<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Emby Oon menossa Summer Up-festareille jotka järjestetään täällä armaalla kotipaikkakunnallani Lahdessa :) Ennakkoliput (n. 13 000kpl) on jo loppuunvarattu/myyty joten jengiä varmasti piisaa :)

Dremming Mustakin joskus tuntuu et rutisen tästä yrityksen vaikeudesta ehkä turhan paljon kun meilläkin vasta yritys ihan alussa :) Jotkut yrittäneet jo pitkään! :( Mut siltikin, kyllä ne plussat sieltä vielä saadaan! :hug: :heart:
 
EmBy: :hug: Voimia.. Aluksi noi ajatukset varmaa vie iloo lomastaki..Mutta, Toivottavasti pystyt kaikesta huolimatta ottamaan ilon irti lomasta! Ja Rentoutua! Onko sulla pitkä loma? Mulla loma loppu ja olisin jo ihan valmis uudelle lomalle. =) Onko muuten mitää lomasuunnitelmia? Onkos miehes yhtäaikaa lomalla?
 
huomenia vaan kaikille :wave:

heti ekaks omaa napaa kun moni jo siitä kyseliki, eli ei tuu enää verta tai muuta vaan ihan kirkasta limaa, eli OVISLIMAn tapasta limaa.. voiko olla että ovis ois tuloillaan vai onkohan mulla joku ihme pöpö nyt tuolla?!? :O

Lilli88 mie laitan sen YK7, se vissiin lukiki jossain tuolla mutta en mä tajunnu :ashamed:

"kuumeilija", mie se alan kohta kyttään että juothan tarpeeksi :D ja kyllä tää tästä, ei täältä oikein voi pysyäkkään poissa vaikka välillä haluas koko lapsiajatuksen siirtää niin syrjään ku saa.. mut katsotaan katsotaan, mä niin toivon ettei YK11 ala... sit en tiiä kuinka akan käy :headwall:

Pikkumyy, oikeesti, josko se ois ollu myöhemmin? siis ovis.. puuhailittehan silloin kun sulla oli viimeksi niitä kipuja ku mieheski sanoi siitä? :)

Emby^, mä jotenki oon alkanu tietään sun tuntees, mua pelottaa koska esimies ilmottaa että nyt tärppäsi, niillä puoli vuotta vähemmän yritystä kun meillä, mutta hällä ikää jo 40+ niin pääsevät jo tutkimuksiinki :ashamed: se meinaan kirpasee mua sitte! josko koitetaan ja yritetään vielä ottaa ilo irti toisten plussasta, tiiätkö kauan heillä yritystä? se on vaikeaa jos ei vaan pysty olemaan iloinen ja on suunnilleen itku kurkussa, mutta loppupeleissä, onko se meiltä pois? toisaalta ei ja toisaalta on.. mutta nyt ei stressata, ajatellaan vaikkapa ihan vaan kesän ihanuutta ja sen mukana tuomia uusia tuulia, mielellään plussatuulia :)

-pansku-, mut siis kun ei tuo oo vielä tutkimista, ei siihen tarvita vuotta jotta saat terolutit käyttöön kierron tasaamiseksi :) mee ihmeessä käymään lääkärissä! ehkä vielä jos yhden kierron odotat ja katsot kui käy, niin sitte meet kyllä! ei kannata aikailla jos kierto on epäsäännöllinen, koska siinä on aika selvä syy sille miksi ei tärppää, eikä siihen kovasti tutkimista tarvii ;) TSEMPPIÄ! ja oikein mukavaa lomaa :) NAUTI!

Dremmingille oikein mukavia päiviä ja nauti :heart: on se vaan aina välillä niin luksusta kun saa olla oman puolikkaansa kanssa kaksistaan ja tehdä kaikkea mukavaa! :) itse vein eilen miehen yllärinä syömään jo johan oli illalla meilläkin säpinää ;) mies oli meillä niin otettu kun aina välillä jaksan muistaa ja yllättää ja piristää sitä keskellä viikkoa ihan vaan viemällä syömään hyvää ruokaa! :) ja mulle on taas luksusta jos mies vie minut just kalastamaan ja tekemään kaikkee tuollasta juttua :D

Ansku voihan kökköröö.. oottehan kummiski varmistellu josko se ovis olis ollu huomaamaton ja myöhemmin? :D

inieh, onko ollu minkäänlaista oireilua? tissikipua tai muuta? minkälainen sun edellinen kierto oli? ku eikö sulla oo nyt YK2 menossa?

joskohan alkas päivittään ja paiskimaan taas urakalla hommia :D

*muoks, siis mie luulin että mun kierto ois pidemmällä, nyt vasta KP14, mutta mä luulen kyllä et mun ovis ois ollu tosi ajoissa, jotain KP7 tienoilla, mutta nyt eräs vähä epäilyt sen veriliman suhteen, mitä jos se liittyy joteskii oviksee? :D onneks on hyödynnetty..
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat TO 7.7.2011



Ansku83..............27..................kp 49/30-32................yk 6



inieh...................23...................kp 35/?......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 31/29-38...............yk 3



mirkkunen_...........22...................kp 23/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 23/30-50................yk 11




Emby^................24...................kp 19/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 19/30-33...............yk 4+3
Hey....................22...................kp 17/28.....................yk 5
tiuhti_.................21...................kp 14/25......................yk 10
viida....................25..................kp 12/29......................yk 1+2




Ninni^^...............24...................kp 9/34......................yk 4
Gabrielle..............29..................kp 8/29......................yk 5+5
Dremming............24...................kp 7/26-28.........TJOT (yk 1)
mynttis................29...................kp 4/28......................yk 3
-pansku-.............23...................kp 3/58......................yk 2


felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk7
 
Hey
tiuhtille pikaseen töiden lomasta kommentoin..
Hyvinkin voi liittyä ovikseen! Ainakin muistelen jostain kuulleeni/lukeneeni että silloinkin voi tulla vähän verta. Tai jos se liittyy jotenkin pupuiluun? ja nyt onkin ovis juuri tulollaan!
Nyt vaan talletuksia kaiken varalle ja isot plussatuulet sinne suuntaan että täti ymmärtää pysyä poissa!:heart:
 
Hey, kiitti kommentista :) se vaan olis kovin outoa jos mun kierto poikkeus paljon :D meinaan mulla on 8 kiertoa peräjälkeen ollu nyt niin että ovis on KP9-11, ekä sen yli.. mutta mistä sitä oikeesti koskaan tietää? ja on talleteltu!!!! :D
 
PikkuMyy, no ei sulla lomakaan kauaa kestäny?! Mulla on neljä viikkoa :) Ja miekkosella kaks, silläki alkaa nyt perjantaina.. Noh, sen verran on suunniteltu, et korkeasaareen pitäs mes, eipä juur muuta :) Eiköhän se mukavuus ja rentoutuminenkion sieltä sit taas tuu..

tiuhti_, no hänel oli ollu kuulemma yhdet menkat ja täts it!! Perkele!! Kyllähän mä iloitsenkii, hieno juttuhan se on, et tulee uus ihminen elämään.. mut perkele ko se tuntuu epäoikeuden mukaselta.. miks mä joudun alottaa kaiken alusta?! Miks en saanu pitää tätä?!

..mut kuulkaas tytöt, mä lähden ny lääkäriin.. samanlaisia kovia vihlomaisia repiviä vatsakipuja, mitä oli viikko ennen leikkausta.. Tuskin mitään vakavaa, eksyny pieru :) Palaillaan!! :heart:
 
Tiuhti_ Kiitos! Nautin kyllä:D
No okei, tän kierron(eli luultavasti 2kk) katselen ja sitten soittelen lääkäriin. Oishan se kyllä nyt tässä vaiheessa hyvä saaha ne kierrot tasasemmiksi, kun ei ole vielä mikään hätä raskautua. Ja jos vaikka mahdollisesti siinä sitten lopputuloksena tärppäis ;) Jep jep!
 
LOMA! Juu, lomalla ollaankin nyt sitten jo etuajassa. Menin kuuteen tänää duuunii ja päätin sitten porata peukaloon. Käytiin pomon kans ensiavussa ja saikkua tuli tää ja huominen koska maanantaina olis alkanu muuten loma. On muuten perkeleen kipeä kun meni koko kynsi paskaks. Kiva mennä festareille kun joutuu suojaamaan tän ja voi helposti tulehtua. Ja ei, ei voinu kirjottaa antibioottia vielä. Mut nyt mää vaan naatin :)

tiuhti Ei ole oireita, ei minkäänlaisia, mihinkään suuntaan. Odottelen kp40 asti varmaan ennenku testaan jos menee sinne asti.
 
..noh, niih.. tulehdusarvot otettiin ja pissanäyte oltais otettu, mutko Emppu pieni oli käyny jo aamulla pisulla, joten eeeei. Huomenna se sitten.. Siitä katotaan, onko virtsa veristä (epäilevät virtsakiviä tms suolistojuttuja) ja sitte suljetaan uus raskaus pois.. :O Hmm..

..mut kohta pitää men takas sinne kuulemaan vähän jotain vastauksia ja saanko sairaslomaa.. En kyl kohta enää ehdi edes töihin ja mä vähän niinko soitin jo töihin, et olen päivystyksessä.. Nnooh, se on sen ajan murhe..

inieh, muistat huolehtia festareilla sopivasta nesteytyksestä, ni kaikki menee hyvin ;) Sormikaan ei haittaa menoa! :p Pidä hauskaa siellä! Ketäs meet oikee innolla kattoon?

*muoks* En mennykkään takas, ko soittivat mulle.. Mut kuitennii, ei tullukkaanm saikkea :D ..ei sen puoleen, ei se nyt satukkaan. Välillä vihloo. Epäilivät kiinnike kipuja, kun on kert iso leikkaus takana.. Muthei. :D Mä lähden töihin siis :D
 
Viimeksi muokattu:
Hey Tärppikierrossa oli terot käytössä, oli viides terokierto. Ekan satsin söin km:n jälkeen, jotta menkat saadaan tulemaan eikä tartteis odotella menkkoja ja siitä eteenpäin söin toisen terosatsin kp15 alkaen, sitten kolmannesta terosatsista aloitin ihan omin lupineni syömään myöhemmässä vaiheessa kiertoa, kun olin kuullut, että moni tehnyt niin ja silleen myös raskautuneet (myös mun kaverille kävi näin, söi kiltisti kp15 alkaen teroja ensin 3kk, sit tauko, uudet 3kk ja sitten vasta aloitti oma-aloitteisesti myöhemmin kiertoa ja heti tärppäsi!). Gyne kyllä sanoi, ettei terot estä ovista, mutta mä en usko pätkääkään siihen, koska miksi sitten ei ole tärpännyt mullakaan aiemmin, vaikka ultrassa nähty munasolu ja terot olin ehtinyt aloittaa 3pv ennen ovista??? Ja nyt kun aloitin terot vasta ovispäivänä tai jälkeen kp24 (en oo ihan varma) niin johan tärppäs :) Ja gynelle kun kerroin, että olen aloitellut omin luvin myöhemmin, hän oli samaa mieltä ja kehoitti aloittamaan vieläkin myöhemmin, koska ultran mukaan ovuloin niin myöhään, vasta kp23-26. Eikä silti kierrot veny ihan älyttömyyksiin! Jos et bongaa ovista ennen tuota kp niin kuin itsekin sanoit, aloita vaan terot sitten.

Emby^ Muru, joko on paremmat fiilikset? Tiedän miltä tuntuu, kun ihmiset hehkuttaa onneaan raskautumisuutisillaan. Vaikka itse onkin iloinen toisen puolesta, on vaikea näyttää iloista naamaa. Se satuttaa ja sitä miettii kaikenlaista. Minusta tuntuu pahalta kuulla, että sulla on noin paha olla :'( Halauksia :hug:

Ansku83 Onko sulla yleensäkin kierrot pitkiä? Mitkä kp:t nyt menossa? Onko yhtään sellanen olo, että täti saapuisi? Bongasitkos ovista tässä kierrossa, että oisko mahdollista, että ovis olisi ollutkin myöhemmässä vaiheessa ja siksi kierto nyt venyy? Oletko ajatellut terolutteja kiertojen säännällistämiseksi? Tiedän, tuo on ihan kamalaa venata menkkoja ja kun ei yhtään tiedä, alkaako ne vai eikö ala ja jos alkaa niin milloin, saa olla aina jonkinmoista rättiä housussa varuiksi :stick:

inieh Joo kyllä säällä on aika iso merkitys siihen, millaisilla fiiliksillä itse on liikenteessä! Ja sulla alkaa loma, mieti ei tartte ressata työasioilla yhtään ja voi mennä ja tehdä mitä haluaa ja millonka haluaa =) Olikos sulla pitkät kierrot ihan normaalia vai onko tämä kierto poikkeus? Miehet ei tajua hölkäsen pöläystä näistä asioista! Ne ei tunne sitä fyysistä pettymystä henkisen pettymyksen lisäksi, kun ei heidän tartte kestää menkkoja.
 
Emby^ Hui kun mä säikähdin, että nyt on jotain vakavaa!! ONNEKS oot suht kunnossa ja pääset normaalisti töihin, eiköhän se vasta edesmennyt saikku jo riittänyt vähäksi aikaa.

tiuhti_ Joo mä oon aina ollut tosi huono juomaan ylipäänsä yhtään mitään, ulkomaillakin syödessä tuskin juon yhtä lasillista enempää vettä! Vedestä en muutenkaan oikein "tykkää", sillä ei lähde jano. Kivennäisvesi on osoittautunut mulle hyväksi janojuomaksi ja nyt etenkin helteillä tarttee myös suoloja ja mun käsittääkseni kivennäisvedestä niitä saa? Mutta veden juontia ei pitäisi unohtaa eikä missään nimessä korvata millään muulla juomalla, ei edes kivennäisvedellä. Ja oon nyt pakottanut itseni juomaan vähän väliä aina jokusen hörpyn-lasillisen, kun jostakin kuulin, että raskauden aikana pitäisi juoda todella paljon vettä. Se on vaan hyvä, jos joku seuraa mun juomista, niin ei ainakaan pääse itseltä unohtumaan!!! Kiitti tiuhti_ oot ihana :heart: Tai sit sulla on muru ollut ovis jo sillo aikasessa vaiheessa kiertoa ja se verilima on ollutkin kiinnittymistä? Mistä sitä voi tietää!!!!!! Eikä sulle saa tulla enää yrityskertoja lisää, mä vedän sut vaikka väkisin mukaani toiselle puolelle! Vaikken itekään kyllä ole vielä uskaltautunut sinne puolelle...
 
"kuumeilija", voi ku tää ois sitä, mäki pikkuhiljaa haluun jo masunkasvattajiin, se lapsen kaipuu alkaa olemaan niin suuri jo! siis mulla ei oo pelkkä vauvakuume, vaan haluan lapsen, sellasen joka heittäytyy kaupan lattialle huutaan ja kiukkuun ku ei saa jäätelöä, ja joka tulee illalla halimaan ja sanomaan "äiti rakastan sua.." voi luoja :ashamed: kamala ikävä sellasta mitä ei saa.. huoh.. tulihan taas purkauduttua :D mut juu.. hei, onko teillä Lidl kauppaa lähettyvillä? sieltä kannattaa halvalla ostaa sitä Saskia Quelle kivennäisvettä, se on halpaa ja jotenki tosi hyvää, siis vaikka se on vaan vettä mut se on vaan jotenki niin raikasta, en osaa selittää, mutta mä ainaki maistan vesissä eroja :D ja mun mielestä kunhan juo edes jotain ja yrittää niin se riittää, oli se sitte kivennäisvettä, mehua (paitsi tuoremehusta menee hampaat kun ovat happamia jos juo niitä ihan kamalasti), maitoa..... tietysti kaikkea mehuja ja sokerisia juomia kohtuudella mutta pääasia silti on että juo ihan noiden helteidenki takia :)

Emby^, onko raskauden mahis silti suljettu? :D entä ovis? etkö pyytäny saikkuu sit olleskaa? :D mie oisin pyytäny!

