<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Huomenta ihanaiset :heart:

Lilli88, sinut saa varmaankin siirtää plussanneisiin eilisellä päivämäärällä? entäpä YK? :) onnea aivan kamalasti :heart: näin niitä ihmeitä tapahtuu! kovasti nyt tarrasukkia ja liimaa pikkaselle mukaan ja äitille ja isille tsemppiä odotukseen :heart:

Pikkumyy, mä en oikein tiiä mitä näen, viivan kyllä mutta onkohan siinä väriä? onko RSFUn testi? kannattais varmaan testata herkemmällä, se on 50 herkkyydeltään :D

Viidalle oikein mukavaa Pariisin reissua, NAUTI :heart:

Lare, mä oon sitä mieltä, että miksi pitäis koko painosta toisaalta välittää? kunhan itsellä on hyvä olla, eikö? se on vaan paino, ja alkuraskaudessa siitäkin saattaa muutama kilonen olla ihan vaan turvotuksesta ja nesteen kerääntymisestä! oikeesti :) nou stress!

Dremming, mua jotenki huvittaa tilanne ajattelemassa sut kävelemässä rannan pientareella ja huutamassa kun nokkoset pistää :D vaikken sua olekkaan nähnyt niin silti! mutta varmasti teki kipeää! :)

-pansku-, mulla taas heittää päivällä, eli mulla on oikeen muniksen kanssa kierto 25 päivää ja vasemmalla 24 päivää, mutta kannattaisiko sun käydä lääkärissä hakemassa terolutit jotta saisit kierron tasoittumaan? meinaan on se aika ikävää jos menee 2kk odotellessa menkkoja ja aika vaikee se on alkaa aepomaan koska on ovulaatio.. miepä päivitän listaan! pahoittelut tädistä :hug:

inieh mä jotenki osaan kuvitella sun tunteen :) mulla tuli ekoja tollasia joskus yk4 paikkeilla, yk8 romahdin täysin, nyt taas oon ihan okei mielellä.. mut tätä se on! ja mitä enemmän ressaat niin sitä parempi ehkäsykeino se on ;) koita muru nyt vähä relata!

ON, jaahas jaahas, tääki on vähä tylsää aikaa kun ei tiiä mikä dpo menossa.. mutta siis eilen, joo ja taas tää alkaa :ashamed: mulla tuli eilen veren sekasta valkkaria, siis ihan sellasta vaaleenpunasta holahti HOUSUUN, vähänkö säikähin.. en tajuu? voisko tää olla sitä? :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat KE 6.7.2011



Ansku83..............27..................kp 48/30-32................yk 6



inieh...................23...................kp 34/?......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 30/29-38...............yk 3



mirkkunen_...........22...................kp 22/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 22/30-50................yk 11




Emby^................24...................kp 18/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 18/30-33...............yk 4+3
Hey....................22...................kp 16/28.....................yk 5
tiuhti_.................21...................kp 13/25......................yk 10
viida....................25..................kp 11/29......................yk 1+2




Ninni^^...............24...................kp 8/34......................yk 4
Gabrielle..............29..................kp 7/29......................yk 5+5
Dremming............24...................kp 6/26-28.........TJOT (yk 1)
mynttis................29...................kp 5/28......................yk 3
-pansku-.............23...................kp 2/58......................yk 2


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk?
 
Viimeksi muokattu:
:ashamed: Joopa joo, kai se oli viivanpaikka ilman väriä.. Tänä aamuna ei testissä mitää näkyny, ja oli Apteekin oma.. En sit tiedä vahvuuksista tai mitää. Nyt on vaa pakko työntää nää asiat sivuun.. Hävettää, nolottaa, kiukuttaa.. Miten ihminen muka voi kuvitella noin lahjakkaasti kaiken, kaikki "oireet"!!
 
