Tervetulotoivotukset kaikille uusille kuumeilijoille!
tiuhti_ Kiitos plussapuhurista, otan kyllä vastaan ihan mielelläni
Onnittelut ovisplussasta! Ja peukkuja pidän, että pääset Gabin ja muiden kanssa jatkamaan juttuja odotuspuolelle.
BlueNote ja
Sharita Onnittelut plussasta!!!
Gabrielle Hih, pitää vielä hehkuttaa, kun oli niiiiiin ihanaa lukea sun plussasta!
Vaikka olinkin siitä jo ihan varma muutenkin. Ja mä pysyn mielelläni edelleen taustailijoissa, koska yritän olla muistamatta mun kiertopäiviä tosin aika huonolla menestyksellä, tänään on kp 24
Chiba Hitsi, olis ollut kiva nähdä siitä sunkin testistä kuva
Toivon hartaasti, että sieltä kurkkii haamu, mutta et vaan myönnä sitä
Listalle en tuu, kun yritän pysyä täältä pois. En vaan onnistu siinä ollenkaan
Kävin eilenkin täällä varmaan kymmenen kertaa :ashamed: Onnea pikku-gerbsuista, ihania nakkivaaveja siellä :heart: Jos ei miehellä olis taipumusta allergiaan, niin ottaisin kyllä pari gerbiiliä meille, on ne niin ihania ja touhukkaita otuksia.
AnniMu Onnea uuden kierron alkamisesta, vihdoinkin!
Namppis88 Onnea koiravauvoista, ihana uutinen sekin
t84 Hyvältä kuulostaa, hajuaistin sekoilut sun muut. Kovasti peukkuja sullekin!!
Pöppinen ja
sinnamon Jaksuja teille! Tiedän miltä tuntuu, kun pitää laittaa vauvahaaveet sivuun
Se sattuu sydämeen ja kovasti
Meilläkin nyt osittaisjäähyllä haaveet, vaikka tässä kierrossa ei kyllä edes keskeytettyä käytetty
AnniSofia :hug: Ymmärrän kyllä, tää vauvanteko on raaka laji. Meinaa itse kullakin hermot prakata tässä hommassa
iloksi Harmi juttu tuo hoitojen keskeyttäminen. Voi kunpa inseminaatio toisi teille sen kaikista toivotuimman lahjan :heart:
Puna-Musta Hyvä, ettei ultrassa paljastunut mitään pahempaa, vaikkei nyt ihan toivottu tulos ollutkaan. Tsemppiä myös muiden tulosten odotteluun!
Mirwu Kyllä kuulostaa sunkin oireesi niin maan mainioilta. Olispa tää nyt Sitä!
Gallup 1 En oo töissä, joten surffailen palstalla vaan kotoa käsin. Koululla en käy myöskään Kaksplussan sivuilla, ettei vaan kukaan tuttu pääse näkemään
Gallup 2 Aloitin tässä pinossa silloin, kun odottelin viimeistä tyhjennysvuotoa pillereiden lopettamisen jälkeen eli viime elokuun alussa. Sitä ennen olin lueskellut pinon juttuja kyllä taustalta käsin ja kirjoittelin toisessa pinossa. Mut ihanasti on kyllä valtaosa listalaisista mennyt just oikeeseen suuntaan eli odotuspuolelle!
Anoppien ja muiden möläytyksistä olitte puhuneet
Me käveltiin anopin ja miehen kanssa joskus vajaat pari vuotta sitten kauppakeskuksessa lastentavaraliikkeen ohi, ja siinä edessä oli rivi lastenvaunuja. Mä sitten miehelle sanoin jotain, että katos miten kalliita nuo on. Anoppi huomasi, että katsottiin vaunuja ja tuli heti sanomaan melkein kauhistuneena, että mitä te noita vaunuja katotte, älkää vaan sanoko, että on perheenlisäystä tulossa. Mun äiti on myös sanonut, että mun pitää sitten valmistumisen jälkeen tehdä pari vuotta töitä ennen kuin aletaan lapsia tehdä. Mä oon hyvällä tuurilla hieman alle 26 vuotta valmistuessani eli sitten joskus 28-vuotiaana olis sopivaa alkaa haaveilla jälkikasvusta
Äiti pitää mua tosi uusavuttomana ja niinpä se kerran tokaisikin, että jos mä joskus saan lapsen, niin mun pitää muuttaa tyyliin äidin naapuriin, kun en pärjää ilman sen apua. :headwall: Muuten kyllä olen hyvissä väleissä äidin ja anopinkin kanssa, mutta on nuo jutut jääneet kuitenkin jonnekin mielen perukoille
Vaikka osaksi onkin huumoria ollut noissa lausahduksissa.
Ohhoh, kirjoitin pienen romaanin tähän :ashamed: Mutta te ootte kyllä niin puheliasta sakkia, että kun harvemmin kirjoittelen tänne, niin sit siinä käy näin!
Viimeksi kirjoittelin, että ei sitten kuitenkaan mitään keskeytettyä käytetty tässä kierrossa. Nyt mä oon pyörinyt lukemassa näitä vauvakuumeketjuja taas ihan liikaa enkä oo kauhean hyvin onnistunut pitämään omia haaveitani taka-alalla. Alkuun en oikein muistanut kiertopäiviäni, mutta nyt ei tarvitse ihan kauhean kauan laskea, kun jo on selvillä päivän lukema. Eli tänään kp 24. Epäilen, että ovis oli about kp 15-17. Huoh. Maanantaina kävin viemässä apurahahakemuksen ja kuun vaihteessa pitäisi tulla tieto siitä, kenelle kaikille apuraha annetaan. Toivotaan nyt kovasti, että onnenpyörä osuu myös mun kohdalle! Uskon kyllä, että saan harjoittelupaikan, kunhan vaan on apuraha taskussa. Mulle on nimittäin aika sama minkälaista hommaa teen, kunhan vain saan harjoittelun tehtyä. Jos aloittaisin toukokuussa, niin harjoittelu loppuisi elokuussa, joten JOS nyt olisi ns. pullat uunissa ja la lokakuussa, niin ei tuo mikään sataprosenttisen mahdoton yhtälö olisi
EU:n rajojen sisällä kuitenkin pysyn, joten saan käsittääkseni ainakin periaatteessa samat terveydenhuollon palvelut kuin Suomessakin saisin. Taidan nyt jatkaa taas aktiivisen unohtamisen harjoittelua, jos nuo kp:t vaikka jotenkin häviäis mun muistista