huomenia vaan kaikille :wave:
heti ekaks omaa napaa kun moni jo siitä kyseliki, eli ei tuu enää verta tai muuta vaan ihan kirkasta limaa, eli OVISLIMAn tapasta limaa.. voiko olla että ovis ois tuloillaan vai onkohan mulla joku ihme pöpö nyt tuolla?!? :O
Lilli88 mie laitan sen YK7, se vissiin lukiki jossain tuolla mutta en mä tajunnu :ashamed:
"kuumeilija", mie se alan kohta kyttään että juothan tarpeeksi
ja kyllä tää tästä, ei täältä oikein voi pysyäkkään poissa vaikka välillä haluas koko lapsiajatuksen siirtää niin syrjään ku saa.. mut katsotaan katsotaan, mä niin toivon ettei YK11 ala... sit en tiiä kuinka akan käy :headwall:
Pikkumyy, oikeesti, josko se ois ollu myöhemmin? siis ovis.. puuhailittehan silloin kun sulla oli viimeksi niitä kipuja ku mieheski sanoi siitä?
Emby^, mä jotenki oon alkanu tietään sun tuntees, mua pelottaa koska esimies ilmottaa että nyt tärppäsi, niillä puoli vuotta vähemmän yritystä kun meillä, mutta hällä ikää jo 40+ niin pääsevät jo tutkimuksiinki :ashamed: se meinaan kirpasee mua sitte! josko koitetaan ja yritetään vielä ottaa ilo irti toisten plussasta, tiiätkö kauan heillä yritystä? se on vaikeaa jos ei vaan pysty olemaan iloinen ja on suunnilleen itku kurkussa, mutta loppupeleissä, onko se meiltä pois? toisaalta ei ja toisaalta on.. mutta nyt ei stressata, ajatellaan vaikkapa ihan vaan kesän ihanuutta ja sen mukana tuomia uusia tuulia, mielellään plussatuulia
-pansku-, mut siis kun ei tuo oo vielä tutkimista, ei siihen tarvita vuotta jotta saat terolutit käyttöön kierron tasaamiseksi
mee ihmeessä käymään lääkärissä! ehkä vielä jos yhden kierron odotat ja katsot kui käy, niin sitte meet kyllä! ei kannata aikailla jos kierto on epäsäännöllinen, koska siinä on aika selvä syy sille miksi ei tärppää, eikä siihen kovasti tutkimista tarvii
TSEMPPIÄ! ja oikein mukavaa lomaa
NAUTI!
Dremmingille oikein mukavia päiviä ja nauti :heart: on se vaan aina välillä niin luksusta kun saa olla oman puolikkaansa kanssa kaksistaan ja tehdä kaikkea mukavaa!
itse vein eilen miehen yllärinä syömään jo johan oli illalla meilläkin säpinää
mies oli meillä niin otettu kun aina välillä jaksan muistaa ja yllättää ja piristää sitä keskellä viikkoa ihan vaan viemällä syömään hyvää ruokaa!
ja mulle on taas luksusta jos mies vie minut just kalastamaan ja tekemään kaikkee tuollasta juttua
Ansku voihan kökköröö.. oottehan kummiski varmistellu josko se ovis olis ollu huomaamaton ja myöhemmin?
inieh, onko ollu minkäänlaista oireilua? tissikipua tai muuta? minkälainen sun edellinen kierto oli? ku eikö sulla oo nyt YK2 menossa?
joskohan alkas päivittään ja paiskimaan taas urakalla hommia
*muoks, siis mie luulin että mun kierto ois pidemmällä, nyt vasta KP14, mutta mä luulen kyllä et mun ovis ois ollu tosi ajoissa, jotain KP7 tienoilla, mutta nyt eräs vähä epäilyt sen veriliman suhteen, mitä jos se liittyy joteskii oviksee?
onneks on hyödynnetty..