meli- Saanko kysyä, onko kaikki hyvin? Miksi haluat poistua listoilta? Tai tietääkö kukaan mitä on tapahtunut??
Puputi Ihani uutisia!!! Mahtavuutta, onnea :heart: Tässä taas yksi esimerkki, että ihmeitä tapahtuu! Ja todellakin saa tulla tännekin kertomaan plussauutisia, se saattaa satuttaa joitakuita, mutta tämän palstan tarkoituksena on myös iloita :heart: Olen niin onnellinen ja iloinen sun puolesta! Ja ihanasti sanoit
tiuhti_sta! Paljon tsemppiä odotukseen ja toivottavasti paha olo lähtee jatkamaan matkaansa naapuriin!
Dremming Onnea uuteen YHTEISEEN kotiin :heart: Tuokoon se teille paljon lämpimiä hetkiä ja rutkasti rakkautta! Oviksen bongaaminen on aina hieno tunne, silloin tietää, että ainkin jokin asia omassa kropassa toimii! Hienoa
Toivotaan, että saisit miehesikin viereesi nukkumaan, niin olisi sitten koko perhe kasassa!
Gabrielle Joo oli kyllä ihan mahtava keikka! Missä kohtaa te olitte? Meillä oli istumapaikat ihan siellä takakaarteessa ja oli muuten tosi hyvät paikat!!! Lava oli suoraan edessäpäin, eikä tarvinnut päätä käännellä ja katsella koko aikaa sivulle! Ja lavan keskellä kuvaruutu oli niin iso, että jopa minäkin "sokeana" näin hyvin
Oltiin ihan loppuun asti siellä, osa porukasta lipoi pois siinä vaiheessa, kun ekan kerran pitivät pienen "tauon". Niin ja me ei muuten edes huomattu sitä jalan satuttamista, huomasittekos te? Ei ainakaan Bon Jovin naamasta huomannut yhtään mitään! Ja hänkin vesisateessa vaan veti aivan loistavan keikan.
Emby^ Mä onnittelen tädin saapumisesta!! Nyt se sitten toden teolla voi alkaa, meinaan talletukset :heart:
soleigh Paha akka tuli väärään osoitteeseen :kieh: Entäs jos se onkin kiinnittymisvuotoa, jos mensut on kovin niukanoloiset? Voisko olla?
Laretzki Minä en suosittelisi dieettiä, vaan mieluummin pysyvää elämäntapamuutosta
Dieetit on mun mielestä vähän höpsöjä, koska niitäkin on niin erilaisia ja niistä on niin eriäviä tutkimuksia ja mielipiteitä, ja loppujen lopuksi kuitenkin dieetillä ei pääse kovin pitkälle. Pysyvä elämäntapamuutos on mun mielestä paras laihtumis-/kiinteytymiskonsti
Ja silloin saa myös herkutella välillä!!!! Nyt sanot miehellesi kyllä kovan sanan, että makuja pitää elämässä olla. Teilläkin ollut kränää miehen kanssa, tuntuu nyt vähän kaikilla olevan riitaa oman puolison kanssa
Meinaan meilläkin eilen oli pieni kiivas keskustelu kotimatkalla ja tänään mä pillastuin ihan olemattomasta. Ja kun molemmat on väsyneitä ja ressaantuneita, tulee helposti sanaharkkaa. Oletteko puhuneet asioista tänään ja oletteko saaneet erimielisyydet setvittyä tältä päivältä? Paljon tsemppiä muru!!! Ja voima :hug:
Emby^ Sä oot kyllä ihana, kun jaksat kysellä minun perään :heart: Tuntuu niin hyvältä, että joku kaipaa ja huolestuu, jos ei täällä näy päiviin! Kiitos muru huolenpidosta, se oikeasti lämmittää mun sydäntä ja tuntuu hyvältä, että kaivataan!!!!! Minkälaisia kämppiä olette käyneet katsomassa? Toivottavasti löydätte teille sopivan kämpän! Ja pääsette pois tuosta nykyisestä, ja saa itse omistaja jäädä nuolemaan näppejään tiukkapipoineen hahahahahaaa
Vielä olisi yksi sivu luettavana ja kommentoin kohta taas lisää, käyn laittamassa tässä välissä pyykit kuivumaan ja toisen satsin koneeseen.