Pikkumyy, älä nyt soimaa siellä ittees! oikeesti! mä kyllä tiiän sun tuntees, ja sen että hävettääkin ihan kun kuvittelee kaiken maailman oireita, mutta kävikö olleskaa mielessä sellasta asiaa, et mitä jos siellä oikeesti on jotain? :) meinaan jos sulla ei oo menkat alkanut! ja mä en luota RSFU:n testeihin.. ne on ihan paskoja! apteekin oma on luotettava ja se on herkkyydeltään 25.. ja siis tikutitko ovista? ootko varma dpo? mikä se on? jos sun kiertosi voi olla 29-38 välillä niin nou hätä ;)
 
Hei kuumeilijatoverit! Uskaltauduinkin minäkin tänne huhuilemaan ja katsomaan meininkiä. Ensin tiedot: ikää on 29 ja menossa yk 3, kp 5/28. Viime kierrossa ehdin jo kuvittelemaan niin pettämättömät raskausoireet, ja tuntuu että tässä pimahtaa pää jos näitä juttuja vielä yksin pähkäilee : / Mieskin on kyllä täysillä yrityksessä mukana, mutta ei se aina ihan pysy perillä mun vouhotuksissa, oviksen bongaamisissa ja greippimehuissa ym ;) Kavereille ja perheelle ei tunnu vielä luontevalta alkaa puhumaan vauvahaaveista.

Pahin haaste mulla on varmaan stressin välttäminen, koska saan sitä aikaseks tosi helposti. Ja oon malttamaton vähän kaikessa, niin tässäkin koska toivon sitä raskautumista niin kovasti :ashamed: Vaikka oon lahjakas maalailemaan kauhukuvia niin mieltä vähän huojentaa se, että oon käynyt kaksi kertaa luovuttamassa munasoluja ja niiden kokemusten perusteella pitäisi olla paikat ihan kunnossa myös omien lapsosten tekoon :)
 
Laretzki
tiuhti Kiitos. Alkaa nää hormoonit sekottamaan tämän tytön päätä ihan tosissaan, eikä tietty tää yksin olokaan auta yhtään asiaa. Nyt taas on ihan normi fiilikset, päätöksiä vältellä suolaa, jottei nestettä kerry enää yhtään enempää ja jopa tykkäystä tota alavatsan pikkukumparetta kohtaan..

Tosiaan, eilen ihan kauhistuin siitä miten hormoonit vaikuttaa. Suutuin eilen miehelle ihan järjettömästi ja vielä täysin naurettavasta asiasta. Hetken huudettuani sitten purskahdin itkuun siihen päälle...:ashamed::headwall:
 
Lare, noh :D kyllä miehes varmasti tajuaa ajan kanssa että nyt on kyse hormooneista ja sen tuomista muutoksista, ne ei onneks kestä ikuisuuksia! ja mitä suolaan tulee, muista kuitenki helteillä ja muutenki syyä edes vähä suolaa, jotta nestetasapainos pysyy hyvänä ettei sen takia tuu huonoo oloa ja nestevajausta! ja juo paljon vettä, vielä vaikkapa ihan kivennäisvettä niin senki kautta pysyy nestetasapaino hyvänä! :) ja vielä kerran, älä stressaa siitä painosta, oikeesti, sä ehdit niistä murehtia myöhemminkin jos on tarvetta, nyt nauti olostasi :)

mynttis tervetuloa :wave: mie lisään sut listaan, kunhan olen tämän viestin kirojttanut :) olkoon taipaleesi täällä lyhyt ja toivotaan että pääset piakkoin masunkasvattajien puolelle!
 
Emby^ Kiitos! :D Se on nuorisotyötä ja ihka uusi projektityyppinen juttu, joten pääsen olemaan mukana alusta asti ja suunnittelemaan koko toimintaa / mallia itse ja ihan alusta siis! Mä olen toivonut, että saisin just tällasen työn, jossa ei ole pinttyneitä toimintatapoja eikä mikään sellanen työ, jossa mitään uutta voi/saa kokeilla! Ja nyt unelma toteutui, enpä olisi ihan heti uskonut, että mulle käy tällanen tsägä :D Kerrankin onni suosii myös minua eikä vain naapureita!

Lilli88 Oi oi muru :heart: Kyllä ihan selvä plussa näkyy, onnittelut suuret :hug: Sitä on kyllä todella vaikea uskoa todeksi. Mä plussasin 3vkoa sitten enkä vieläkään meinaa uskoa todeksi. Ehkä se alkaa konkretisoitua itselle vasta sitten, kun vatsakin alkaa kasvaa. Älä sitä juomista mieti, alkoholista ei ole haittaa alkiolle ainakaan kolmeen viikkoon hedelmöityksen jälkeen, koska alkio ei ole ennen kolmea viikkoa kiinnittynyt verenkiertoon! Eli ei hätää :D Eikä kukaan pysty rajoittamaan elämäänsä liikaa, vasta plussan jälkeen! Nyt kun tiedät odottavasi, vesilinja on hyvä juttu eikä muuten haitaa muakaan yhtään. Hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin! :D Mäkin olin viime viikonloppuna ystävän polttareissa ja juomana vesi + kivennäisvesi, ja olipa muuten aamulla mukava herätä ilman krapulaa pirtsakkana! Tässä on hyvätkin puolensa.

inieh Voi sinua muru :hug: Miten voisinkaan viedä tuon pahan mielesi pois! Sanotaan, että suklaa auttaa kaikkiin naisen mielialanvaihteluihin, toivottavasti se toimisi myös sinun tapauksessasi ;) Ja tiedän niin tuon epätoivon tunteen, kun vauva on niin odotettu ja tervetullut ja sitten täti kurvaa paikalle kutsumatta :mad: Se on ihan kamalaa ja se on aina kova pettymys, joka kerta. Sitä ei voi sanoin kuvailla eikä miehet sitä ymmärrä, kun eivät omassa kehossaan sitä pettymystä tunne fyysisesti esim. menkkojen muodossa. Minä niin toivon sulle parempaa mieltä muru!!! :hug: Ja tuu vaan tänne purkamaan olojasi, täällä ymmärretään eikä kukaan kyllästu kuuntelemaan :heart:

Pikkumyy87 Minusta siinä näkyy jotakin, ehkä viivanpaikka ennemminkin? Testaathan uudestaan piakkoin ja tuut sitten heti kertomaan meille kanssasisarille! Millaiset on fiilikset asian suhteen? Milloin menkkojen pitäisi alkaa ja tiedätkö mitkä dpo:t on menossa? Jos dpo:t vähäiset, niin nou hätä!

viida Voi vitsit, ihan epistä sä pääset reissuun!!!!!!!! Mä oon ihan reissufani :D Toivottavasti saat ikimuistoisen matkan ja paljon uusia kokemuksia. Kenen kanssa lähdet ja miten pitkä reissu on kyseessä? Mä en ehdi ennen torstaiaamua koneelle niin toivotan jo nyt aivan mahtavaa reissua, nauti!!!!!!!

Dremming Kiitos! Mökkeily on kyllä ihanaa, pääsee kaupungin hälinästä omaan rauhaan ja luonnon keskelle. Nauttikaa yhteisestä ajasta, se on parhautta :heart: Ootteko mökillä ihan kaksin vai tuleeko sinne muitakin? Mä muistan, kun sä vähän aikaa sitten oikein odotit tätä yhteistä aikaa miehesi kanssa ja nyt ei ois enää pitkä aika!!!! JEE! :D Ja talletuksien tekeminen on kuules hauskaa puuhaa joka tapauksessa, nauttikaa toisistanne :D

