin? Miksi haluat poistua listoilta? Tai tietääkö kukaan mitä on tapahtunut??

Puputi
Ihani uutisia!!! Mahtavuutta, onnea :heart: Tässä taas yksi esimerkki, että ihmeitä tapahtuu! Ja todellakin saa tulla tännekin kertomaan plussauutisia, se saattaa satuttaa joitakuita, mutta tämän palstan tarkoituksena on myös iloita :heart: Olen niin onnellinen ja iloinen sun puolesta! Ja ihanasti sanoit tiuhti_sta! Paljon tsemppiä odotukseen ja toivottavasti paha olo lähtee jatkamaan matkaansa naapuriin!

Dremming Onnea uuteen YHTEISEEN kotiin :heart: Tuokoon se teille paljon lämpimiä hetkiä ja rutkasti rakkautta! Oviksen bongaaminen on aina hieno tunne, silloin tietää, että ainkin jokin asia omassa kropassa toimii! Hienoa :D Toivotaan, että saisit miehesikin viereesi nukkumaan, niin olisi sitten koko perhe kasassa!

Gabrielle
Joo oli kyllä ihan mahtava keikka! Missä kohtaa te olitte? Meillä oli istumapaikat ihan siellä takakaarteessa ja oli muuten tosi hyvät paikat!!! Lava oli suoraan edessäpäin, eikä tarvinnut päätä käännellä ja katsella koko aikaa sivulle! Ja lavan keskellä kuvaruutu oli niin iso, että jopa minäkin "sokeana" näin hyvin :D Oltiin ihan loppuun asti siellä, osa porukasta lipoi pois siinä vaiheessa, kun ekan kerran pitivät pienen "tauon". Niin ja me ei muuten edes huomattu sitä jalan satuttamista, huomasittekos te? Ei ainakaan Bon Jovin naamasta huomannut yhtään mitään! Ja hänkin vesisateessa vaan veti aivan loistavan keikan.

Emby^ Mä onnittelen tädin saapumisesta!! Nyt se sitten toden teolla voi alkaa, meinaan talletukset :heart:

soleigh Paha akka tuli väärään osoitteeseen :kieh: Entäs jos se onkin kiinnittymisvuotoa, jos mensut on kovin niukanoloiset? Voisko olla?

Laretzki Minä en suosittelisi dieettiä, vaan mieluummin pysyvää elämäntapamuutosta :D Dieetit on mun mielestä vähän höpsöjä, koska niitäkin on niin erilaisia ja niistä on niin eriäviä tutkimuksia ja mielipiteitä, ja loppujen lopuksi kuitenkin dieetillä ei pääse kovin pitkälle. Pysyvä elämäntapamuutos on mun mielestä paras laihtumis-/kiinteytymiskonsti :D Ja silloin saa myös herkutella välillä!!!! Nyt sanot miehellesi kyllä kovan sanan, että makuja pitää elämässä olla. Teilläkin ollut kränää miehen kanssa, tuntuu nyt vähän kaikilla olevan riitaa oman puolison kanssa :( Meinaan meilläkin eilen oli pieni kiivas keskustelu kotimatkalla ja tänään mä pillastuin ihan olemattomasta. Ja kun molemmat on väsyneitä ja ressaantuneita, tulee helposti sanaharkkaa. Oletteko puhuneet asioista tänään ja oletteko saaneet erimielisyydet setvittyä tältä päivältä? Paljon tsemppiä muru!!! Ja voima :hug:

Emby^ Sä oot kyllä ihana, kun jaksat kysellä minun perään :heart: Tuntuu niin hyvältä, että joku kaipaa ja huolestuu, jos ei täällä näy päiviin! Kiitos muru huolenpidosta, se oikeasti lämmittää mun sydäntä ja tuntuu hyvältä, että kaivataan!!!!! Minkälaisia kämppiä olette käyneet katsomassa? Toivottavasti löydätte teille sopivan kämpän! Ja pääsette pois tuosta nykyisestä, ja saa itse omistaja jäädä nuolemaan näppejään tiukkapipoineen hahahahahaaa :LOL:

Vielä olisi yksi sivu luettavana ja kommentoin kohta taas lisää, käyn laittamassa tässä välissä pyykit kuivumaan ja toisen satsin koneeseen.
 
ON Tällä sivulla ei ollutkaan tekstiä kovin paljoa, joten omanapailen tässä sitten ennen pyykkien laittoa. Elikäs jotain jo päivittelinkin kuulumisia tuossa ylempänä. Mä sain vähäksi aikaa töitä!!!!!!!! Tosin ilta- ja yötyötä, mutta nyt ei oo vara valikoida ja olla nirso... se ois aluksi vaan viisi viikkoa ja sitten mahdollisesti jatkuisi vielä 2kk eteenpäin. Eli yhteensä 3kk ilta- ja yötyötä menee vaikka päällä seisoen! Onpahan edes jotakin järkevää tekemistä ja pääsen taas vähäksi aikaa kiinni työelämään. Ja sitten tietty se palkka :D Ei välttämättä oo täysin mun juttu tää työ, mutta sivuuttaa kyllä ja ihan mukavaa / rentoa hommaa kuitenkin. Harmillista on se, ettei keretä miehen kanssa arkisin näkemään muuta kuin ohimennen... mä tuun töistä, mies nukkuu ja kun mies lähtee aamulla töihin, niin minä nukun. Jos mies pääsee lähtemään töistä klo16, ehditään moikkaamaan ja hyvällä lykyllä tunti tekemään yhdessä jotakin (talletuksia oviksen aikaan :p). Viikonloput on vapaat, mikä tärkein mulle. Mutta mutta, kohta on tulossa rahaa ja päivärahakuukaudet menee katkolle hetkeksi!!! Kivaa!
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki, jjjuuu! Enkä mää pahalla :ashamed: Munki pitäis toi massu saada hiukan pienemmäks ja noi reidet, et eipä mulla oo varaa mitään sanoa :O ^.^ ..mut niinko sillä, et tunnen monta, ketkä omistaa hyvän kropan. Ovat hoikkia, ei ole uimarengasta mahan ympärillä, on pylly ja löytyy ne rinnatkin, ja ne vielä sanoo, että jotain pitäis mukamas saada pois. Mistä muka?! Mää ihmettelen o_O :D Ihan hulluja ollaan siis..

Mä miettisin ihan tosissaan sitä EasyDietiä, jos söis viikon pelkkiä keittoja.. Mut sit taas, mun makuaisti joka on erittäin herkkä, ni taitaa mennä koko pussikeittojuttu ihan hukkaan :)
Jos sais sen verran taas ittestään irti, et alottais ne jokapäiväset lenkit ja tasapainoilis tolla tasapainolaudalla :)

Kuumeilija!! Kiva kuulla susta!! :) Mää jo aattelin, et oot ihan karonnu! ^.^ ..muitsin kyl et olit siellä keikalla. Kiva kun viihtysitte!! Missäs hotellissa olitta? Tais neki olla aika täyteen buukattuja.. Aika moni oli siellä :O Siis niinko munki tutuista.. Mun veli ja hänen.. mikälie naikkonen jaja moni feissi tuttu.. :) Mites remppa etenee?!
Me etitään omakotitaloa tai rivitalon päätyä, ja pitää olla sauna ja mielellään autotalli (miekkosen toive), mut et se mikä meillä on hintatasona, nini.. Eipä oikee löydy :( Oon jo menettäny toivon.. Ollaan tässä saatanan kusikämpässä koko loppuelämä ja tapellaan sen kitupiikin kanssa kaikesta.. : /
Missäs teillä oli koira hoidossa ton ajan, kun olitta Jovia kattomassa? Oliko ollu nätisti? :)

Vitsit naikkoset, juhannus tulee!! Se on jo ihan niinko melkein huomenna ;) Noeiny, mut melkein! Khihihi ^.^ Päästään pois, saareen. Saunomaan ja juhlimaan <3 Ah :)
 
Laretzki
kuumeilija Mä käytän tota dieetti sanaa osittain ruokavalion korvikkeena...Mutta kyllä se eräänlaisena dieetinäkin toimii koska tavoitteena on tämä:
VHH sisältää usein 2–3 vaihetta. Alun induktiovaiheessa syödään rajoitetummin hiilihydraatteja, jopa vain noin 10 % energiasta. Tarkoitus on tyhjentää glykogeenivarastoja ja hillitä nälkää. G Glykogeenivaraston tyhjennys voi laskea painoa väliaikaisesti 2–3 kg.
Induktiovaihetta seuraa pudotusvaihe, jossa rasvan ja proteiinien suhteellista osuutta dieetistä lasketaan, ja hiilihydraattien määrää nostetaan varovasti. . Usein tässä vaiheessa tapahtuu voimakas painon aleneminen elimistön alkaessa käyttää varastorasvojaan energiaksi. Jos tarkoituksena on laihduttaminen, tätä vaihetta jatketaan kunnes päästään tavoitepainoon.
Dieetin loppuvaiheessa hiilihydraattimäärä nostetaan sille tasolle, jolla painon alenemista ei enää tapahdu ja paino pysyy vakiona. Tätä kutsutaan ylläpitovaiheeksi. Nyt ravinnon pääpaino on proteiinilla ja rasvalla sekä pitkäketjuisilla hiilihydraateilla, kuten hedelmillä, juureksilla ja vihanneksilla. Tässä vaiheessa myös elimistön glykogeenivarasto on palautunut normaaliin tasoonsa, ja painonpudotusta ei enää pitäisi tapahtua


Toi lopputilanne on sitten taas periaatteessa ihan normaalia ruokavaliota, pienin parannuksin ns. hyväkarppausta. Mutta jotta tuosta saisi tehokkaimmat niin se täytyy aloittaa rajummin, niin saa noi kehon sokeri ja hiilari himot vieroitettua. Ja ne vieroitus oireet on yllättävän nopeasti huomattavissa kun jättää näinkin täydellisesti noi pois mitä mä nyt oon tehnyt. Vaikken normaalistikaan sokeria ja epäterveellisiä ruokia syökään...
 
Herrajumala tytöt!!!!!!!!! APUA!!!!!!! Mä olin malttamaton ja tein herkän r-testin ja siihen tuli ihan selvä punainen viiva, ei ole yhtä vahva viiva kontrollin kanssa, mutta selvästi erottuva yhtä paksu "tumma haamu"!! Mä oon ihan häkellyksissä, mitä tää on? Auttakaa, mä tärisen ihan kamalasti. Tänään mun laskujen mukaan dpo8. Ei tää voi olla totta!?? Tosin testi on David-merkkinen, mutta en oo tollasta aiemmin saanut ja tuo haamulainen on kyllä niin vahva haamu, ettei voi erehtyä ja tuli miltei heti näytteen kastuttua.
 
"kuumeilja" Varovaiset onnittelut :heart: jospa se viimein ois se maaginen viiva, jonka saisitte syliin asti :) Mä täällä pidän oikeesti peukkuja d:)b

Ite kans eilen tein yhen testin, joka käyttäyty todella erikoisesti. Testiajan jälkeen siihen piirtyi ihan selkeä viiva noin 15 min kohalla ja sen jälkeen se katosi. Tänään aamusta tein uuden testin ja mahollisesti siinä hyvällä mielikuvituksella jotain näkee. Mut mittää en uskalla ees haaveilla ku todellaki sitä saa tiirailla. Onneks miehelläki tuntuu olevan hyvä mielikuvitus ku seki siinä jotain on muka näkevinään. Mä en tiiä mitkä mun dpot on, mut viikko sitte tuli kunnon määrä valkovuotoa ja mulla oli kaamea seksinnälkä, kirjaimellisesti :LOL:. Siitä kun 17mm munasolu huomattiin oli 8.6 ja mahollinen ovis ois ollu siitä 5 päivän päästä, jollon se on voinu olla sen 22mm jos millin päivässä ois kasvanu, täten tänään ois vasta sen mukaan dpo7... eli jos tuossa testissä jotain on ni on kyllä todella aikasi näkymässä se :p

Viimeviikon oireilut on ollu oviksen jälkeisiä oireita, nyt kaikki oireet on rauhottunu mut vessassa saa juosta ku palokunnan hevonen ja lämmöt on jatkuvasti korkealla. Aamuisin lämmöt on 36,7-37 ja iltalämmöt 36,7-37. Posket helottaa iltaisin ihan kunnolla.... silleesä jännä olo et en oikein osaa/uskalla plussaa toivoa, mutta en mä kyllä negankaa kannalla oikein oo... katellaan mitä tulevan pitää. Viikonloppuna vois testailla sit uudestaan jos täti ei oo siihen mennessä tullu kyläilemään.

"kuumeilija" onko sulla ollu minkalaisia tuntemuksia?
 
Varovaiset onnittelut "kuumeilijalle". :heart: Olisi ihana saada lisää plussanneita tähänkin pinoon. :)

Monella oli ollut kränää vähän miehekkeen kanssa, samoin täällä. Remonttia pitäis talolla tehdä, mutta tuntuu ettei homma etene mihinkään suuntaan. Mies taitaa kuluttaa enemmän aikaansa suunnitellessa, mittaillessa yms "turhassa". Ja muutenkin tuntuu, että kämppä on ku sikolätti. Ite ei yksinkertaisesti jaksa hirveitä tehdä, olo on niin lopen uupunut ja väsynyt. :( Tästä sitten huono omatunto 24/7.

( . ): Ultrassa käyty perjantaina ja siellä se meidän pieni rakas otti rennosti. :heart: Aamu-unosilla oli ultraajan mukaan (äitiinsä tullut, kuka nyt 10 aikaan aamulla hereillä on?) :LOL: Välillä imeskeli peukaloa ja liikehti ärsyyntyneen olosena, kun ultraaja yritti saada vähän liikettä pieneen. Tippahan siinä silmäkulmaan väkisinkin tuli. :)

Pahoinvointi on luojan kiitos viimein helpottanut. :popcorn: Kohta kahteen viikkoon en ole oksentanut kertaakaan, JEI! :) Huono olo tulee, jos liian kauan syömättä mutta onneksi se helpottaa syömällä. Väsymys tuntuu vain pahenevan ja huomenna olisikin pitkästä aikaa mentävä kokeilemaan, miltä iltavuoro tuntuu. Jännittää, ollut sairaslomalla ja lomalla niin pitkään tai sitten tehnyt vain yövuoroja. Mutta ehkä se sujuu hyvin. :)

Vieläkään en ole uskaltanut/saanut aikaiseksi siirtyä odottajien puolelle. Yhtä pinoa käynyt tiirailemassa ja siellä tuntuu hyvä porukkakin olevan, mutta jotenkin vain jännittää kirjoittaa sinne. Ehkä mä joku päivä vielä :)

Isot halitsempitykset ja plussatuulia teille kaikille :whistle: :heart:

Toivottaa iseeyou & Onni-Ilona 12+4 :)

Ja anteeksi hirmuinen omanapailu :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
kuumeilija, ouuuu!!! :) :) Pidetään peukkuja!! :O :heart:

) . ( täällä kärsitään kolmatta päivää migreenistä. Todella hienoa.. :( ja töihin pitää vaan mennä. Helvetti :(
Kaiken kukkuraks näin niiiiiiiiiin ahdistavaa unta, et hyi olkoo.. Näin unta, et erottiin miekkosen kanssa ja sillä oli jo toinen.. Siis hyi!! Todel ahdistavaa :(
..tästä on hyvä alottaa päivä :(
 
Laretzki


The Esikoisesta Haaveilevat TI 21.6.2011




Ansku83..............27..................kp 33/30-32................yk 6
Laretzki...............20.................kp 31/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 31/34.....................yk 3




Memelisa............28....................kp 29/33.....................yk 6+2
Hey.....................22.................kp 28/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 28/58.....................yk 1
viida....................25.................kp 26/29......................yk 1+1
Gabrielle..............29...................kp 22/29.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 22/36....................yk 11+3




inieh....................23................kp 19/?......................yk 2
Away..................27.................kp 16/30.....................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 15/29-38................yk 3




mirkkunen_............22............kp 7/29-30.......................yk?
lemonade...........26...................kp 7/30-50................yk 11
Emby^...............24..................kp 3/28.....................yk5
Epa_88................22.................kp 2/30-33................yk 4+3

Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina
tiuhti_






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 21.6.2011 yk 20
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"kuumeilija" ootko tehny uutta testiä? Näyttäähän se edelleen samaa, mä oon täällä niin onnellinen sun puolesta :heart:

Mä nään edelleenkin tuossa testissä haalean haamulaisen. Vitsit et polttelis tuo uus testi, mut koitan nyt hillitä itteeni. Oottelis nyt et alkaako ne menkat vai ei. Mut toivottavasti tää mun haamulainen, joka on oikeesti tositositosi haalea, saapi ettimällä välillä ettiä, ois vahvempi loppuviikosta :)

Iseeyou! ihana kuulla et teillä menee kaikki hyvin :heart:
 
kuumeilija OI IHANA!!!:heart: se on nyt menoa sit. Tee uusi testi vielä aamupissasta :) Mullaki on nyt sit dpo8 tai 9 menossa MUTTA tänään o-testiin tuli vahvempi testiviiva kuin kontrolli vai kummin päin ne meneekä..no kuitenki ymmärrätte varmaan eli??

Pää on aivan sekaisin. Meidän suhde on ihan sotkussa. :'( aika-ajoin tuntuu et ero tässä taitaa tulla. Nyt sovittiin että mä lähen parhaan ystäväni kanssa tyttöretkelle juhannuksena ja isäntä tekee omien kavereideen kanssa mitä tekee ja ollaan yhteyksittä sunnuntaihin asti jotta saatais selko tähän tilanteeseen. Ja sen verran vielä että minä olen meillä pettänyt luottamuksen :/ En pahasti,mutta sivaltamaan pääsin kyllä ja aika kovasti. Nyt roikutaan sitten löysässä hirressä. Ja harmittaa ku koko kierto menee vituiksi mutta eipä se lapsi ole tähän sotkuun ratkasu päin vastoin.
 
miä en ymmärrä enää yhtää. Kp3 ja vuoto loppu ko seinään. Eilen kävin ihan keskussairaalan päivystystä myöten syynättävissä, kova kipu vasemman munasarjan kohdalla, lämpöä ja crp 18. Gynekologi teetti raskaustestin joka oli negatiivinen yhä edelleen ja ultrassa ei näkyny mitään selitystä oireille, epäili jotain keltarauhasrakkulaa. Kipu on helpottanu, mutta huippaa vieläki ku heikkopäistä, lämpö on koholla ja tosiaan se vuoto lopahti. Minä en ennää ees yritä ymmärtää ihmiskehon toimintaa. Jotain on tekeillä, mutta mitä?
 
Kuumeilija: Jeee!! Onnea Onnea Onnea!! :heart: ..oon Niiin onnellinen sun puolesta..! Sun kuuluki se plussa jo saada! Ooks tehny uutta testiä!? Isooo Halaus!!

Memelisa: Varovaiset onnittelut myös sulle! :heart: Nyt hurjasti vauvaliimaa ja punaista maalia.. Meinaatte nyt tehdä joukkorynnistyksen odottajiin..! :D

Syysmysrky: Mites se ny noin kovaa ottaa hietahan..? : / Voimia muru.. :hug:

Napaalua: Täälä ei varsinaisesti ovista oo bongattu.. Tai siis on, mutta jotenki on ollu erilainen ku kaks viimestä.. Muuten samat, mutta limoja en oo havainnu.. Lisänä on, että naama kukkii ihan mahdottomasti. Finnejä nenäs enemmän ku koko teinivuosina (mullahan siis ei naama oo ikinä kukkinu). No, jäädään odotteleen mitä tuleman pitää...?
 
"kuumeilija" Kiitos kun kyselit vointeja. Pahin huonovointisuus tuntuu helpottaneen tai sit oon vaan oppinu syömään oikein :D Mutta edelleen jos oon pitkään syömättä ja etenkin aamulla kun sängystä nousee niin pikkusen öklöttää. En oo oksentanu nyt yli viikkoon :D

Eilen käytiin neuvolassa, käsivarret kipeänä kun ei suostunu verinäyte irtoomaan ensimmäisellä yrityksellä :D
 
Ihanat kiitokset kaikille onnittelijoille :heart: Kyllä se kuulkaa on nyt niin, että mähän en uskonut eilistä vahvaa haamua todeksi, niin marssin tänään kauppaan ostamaan Pregcheck-merkkisiä puikkotestejä ja samanmerkkisiä liuskatestejä! Sitten vielä apteekin kautta kaksi digitestiä :D Mä haluan nyt testailla etenkin noilla puikkotesteillä n. viikon välein ja nähdä, että viiva lähtee vahvistumaan :heart: Tein tänään aamupissasta Davidin testin ja samanlainen haamulainen kuin eilen illalla. Sitten 10-11 aikaan toinen David-liuska ja samanlainen. Kauppareissun jälkeen tein kaupan liuskatestin ja kun siihen piirtyi selvä viiva (vahva haamu), uskalsin avata puikkotestin ja digin ja dippasin samaan pissanäytteeseen. Ja kyllä, David on IHAN PASKA TESTI siihen nähden, että Pregcheck-testit (niin liuska kuin puikkokin) näytti selkeesti vahvempaa plussaa!!!!!!!! Digillä lukee "raskaana 1-2" :heart: Mikä parasta, miehellä on synttärit lauantaina, saipas sitten ihan kunnollisen synttärilahjan! :D

Memelisa Kiitos tsempeistä muru :heart: Mulla on omien laskujen mukaan menossa vasta dpo 9-10 ja viikonloppuna siellä Hesassa ihmettelin, kun bussissa ja omassa autossa (n. 20min-40min matkoilla) tuli hetkellisiä huonon olon tunteita ja kahvi ei ole maistunut samaan tapaan kuin ennen. Normaalisti olen nykyisin juonut kahvia 7-10 ISOA mukia aamuisin ja nyt etenkin viikonloppuna yksi mukillinen kahvia oli ihan ok, mutta ei sekään nyt niin "herkullista ollut" vaikkei mitään pahaakaan. Kaksi kuppia riittää kahvia ja sitten tulee stoppi. Eilen illemmasta vatsa turposi ihan samalla tavalla kuin vatsan mennessä sekaisin eli en osannut yhtään epäillä. Riba kyllä lenti, mutta turvotus jäi. Sitten vaan ajattelin huvikseni tehdä Davidin testin, kun niitä tuolla kaapissa oli useampi jäljellä. Vähän myöhemmin illalla alavatsalla tuntui kuin menkat alkaisi tai jotain vastaavaa hyvin voimakkaana tunteena. Turvotti koko illan ja yöllä valvotti, kun olin niiiiiin turvonnut. Tammikuussa ensioire oli juuri tämä turvotus. Turvotus oli aika kova vielä tuonne puolille päivin asti, joka sitten hieman helpotti ja iltapäivällä autossa istuessa kohdun paikkeilla ja munasarjoissa oli muutaman minuutin kestävä "tunne" äärimmäisen voimakkaana, ei kipua vaan sellasta ihmeellistä muljutusta. Pientä turvotusta on senkin jälkeen ollut ja alavatsassa jännä tunne :D Mä niin toivon muru, että sunkin tuntemukset olisi sitä itseään!!!

Emby^ Me yövyttiin kaveripariskunnan luona pe-su. Ihan kiva oli päästä kyläilemään kavereiden luokse. Remppa on nyt siinä vaiheessa, että mies tuolla ähertää listojen kanssa :D Pakostikin jää kesken, kun huomenna suunnataan jo mun porukoiden mökille juhannukseksi. Toivottavasti ois kelejä, meinaan sadetta luvattu sille korkeudelle :( Mutta pääseepähän puusaunaan ja luonnon keskelle! Ens maanantaina alkais se työ ja se on ammattiopiston asuntolanvalvojan homma. Matkaa meiltä kertyy n.12km eli ei paha. Ja nyt kesäaikana voi hyvin ajellakin. Kyllä tekin vielä löydätte mieluisan asunnon, joskus se ottaa vaan aikansa!!! Meinasitteko jostakin kauempaa keskustasta / kylältä vai ihan maalta ostaa? Miten sun työpäivä meni migreenistä huolimatta? Voi vitsit, että osaakin olla inhottava tauti tommonen, mulla ainakin pääkipu on yksi pahimmista vatsakivun rinnalla. Mutta eikös se migreeni sulla kertonutkin menkkojen saapumisesta?

syysmyrsky Voisko tuo noin vahva ovisplussa merkata raskautta? :heart: Ootko tehnyt r-testiä? Tee ihmeessä muru!!! Voi ei, kuulostaa todella ikävältä tuo sinun ja miehesi tilanne :( Oletteko olleet nyt molemmat väsyneitä ja/tai stressaantuneita, että voisiko kiukkuisuun molemmin puolin johtua siitä? Saanko kysyä mitä tarkoitit tuolla, että sinä olet pettänyt luottamuksen mieheesi? Voi muru, vaikka oletkin pettänyt luottamuksen mieheesi, toivon kovasti, että pystyisitte kuitenkin keskustelemaan asian. Ole rehellinen ja avoin miehellesi ja kerro hänelle, mitä oikein tapahtui että miksi sinä teit niin kuin teit. Ja anna sen jälkeen miehellesi aikaa. Mä olen huomannut, että meillä vastaavanlaisessa tilanteessa mies tarvitsee omaa aikaa ja jos menen liian lähelle silloin (esim. aloitan keskustelun kyseisestä aiheesta uudestaan tai koetan mennä kainaloon), mies vetäytyy entistäkin kauemmaksi. Oletteko muuten puhuneet asiasta kasvotusten ja ajan kanssa? Tiedän tunteen, on äärimmäisen raskasta olla riidoissa miehen kanssa ja sitten sitä miettii kaikenlaista. Tuu ihmeessä tänne kertomaan ja pura ajatuksiasi tänne, se helpottaa! Vaikka oletkin saattanut tehdä väärin ja pettänyt toisen luottamuksen, se ei ole maailman loppu! Varmasti tiedät tehneesi väärin ja kadut, ja se onkin tärkeintä! Nyt muru sulle todella paljon voima:hug: ja tsemppiä! Ehkä juhannus erillään tekee ihan hyvää ja sitten voitte ainakin puhua keskenänne.

iseeyou
Ei tartte anteeksi pyydellä omanapailua, sit vartenhan tämä palsta on olemassa :D
 
Pakko oli kirjautua kun lueskelemassa oon taas käyny ja vähän taustalla pysytellyt, koiranpentu ym lauma pitää kiireisenä!
Mutta siis ihan pakko oli tulla onnittelemaan KUUMEILIJAA, voi hitsiläinen, kuinka ihana uutinen!! Onnea niiiiiiiin paljon <3

Täällä oli tuntemusten perusteella ovis lauantaina (kp 13), talletukset tuli tehtyä pe-la yönä, oli toiveita on.. sen jälkeen ei olekaan peitto heilunut kun vasta eilen, pientä faittia tässä ollu, ja huvittavaa (ja surullista tietty) oli lukea, että NIIN monella muullakin! Joku ihme kettuuntuneitten ukkojen viikonloppu ollu... Ovistuntemuksina hullut seksihalut just siinä ennen, limat, kivut (lenkkeily oli tosi vaikeeta, ihan piti löntystää) ja tissit kipeyty heti sen jälkeen. No, kassellaanpa taas mitä tuleman pitää, ainakaan en ehi nyt asiaa stressata (niin, muka) :)
 
Laretzki
Eli taidankin laittaa sut kuumeilija tonne plussanneiden listalle :). Eli oikein kovin paljon onnea. Ja täytyy myöntää vaikka hävettääkin, niin aika kateellinen oon (itse asiassa tosi) :ashamed: vaikka ihan tarkotuksella ollaan työnnetty tota yrittämistä tjottailun puolelle...Silti sitä itekin haluaisi. Mutta onnea silti ihan hirveästi, pieni kateus taitaa kuulua asiaankin siihen asti kunnes se omalle kohdalle osuu.
 
Laretzki
..ja siis kyllä noilla yrityskerroilla olikin aiheellista jo tärpätä, olin unohtanut monesko teillä oikein oli jo menossa. Meillä kuitenkin vasta toinen.

Toivotaankin siis että näistä viikon sisään saaduista plussista alkaisi valtava plussa aalto kaikille pitkään yrittäville!!:flower:
 
Kuumeilijalle aivan mahtihypersuuret onnittelut!:hug::flower:Täähän on aivan mahtavaa ja johan se oli teillekkin aikakin, pitkään olette joutuneet odottelemaan :heart: Pienelle laitan valtavasti voimia, tarraliimaa, porakonetta ja muita tykötarpeita et jaksaa synnytykseen asti :) Mä oon oikeesti täällä ihan tajutoman onnellinen :heart: Voiku mäki pääsisin nyt sun mukana odottajien puolelle.

