<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Emby: Eihän tosta negasta ny voi viä oikee mitää sanoo.. Kp oli aika vähä kuitenki. Huomenna haen testin ja keskiviikkoaamuna testaan ku sitte on jo kp30. Jos jotain on ni luulis jo sitte näkyvän.. Puen kyllä varoiksi sen laskuvarjon ennen ku meen testaamaan.. :LOL:

Kuumeilija: Enköhän mä selvii.. :D Just ja just.! Se on kyllä niin perseestä ku ei kerkee tänne, ihan on vierotusoireita. Täälä on niin hyvä porukka. Ja kyllä tohon sun väsyyn vaikuttaa yks PikkuPikkuJuttu, siis sun työaikojen lisäksi.. ;) Voimia muru!

Epa: Onnea uudesta työstä..! :D Millä alalla oot töis?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ihanaiset :heart:

Dremming, oi ku unohtui :ashamed: anteeksi.. päivitän sen tänään, eli KP5 :D

Epa, ONNEA UUDESTA TYÖSTÄ! :flower: ihanaa! mäki haluan :ashamed:

soleigh, OVIS :D mä tiiän mitä teette tänään illalla ;)

Pikkumyy, mitä näyttää testi? :D

ON, en yhtään osaa sanoo mikä dpo on.. mutta jos ovis oli jo KP7 tai 8 niin sitä ei hyödynnetty.. mutta siitä eteenpäin on hyödynnetty! :D mutta joo, mulla nännit kolmatta päivää kipeet.. eli toivottavasti oli supermunis, ja musta tuntuu että se irtosi lauantaina, tai sunnuntaina.. eli KP 9 tai 10.. mutta on voinut irrota aikasemminkii! mutta siis dpo on jotain 4-2 välillä :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 5.7.2011



Ansku83..............27..................kp 47/30-32................yk 6
-pansku-.............23...................kp 42/58.....................yk 1



inieh...................23...................kp 33/?......................yk 2



Pikkumyy87..........24...................kp 29/29-38...............yk 3
mirkkunen_...........22...................kp 21/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 21/30-50................yk 11




Emby^................24...................kp 17/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 17/30-33...............yk 4+3
Hey....................22...................kp 15/28.....................yk 5
tiuhti_.................21...................kp 12/25......................yk 10
viida....................25..................kp 10/29......................yk 1+2




Ninni^^...............24...................kp 7/34......................yk 4
Gabrielle..............29..................kp 6/29......................yk 5+5
Dremming............24...................kp 5/26-28.........TJOT (yk 1)


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
 
Kiitoksia kaikille onnittelijoille! :)
Tiuhti: Ei muutakun hakemaan vaan uutta työtä, jos vanha ei nappaa. Niin mäkin tein. :)
Pikkumyy: Turvallisuusalalla. :)

Oi nice, tästä tuli ehkä paras kesäloma ikinä vaikka onkin vaan 2vkoa. :)
 
Laretzki
No niin, nyt on sitten eka neuvola takana ja lasketuksi ajaksi annettiin 25.2. Verinäyte otettiin ja pissanäyte pitää huomenna käydä kipasemassa labraan.

Kaikista eniten vituttaa se, että toi mun paino nousi niiden pillereiden lopettamisen jälkeen (kyllä, valitettavasti se meidän vaaka onkin oikeassa) joten tällä mun nykysellä painolla BMI on 26, joka meinaa sitä saakelin sokerirasitusta, kun aikasemmin mulla on ollut BMI 25, joka olis ollut vielä hyvä. Ei valmiiksi kyllä jo yhtään inspaa toi. Saa nähä kuinka paljon mä kriiseilen ton painon kanssa vielä myöhemminkin :headwall:

Muuten ei oikeestaan yhtään mitään vielä. Seuraava lääkäri aika saatiin 1.8. ja silloin kuulemma voidaan kuunnella jo sydänääniä! Ja siitä sitten hieman eteenpäin niin tulee olemaan ultra. Saa vaan nähä kun osuu kouluviikoille että miten sen kaa tulee sumplittua...

Nyt koetan syödä jotain taas vielä vähän lisää ja sit voisi harkita päikkäreitä, koska viime yö tuli nukuttua tosi huonosti.

Lare ja Spyro 6+3
 
Laretzki
Kyllä Emby varmasti vielä pääset! :hug:

Ja pahoittelen mielipahan aiheuttamista, mutta kun en ole malttanut täältä kokonaan lähteä, kun täällä on niin hyviä tyyppejä, joiden kuulumisia haluan seurailla! :ashamed:
 
Oli pakko tulla kommentoimaan kun näin että täällä on tullut ilouutisia vaikka kenelle...

Puputi, "kuumeilija", Memelisa, Laretzki ja Away oikein hirmuiset onnittelut teille kaikille! Olen niin onnellinen teidän puolesta. En oikein osaa sanoakaan mitään kun olen niin iloinen :D !!

Täällä on ollut aika hiljaista odottelua.. viime kierrossa ei Donna-testi näyttänyt ovista lainkaan, joten en tiedä ovuloidaanko tässä ollenkaan :/ nyt on menossa kp12 ja kiertokin on jämähtänyt 28. Nyt tänään aloittelen sitten Donnalla testaamisen ja toivon kovasti että sieltä se ovulaatiokin näyttäytyisi ja saataisiin meillekin "tilaukseen" sellainen ihana pikkuinen nyytti. Ollaan kyllä nyt oikein olan takaa pupuiltu, ettei ainakaan siitä jää kiinni ;)
Mutta kaikille oikein ihanaa kesän jatkoa.. ja tulen taas kertomaan jos jotain kerrottavaa mulla nyt ikänä tulee olemaan!
 
tiuhti_ Kiitos linkistä muru! Ja :LOL: en mä oo huomannut tuota linkkiä tuosta päivityslistasta :LOL: Oiskohan tehorillien paikka? :LOL: Näin eilen yhden ketunpennun kotiin lähtiessä, siinä ne ihan holleilla pyörii koko ajan, varmasti emokin oli lähettyvillä :kieh:

Laretzki Kiitoksia myös sinulle linkistä, täytyypäs tsekata molemmat paikat! Aktiivinen pino oiskin se mun juttu :D Meillä on sun kanssa aikalailla samoilla viikoilla, mulla alkais tänään 7vko viimeisten menkkojen mukaan, mutta koska ovis oli taas niin myöhään, niin voi vähentää sen reilu viikon eli n.6vkoa mullakin tällä viikolla kasassa :D Mä varasin neuvolan eilen eli aika ois 19.7. ja varhaisultra on 25.7. :heart: Nyt ainoa huolen aihe on se, että kaikki ois hyvin eikä ois mikään tuulimuna... Mulla ei ainakaan vielä ole ollut pahoinvointia, mutta tissikipu on tullut uutena oireena viime viikonlopun aikana.
 
Epa_88 Onnea hirmuisesti uudesta työstä, se tulikin näin äkkiä :D Muuten, mäkin sain sen paikan missä kävin haastiksessa viime viikolla! Oli vielä niin loistava juttu, että meitä oli vain kaksi haastateltavaa ja sillä toisella oli enemmän kokemusta kyseisestä työstä ku mulla! Ja todellakin halusin sen paikan!!!! Ihan mahtavaa :D Tiedä vaikka nyt tärppi kävisikin, meinaan että mullahan oli talvella semmonen olo, että plussaan ja saan töitä yhtä aikaa ja niinhän siinä kävikin.

Laretzki Varatessani neuvola-aikaa kysyin ravintoneuvonnasta, että hoitaako neuvola sen vai kuka. Sain numeron ravitsemusterapeutille, tosin hän on nyt lomalla, mutta palaa 1.8. töihin. Se on ainakin täällä ilmainen ja ajattelin seurata painoa koko raskauden ajan, koska olen helposti lihovaa sorttia ja mun tavoite on pysyä tässä painossa koko raskauden ajan, mitä nyt se +5kg on sallittua. Kysäise, mikä teidän suunnalla on tilanne, saako ilmaista ravitsemusneuvontaa!

Pikkumyy87 Minuthan tunnetaan normaalisti pirteänä ihmisenä eli tää iltapainotteinen väsymys johtuu nyt tästä raskaudesta, muutakaan syytä en keksi :D
 
ON Sain työpaikan, jossa kävin haastattelussa viime viikolla! Kävi tuuri, että meitä oli kaksi haastateltavaa ja minut valittiin :D Voiko enää enempää toivoa, plussa ja uusi työpaikka!!!! Aivan mahtava juttu. Alkuvuodesta ei ollut työpaikkaa eikä plussaa ja silloin minusta tuntui, että varmaan plussaan ja saan työpaikan samaan aikaan. Ja niinhän siinä sitten kävikin. Olen niin superonnellinen tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, ettei ole valittamista yhtään. Paitsi nykyisen työn työaika ei sovi mulle... Mulle jää vielä lomaakin elokuussa kolme viikkoa ennen uuden työn aloitusta. Lähdenpä tästä nyt koiran kanssa kävelylle, jos jaksaisi kävellä taas koko pururadan ympäri ja antaa läskeille kyytiä ;)
 
Heippa kaikki ihanat naiset! :)

Oon ollut nyt taustalla jonkin aikaa. Vaikka en oo mitään tänne kirjoitellut, olen kuitenkin teidän juttuja lueskellut. Oli pakko pitää matalaa profiilia ja koittaa unohtaa yritys, koska seitsemän kuukauden yrityksestä huolimatta ei vauvaa alkanut kuulua. Lämpimät onnittelut teille kaikille, jotka olette täältä poissa ollessani plussanneet! :)

Tänään olen yövuoron jälkeen tuttuun tapaan lueskellut teidän juttuja. Mulla on nyt menossa kp 70. Pari päivää sitten tuli puuhailujen jälkeen hiukan ruskeaa vuotoa, mutta muuten ei ole mitään tapahtunut. Oon nyt aina välissä varalta testaillut, mutta negaa on näyttänyt. Tänään kuitenkin tuli ihana yllätys! Testiin piirtyi toinenkin viiva! :heart: Testinä toimi Davidin herkkä liuskatesti. Ajattelin käydä hakemassa apteekin oman testin ja testata vielä sillä varmuudeksi. Mulla on viikkonäytöllinenkin varastossa, mutta en sitä raskisi vielä käyttää. En voi uskoa tätä todeksi! Mies lähti just töihin ja jäin yksin kotiin menettämään järkeni! :D Oon niin onnellinen ja haluaisin vain kaikille kertoa uutisen, mutta parasta kai, että säilyy vielä meidän salaisuutena.

Nyt mieltä painaa se, että meillä oli lauantaina tuparit ja tuli ihan hyvin juotua. Tein silloin aamullakin testin, mutta tuli puhdas nega, joten uskalsin juoda. Luulin todella, että kierto on vain sekaisin. Olenhan joutunut terojakin sen vuoksi syömään. Tosin nyt ei ollut terot käytössä ja ehdinkin jo miettiä, että aloitan taas kun kierto näyttää venyvän. Onko teidän mielestä syytä huoleen?

Ois kiva laittaa kuvaa tänne, mutta en tiedä osaanko.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Laretzki
Lilli Mulle just tänään neuvolassa sanottiin, ettei se alkoholi ole vaarallista niin kauan kun ei tiedä olevansa raskaana. Mä ite mietin vähän samaa, kun tuli kouluviikolla otettua vähän molempina keskiviikkoina aavistuksen kovemmalla kädellä taas, niin vähän kävi mielessä että apua. Mutta tosiaan sanoi, ettei sillä ole vaikutusta. Vaikka ihanne kuulemma olisi että kun ehkäsy jätetään pois, niin sit nautintoaineetki, mutta tuskin kukaan niin tekee.

Mä oon ihan oikeesti tänään murehtinut ihan liikaa tota mun painoa. Ja muutenkin ahdistaa taas (osittain painostavan sään takia) ihan äärettömästi. :headwall:. Alkaa taas nää ympyrät ahdistaa ihan sikana. 8h päiväs yksin...
 
Heimoi.

Onnea taas plussanneille!! :) Näitä uutisia tuleekin taas tasaseen tahtiin. Voiku itekin sais ne kaks viivaa :( Mä viime torstaina testasin ja aivan puhdas nega. Ajattelin testata ens viikon alussa jos ei mitään kuulu, en aio nyt hätiköidä samallalailla ku viime kierrossa.. Vaik mieli tekis hurauttaa apteekkiin vaikka heti! :( Voihan se olla etttä tääkin kierto venyy yli kp40. V**** kun mä en vaan jaksais taas menkkoja! :kieh: :'( Olis niin ihanaa saada se omakin nyytti jo tilaukseen mut tuntuu jo siltä että haikara kiertää meidän kodin kaukaa. Emt, joku itkupotkukiukku taas päällä. Pakko oli tulla tänne angstaamaan ku en jaksa miehelle tai ystävällekään koko aikaa narista asiasta.. Tosin ystävä mietiskeli että josko sittenki nyt tärppäis kun kuitenkin on ollu kaikenlaista uutta tässä nyt, esim töihinpaluu ja sit perjantaina alkava KESÄLOMA! Sitä mä olen odottanut, ja samalla myös tulevana viikonloppuna järjestettävää Summer Up-festaria. Se on yksinkertasesti kesän kohokohta :) Mut tää painuu nyt suklaaläjän kanssa sohvalle märehtimään. Oloa ei helpota yhtään postilaatikosta löynyt Kaksplus-lehden näytenumero joka taas on ihania vauvajuttuja täynnä :/
 
Hurjasti ONNEA plussauksesta Lilli ja vauvaliimaa mukaan :heart: :kiss: :flower:

Mun näytöllä en kyllä valitettavasti erota Myyn testissä mitään, näkiskö joku muu paremmin? Jospa siellä jo parin päivän päästä näkyis enemmän :hug: =)

kuumeilijalle ja Epalle ONNEA uusista työpaikoista!! :kiss:

Tää tyttö alkaa pikkuhiljaa pakkailee kamppeita ja suuntaa torstai aamuna kohti aurinkoista Pariisia! Palataan tytskit taas reilun viikon päästä! :heart: Plussatkaa ahkerasti, jookosta kookosta ;)
 
Hurjan suuret onnittelut Lilli!! :heart: :flower: Vauvalle tarrasukkia ja pesänrakennustarpeita mukaan! :)

tiuhti kiitos päivityksestä! :) Ja jospa sieltä nyt irtoais supermunis. ;)

kuumeilija onnittelut uudesta työpaikasta!

Myy en valitettavasti näe testissä mitään... :( Jospa joku muu näkee paremmalla näytöllä?

viida ihanaa reissua rakkauden kaupunkiin! :heart:

inieh kyllä se taas siitä kun pääset lomalle ja festareille. Saat ajatuksia vähän muualle. :) Mullakin kauhea kateus päällä vaikka tiedän, että se on väärin ja varsinkin kun eihän me varsinaisesti edes yritetä miehen kanssa (tjot), mutta silti... :ashamed:

Lare mulla oli eilen ihan samat fiilikset! Siis oon ollu tosi yksinäinen nyt lomalla kun oon ollu kotona. Syistä voit lukea tuolta ON -kohdasta. Tsemppiä ja koita jaksaa! Muista, et "väliaikaista kaikki on vaan". :hug:

ON Yks kaveri naapurista teki temput joten en oo ollu siihen yhteydessä ollenkaan muutamaan päivään ja mies on töissä n. 17h päivässä, että mä oon kaiken sen ajan yksin. : / Mutta tänään asiat sitte muuttu: käytiin miehen ja kaverin kanssa uittamassa hevosta ja nyt sitte mukavasti poltteleeki nokkosenpistot sormissa (mentiin aluks pitkin joen pientareita). :D Ittekki käytiin vielä uimassa koirien kanssa myöhemmin ja tehtiin ruokaa. Nyt jäinkin sitte yksin hyvillä mielin siivottuun kotiin ja ylihuomenna lähdetäänkin miehen kanssa mökille ja ollaan sunnuntaihin asti. Hyvää aikaa tehdä talletuksia (vaikka tiedänkin, että ovis tulee vasta puolentoista viikon päästä). ;)
 
Onnea Away ja Lilli! :) Onnittelut myös työpaikoista "kuumeilija" ja Epa!

Tiuhti_: voisitko päivittää huomenna keskiviikkona minun kohdalle kp2/42-58 ja yk2, kiitos! :)

Näyttäis olevan niin, että toinen munasarja elää kiertoa 2kk ja toinen 1kk 2vkoa : /
 

Yhteistyössä