-pansku- Tätipahoittelut :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pikkumyy87 Se apteekin oma testi on herkkyydeltään 25. Mutta älä menetä vielä toivoa muru, niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa! Ja mitkä dpo:t sulla nyt on? Jos vähäiset, toivoa on ja PALJON! Se on jännä juttu, mutta kun vauvaa toivoo niin kovasti, niin sitä alkaa kuvitella myös niitä oireita, sitä oikein kuuntelee ja tarkkailee kehoaan tarkemmin kuin tavallisesti. Ainakin mä tein niin :ashamed: Se on ihan normaalia eikä sille voi mitään, kuuluu asiaan. Mä toivon kovasti, että se ei vaan vielä näytä ja että dpo:t olisi vähäiset sulla!

tiuhti_ Onpas ihanaa, kun sinäkin olet ollut mukana keskustelemassa nyt enemmän :heart: Onko tuo verensekainen valkkari mennyt mihin suuntaan? Voi kun olisikin mahtava uutinen, jos se olisi sitä itseään, se meinaan todellakin voisi merkata sitä!!!!!!!! Milloin ajattelit testailla?

mynttis Tervetuloa mukaan ihmettelemään naisen ihmeellistä maailmaa ja vieläkin ihmeellisempää naisen kropan toimintaa :wave: Kiva saada myös uutta väkeä mukaan tänne!! Malttamattomuus taitaa vähän kuuluakin tähän vauvaprojektiin :D Ainahan se olisi parempi, jos olisi jalat maassa, mutta ei sille malttamattomuudellekaan mitään voi, kun vauvaa niin kovasti toivoo. Ja mitä miehiin tulee, niin ei ne vaan tajua näistä asioista yhtään mitään :LOL: Ne ymmärtää vain itse vauvan teon, mutta ei ainakaan meillä ole vieläkään tajunnut, mikä ovulaatio on ja miksi talletusten ajoituksella on suuri merkitys yms. Joten olet tullut juuri oikeaan paikkaan juttelemaan, täällä on NAISIA, jotka samassa tilanteessa ja täällä ymmärretään, mistä puhutaan :D Tänne saa sitten purkaa ihan kaikki tuntonsa!!!! Vielä kerran tervetuloa! :D

Laretzki Ne on ne hormonit, jotka myllää sun kehossa. Voit miehellesikin sanoa, että hormonit tekee tän, ettet sä tahallaan tiuski hälle. Tosin mä ainakin olen ihan perusluonteeltani vaikea kumppani ja aika räväkkä, sanon ajatukseni suoraan sen kummemmin suodattamatta ja miettimättä, mitä suustani päästelen ja nyt jos alkaa vielä hormonit myllertää, niin on kyllä miehelläkin kestämistä :D Mutta se kuuluu asiaan! Niin, ja meillä on täysi oikeus purkaa tuntomme miehiin, mehän tässä suurin työ tehdään raskausoireineen, lihomisineen ja synnytksineen :D Mutta tuo yksin kotona oleminen on kyllä ihan pyllystä, toivottavasti keksisit jotakin kivaa ja piristävää tekemistä! Olen samaa mieltä tiuhti_n kanssa siitä, että juo todella paljon vettä, vaikkei janotakaan, ja kivennäisvesi on muuten hyvä juoma veden ohella, siitä saa suoloja ja janokin lähtee hyvin! Mä olen tosi huono juomaan, ja mulle on ollut ihan opettelemisen paikka, että muistaisin juoda vähintään kerran tunnissa ainakin lasillisen kerrallaan. Ehditkö jo selvittää, mikä teidän holleilla on tilanne päästä ravitsemusterapeutille? Meillä se on ilmainen ja varaan ajan heti, kun ravitsemusterapeutti palaa lomalta.
 
..voi helvetti!! :'( iski taas syvälle jonnekki ja sattus.. :( ..entinen työkaveri tuli kertomaan, että on viikolla 18 raskaana.. Huh, ei oo ennen näin pahalta tuntunu kenenkään raskautumis-uutiset.. Ehkä se, kun kesäloma lähenee ja sen jälkeen piti alkaa äitiysloma.. :'(

Anteeksi omaa napaa.. :ashamed:

Hienoa kuumeilija, et on mieleinen työ!! Upeeta!!

tiuhti_, kiitos muru :hug: Toivon sullekkin sitä plussaa kovin!! :heart:
 
Tiuhti_: No joo, kyllähän se olisi hyvä saada säännöllisemmäksi kun on nuin epäsäännöllinen ja vielä joka toinen kuukausi eripituinen, mutta aattelin vielä kattella miten tässä käy ja käydä lääkärillä sitten joskus.. Eikös se vuosi ole melkein se minimi aika ennen kuin aloitetaan edes mitään hoitoja vai riittääkö, että on mahottoman pitkä kierto? Tää ei tiiä.

Tuo on aivan tosi, että vaikka itse en ole ottanut ressiä tässä asiassa, niin kyllä sitä raskautumista ja oireita aina miettii ja kuulostelee joka kierrossa. Ja nyt on kyllä tavallista tietoisempi kehonsa tapahtumista. Mullakin oli moniakin oireita ennen menkkoja ja olin jo melko varma että nyt se tärppäs, mutta ei. Taitaa olla aika epätodennäköistä raskautua näillä kierroilla...
 
Hey
"kuumeilija" kiitos vinkistä, teenpä siis niin!=) Tänään olisi pitänyt eka tero ottaa mutta ovistesti näyttää ei niin mitään joten jätänpä teron ottamatta. Jos ei vielä kp 22 tai niillä main ole oviksesta tietoa, voisin terot alottaa ettei kierto turhaan veny..
Oliko sulla terot käytössä plussakierrossa?

Lilli88 Mielettömästi vauvaliimaa matkaan ja hirmuisesti onnea plussasta!!:heart:

voi Emby^ Iso hali sulle:hug: isot plussapuhurit puuskun sinne!:whistle::heart:

tiuhti_ Hyvältä kuulostaa tuo "holahdus" , mikäs tilanne nyt?:p

Mulla hukku ajatus enkä muista nyt kaikkia edellisen sivun tekstejä, pahoittelut siitä.:ashamed:

On: kp 15 ja ovistesti täysin tyylipuhdas nega, voi pyllyjen pylly sanon minä. Tosin olin juonut paljon vettä ennen testausta...Ja onhan tässä toki aikaa vielä..mutta olis nyt jotain voinut jo näkyä.. : /
 
tiuhti Sehän mua tässä harmittaakin ku vasta yk2 menossa ja nyt ku molemmat on ihan innoissaan ni sit ei mitään. EI menkkoja eikä plussaa. Kyl se fiilis taas tästä kohenee, osasyy oli täällä vallinnut masentava harmaa sää, mut nyt ku aurinko paistaa ni on jo ihan hyvä olo :)

pikkumyy Mulla oli viime kierrossa sama homma et kuvittelin itelleni kaikenmaailman oireita ja sit tulikin vaan negaa ja negaa toisensa jälkeen. Ja sit menkat. Se oli kai sitä hormonien heittelyä ku se oli eka luomukierto..

kuumeilija Joo suklaa auttoi ja tää ihana sää :) Ja se että mun auto on vihdoinkin kunnossa. Oli niin rikki etten ajanu sillä viikkoon. Oon koittanu miehelle siitä selittääkin että kun ne menkat tulee ni siinä menee taas matto jalkojen alta. Ei se sitä ymmärrä, mut yrittää ainakin, joskus :) Kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu! Nyt vaan loman koittaessa (perjantaina) koitan heittää kaikki työhuolet ja vauvat pois mielestä ja annan asioiden mennä omalla painollaan. Menkkoja ei kuulu tosin vieläkään mut edellinen kierto oli se 42päivää ni ajattelin testata seuraavan kerran ens viikon alussa..

mynttis Tervetuloa joukkoon! :) :wave:

Emby I know the feeling, believe me :hug:

ON Päässä pyörii vaan loma loma loma... :) Ei oikein muuta raportoitavaa. ENs viikolla tosiaan testaan jos ei mitään ala tapahtua. Mun tuurilla täti tulee seuraks sinne festareille.. :/
 
Tervetuloa joukkoon mynttis! :wave: Kivaa saada uutta porukkaa kun täällä on käynyt valtava plussa-aalto, tuntuu, että eihän täällä pian ole ketään. :) Vaikka se kai se on tarkoitus. :D

inieh samoja fiiliksiä mullaki vaikkei mulla edes sais olla. :( Mulla mies ymmärtää tädin tulon... aina on ihan maansa myyny ja ymmärtää kyllä talletuksienkin merkityksen. :D Kyllä me molemmat vielä se plussa saadaan. Anteeksi... nyt hävettää, että edes rutisen kun vastahan me aloitettiin yrittäminen. :ashamed:

Ansku onko tietoa miksi kierto venyy? :| Tyhmä täti! Tulee kun ei pitäis ja sitte ei tule ku pitäis! :kieh:

pansku kyllä mun mielestä apua saa pitkiin kiertoihin vaikkei edes yrittäisi lasta. Että lääkärin pakeille vaan. :)

ON Tää ON niin onnellinen! :heart: Huomenna saan miehen ittelleni muutamaks päiväks ja päästään uimaan, kalastamaan, saunomaan jne. AAAH! :) Luulen, että mun pinna on niin kiree ihan vaan siksikin, etten oo saanut seksiä aikoihin. Nyt sitte otetaan vahinko takas. ;) Sunnuntaina palaillaan taas maisemiin. Kauniita ilmoja kaikille ja leppoisaa pian alkavaa viikonloppua! :)
 
Dremming Ei kyllä mitään käsitystä! Mut alan pitää erittäin mahdollisena sitä, että en oo ovuloinu sit kuitenkaan tässä kierrossa! Se vois pidentää, mut varmaa se ei ole! Luulin et ovis oli 11.6., mutta...ilmeisesti sit ei! :| Eipä auta ku ootella vaa ja kattoo mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään!
 
Ansku Höh! Ihan tyhmää! : / Mun kaverit on pelotellu mut hyväks tuosta kiertojen venymisestä (monet väittää, et kierto lähteny venymään tyyliin ½vuotta pillereiden lopetuksesta), et pelkään sitä ittekki joka kuukaus. Toistaiseks onneks ei! Onko tää nyt ekaa kertaa kun sulla venyy noin?
 
Dremming Ahaa, okei. Niin se varmasti on. En oo tosiaan ottanu selvää mistään asioista sen kummemmin vielä, kun ollaan edelleen vaan vähän epävirallisesti yrittämässä, tjot ja silleen..

Lieköhän mullakin vähän Anskun tapaisesti toinen munasarja ovuloimatta, kun on niin pitkä sen kierto, ja toinen on selkeästi lyhempikiertoinen ja menkkoja enteilevät oireet on huomattavasti selkeämmät..

Täällä myös ootellaan perjantaina alkavaa "lomaa". On se mukavaa päästä vähän rentoutuun ja muihin maisemiin, kun töitten takia tulee oltua kotosalla täällä peräkorvessa. Ei ole ketään tuttuja eikä muutenkaan mitään tekemistä : / Ensi viikoksi on siis luvassa maiseman vaihdos P-Pohjanmaalta Varsinais-Suomeen!
 
Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! :heart:
Tänään vielä varmistelin Clearbluen viikkonäytöllisellä ja 2-3 viikkoa näytti. :) tiuhti_ mulle saa laittaa yk 7.

Tää oli tosiaan suuren suuri yllätys, että nyt raskaudun! Kierto oli niinkin pitkä kun kp 70 ja testailin negaa negan perään. Olin siis jo ihan varma, että kuukautiset alkaa ennemmin tai myöhemmin ja plussa tuli! Vaikka tästä hirveesti puhutaan niin suosittelen sitä, että koitatte olla miettimättä liikaa. Se auttaa aika usein..Ja sehän se vaikeaa on jos mikä! Tiedän sen.

Suuret plussapuhurit tänne ketjuun! Olette kaikki plussan ansainneet! :heart:
 
Dremming Tässä Kainuun rajalla. En viittis ihan suoraan paikkaa sanoa, kun ei sitä tiä jos joku vaikka tunnistaa! :$ Itse asiassa olen kotoisin Lapista ja asunut täällä päin vasta viitisen vuotta. Hui! Liikaa tunnustuksia! :LOL:
 
Tiuhti & Kuumeilija: Kiitos te ootte kyllä Niiiin Ihania! :heart: Nii, en tosiaan oo ovista tikuttanu, joten ei mitää käryy koska se olis ollu.. Ittekseni toivoin ja ajattelin, että kierto olis viä lyhentyny tosta 31pv, saa nähdä kuinka huomenna käy. Mulla oli juhannus perjantaista seuraavaan torstaihin maha kipee sillee menkkamaisesti.. Ja sitä en todellakaa kuvitellu, koska sillon tiistaina se oli aikas kipee. Isäntä jo sillon viisaana poikana sano, että josko ne hyvät päivät (miehen sanoin ovis) olis ollu sillon...? Tie sitte.. Jos näin olis niii, menkkojen pitäis alkaa sit ens tiistain paikkeilla.. Että, jos tätiä ei näy, nii tiistai on seuraava testipäivä..
Mites Tiuhti se valkkari, onko viä tullu, vai jäikö se siihen kertaan? Oliskohan se Nyt sitä..? :)

Tervetuloa Mynttis! :wave: Joo, yhdyn tohon malttamattomuus hommaan!! Älä välitä, meitä on ainaki kaks..! :whistle:

Inieh: Ihanaa kun loma on vielä edessäpäin! Nauti siitä ja ota kaikki ilo irti.. :cool:

Dremming: Oi, ihanaa! Oon onnellinen sun puolesta, nyt pitkä odotus palkitaan ja saat viettää isännän kans oikee Laatuaikaa!! :D Mulla oli laatuaika viimeviikolla. Isäntä oli oikee viikon lomalla, ja oli kyllä tosi mukava tehdä kaikkee yhdes ja vaa olla.!

Pansku: Hyvää Lomaa!! :D

Lilli88: Onnea vielä hirmu paljon.. Niin se naisen mystinen keho joskus yllättää! Ihanaa välillä kuulla yllätyksiä näinkin päin. :D Paljon voimia tulevalle äidille, se on kuitenkin kaikkein tärkeintä.! Täältä on myös tulossa liima ja tarrasukkalähetys!!

Napaalua: Tätiä ei näy.. Maha on kipee, sillai tätimäisesti, valkovuotoo tulee niin paljo, että vähä välii on pakko käydä kurkkaamas, että nytkö tuli.. Mutta ei. Ja maha on sellanen, tiettekö ku jännittää jotai kovasti. En kyllä tie miks sellanen tunne, ku mielestäni en jännitä sillai.. Kai sitte kuitenki tiedostamattani.. Pää kipee, ja pitäis koko yö jaksaa valvoo ja touhata. Ja huomenna viä yks yö.. |O
 
Voi kiitos Pikkumyy! :) Ja siis, onhan täällä vielä yksi sinun ja Mynttiksen tavoin malttamaton, eli minä, mutta hyshys! En ressaa! On se kyllä ihan täys mahdottomuus, kun sitä raskautta kuitenkin sisimmässään toivoo, vaikka 'ei varsinaisesti yritetäkään' (kuten jo sanottua) : /
 

Yhteistyössä