Elokapinan kansalaisaloitreen tekijät elokapinan puolella!!

vierailija
Naureskelin samaa ja kaikkein huvittavinta on, että eräät kansanedustajat ovat tätä hehkuttaneet, vaikka on toki huolestuttavaa, etteivät jotkut heistä tiedä, mitä heidän toimivaltaansa kuuluu.

Eikä tämä muuten ole ensimmäinen kerta, kun eduskunnan edustaa tuhritaan. En hyväksy tällaista itse, mutta jos sama tarmo käytettäisiin moneen muuhun asiaan, kuten luonnon tahalliseen tuhoamiseen, olisi se aika hyvä.
 
vierailija
Naureskelin samaa ja kaikkein huvittavinta on, että eräät kansanedustajat ovat tätä hehkuttaneet, vaikka on toki huolestuttavaa, etteivät jotkut heistä tiedä, mitä heidän toimivaltaansa kuuluu.

Eikä tämä muuten ole ensimmäinen kerta, kun eduskunnan edustaa tuhritaan. En hyväksy tällaista itse, mutta jos sama tarmo käytettäisiin moneen muuhun asiaan, kuten luonnon tahalliseen tuhoamiseen, olisi se aika hyvä.
Puhut asiaa.
 
vierailija
Olisiko kannattanut tehdä kanslaisaloite vallankumoukseen tähtäävien järjestöjen laittomaksi julistamiseksi.
Äärooikeistoilaisia liikkeitä on lakkautettu, moottoripyöräjengejä, mutta vasemmistolainen extinction rebellion, johon myös Elokapina kuuluu, vallankumoukseen ja laillisen yhteiskuntajärjestelmän muuttamiseen ekofasistiseksi ympäristöliikkeeksi annetaan toimia kansalaisvastustuksesta huolimatta.
 
vierailija
Olisiko kannattanut tehdä kanslaisaloite vallankumoukseen tähtäävien järjestöjen laittomaksi julistamiseksi.
Äärooikeistoilaisia liikkeitä on lakkautettu, moottoripyöräjengejä, mutta vasemmistolainen extinction rebellion, johon myös Elokapina kuuluu, vallankumoukseen ja laillisen yhteiskuntajärjestelmän muuttamiseen ekofasistiseksi ympäristöliikkeeksi annetaan toimia kansalaisvastustuksesta huolimatta.
Eihän ne sitä vastusta, pitää hyvänä juttuna. Kyllä säkin kohta pääset kärryille 😁
 
vierailija
Naureskelin samaa ja kaikkein huvittavinta on, että eräät kansanedustajat ovat tätä hehkuttaneet, vaikka on toki huolestuttavaa, etteivät jotkut heistä tiedä, mitä heidän toimivaltaansa kuuluu.

Eikä tämä muuten ole ensimmäinen kerta, kun eduskunnan edustaa tuhritaan. En hyväksy tällaista itse, mutta jos sama tarmo käytettäisiin moneen muuhun asiaan, kuten luonnon tahalliseen tuhoamiseen, olisi se aika hyvä.
Siis tuhoamisen vastustamiseen tarkoitin.
 
– Emme missään nimessä vastusta itse Elokapinaa, vaan heidän tapaansa toimia. He ovat hyvällä asialla ja ajavat hyviä arvoja, mutta niitä pitäisi ajaa laillisin keinoin.

Näin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tämän palstan Elokapina-mollaajia vedettiin nenästä, ja nyt heitä keljuttaa pervelisti upea vedätys. Olen ylpeä Elokapinan puolesta. Ei sinne hakeudu tolloa väkeä. Kun Greta kävi Suomessa, katsoin tuntitolkulla mielenosoitusta. Liike on erittäin hyvin järjestetty ja kaikilla jäsenillä on stoalainen mielenmaisema, lehmän hermot ja oikea asenne elämään. Kerran minulta kysyi muusikko Vanhan Ylioppilastalon kahvilassa olenko anarkisti. Sana oli minulle vieras ja hätkähdin kysymystä. Nykyään ylpeilen sillä, että vaikutin päällepäin katsottuna siihen aikaan yhteiskunnalliselta vaikuttajalta.
Oken aina lähtenyt herkästi moneen mukaan, mutta ikä on antanut myös viisautta. Äsken nuorelta naiselta jäi pyykkiteline kassalle. Kassa soitti jonnekin ja jatkoi töitään. Olin jo avaamassa suuni, että voin viedä telineen infoon, mutta sitten asiakas tuli juosten paikalle. Menomatkalla kauppaan tumma mies huusi perääni ja avasin hänelle roskavajan. Tavaroistaan päätellen hän ehkä vaihtaa kotia.
Summasummarun. Elokapina antaa ihanasti väriä ja virtaa tähän syksyyn. Herätkää vihdoin horroksistanne ja lopettakaa tyhjä käninä. Häpeäisin syvästi olla teistä joka iikka.
 
Tämän palstan Elokapina-mollaajia vedettiin nenästä, ja nyt heitä keljuttaa pervelisti upea vedätys.
Onneksi olkoon Alepa, sun lukutaidottomuutes ja sisälukutaidottomuutes vei multa taas hampaista lisää pinnoitetta.

On tullut monesti todettua että vassarinaiset on tyh*impiä otuksia maan päällä, ja se toteutui tänään. Ikäkään ei tuo vasurinaisille viisautta, tai jos tuo, niin niistä tulee silloin porvarillisempia.

Otteita tuosta artikkelista:
"aloite sai alkunsa, kun moni tuttavapiirissä sanoi, ETTEI hyväksy ympäristöliikkeen toimintaa.

..mutta saimme hyvin asialle julkisuutta, Laukkanen sanoo."
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä