Juhannusreissusta tultu kotiin viime yönä, ajeltiin yötä myöten ilman ruuhkaa. Juhannussää oli aivan mitä parhain, täällä kotikaupungissa oli kuulemma satanut vaan vettä
Mutta meilläpä olikin aurinkoa, lämmintä ja putaista!!!! Eilen ripautti hitusen vettä ja ukkonen pyöri tunnin pari siinä holleilla, mutta sitten sää kirkastui iltaa kohden. Turvotus on aaltoilevaa, tulee ja menee. Huomasin, että syöminen vie turvotuksen pois
Yöturvotukset on pahimpia, yhden yön valvoin kaksinkerroin ja tuskan hiki vaan valui. Onneksi tämä turvotus ei koske tai aiheuta huonoa oloa / vatsan sekaisin menemistä niin kuin ns. normiturvotus mulla tekisi. Mutta se on kuitenkin kovin "tuskaista". Välillä vähän nippailee alavatsaa. Ja mikä
IHANA YLLÄTYS täällä palstalla olikaan :heart: Kunnon plussa-aalto on nyt liikkeellä! Ja niinkuin
Namppis sanoikin, että saadaanpahan tuonne odottajien puolelle vähän säpinää
Ainakin me täältä palstalta sinne jo siirtyneet ja siirtyvät voidaan sitten ylläpitää keskustelua!
Epa_88 Paljon voimia poismenneen mummusi siskon johdosta :hug:
Memelisa Siis mitä???!!!!!!!!!
AIVAN MAHTAVA UUTINEN!!!!! :heart: Ei voi olla totta muru :heart: Oletko tehnyt uutta testiä plussan jälkeen? Onko lähtenyt viiva tummumaan? Onnea muru hurjan paljon :heart: Nyt taitaa olla kunnon joukkoplussauskausi
viida Tyhmä täti, tuli ihan väärään osoitteeseen :kieh: Paljon voimia ja halauksia sinulle muru :heart:
Laretzki Aivan mahtavia uutisia saankin lukea heti juhannusreissulta palattuani! Onnea älyttömän paljon muru :heart: Nyt on joku ihmeen taikapölyaalto lähtenyt liikkeelle tällä palstalla
Mulla on vähän samanlaisia fiiliksiä kuin sulla, että en osaa sanoa oikein muuta kuin "öööö, onks tää edes totta", ei sitä vaan vielä tajua, että tuolla masussa olisi elämää. Varmasti kaikki asiat loksahtaa sulla kohdilleen opiskelujen yms. suhteen ajan kanssa. Ja kun tälle tielle on lähdetty, tästä on vaikea perääntyä
Sulla on ollut varmaan lyhyempi kierto niin kuin itsekin sanoit! Mietit kamalasti sitä, että tulee pupuilutauko ja ovis jäisi hyödyntämättä, mutta ihmeitä tapahtuu ja näin kävi sullekin, onnea siis tosi tosi tosi tosi paljon :heart: Mä luulin kans tämän kierron menneen harakoille, koska luulin oviksen olleen just silloin, kun mies oli kaverinsa polttareissa koko viikonlopun ja ajattelin, ettei simpat ehdi ajoissa. Mutta ehtivätpä hyvinkin tai sitten simpat on tosiaan olleet sitkeästi hengissä pidempään tai ovis on ollut joko aiemmin tai myöhemmin mitä mä luulin.