-pansku-, hyvä kun lupasit, mä muistan tän ;) :D

inieh, AUTS :| koitaha pärjätä sen sormen kanssa! miten sä sillee porailet? voin kyllä itte tunnustaa että löin kerran (ONNEKSI tylsällä) kirveellä sormeen ja se murtui.. :ashamed: ja vieläki mies vittuilee.. kun tein pikkupuita ja onneksi en niin kovaa lyönyt että sormi irtos, eikä tullut edes haavaa mutta se murtui kummiski.. mutta kummiski :D hyvää lomaa nyt sitte vaan, mie oon kateellinen!!!! mäki haluun takas lomalle! ja eihän se paketti sormessa menoa festareilla haittaa ;) niinku Emby sanoi, muista nesteytys ja hauskanpito! :D
 
Hey
Inieh voi hurja, tylsää aloittaa loman tolla tavalla, mutta onneksi sormi ei estä rientoja!
Toivottavasti se paranee pian! Oikein ihanaa lomaa ja mukavaa festari reissua! täällä yksi kateellinen joka ei edes uskalla ääneen sanoa kauanko lomaan vielä on aikaa! :D

Embylle paljon plussatuulia ja haleja, toivottavasti kivut hellittävät pian!:heart:

"kuumeilija" juu oon kans ihan varma että kyllä vaan terot vaikuttavat ovikseen ja nyt todella teen niin että alotan omin luvin ne vasta myöhemmin!

tiuhti_ Naisen kroppa on kyllä niin älytön mysteeri että näköjään ihan kaikki on mahdollista!
voi että miten paljon sulle sitä plussaa toivonkaan! Hyvä että talletuksia on tehty! Lähetän sulle isot plussatuulet tulemaan! Tästä kierrosta on tärpin sulle tultava tai mä en ala :(:heart:
ja voi että noi puheet vauvan ja lapsen kaipuusta on ihan ku omasta suusta! Miks ei se jo tule!!:'(
 
Emby Joo, nesteytyksestä pidän todellakin huolen! Testasin tänää herkällä testillä negan. Lähinnä tein sen takia sen, ku parasetamolia ei saa ottaa alkoholin kanssa, ni varmistin vaan että voinko ottaa Buranaa. Huomenna voi vähän olla pipi sormi :) Ehkä eniten haluun nähä Jätkäjätkät ja Raappanan (jonka edessä nolasin itteni viime vuonna umpitunnelissa) ja sit sinne tulee se jenkkiläinen Lloyd Banks.

Toivottavasti sulla menee kivut pois, ihan tyhmää kärsiä ku ei saa edes saikkua :hug:

kuumeilija No siis kai tää pitkä kierto on vielä siks tällänen ku mä söin pillereitäki aina niin et menkat tuli 42pvän välein. Kaipa tää tästä tasottuu, kunhan ei vaan ala siel festeillä. Ja jos on kivuttomat niinku viimeks ni siinähän sit oon huomaamattani valkosessa hameessa perse punasena ku mikäki Japanin lippu :D

tiuhti Joo tää ei onneks menny luuhun asti ni pitää vaan odottaa et tää joskus umpeutuu ja kynsi kasvaa takas. Mut jos tää tulehtuu ni luulen et ne repii koko kynnen sit pois :stick: Ja mähän en sitä anna repiä ilman että mut tainnutetaan. Oli sen verran tuskaa jo ku se lääkäri ronkki tonne kynnen väliin kaksilla pinseteillä, ilman puudutusta.

Hey Sit kun mä oon jo takas töissä kitumassa (viikolla 32) ni sä varmaan oot lomalla, joten mä voin sit olla kateellinen sulle! :)

ON Joo, testi siis tehty ja puhdas nega. Eli menkat kait alkaa tässä joku päivä lähitulevaisuudessa. Mut ei se menoa haittaa, uusia siittiöitä vaan koittamaan onneaan! :D :p Hitto nyt harmittaa ku se lääkäri olis kirjottanu mulle vahvempaa Buranaa mut sanoin sille et yritän raskautua joten en syö sitä.. Mut onneks täs nyt on 4 eri lääkettä ni kai mä viikonlopun yli pärjään :) Ja on siel festarialueella SPRn telttaki :) Mä tuun viel huomenna vaikka vaan kiroamaan tätä peukaloa ennenku lähetään kohti rientoja! :)
 
Siis on se PERKELE! o_O MISTÄ NOITA AKKOJA OIKEE SIKIÄÄ?!?! Häh?!
Tänään ko tulin töihin, ni rapsalla yks vanhempi työkaveri kysys tänään juuri 30 wee täyttäneeltä työkaverilta, et "Noh, koska sulla sit se laskettu aika on?" Mää olin ihan, et: "Anteeks, mitä?! HÄHTÄH?! MIKÄ?!" :D Ja sitte selvis, et hää on raskaana.. Yllättävää kyllä, mä pomppasin ylös tuolista ja kiljahdin ja menin halaamaan.. Tiesin, et he aloittaa yrittämisen, mut en tienny, et niinko parhaillaan.. Hänel oli kuulemma kahdet menkat ja täts it.. o_O Jo on.. Muthei, hienoo. :heart:
Lisääntykää vaan kaikki.. :stick: :ashamed:

Eli siis kuumeilija, ei oo parempi mieli :D Ja kyl mäki säikähdin aamulla, ko alko sellanen samanlainen vihlovan vellova ja repivä kipu, et "EI SAATANA! TAAS!" Mut.. mikälie.. Eksynyt pieru siis..

Ja tiuhti_, eeen mä tiedä onko raskaus pois suljettu, mut o_O enmää.. jaksa uskoa.. Vielä.. Kai? Nännit on kyl kipeet.. Mut.. Luulen, et ne johtuu näistä rintsikoista.. Kai.. Ehkä.. :eek:
Enkä mää tajunnu mittää saikkee pyytää, ko ei se sit enää niin sattunu.. Mut.. jos tulee kipuja uudestaan, ni sit mennään taas päivystykseen hymyilemään tädeille, jotka on metrinen mela ottassa..

inieh, miten oot onnistunu ittes nolaamaan? :D

PikkuMyy, HERÄÄ JOOO, ON KAUNIS PÄIVÄ TÄNÄÄN, HERÄÄ JOOO!! :heart: (muumiherätyskellon ääni ;) )
 
Emby Menin umpikännissä pyytää Raappanalta pokkana nimmaria vitosen seteliin. Mutku kuulakärkikynä ei tarttunu siihen eikä löytyny tussia ni piti tyytyä johku ihme mainoslappuseen.. Ja ai että mua hävettää ku se katto et voi vittu mikä hullu toiki on.. :D Mut onneks nyt on 3/4 tukasta lähteny ja eri värinen ni ei se mua muista. Mut toivottavasti en nyt tänä vuonna tee mitää tyhmää. Kuitenki tökin tällä kipeellä peukalollani joka paikkaa mihin sen vaan saan osumaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Kiitos tervetulotoivotuksista! Tuli heti oikein kotoisa olo :heart: Siitä huolimatta soisin myös teille kaikille (ja itsellenikin, hih) pikimmiten mahdollisuuden siirtyä tuonne odottajien puolelle :) kuumeilijalla taitaakin olla jo käynyt hyvin, onnittelut siitä :flower:

tiuhti_ Menikö mulla toi kp tän päivän listassa oikein? Vai oonko käsittänyt jotain väärin (hyvin mahdollista)? :)

-pansku- Sulla on ihanan rento asenne, voisin yrittää oppia siitä :)

Kropan toimintaan on kyllä tullut oikein kunnon kurssi tässä parin kuukauden aikana. Ennen mulla ei ollut mitään käsitystä siitä, missä vaiheessa kiertoa ovuloin, ja luulin myös että valkovuotoa tulee ihan randomisti silloin tällöin pitkin kiertoa :D Ihanaa, että löytyi palstaseuraa, joiden kanssa näitä ihmeellisyyksiä voi pohtia. Tapahtuis nyt vaan jotain, ovistikutteluja odotellessa...
 
Tiuhti: Täälä laskeudun laskuvarjon avuin alas sinne teidän työ! Varokaa, etten rysährä päälle.. Tänään alko pieni vuoto ehtoolla.. Eli todennäkösesti mulle saa päivittää kp 1/31 yk4. Täs vähä infoo mielialasta tänään... :kieh: :mad: :headwall: :ashamed: :'( |O: / Varsinainen tuneiden kirjo..! Mutta, kun tästä alkuvitutuksesta pääsee ja saan ton laskuvarjon kerättyy taas kasaan seuraavaa kiertoo varten nii, kyllä se siitä.!
Mä Niin toivon, että se sun verilima olis Nyt Sitä!! :heart: Sun olis jo aika hilpasta kuumeilijan kans toiselle puolelle.. Vaikka mulla kyllä tulis sua hirmukova ikävä.. :kiss:

EmBy: Herätty (Mä Muuten Vihaan Sitä Herätyskelloo!! :LOL:).. Nukuin puol kasista kuuteen ehtoolla! :D Oli vähä väsy. Eikä oo ollu mitää hajuu ihanasta päivästä (pimennysverhot ja viilee vanha hirsitalo). Mulla piti olla vaa kaks yötä, Mutta Mulla on ny sitte viä kolmaski! Huimisista kolmesta työntekijästä ei yht'äkkiä ollukkaa kukaa tulos töihin, kaikki saikulla! :mad: Pirun kesätyöntekijät!!
Hui, kerkesin jo tosissaa pelästyy, että ei kai taas sulla jotai.. :hug: Onneks ei kumminkaa! Meet sitte heti sinne päivystykseen jos jotai tuntuu! Nyt vielä loppurutistus ja pääset lomaileen! :cool:

Inieh: Auts!! Miten sä ny sillee! Nyt vaa nappia naamaan ja kunnon nesteytys! :D

Mynttis: Samanlaiseen tietoryöppyyn mäki hukuin aluksi.. Ja täälä on ihana ku tyhmiä kysymyksiä ei oo.! Aina voi kysyy Ja Aina joku vastaa.. :)

Napaalua: Mä en tie olisinko tjot-meiningillä (tuskin pystyn lyömään aivoja narikkaan) vai tilaisinko ovistestejä.. En oo viä ovista Oikeesti saano Bongattua.. ja se vähä houkuttelis, mutta se myös ressaa mua todennäkösesti aika paljo. Mitä mä teeen?
 
tiuhti En osaa yhtään sanoa, kun en yleensä ovista tunne enkä mitenkään muutenkaan huomaa! Mut onhan noita varmisteluja siltikin tehty! :)

kuumeilija En edes muista millon olis ollu näin pitkä kierto, kp:t tänään 50! Ehkä korkeintaan 45 ollu pisimmillään ja siitäki on aikaa...mmm...varmaa 4 vuotta! 2 vuotta ne oli ihan sekasi ku pillerit sillon lopetin, sillo ne tuli mite sattuu, pahimmillaan oli 5kk ettei tullu mensuja ollenkaa! Mut sit ne onneks alko lopulta tasaantumaan edes hieman. Muute ne on kyl viskonu siin 30-40! Nyt viime joulukuusta alkaen kierrot ollu välillä 31-37 ja joulu-tammikuun väli oli tuon 37, muut ollu lyhyempiä 35, 32 ja 31, viimesimmät 3 tuota 31 ja 32! Ovista en onnistunu saamaan kiinni tikuilla, 9.6. tuli aika vahva viiva ja pääsin seuraavan kerran testaamaan vasta 11.6. ni sillon ei ollut enää kuin hyvinhyvin hailu haamu tikussa, hyvä että erotti! Et siitä epäilin et olis ovis+ ollu sit 10.6. Mut tiedä häntä! Oliskohan juhannusviikon keskiviikkona ollu ku tein kaapissa olleen viimesen liuskan pois, ni siihen tuli suht samanmoinen viiva ku 9.6. ja sit kun se rupes testiajan lopussa olemaan ni siitä vaan toinen laita tummui enemmän, semmone ohut viiva ja kuivuttua se oli tosi tumma. Outo! :D Sofin One Step oli ovistesti! Et se ovis on voinu olla vaik sillonki vasta, ehkä! Tai sit ei, jos on tullu ollenkaa tässä kierrossa! Tuossa keväällä esitin epäilyn neuvolantätille papassa käydessäni et voisko olla pco:ta, mut se vaan sano et miul ei oo tarpeeks epäsäännölliset kierrot ni ei se voi olla! Eikä edes ehottanu et vois tutkia ja yksityiselle ei kyl olis paljoo varaa lähteä, mut kohta vissii pakko ku julkisilla ei oteta ihmisiä enää tosissaa vissii ollenkaa! : / Välillä on ollu ihan just sellane olo mahassa et täti saapuu ihan just, mut sit se on menny ohi ja sit ei taas mitää tuntemuksia ja sit taas tulee sama! Mut eipä ole näkyny! Huomasin (muistaaksee) viime lauantai aamuna et vuotaa kirkasta valkkaria ja sitä on nyt tullu jonku verran, valuu ihan huolella! :x Oon tässä hiljaa mielessäni miettiny et pitäisköhän sitä kysäistä niistä teroista, mut en nyt oo viel soitellu lääkärille! Ens viikon katon ainaki viel mitä tuleman pitää ja sit vissiin jo kyseltävä! Jos sit alkais olee tarpeeks pitkä kierto et ne alkais ottaa tosissaa! :| Saikohan täst miu selvityksestä nyt mitään tolkkua! Nii, ja onnea plussasta, jos nyt en oo viel onnitellu ni pistetää varman päälle!! =)
 
Huomenia ja mukavaa perjantaita (JES, viikonloppu :D) :heart:

mynttis, väärin se on :D mie oon sekoillut, eli sulla on tänään KP7 ja eilen oli KP5, mä oon ottanu jostain syystä yhen pois, ja menny alaspäin :ashamed: ja oikeesti, tyhmiä kysymyksiä ei sitten ole :) moni sanoo kyllä että kato googlesta, mutta kyllä täällä meijän pinkassa aika moni vastaa jo tähän näin jos jotain kyselee ja jos vaan itte tietää! :) eli eikun kyseleen jos joku asia askarruttaa!

Emby:attn: jaksaisko kaikki tarkistaa KP:nsa, mie oon eilen sekoillu! :ashamed:

Pikkumyy, voi paska :headwall: mie olin niin varma sun plussasta.. mä otin kopilla sut kiinni ettet kovasti putoa! ;) vähä aikaa varmaan joudut kummiski ittees keräilee, niinku me kaikki aina kun punaviitta tulee, mutta kyllä se tästä! :) uusi kierto, uudet kujeet.. vaikka helppo se on aina sanoo! ittekki meinaan tuun taas rysähtään ja kovaa :ashamed: ilman laskuvarjoa! kiitos kauniista sanoistasi :heart: ne aina jaksaa lämmittää mua näin aamulla! koitahan sieki jaksaa :heart: tähän kiertoon otat mukaan asenteen "nyt kyllä tärppää"! ja koitahan jaksaa yövuoroja!

*muoks, ^^ Myy niinku sanoin niin tää kierto asenteella ja voithan sä kokeilla niitä tikkuja ;)

Ansku mie tuolta luin rivien välistä vähä vaikkei mulle ollu osoitettukkaan! mutta siis.. mun mielestä jos on epäsäännöllinen kierto, niinku minusta sulla hiukkasen on, ainakin nyt alkaa venymää ihan huolella niin olis aihetta tutkia koska teilläki alkaa YK:t kertyyn pikku hiljaa ja varsinki tuntuu ikävältä kun on noin pitkä kierto!

Emby, voi sinuu, nyt niitä raskautumisuutisia tulee sitte joka paikasta, en miekää kestäis, yrittäisin niinku sinäki olla onnellinen, mut pakko seki ois myöntää että kyllä se muakin kirpasis! voi että :hug: toisaalta, eihän se oo meiltä pois kun joku plussaa, mutta väkisin miettii että miksei jo meille kans.. mut mulla ois yks ehdotus sulle, mitäs jos sie testaisit? :D

inieh hui hui hui :O vähänkö muaki kirpasee ajatusj o siitä että kynsi revittäs irti! tai sitä ronkittas sieltä alta... HUI!

ON, mulla alkoi samat nipistelyt ku viime kierrossa.. en tiiä, tuntuu niin hassulta.. eli mie se putoa taas ja kovaa..
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat PE 8.7.2011



Ansku83..............27..................kp 51/30-32................yk 6
inieh...................23...................kp 36/?......................yk 2



mirkkunen_...........22...................kp 24/29-30................yk?
lemonade.............26...................kp 24/30-50................yk 11
Emby^................24...................kp 20/28.....................yk5
Epa_88................22...................kp 20/30-33................yk 4+3



Hey....................22...................kp 18/28......................yk 5
tiuhti_.................21...................kp 15/25......................yk 10
viida....................25..................kp 13/29......................yk 1+2
Ninni^^...............24...................kp 10/34......................yk 4



Gabrielle..............29..................kp 9/29........................yk 5+5
Dremming............24...................kp 8/26-28..........TJOT (yk 1)
mynttis................29...................kp 7/28......................yk 3
-pansku-.............23...................kp 4/58........................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 1/31.......................yk 4

felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21.................kp?/28-50...................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk7
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä