Kiitos kaikille teille rakkaat murut onnitteluistanne ja kauniista sanoistanne :heart: Työ ootte niin ihania ja hyväsydämisiä! Tiedän omasta kokemuksesta, että uudet plussauutiset saattavat kouraista syvältä ja aiheuttaa kateutta, mutta siitä huolimatta te ihanat kanssasisaret olette tukeneet ja jaksatte olla iloisia meidän plussanneiden puolesta. Onko teille ok, jos mä pyörin tällä palstalla vielä jonkin aikaa? On hiukan orpo olo siirtyä toiselle puolelle, vaikkakin siellä olisi tuttuja. Ajattelin käydä tutustumassa odottajien pinkkaankin, mutta ihan vielä en uskaltaudu kirjoittamaan sinne. Jos kaikki menee hyvin, alan kirjoitella siellä ehkä viikon päästä. En vaan haluaisi innostua liikaa ja jos käykin samoin kuin viimeksi. Mutta sanokaa murut ihan suoraan, jos teitä häiritsee se, että kirjoittelen täällä aktiivisesti vielä!
tiuhti_ Mitä sulle kuuluu? Miten vatsa on parantunut? Mitkä on fiilikset YK10:stä? Mitenkäs remontti edistyy vai onko jo valmista? Tuli paljon kysymyksiä kerralla
Mulla on ollut muru sua ihan kamala ikävä :'(
syysmyrsky Huomasin, että minulle on tullut yksi uusi viesti, koetan ehtiä lukemaan sen ennen töihin lähtöä
Mä alotan tänään sen uuden työn, mutta kieltämättä kyllä se työaika vähän ahdistaa... no mutta ei ois pitkä pätkä ja rahaa tarvitaan tähän talouteen, tälläkin hetkellä kaikki laskut kasaantuvat samalle kuulle :kieh: En oo unohtanu sua muru :heart: Täällä monista on tullut minulle hyvinkin läheisiä, vaikkakin nettikavereita, mutta laadukasta sellaista! Mä ainakin aion pyöriä myös tässä pinkassa, vaikka siirrynkin joku päivä (en siis uskalla siirtyä ihan vielä, etten joudu pettymään, jos menee kesken tai sattuu jotain muuta ikävää), joten mä olisin kyllä myös täällä höpisemässä sun kanssa
Älä muru lähde ainakaan kokonaan pois, ethän?? Jos kuitenkin päätät lähteä pinkasta pysyvästi, niin kirjoitellaanhan jatkossakin yksäreitä? En haluaisi menettää tätä nettiystävyyttämme :heart:
Memelisa Hui kamala, mä jo ihan säikähdin! Ja ihan takulla on säikäyttänyt sinutkin se aamuinen vuoto, mä olisin ihan paniikissa kans. Ja kuitenkin viimeksikin keskenmeno alkoi samalla tavalla. Onneks en oo nyt kyttäillyt housuja koko aikaa, että tuleeko ruskeaa tuhrua tai verta
Pikkuhousunsuojaa olen kyllä varuilta pitänyt koko ajan ja siitä näkee sitten hyvin, jos jotain sattuisi valumaan. Ihana kuulla, että testiviivan tummuus on tuplaantunut :heart: Kyllä siellä muru kaikki on hyvin, mä uskon niin! Ja nyt voit muuten vähän "ilvailla" sille gynelle, joka sulle vähän aikaa sitten sanoi, ettet muka voisi raskautua ilman clomeja
Voi vitsit muru, sä olet kyllä rautainen mimmi :heart: Mä tein kans eilen uuden testin, tällä kertaa liuska, ja kyllä se mun mielestä oli hiukan tummempi kuin lauantaiyönä kotiin tullessa. Ajattelin ostaa vielä yhden puikkotestin, ihan vaan sellasen Pregchecin (niillä olen nyt testaillutkin) ja dipata pissaan perjantaina tai lauantaiaamuna. Mä oon varmaan ihan hullu, mutta mä haluan omin silmin nähdä, että se testiviiva tulee yhtä tummaksi kontrollin kanssa. Se antaa mulle mielenrauhaa, muuten mä en usko tähän kaikkeen! En oo laskeskellut mahdollista laskettua aikaa. Yhdelle parhaista ystävistä kun kerroin tästä plussasta, niin hän meni samantien nettiin laskurille laskemaan
Laskettiin sekä viimeisten menkkojen että mahdollisen oviksen mukaan laskettua aikaa (tai siis ystävä laski siellä luurin toisessa päässä
) ja se meni muistaakseni helmikuulle vai oliko peräti maaliskuulle, en ihan tarkkaan muista. Jomminkummin helmi- tai maaliskuun alku- tai keskivaiheilla olisi LA (vikojen menkkojen mukaan alkukuu ja oviksen mukaan laskettuna kuun puoliväli). Tiedätkö
Memelisa miten ne viikon lasketaan alkuraskauden ultraa varten? Mä kun haluaisin mennä alkuraskauden ultraan ja sikiön voi nähdä aikaisintaan n.6vkon tietämillä, samoin sykkeen voi kuulla tuolloin. Lasketaanko tuo kuusi viikkoa viimeisistä menkoista vai oviksesta???
Laretzki ja
Memelisa Oletteko varanneet aikaa neuvolaan? Mä ajattelin varata vasta ensi viikon aikana, nyt olen paljon varovaisempi kuin tammikuussa enkä hätäile. Inhottavaa joutua sitten perumaan aika, jos meneekin kesken. Keskenmeno ei ihme kyllä nyt pelota ollenkaan, mutta just tällasissa asioissa kuten neuvola-ajan varaaminen, teen sen hiljakseen ja varoen.
Laretzki Sulla ihan selvästi hormonit nyt jyllää
Hyvä hyvä!