Syysmyrsky, mäki kannatan raskaustestin tekemistä, aika lupaavalta kuulostaa tuo ovistesti mikäli olet tässä kierrossa jo yhden oviksen bongannu. Kansa vaatii testiä, tuuthan kertomaan kuinka käy :)

Siis mua niin polttelee tuo uus testi. Pitäsköhän miekkosen kanssa puhua jos huomenaamuna dippais? Mä kyllä vannotin et vasta viikonloppuna, mutta ku sydän huutaa tuota testiä et tee jo! Mulla ei oo tällä hetkellä mitää ihmeellisimpiä oireita ku pienet menkkaoireet, mut sit katoavat yllättäen ja tissejä vihloo ajoittain, mikä on mulle todella outoa tähän kierron aikaan. Mulla ei oo tissikivut koskaan enteilly menkkoja. Ja jotenki mulla on nyt aika varma olo, vaikka en sitä ehkä ääneen uskalla sanookkaan ku en siihe silleen kuitenkaa ite usko. Jännittää vaan niin pirusti... yleensä tähän kierron aikaan tiiän/tunnen varmaksi et menkat tulloo...
 
Nyt on pakko tulla pieneltä palstatauolta onnittelemaan Memelisaa ja kuumeilijaa, upeeta!!! :heart: Mua NIIN lämmittää nähdä pidempään yrittäneiden plussaavan!!

Memelisa, toivotaan että viivat vahvistuu, mutta älä ole huolissasi (typerää sanoa km:n kokeneelle, tiedän...). Eli siis yritä olla huolehtimatta liikaa, sullahan on vielä kierto "kesken" jos tuo pituus pitää paikkansa. Tiedätkö mikä dpo menossa? Ihanaa kun km:n jälkeen saa onnea elämään! Paljon, paljon tsemppiä!! :heart: Ja onnittelut vielä haamulaisesta!

kuumeilija Onnea!! :heart: Tosiaan upeeta, että pitkä yritys viimein palkitaan! Noi sun kertomat oireet herättää mussa toivoa, mulla on eilisestä asti ollu huono olo ja oon koko ajan ajatellu et ei se voi mitenkään johtua siitä mitä toivon kun nyt on vasta dpo 7 ovistestin perusteella, mut jotenkin ehkä tuntuu et ovis olis voinu olla jo samana päivänä plussan kanssa. Tosin tää voi hyvin olla jonkin sortin mahatautiakin, vatsa niin sekaisin että painoa lähti kilo eilisen aikana ja kuumettakin on ollu. Me istuttiin E-katsomossa siellä keikalla eli takakaarteessa. Jalat oli ihan läpimärät, mutta ei haitannu yhtään sitä upeeta fiilistä!! Mä en nähnyt sitä polven satuttamista, yhessä vaiheessahan hän sanoi, että ei voi pomppia, siitä tajusin et jotain on käyny. Ootko kattonu YouTubesta sen videon, missä se näytetään? Mutta nyt höpinät sikseen ja oikein paljon onnea plussan johdosta!!!! :heart:
 
kuumeilija, vai ammattiopiston valvoja o_O :) Hiuuuuukan eri tietty, mitä oot opiskellu :) Mut työ ko työ, rahaa se kaikki tuo.. Ja siis VOIIIIJ VITSI!! Oiiiiiikein isot onnittelu :hug: ja siinä vielä :flower: :) Ihanaa!! Voiku hää ny oleskelis siellä loppuun saakka <3 <3 <3 :)
Emm, mä oon kattellu ihan tästä missä nytki asutaan tai sitte tonne Liedon suuntaan. Tai ihan Turkuun, mut se on aika kallista asumusta.. : / Ja juu, migreeni tulee aina kun on menkat :( ja ne näköjään tykkää kestää koko menkkojen.. :'( Työpäivä meni ihan hyvin, loppupeleissä.. Kiva kun oot niin huolissas :) <3

..nyt täytyy painua pehkuihin. Alkaa taas jyskyttämään.. :(
..miettisin, et jos alkais tätä palstailuaki seuraileen tuolta taustalta :O Mut en sit tiiä..

:wave:
 

Yhteistyössä