<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti: Mä ymmärrän kyllä sua niin hyvin!! Mua vituttaa täällä niin paljon et ei päässä veri kierrä. Jos mä tulisin nyt raskaaksi ni sit en välttämättä vaihtais työpaikkaa vaan olisin sit saikulla yms. ja jäisin kituuttelemaan tänne siksi aikaa et jäisin äitiyslomalle...Oonpas mä muuten ilkee nyt kun sen kirjoittaa ni tuntuu ilkeilyltä mut omassa päässä ei... :LOL: :ashamed:

No joo, ku mä jotenkin aattelen tän nyt niin et periaatteessa on menossa YK3 mut sit taas jos laskee kaikki kerrat niin YK8, jos tuulimunaraskautta siinä välissä ei lasketa...Toivottavasti plussattais ja pian ! :)
 
Epa, mäki siksi yritän kituuttaa täällä josko pääsis vuoden sisällä mammalomille :ashamed: ennen mä viihdyin täällä tosi hyvin, mut nykyää tökkii tyäkaverit ja itse työkin.. ja juu, tuntuu ilkeältä sanoo näin, mut oikeesti, mustaki tuntuu pahalta olla täällä töissä kun ei viihdy ja v*tuttaa lähteä aamusin töihin :ashamed: työkaveritki on koko aika pinna kireellä ja siksi koko ilmapiiri täällä on ihan perseestä ja kaikki vaan ilkeilee toisilleen.. ja tää sama paska kuukaudesta toiseen, olis edes vähä vaihtelua mutta ei.. eikä vaan ehdi opettelemaan, kun täällä on kaikki työt isoja kokonaisuuksia niin saattaa mennä kaks viikkoo yhen työn tekemiseen eikä aika riitä opetteluun saatika opetukseen! noh :) kyllä tää tästä, ei sitä tiiä josko vielä joskus iskis kunnon inspis tätä duunia kohtaan ;)
 
kuumeilija: Onnittelut vielä kerran, jos et aiemmin huomannut viestiäni, ihana uutinen :)

puputi: Onnittelut plussasta, en ole sinuakaan vielä tainnut onnitella! :)

Memelisa: Suurensuuret onnittelut! :)

Laretzki: Onneaonneaaa, ihania nää teijän plussa-uutiset! :)

Tosiaan onpa ollut ILO lukea näitä plussauutisia, hauskaa miten sitä on ollu niin aidon onnellinen ja innoissaan toisten puolesta. Sitä on miettiny toki niitä lukiessa, että näinköhän sitä ikänään itelle omalle kohalla tärppää, vaikka tosiaan vasta yk 2 menossa..Eikä pitäs semmosia vielä miettiä! On myös tosi ihanaa lukea täältä jo pitempään yrittäneiden aatoksia, ja sitä tsemppiä, millä mimmit lähtee aina uuteen kiertoon, siitä kyllä todellinen hatunnosto!

syysmyrskylle: pahoittelut, voi ei.. Ei muuta kuin voimia kaiken selvittelyyn ja asioilla on tapana järjestyä (joo, klisee...), aina jotenkinpäin lopulta. Toivottavasti sinun kohdalla tietty mahdollisimman parhain päin!

Sitten omaa napaa, en tiedä miten päin tässä nyt olis, vai olisko mitenkään! Eilisestä asti on ollu omituinen olo, siis tällästä ei ole ollu ennen, sellanen käsittämätön näläntunne ikäänkuin koko ajan (no, kokoaikaseks se muuttu oikeestaan vasta eilen illalla), tavallaan vähän niinku päätäkin koskee, tavallaan ällöttää ja on etova olo. Etova, se se sana ehkä onkin! Tänään laattasin aamukahvin ja lounaan jäliltä. Niin ja siis tein aamulla testin, joita olin hätäpäissäni tässä taannoin hamstrannu kaappiin (preg check), ja nyt siis DPO 11 menossa (omien hataroitten ovispongailujeni mukaan, luulen et se oli kp 13) ja HAAMU!!!!!! Tein itseasiassa testin myös tossa dpo 9, en tiedä miks, kun toki ajattelin et sillon ei viel mittään näy -eikä tod. näkynytkään.
Mutta tää tän aamunen oli kyl sellanen ihan selkee haamu, otan kuvan jossain vaiheessa vaikka :) pitääpä katsella, lähteekö viiva tummumaan, olin kyllä tuon haamun jälkeen ihan sanaton, jota oon oikeestaan vieläkin. Mulla tuli ddpo 5-6 verta yhdynnän jälkeen, jota mietin että olikohan siitä johtuvaa, vai mitä..kauhistelin sillon, et alkaakohan menkat, kun kuitenkin vasta ne pillerit lopetin, et saattashan täs olla kaikenlainen mahdollista. Alkukierrosta käytin muuten greippimehua, jos en täällä viel maininnu, en tiedä oliko hyötyä vai ei, mutta itteni sain tykästymään siihen makuun :)
..Tällä hetkellä en ookaan sit tykästyny yhtään mihinkään makuun, tai no...JOTAKIN tekee mieli ihan koko ajan (käsittämätöntä..järki sanoo et lenkille siitä!) mutta ei sit kuitenkaan...ja tää etova olo. Ja nännit on arat (aivan kuten viime kierrostakin). Muita oireita ei kyl oo. Oon jotenkin seesteisen rauhallinen kun tarkemmin ajattelee, en lainkaan raivotar. Heh.
Mutta siis, tiuhtikos se päivitteli, miut voi laittaa vaikka haamuilijoihin, testaan varmaan parin päivän päästä uudestaan :) Kyllä mä salaa haaveilin, et pääsisin osalliseksi tähän plussa-aaltoon, joka nyt vie porukkaa mennessään, mutta enpä hetkeekään uskonu...enkä usko ehkä vieläkään, haamuhan tää vasta on.. Epäuskoinen olo enivei!
 
Laretzki
Away Toivottovasti lähtisi vahvenemaan, niin saataisiin lisää porukkaa tuonne odottajiin. Kun tuntuu ettei siellä oikein ole juttuseuraa. Tosin tietty tää kesäkin hiljentää näitä palstoja, mutta ei niitä pitkällä odottavien juttuja oikein osaa kommentoida lainkaan...
 
Täälä kotiuduttu parin päivän turun reissulta! Pikkusenkos oli makeet ilmat olla JukuParkis!!
Te ootte kovaa kirjotellu muutamas päiväs.. =)

Napaalua: Siis, mulla on 6pv mahaa juilinu oikeen menkkamaisesti. Välillä oikeen lujaaki. Sitte, mun on ollu ajoittain huono olo, joka on helpottanu syömällä/juomalla. Naama kukkii niinku Kukkaketo (mitä ei muuten ikinä tapahdu..). Maha on ihan järkkyn turvoksis, koko ajan ja pahempi iltasin.. Mitäs viä!? Nii, kaiken huippu, isäntä sano eilen puuhastelles, että tunnun aivan erilaiselta!? "Mehukkaalta", tosi tiukalta ja perältä ihan kovan tuntunen...?? Nii, ja maha on toiminu ihan ihmeellisesti..
Jos nämä kaikki on mun mielikuvituksen luomusta niin Mä En Ala!! Sitte tuola mun mahas on jotai muuta vikaa, koska kivut on ollu välillä aika kovia!!! Äsken tein testin, Mutta kerkesin sen dippaamaan ennen ku luin pitemmälle.. Eli, se ei ollu herkkä ja isännän pakotuksen alasena tein sen näin iltasella (pidättäny 3-4h). No, negahan se.. Mutta kp on suht pienet viä ja ku ei ollu herkkä testi.... Mun hajoo päääää..!!

Nii, ja Anteeks maharoton omanapaalu! Oli pakko saada purkaa...

Aamulla testaan clearBluen testillä, saa testata 4pv ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Hihihii, isäntä on ihan täpinöis.. Sano, että mun pitäis testata heti sillä herkemmällä... No joo, ei ny kumminkaa... Aamulla sitte. Niin, siis oletan ovisoireista ym, että kierto olis vähä lyhentyny, ehkä 28-29.. No, arvailuja toki. Jäädään odottaan kuinka käy..!
 
Away, voi nyt tsemppiä viivan vahvenemiselle :heart: mie laitan siut haamuilijoihin kunhan päivitän listan, eli kohta :D

Pikkumyy, joskohan sutki saa lisää haamuilijoihin tänään? :D kerro heti kun oot testannu!!!!! tsemppejä lähettelen täältä :heart:

Keiju123 sullakaan ei oo ku alle viikko laskettuun :O HUI! mitkä olot?

kävin kurkkimassa odottajia, ja siellähän on syntynyt taas pikkanen poika :heart: ja MJ kellottaa juuri suppareita, ANTEEKSI JUORUILU, mutta mieki oon täpinöissäni :D HUI! tsemppiä sinne odottajiin kovasti :heart:

on: Tänään onkin sitte vissiin kp7, ja jo EILEN BONGATTU OVISLIMAT :D ?? tuleekohan aikasemmin ku normaalisti? siis mulla tulee ihan sellasia kirkkaita klönttejä, ja anteeksi ällöys :x hyi..
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 30.6.2011




Ansku83..............27..................kp 42/30-32................yk 6




Hey.....................22.................kp 37/26-65................yk 4
-pansku-.............23...................kp 37/58.....................yk 1
Gabrielle..............29..................kp 31/29.....................yk 5+4



inieh...................23...................kp 28/?......................yk 2
Away..................27...................kp 25/30....................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 24/29-38...............yk 3




mirkkunen_...........22...................kp 16/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 16/30-50................yk 11
Emby^................24...................kp 12/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 12/30-33...............yk 4+3




tiuhti_.................21...................kp 7/25......................yk 10
viida....................25..................kp 5/29.......................yk 1+2
Ninni^^...............24...................kp 4/34......................yk 4


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Away

TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
 
Paljon onnea kaikille plussanneille vanhalta kuumeilijalta :) Memelisa kävikin syyskuisissa kertomassa ilouutisen, paljon onnea tätäkin kautta vielä :flower:

Plussapuhureita tähän pinoon :) ja anteeksi tuppautuminen tänne vielä, kuulumisianne tulee aina ajoittain seurailtua edelleen... :ashamed:

Zophie 28+2
 
tiuhti Yllättävän hyvin mennyt koko raskausaika. Nyt lopussa alkaa yöt olla yhtä heräämistä, paikat puutuu. Kävellessä välillä alkaa jomottaa kovasti massuun, kaveri ollut jo lähtökuopissa yliviikon, painaa hyvin alas. Mulla tullut rv34 asti kivuttomia suppareita, niitä vaan tulee tosi usein. 5-15 minuutin välein lähes kokopäivän, odotan, että ne muuttuisi kivuliaiksi, niin päästäisiin tosi toimiin.
 
Skooby täällä pitkästä aikaa ilmoittelee itsestään. Luovutin yrittämisen joksikin aikaa kun testiin tuli plussa, mutta vuoto alkoi rv 5. Nyt kuitenkin ollaan niin onnellisessa tilanteessa että olen tuolla odottajien puolella Helmikuisissa Ensi viikolla varhaisultra (rv8+3), joten silloin viimeistään katsotaan asustaako siellä kukaan, kun olen todella epävarmoin odotuksin ollut tämän raskauden suhteen. Oireita on kuitenkin ollut paljon, mm. mahdoton pahoinvointi ja oksentelu ympäri vuorokauden sekä rintojen älytön turpoaminen ja arkuus. Tsemppiä teille kaikille, katsotaan tulenko tänne takaisin ultran jälkeen, toivotaan että tälläkertaa en :)

Skooby ja Nuppu 7+3
 
Moi kaikille ihanaisille!

tiuhti_ Tsemppiä työhön, kyllä se pikku hiljaa taas rytmi palautuu! Vaikka oishan se tietty kiva lomailla näillä keleillä :D

Embylle mukavaa festariviikonloppua!

Epalle todella paljon onnea työhaastatteluihin!

inieh Toivottavasti pääset haluamaasi kouluun! Pidän peukkuja!

ON Mulla ei näköjään ole enää elämää tän uuden työn johdosta. Mä olen todella väsynyt ja työaika huono, unirytmi sekaisin ja pakkohereillä pysymistä yöllä. Nukahdan hyvin kotiin tultua, mutta alan heräillä 3 maissa millon mistäkin syystä (monesti turvottaa ja se valvottaa tai sitten en vaan löydä mukavaa nukkuma-asentoa, koska mun lemppariasennot on nyt poissuljettu kokonaan, kun muuten alkaa heti turvottaa!). Miehen lähtiessä töihin herään aina ja nyt kun on valoisaa, en saa enää unta. Miestä en ehdi nähdä ollenkaan muuta kuin aamulla sanotaan heipat. To-pe yönä tulee unta vaan reilu 4h, koska pe pitää olla töissä jo yhdeksältä aamulla. Työ on ihan mukavaa, mutta todella vähän itse nuorten kanssa olemista ja ohjausta. Eilinen tapaus säikäytti ja katsotaan nyt miten vakavasti tapaus otetaan henkilökunnan sisällä. Törmäsin kettuun, joka käyttäytyi minua kohtaan hyvin aggressiivisesti, oli todella äkäinen ja näytti hampaitaan, murisi ja sihisi ja jäi vaan tuijottamaan minua. Huusin ja kettu lähti juoksemaan vasikka-autausta kohti ja kuulin jonkun pienen eläimen suoraa huutoa. Varmaan tappoi kissan, vasikasta olisi kyllä lähtenyt enemmän ääntä. Siinä vaiheessa mä sain jalat alleni ja juoksin turvaan sisälle, mutten kerennyt ovesta sisälle asti, kun kettu oli jo nurkan takana äänistä päätellen. Kuului tuhinaa / kovaa hengitystä, "uglutusta" ihan kuin koira alkaisi oksentaa ja siellä se siirteli jotakin painavaa, kuten kaivon kantta. Sitten näin ketun ihan ikkunan lähellä haistelemassa nurmikkoa ja lähti juoksemaan tietä pitkin roskakatoksen suuntaan. Kettu on nähty aiemminkin päiväsaikaan hyvin tuttavallisissa merkeissä ja nyt se oli ilmeisesti nälkäinen tai pennut lähettyvillä. Mutta vihainen se oli mulle, todella vihainen. Sellaista jännitystä mulle tällä kertaa :D
 
tiuhti Sori hiljaisuus, niin kauhee kiire töissä etten jaksa tulla iltaisin koneelle... Teen omat hommat ja tuuraan 3 työkaveria ja mun pomoa pari viikkoa, huh huh. Sit lomalle, tulee tarpeeseen. Oon muutama päivä reissussa nyt, kirjoitan sulle yksäriä kun tuun takas, tästä puhelimesta vähän hankalaa... Tsemppiä töihin hani, inhottava tilanne... :heart:

Zophie kiva kuulla susta, mietinkin mitä meijän odottajille kuuluu. Hyviä vointeja!!

Kp 2/29, tän kierron jälkeen vuosi täynnä...
 
tiuhti ja epa Kuulkaas täällä aivan samat fiilikset ton työn suhteen! Mua niin vituttaa olla töissä, kun siellä ei oo enää ketään kelle puhua. Mä siis jotenkin koen koko duuniin menon niin ahdistavaksi, mutta parempaa palkkaa siitä saa ku liitosta.. Ja mua helpottaa helvetisti et mulla on töissä radio mihin saa muistitikun. Ja sieltä löytyy sit ihan eri fiiliksiin sopivaa musiikkia, tänään huudaton SOADia :) Pomo siis maaliskuussa irtisanoi mun maailman parhaat työkaverit. Ja nyt ku palasin lomautukselta ni hirvee työtahti ja yksin pitäis tehdä.. ARGH!
Kaiken lisäks!!!: se mun kuukaus sit synnyttäny työkaveri (kenen vanhemmatkin on meillä töissä) tuli tänää "ohikulkumatkalla" käymään ja pakkohan sen oli se penska tuoda kans. Mä en menny edes kattoo sitä, alko niin ahistaa ettei pystyny :( Mut siis joo palataan työasiaan. Siitä huolimatta että ne mun bestikset irtisanottii, ni MÄ KUULIN TÄNÄÄ ET TOINEN TULEEKI KESÄLOMAN JÄLKEEN TAKAS! :heart: Mä oon niin kaivannu sitä et ihanaa nähdä sitä pitkästä aikaa :) Ja joo molemmat niistä on miehiä :p Mut nyt jaksaa loistofiiliksellä vielä ens viikon ja sit olis L O M A, kauan kaivattu kuukauden mittainen luvallinen löhökausi. (Toivottavasti en masentanut teitä, mut oli pakko avautua kun huomasin että teilläkin on samat fiilikset!) Mäki kitkutan tuolla nyt sen puol vuotta ainaki minkä verran töitä on luvattu ja toivon että tärppäis pian.. Pääsis mammalomalle :)

kuumeilija Siis mitä tappoiko se kettu kissan?? :( Voi surku. Sehän voi olla että se kettu on jotenkin sairas, vesikauhu tms jos se niin agressiivisesti käyttäytyy. Toivottavasti ei enää hyökkäile.

Ja sitten omaa napaa. Kuten jo hehkutin epalle ja tiuhtille, mun ihana duunikaveri tulee elokuussa takas töihin! Ihanaa saada taas pälätyskaveri ku noille vanhemmille duunikavereille en mee ihan kaikkea purkamaan. Olis kyl aivan mahtavaa jos tulis se toinenkin duunikaveri takas mut se on päässy kouluun joten tuskin tulee. Silloin kun ne lähti meiltä töistä, mä itkin koko hemmetin päivän ja elokuussa mä varmaan itken silkasta ilosta! :) Muutenkin nyt ihan mahtava fiilis, ihanaa ku on toi oma piha ni voi ottaa aurinkoa :) Naapurit tosin eilen näki mun tissit kun kumarruin ja bikinit aukes ku ei ne ollu kunnolla kiinni :ashamed: :whistle: No mut se on vaa elämää. Ja hei musiikki-ihmisille vinkki: Erinin uus levy on aivan MAHTAVA :heart:

Mulla on nyt niin monta rautaa tulessa ja tekstiä tulis siltikin et mä nyt vaan katkasen kesken. Mun teksti näköjään on muutenki ihan sillisalaattia :D
 
Onnittelut vielä kerran kaikille plussanneille! :heart: :flower:

syysmyrskylle suuret halit ja voimia! Toivottavasti teidän yhteinen sävel vielä löytyy! :hug:

ON tänään palauduin reissusta kotiin ja ensimmäisenä sain alkaa siivoamaan miehen jälkiä. Oli se sentään tiskannu ja pessy pari koneellista pyykkiä, mut melkein heti ovesta sisään tullessa sain tarttua imuriin. :kieh: Huokaus!
Täti on loistanut poissaolollaan ja tänään on jo kp 28. Yksi syy myöhästymiselle voi olla muuttostressi ja sitten ne hautajaiset, mut toisaalta raskaudenkin mahdollisuus on olemassa. :) Oireita ei oikeastaan oo ollu muuta ku, et rinnat on todella turvoksissa (ei meinaa sopia liiveihin, joskin mul on muutoin todella pienet rinnat), mut ei ne kamalan kipeät ole. Päivällä oli selvät menkkamaiset tuntemukset ja painon tunne alavatsalla, mut sekin meni ohi. Miehen kanssa sovittiin, et huomenna testataan jos ei ala tätiä kuulumaan. Hui! :)
 
tiuhti murunen! :heart: Lisäätkö minut listalle? Nyt tämä meidän touhu alkaa olla jo yrityksen puolella ja muistelin, että joitakin vuosia sitten kun lueskelin esikoisesta haaveilevien palstaa, täällä oli joillakin yrityskertojen kohdalla TJOT. Minulle voisi laittaa listaan iäksi 24 (tulee täyteen syyskuussa), kp 26-28 ja yrityskertoihin TJOT (+ sulkuihin YK1) kun nyt sitä tätiä vielä odotellaan. :)
 
Heipparallaa :heart: ja huomenia sekä hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppu :wave:

Gabi, mä oon niin pahoillani :hug: mutta, tiedätkö mitä, mä tiiän, että teille tulee kevätvauva 2012 ;) USKO POIS! :heart: ja siehän joudut raatamaan hulluna, mulla on sama homma edessä 2 viikon päästä kun pomo ja duunikaveri jää 3 viikkoon lomalle.. :( ja sit on vielä onneton kesäpoika töissä (ollut jo 2kk) JOKA EI OSAA MITÄÄN!!!!! :kieh: eli joudun sitäki holhoomaan lisäksi..

Dremming hui hui hui :D nyt se alkaa! tsemppiä :heart: mie lisään listaan! tai jos alkaa :D seki vielä!!!!!! tsemppiä myös testaukseen ;)

Keiju123, huh huh :D kohta pääset ihan varmasti tositoimiin, tai toivon ja tsemppaan niin, jos kerta olosikaan ei oo enää mikään mainioin! ihan kamalasti tsemppiä nyt loppupäiviin :heart:

Skooby, voi että, oon pahoillani km, mutta tämä uusi raskaus kantakoon loppuun asti :heart: ONNEA aivan valtavasti! :) tuu kertoon ultrakuulumiset!

ON, tänään =) ei muuta sanottavaa.. :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 1.7.2011




Ansku83..............27..................kp 43/30-32................yk 6




Hey....................22..................kp 38/26-65................yk 4
-pansku-.............23...................kp 38/58.....................yk 1



Dremming............24...................kp 29/26-28........TJOT (yk 1)
inieh...................23...................kp 29/?......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 25/29-38...............yk 3




mirkkunen_...........22...................kp 17/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 17/30-50................yk 11
Emby^................24...................kp 13/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 13/30-33...............yk 4+3




tiuhti_.................21...................kp 8/25......................yk 10
viida....................25..................kp 6/29.......................yk 1+2
Ninni^^...............24...................kp 5/34......................yk 4
Gabrielle..............29..................kp 2/29......................yk 5+5


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Away, mitäs testi näyttää? :)

Ansku83, kuinkas siellä menee?

Pikkumyy87, entäs siellä?

puhureita ++++++++++++++++:whistle: joka ikiselle!

"kuumeilija", hui :D siis mulla on joskus talvella pari vuotta sitte käyny niin että kaksi sutta oli eksyny meidän pihalle, ja olin tupakalla yömyöhällä niin yhtäkkiä alkoi kuuluu juoksuaskelia ja seuraavaksi tajusin vetäneeni nenänedestä kuistin oven kiinni kun kaks sutta hyppäsi ulkokuistille :O ja mä en sen jälkeen uskaltanu mennä pihalle vuoteen illalla!!!!!!! ja voi sitä kisulia jos se sen nappas :(

inieh, ihanaa kummiskin että saat kaverin takasin :) meilläki irtisanottii porukkaa ja sen jälkeen työilmapiiri huononi :( ja nyt täällä on kaikki ku perseelle ammuttuja karhuja, paitsi minä joka oon ihan suht neutraali mutta muut tiuskii koko ajan, yksiki huusi mulle aamulla ku hymyilin nätisti ihan vaan kun olin iloinen, niin mitä vittua virnuat siinä.. sanoin kyllä sitte takasi että miksei saa hymyillä jos on hyvä ja kaunis päivä, että kiitos sen pilaamisesta!
 
tiuhti ja muutkin :) : ajattelinkin et pittää het tulla tänne kertomaan, että tosiaan aamusella testin tein (preg check), ja kyllä se nyt hiivatti soikoon on kai pakko uskoa, koska kyllä se aivan selkee PLUSSA oli :) oli siis viiva vahvistunu! Yritin tietty ottaa kuvaakin, mutta en mie tajua, että kuinka ihmiset saa niistä kuvia, meijän kamera näyttää vaan epäselvää suttua tai sit pelkkää valkosta, en saa mitään tarkkaa :( ja ihan pitäs olla käypä digikamera tuo vehe, mutta oksat pois, meinasin viskata sen jo harakoille mokoman kapistuksen. (mut ehkä mä vielä yritän) Eli saap laittaa miut plussanneisiin, laittasko sitte kuitenkin sen 29.6 vai tän pvm, no, ihan sama :)
Olo on kerrassaan mainio, sillon toissapävänä oli etova ja paha olo koko päivän, mutta ei ole sen koommin ollut. Nukun oikeestaan aika huonosti (as always), mutta en oo kuitenkaan yhtään väsynyt. Mahaa ei nippaile yhtään, siitä mie kans vähän ajattelin et tää vois nyt tosiaan olla sitä..Viime kierrossa ne menkkajomotukset alko jo lähes viikkoa ennen vuodon alkua. Mut olo on ihan puulla päähän lyöty!

tiuhti: Ihanaa työpäivää, älä anna elämäänsä kyrpiintyneiden työkameleitten pilata sitä, vaan jatka hymyillen :) Tuo on niiiin tota, itte ku on hyvällä tuulella eikä sitä peittele niin jo tulee puukkoa.

dremming: onnea matkaan ja peukut pystyssä :) meilläkin mentiin ihan TJOT-meiningillä, ihan vaan villisti veikkasin tuntemusten perusteella, et aaaa, saattohan tuo olla oviskin..Ajattelin et kasselen joitakin kiertoja ihan vaan et miten kroppa lähtee pelittämään pillereitten jälkeen, ja olen kyllä melko ihmeissäni, että se muka sitten pelittikin.. Toivottavasti pysyy kyydissä..

Pikkumyy87: Täälläkin pijetään siulle peukkuja testailuun, toivottavasti se plussa löytää perille :)
 
Laretzki
Away Oikein isot onnittelut!

Ja Pikkumyylle pidellään peukkuja oikein isosti.

Täällä ollaan tutustuttu jo pahoinvointiin ihan kiitettävästi. Ja sen kaveriin väsymykseen. Oon tällä hetkellä ihan ilonen, että oon kesätyö työtön, niin voin viettää päivän tasan just niin kuin mä haluan. Ja tänään se varmaan menee tehden välikuolemaa tuossa sohvalla, kun pitää ulkoilustakin pitää vähän taukoa välillä (koko viikon ollut päivät ulkona puistossa).

Lare ja Spyro 5+5(?)
 

Yhteistyössä