kuumeilija: Onnittelut vielä kerran, jos et aiemmin huomannut viestiäni, ihana uutinen
puputi: Onnittelut plussasta, en ole sinuakaan vielä tainnut onnitella!
Memelisa: Suurensuuret onnittelut!
Laretzki: Onneaonneaaa, ihania nää teijän plussa-uutiset!
Tosiaan onpa ollut ILO lukea näitä plussauutisia, hauskaa miten sitä on ollu niin aidon onnellinen ja innoissaan toisten puolesta. Sitä on miettiny toki niitä lukiessa, että näinköhän sitä ikänään itelle omalle kohalla tärppää, vaikka tosiaan vasta yk 2 menossa..Eikä pitäs semmosia vielä miettiä! On myös tosi ihanaa lukea täältä jo pitempään yrittäneiden aatoksia, ja sitä tsemppiä, millä mimmit lähtee aina uuteen kiertoon, siitä kyllä todellinen hatunnosto!
syysmyrskylle: pahoittelut, voi ei.. Ei muuta kuin voimia kaiken selvittelyyn ja asioilla on tapana järjestyä (joo, klisee...), aina jotenkinpäin lopulta. Toivottavasti sinun kohdalla tietty mahdollisimman parhain päin!
Sitten omaa napaa, en tiedä miten päin tässä nyt olis, vai olisko mitenkään! Eilisestä asti on ollu omituinen olo, siis tällästä ei ole ollu ennen, sellanen käsittämätön näläntunne ikäänkuin koko ajan (no, kokoaikaseks se muuttu oikeestaan vasta eilen illalla), tavallaan vähän niinku päätäkin koskee, tavallaan ällöttää ja on etova olo. Etova, se se sana ehkä onkin! Tänään laattasin aamukahvin ja lounaan jäliltä. Niin ja siis tein aamulla testin, joita olin hätäpäissäni tässä taannoin hamstrannu kaappiin (preg check), ja nyt siis DPO 11 menossa (omien hataroitten ovispongailujeni mukaan, luulen et se oli kp 13) ja HAAMU!!!!!! Tein itseasiassa testin myös tossa dpo 9, en tiedä miks, kun toki ajattelin et sillon ei viel mittään näy -eikä tod. näkynytkään.
Mutta tää tän aamunen oli kyl sellanen ihan selkee haamu, otan kuvan jossain vaiheessa vaikka
pitääpä katsella, lähteekö viiva tummumaan, olin kyllä tuon haamun jälkeen ihan sanaton, jota oon oikeestaan vieläkin. Mulla tuli ddpo 5-6 verta yhdynnän jälkeen, jota mietin että olikohan siitä johtuvaa, vai mitä..kauhistelin sillon, et alkaakohan menkat, kun kuitenkin vasta ne pillerit lopetin, et saattashan täs olla kaikenlainen mahdollista. Alkukierrosta käytin muuten greippimehua, jos en täällä viel maininnu, en tiedä oliko hyötyä vai ei, mutta itteni sain tykästymään siihen makuun
..Tällä hetkellä en ookaan sit tykästyny yhtään mihinkään makuun, tai no...JOTAKIN tekee mieli ihan koko ajan (käsittämätöntä..järki sanoo et lenkille siitä!) mutta ei sit kuitenkaan...ja tää etova olo. Ja nännit on arat (aivan kuten viime kierrostakin). Muita oireita ei kyl oo. Oon jotenkin seesteisen rauhallinen kun tarkemmin ajattelee, en lainkaan raivotar. Heh.
Mutta siis,
tiuhtikos se päivitteli, miut voi laittaa vaikka haamuilijoihin, testaan varmaan parin päivän päästä uudestaan
Kyllä mä salaa haaveilin, et pääsisin osalliseksi tähän plussa-aaltoon, joka nyt vie porukkaa mennessään, mutta enpä hetkeekään uskonu...enkä usko ehkä vieläkään, haamuhan tää vasta on.. Epäuskoinen olo enivei!