<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Onnea vaan plussanneille!

ON: No joo-o, ei se eilinen työhaastattelu ollut ihan sitä mitä piti...Olisikin ollut provikka palkka eikä mitään etuja. :( Eli siis täällä kärvistellään edelleen, no ei se mitään 4 TUNTIA vielä töitä ja sitten alkaa LOMA!!! :cool: :)
 
Awaylle runsaat onnittelut ja vauvelille tarrasukkia jalkaan! :heart: :flower:

ON alamaha tosi kipeä, vatsa sekaisin ja jotenkin sellainen olo, et se täti hyökkää paikalle hetkellä millä hyvänsä. Vessassa käydessä paperiin tulikin jo punertavaa valkovuotoa eli se siitä... Mutta nyt vaan kohti uusia tuulia. Ilmoittelen myöhemmin mikäli tänään alkaa jo kp1 ja yk2. :)
 
Epa, voi kettu :D oon kateellinen.. mä tosin tulin just 3 viikon lomalta, mutta ois voinu jatkuu vielä vähintää toiset 3 viikkoa :p mulla kävi samalla tavalla sen yhen haastattelun kanssa, hain toimistohommia ja kirjanpitohommia niin se oliki joku perkeleen imurikauppiasjuttu, ovelta ovelle :mad: olin niin vihanen.. soitin meinaan sinne ja sanoin että haen sellasta homma niin sanoi et tuu haastatteluun.. ja ensin ois pitäny myydä tietty määrä imureita että pääsee "ylenemään" toimisto hommiin :D sanoin vaan että joo, en oo tulossa töihin!

Dremming, no höh :| mut voi sitä verta tietty tulla alkuraskaudessaki :rolleyes:
 
tiuhti, kiitos ihan hyvää kuuluu nyt :) Laskimotukos löyty jalasta vkolla 19 ja siitä asti on pistelty Klexanea mahanahkaan. Sairauslomalla olen ollut nyt 2,5 vkoa ja olen kesäloman alkuun asti, kun töissä kiire ja kova tahti pisti supistelemaan, mutta nyt kotona ollessa sujuu ihan hyvin :) Ei turhaa stressiä ja voi rauhassa odotella. Lapsella onneksi koko ajan kaikki ollut hyvin :heart:
Koetahan jaksaa töissä, kuulostaa kurjalta kyllä :/ Ja paljon +++++ tuulia, sulle soisi mielellään pääsyn odottajiin :)

Zophie 28+3
 
tiuhti voihan sitä tulla, mutta nyt illalla täti saapui paikalle oikein ryminällä (enkä puhu nyt siitä, että ukkonen saapui samaan aikaan :D ) eli mulle saa päivittää listaan kp1. Onneks ei sentään kierto lähteny venymään hirveästi, mä kun pelkään, et ne lopetetut pillerit voi vieläkin sekottaa tämän kropan. : / Onko sulla nyt kaikki lomat vietetty tältä kesältä vai onko vielä viikko jäljellä? :)

ON Niin se sitte vaan lähti uusi YK käyntiin, mutta en mä ole olettanutkaan olevani hedelmällistä sorttia eikä sillä vauvalla niin kiire olekkaan. Ja onneksi se vauvan tekeminen on ihan hauskaa puuhaa. ;)
 
Away: Isot Onnittelu Halit Plussasta!! :heart: ..ja kiitos tsempeistä..

Ja kiitos muillekki, ku ootte henges mukana.. :heart: Ootte ihania! Mä tosiaan suunnittelin, että sunnuntaina testaan, mutta saas nähdä. Voipi olla, että en millää malta huomenna olla!?! :D Tänäänki teki tiukkaa käydä aamupissalla ilman, että dippaa... :ashamed: En tohdi edes sanoo ääneen, mutta mulla olis nyt niiiin varma olo.. Että, Jos Täti kurvaa paikalle, nii mä tarviin laskuvarjon ettei tuu niin kipiää ku putoon! Blöööö, ristiriitaset tunteet!!

Embyyyyyy?? Missä luuraat muru??
 
Pikkumyy87, :D joko saa siirtää plussanneisiin??

hävettää :ashamed: tuo aikasempi teksti on sit kirjotettu yöllä kännispäissään, koska mä niin halusin vielä tulla kurkkaan teitä yöllä tänne :D.. ja mun piti siis mennä parille kaljalle vaan, nyt päätä särkee ja on niin ":x"-olo! YÖK... no, tulipa nollattua kunnolla kerranki :D

*muoks, tulipa korjattua kirjotusvirheet :D :ashamed:
 
Tiuhti: En testannu.. Pakko odottaa..! Kun en oviksen tarkkaa ajankohtaa edes tie, oma veikkaus oli, että kierto olis vähä lyhentyny, mut.. Mun hajoooo Pää, tää kuumeilu on niin perseestä! Jos oonki taas kaikki oireet kehitelly, kohta alan kiikuttaa pehmoleluja pitkin kämppää niinku valeraskaana olevat koirat!! :kieh:
 
Heippa!

Täälä bongailtiin juuri ovis, kp on siinä 14 luokkaa. Kyllä voi ihminen olla innoissaan kun tiedostaa ovuloivansa :) Kuulemma miehellä on joku yllätys minulle ensviikolla, vähän jännittää että mikä se on :)
 
Hey
Hei muruset piiiiiitkästä aikaa!
Anteeksi heti alkuunsa kun en oo itsestäni ilmoitellut..Pientä taukoa oon pitänyt vaikka ei se kyllä kuumeilua minnekään ole laannuttanut, korkeintaan vienyt ajatuksia välillä muuallekin.
Nyt menossa kp 11/28 yk 5, jos viitsit tiuhtinen päivittää.
Täällä on oikea plussa-aalto pyyhkäissyt! Onnea mielettömän paljon kaikille plussanneille!:heart:
Ja isot halit kaikille murusille jotka jännäilevät vielä täällä!:hug:
Hei, kertokaahan jos tiedätte, uskallanko omin luvin ottaa aloittaa terot esim vasta kp 20-22 mikäli en bongaa ovista ennen sitä (jos silloinkaan), terot siis nyt käytössä pitkiin kiertoihin ja ne on määrätty kp 15-24 mutta en ainakaan viimeksi ovuloinut ennen kp 15 joten voisinko omin luvin aloittaa myöhemmin josko ovis ehtisi tulla...?!:confused:
Aion kyllä jokatapauksessa seuraavassa kierrossa jättää terot pois ja katsoa mihin oma kroppa kykenee ja jos kierto uhkaa taaaaaaaaaaas venyä mahottomiin, on gyne käynti taas edessä. : /
 
Away Paljon onnea!!!! :flower: =)

tiuhti Täällä edelleen kierto vaan jatkuu! Viime torstaina tein edellisen kerran testin (Pregcheck -liuska) ja niin tyylipuhtaan negan sain ettei mitää! :| Tulin tuossa hetki sitte töistä ja aattelin et rohkenisiko sitä testailemaan kun herää! Töissä tulee juotua niin paljon ettei nyt vielä viitti edes kuvitella testaavansa! :)
 
Täälä aamuyöstä testattu, Negahan se, mikäs muukaa!! :headwall: Ihan perseestä!! Illalla viä huomasin, että rinnat tosi raskaat ja aavistuksen kasvanu (toki voi enteillä tätiä), ja illalla posket hehkuu ja lämpö oli 36,7 (normilämpö 36,2-36,3). Noi sekas mun päätä viä lisää! ...toivoin vissii ihan turhaa... Nyt on maha kipee, sillee niinku ennen menkkojen alkua!!

Viimesen päälle paska fiilis! Isäntä lähtee tänään, viikoksi ajoon.. Ja jos täti tulee! Ja tänään on viimenen lomapäivä! Ja Mitä VIÄ!!? :kieh: Nyt voisit Tiuhti pakata mulle valmiiks sen laskuvarjon!! Kohta tullaan, Ja Lujaa!!
 
Emby: Halii lujasti!! Oliko mukava reissu? Missä ne oikee oli..? Oliki isännän kans puhe, että noi vois olla sellaset festarit missä mäki voisin viihtyä. En tykkää mistää järkyttävästä örveltämisestä.

Kuumeilijaa...!? Missä ooo-oooot? :)
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 4.7.2011



Ansku83..............27..................kp 46/30-32................yk 6
-pansku-.............23...................kp 41/58.....................yk 1



Hey....................22..................kp 14/28...................yk 5
Dremming............24...................kp 32/26-28........TJOT (yk 1)
inieh...................23...................kp 32/?......................yk 2



Pikkumyy87..........24...................kp 28/29-38...............yk 3
mirkkunen_...........22...................kp 20/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 20/30-50................yk 11




Emby^................24...................kp 16/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 16/30-33...............yk 4+3
tiuhti_.................21...................kp 11/25......................yk 10




viida....................25..................kp 9/29.......................yk 1+2
Ninni^^...............24...................kp 8/34......................yk 4
Gabrielle..............29..................kp 5/29......................yk 5+5


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
 
Away Voi kun ihana uutinen muru :heart: Onnea hurjan paljon! Paljon vauvaliimaa ja työkalupakkitarvikkeet!

tiuhti_ Hui kamala tuo susijuttu :O Mähän en enää uskalla liikkua siellä kävellen hämärässä, vaan liikun omalla autolla!

Pikkumyy87
Ihana kun kyselit ja kaipailit :heart: Musta tuntuu, ettei mulla ole enää elämää tän uuden työn ohella... en kerkee tehä mitään omia juttuja ja oon ihan poikkikuollutväsynyt... voisin vaan nukkua ja nukkua! Aikaa ei vaan oo ollut palstailuun ja se surettaa mua ihan älyttömästi, koska tää on mulle tosi tärkee juttu! Ja ihmiset täällä on mulle tärkeitä :heart: Pahoittelut negasta :hug: Ja miehenkin pitää lähtee pois kotoa, ei oo kiva! Koeta muru jaksaa ja pärjätä kaikesta huolimatta!!!!

Hey Mä ainakin aloitin terot myöhemmin kuin kp15, ihan omin luvin :( Mä en laittaisi ensimmäistäkään teroa suuhuni ennen ovista. Mä aloitin terot kp23-25 ja niinhän se tärppikin kävi, samoin mun kaverilla. Kp15 syötynä ei tärppiä, joten mä en luota pätkääkään siihen mitä lääkärit ja gynet sanovat siitä, etteikö muka estäisi ovista. Ja viimeks mun gyne ihan ohjeisti aloittamaan vasta kp23-25, koska ovis on mulla myöhään. Jotkut on sitä mieltä, että pitää aloittaa ohjeen mukaan, mutta mä tein niin kuin musta itsestä tuntui ja se oli hyvä juttu :D

Dremming Ihana suhtautuminen sulla tähän vauvan tekoon :D Ja onhan se harjoittelu ihan kivaa puuhaa kaikesta huolimatta ;) Pidä tuo asenne niin pitkää kuin vaan voit!!!!!!!

Epa_88 Voihan kökkö sen työhaastattelun kanssa :kieh: Eikö ne ilmoittaneet siinä työpaikkailmoituksessa mitään tuosta provikasta? Tosi ärsyttävää toimintaa, haluavat vaan antaa liikaa toiveita, että porukka hakisi paikkaa ja sitten vasta haastattelussa kerrotaan, että provikka :kieh: Jätät vaan omaan arvoonsa sen paikan ja eikun uutta työtä etsimään! Tiedän itse kokemuksesta, että joskus se saattaa odotuttaa, mutta kyllä se jossakin vaiheessa tärppää! Vaikkei se todellakaan helppoa ole se odottaminenkaan.

Laretzki Miten siellä sujuu? Onko pidellyt oloja?

Memelisa Muru, mitä kuuluu? Onko ilmaantunut oireita? Joko olet käynyt odottajien puolella?

ON Anteeksi heille, joille en ehdi kommentoida, kerkesin lukea vain tämän sivun suht nopsaan läpi. Joku ystävällisesti laittoi minulle linkin odottajien puolelle, mutta viitsisikö joku laittaa sen uudestaan? En millään ehdi etsiä sitä linkkiä tuolta aiemmista kirjoituksista. Laitan sen sitten itselleni jonnekin ylös. Olen ollut niin väsynyt ja kiireinen, etten ole ehtinyt ollenkaan palstalle ainakaan ajan kanssa. Työ vie kaiken energian ja työaika on ihan perseestä. Eilen tein digin ja näytti 3+ eli näyttäisi kaikki olevan hyvin. Tänään varasin ekan neuvolan, joka on 19.7. Nyt mukaan on tullut tissiarkuutta ja iltaväsymys sekä yölliset turvotukset jatkuvat edelleen. Muuten voin ihan hyvin. Kirjoittelen taas jahka ehdin!
 
PikkuMyy, :) Oli oikein hiusin hieno reissu!! Porukka on niin lepposta ja mukavaa siellä, et ihan harmitti eilen, ko piti kotia lähtee :) Ne on Himoksella.
Ja voi harmi sun negaa :hug: Jos ihan se oikee liima vähän auttais?! :D No ei vaineee.. :heart: Ja onneks viikko menee kuitenki aika nopsaa, mies on sun halittavana nopeemmin ko huomaatkaa :)

..nyt takas töihin.. Kohta alkaa L.O.M.A.!! (perjantaina siis)
 
kuumeilija: No ei ollu mitään ilmotusta siitä. Tosi kökkö homma kyl! Ja no ei se hommakaan olis loppujen lopuksi ollut sinnepäinkään mitä olisin halunnu. Ei se mitään, olen tänään menossa klo 17 haastatteluun ja tää on aika varma paikka ja juuri sitä mitä haluan. :) Pitäkää peukkuja!

ON: Tossa myös avokin kaa puhuttiin et ihan varmaan meillä tärppää sit heti kun vaihdan uuteen työhön. :D :LOL: Täällä on ollut eilinen ja tämä päivä hyvin kostea joten ovis lähellä. En tässä kierrossa jaksanut tikuttaa.
 
Laretzki
kuumeilija Tiuhti tuon tämän pinkan odottaja linkin laittoikin, mutta tulehan muru tuonne maaliskuisiin odottajiin myös, siellä on ihanan aktiivista porukkaa. Tuntuu enemmän omalta tuo pino kuin helmikuisten, vaikka sinne mä LA:n mukaan varmaan kuuluisinkin...Olen mä sinnekin jo jotain huudellut mutta, ei silti tunnu ihan omalta. Eli tuo maaliskuisten pino on osotteessa http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1991289-maaliskuun-muruset-2012-a/sivu7.html#post24115722

Ja kyllä näitä oloja riittää. Pahoinvointi on lähes jatkuvaa, vaikken sentään vielä posliinin kanssa ole joutunut lähietäisyydelle. Iskee täysin satunnaisesti ja välillä vielä ihan hillittömän nälän tunteen kanssa. Ja kaiken pahoinvoinnin lisäksi meidän kämpän ilman vaihto on todella syvältä pyllystä, joten tuskan hiki otsalla sohvalla on tullut maattua. Nyt olen ollut erittäin onnellinen siitä, ettei minulla ole niitä kesätöitä.

Huomenaamulla neuvola!
Lare ja Spyro 6+1(?)
 

Yhteistyössä