Mä tuun taas taustakuorosta huutelemaan
Dremmingille suuri :hug: mummin poismenosta johtuen. voimia surutyön läpikäymiseen :hug:
"kuumeilija" kaikki valtakunnassa hyvin. Välillä vaan tää elämä maistuu sen verta kivalle ettei halua ees ajatella vauvahommeleita ettei vaan tulis turha suru puseroon. Oon täällä joka päivä käyny lukemassa juttuja, mutta en oo saanu vaan mitää kirjoteltua.
Tiuhti_ voi ei, kylläpä kurjaksi heittäyty tuo tauti
Onneks oot hyvässä hoidossa ollu ja toivottavasti paranet taas paremmaksi piakoin
On se kurjaa et toisille pitää antaa liikaa ikävää kannettavaa ja toiset porskuttaa ilman mitään vastoinkäymisiä. Sellaset ihmiset ei kyllä tiiä elämästä yhtään mitään. Sä oot niinmahtava ku jaksat aina olla niin positiivinen, tapahtu mitä tapahtu. Mäki sua täältä taustalta kovasti kaipailin ja olin jo huolissani, mutta onneksi oot tullu takaisin :heart:
(.) Mulla on siis ollu tässä kierrossa noi klomifenit (25mg/pv) apuna. Maanantaina oli seurantaultra mutta yllätys oliki jotain aivan muuta mitä osasin odottaa
Lääkäri porhalsi paikalle muutama minuutti ennen mun ajan alkamista. Odottelin sit 10 minuuttia ja aloin jo kiroomaan et taas on lääkärit myöhässä. No syyki selvisi sitte. Joku tolvana oli jättäny sinne huoneeseen ultralaitteen, joka oli kaatunu. Joten sitä ei saatu toimimaan lainkaan eikä saatu sit varakonettakaan kotiin, great just mun tuuria
Sillo kyllä vitutti aika paljo ku en tosiaan oo tikuttanu ovista lainkaan tässä kierrossa. Hieman omista tuntemuksista sanoin sunnuntaina et ovis taitaa olla 5 päivän sisällä. Lääkäriki kirosi kyllä tilannetta aika moisesti ja käski kahta hoitajaa, jotka laitteen tuli hakemaan työntämään sen itämereen asti. Kuulema oli joku todella huono laitekkin, estelyistä huolimatta se oli kuulema sinne hommattu. No onneks pääsin sit keskiviikkona synttäripäivän kunniaksi ultrattavaksi
Kaikki näytti olevan kunnossa ja vasemmassa munasarjassa köllötteli 17mm kokoinen follikkeli, joten voipihan tuo olla et tässä on vähän muuta mielen päällä
:heart:
Tiuhti_ mulle saapi päivittää muuten listaan iän 28v. Tuli nimittäin eilen taas vuosi täyteen
Oli aivan ihana syntymäpäivä. Mulla oli kummilapsi (1v 2kk) perheineen (sisko 4v, äiti ja iskä). Tuolla me grillattiin auringossa ja läiskittiin lasten uima-altaassa. Lisäks sain folliseurannassa kivat uutiset sekä miehen kanssa istuttiin sit ulkona terassilla nauttimissa skumppaa ja mansikoita pelaten samalla shakkia. Että oli ihanaa :heart:
Muutenkin elämä tuntuu olevan aika hyvällä mallilla, mitä nyt päivä pari viikosta on synkempiä, mutta onneks ne ajat ei enää jatku sen pitempään. Aina jostain sen näköjään osaa kaivaa tuon iloisuuden. Ois niin hienoojos nyt mun synttäreiden kunniaksi sais pienoinen alkunsa, se nimittäin sit syntys iskälle sit synttärilahjaksi :heart: se ois aika ihanaa
Mutta tällasia kuulumisia tämän taivaan alla.
Plussatuulosia kaikille, mä koitan jaksaa olla vähän aktiivisempi. Tuo mahtava keli on vaan niin harvoin :heart: