Away Voi kun ihana uutinen muru :heart: Onnea hurjan paljon! Paljon vauvaliimaa ja työkalupakkitarvikkeet!
tiuhti_ Hui kamala tuo susijuttu :O Mähän en enää uskalla liikkua siellä kävellen hämärässä, vaan liikun omalla autolla!
Pikkumyy87 Ihana kun kyselit ja kaipailit :heart: Musta tuntuu, ettei mulla ole enää elämää tän uuden työn ohella... en kerkee tehä mitään omia juttuja ja oon ihan poikkikuollutväsynyt... voisin vaan nukkua ja nukkua! Aikaa ei vaan oo ollut palstailuun ja se surettaa mua ihan älyttömästi, koska tää on mulle tosi tärkee juttu! Ja ihmiset täällä on mulle tärkeitä :heart: Pahoittelut negasta :hug: Ja miehenkin pitää lähtee pois kotoa, ei oo kiva! Koeta muru jaksaa ja pärjätä kaikesta huolimatta!!!!
Hey Mä ainakin aloitin terot myöhemmin kuin kp15, ihan omin luvin
Mä en laittaisi ensimmäistäkään teroa suuhuni ennen ovista. Mä aloitin terot kp23-25 ja niinhän se tärppikin kävi, samoin mun kaverilla. Kp15 syötynä ei tärppiä, joten mä en luota pätkääkään siihen mitä lääkärit ja gynet sanovat siitä, etteikö muka estäisi ovista. Ja viimeks mun gyne ihan ohjeisti aloittamaan vasta kp23-25, koska ovis on mulla myöhään. Jotkut on sitä mieltä, että pitää aloittaa ohjeen mukaan, mutta mä tein niin kuin musta itsestä tuntui ja se oli hyvä juttu
Dremming Ihana suhtautuminen sulla tähän vauvan tekoon
Ja onhan se harjoittelu ihan kivaa puuhaa kaikesta huolimatta
Pidä tuo asenne niin pitkää kuin vaan voit!!!!!!!
Epa_88 Voihan kökkö sen työhaastattelun kanssa :kieh: Eikö ne ilmoittaneet siinä työpaikkailmoituksessa mitään tuosta provikasta? Tosi ärsyttävää toimintaa, haluavat vaan antaa liikaa toiveita, että porukka hakisi paikkaa ja sitten vasta haastattelussa kerrotaan, että provikka :kieh: Jätät vaan omaan arvoonsa sen paikan ja eikun uutta työtä etsimään! Tiedän itse kokemuksesta, että joskus se saattaa odotuttaa, mutta kyllä se jossakin vaiheessa tärppää! Vaikkei se todellakaan helppoa ole se odottaminenkaan.
Laretzki Miten siellä sujuu? Onko pidellyt oloja?
Memelisa Muru, mitä kuuluu? Onko ilmaantunut oireita? Joko olet käynyt odottajien puolella?
ON Anteeksi heille, joille en ehdi kommentoida, kerkesin lukea vain tämän sivun suht nopsaan läpi. Joku ystävällisesti laittoi minulle linkin odottajien puolelle, mutta viitsisikö joku laittaa sen uudestaan? En millään ehdi etsiä sitä linkkiä tuolta aiemmista kirjoituksista. Laitan sen sitten itselleni jonnekin ylös. Olen ollut niin väsynyt ja kiireinen, etten ole ehtinyt ollenkaan palstalle ainakaan ajan kanssa. Työ vie kaiken energian ja työaika on ihan perseestä. Eilen tein digin ja näytti 3+ eli näyttäisi kaikki olevan hyvin. Tänään varasin ekan neuvolan, joka on 19.7. Nyt mukaan on tullut tissiarkuutta ja iltaväsymys sekä yölliset turvotukset jatkuvat edelleen. Muuten voin ihan hyvin. Kirjoittelen taas jahka ehdin!