<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

tiuhti, ensimmäisen ovisplussan sain 14kp ja toinen tuli sitten (vahvempana) 15kp, eli aika vähän vasta mutta silti. Ja huomaa meikäläisen Edit -jälkiviesti edellisviestissä. :ashamed: Laskeskelin että 29-30kp tulis sitte täti kyläilemään.
 
Koitin ottaa kuvaa mutta ei siitä saatu tolkkua/selvää. Nyt se näyttää ihan tyylipuhtaalta negalta kun on kokonaan kuivunut, voipi olla että näen omissa silmissä vaan haamun. :D Noh, jos sitä perjantaina testaa uusiksi, ellei sitten täti ole tekemässä tietään meille.
 
Chiba, no höh kun et saanut kuvaa, otat perjantaina uusiksi sitten! ja pidetää se tätsy nyt pois! :heart: pari päivää! :D mitenköhän mä maltan odottaa perjantaihin!? :ashamed:

nyt tuli sit kaks kertaa sama viesti kun menin muokkaa sitä ja jostain syystä se sitten tuli kaks kertaa, sorry :D
 
t84
Voi gabrielle ihan tosi mahtavaa!! Paljon onnea! Mä kyllä jotenkin arvasin, en tiiä, oli vaan sellanen tunne :D Voi vitsi että oon onnellinen sun puolesta :heart:

Ja chiba, kyllä gabi tarttee kamun kun lähtee toiselle puolelle niin mä pidän hirmusti peukkuja että sun olevinaan roskishaamu oliski ihan haamu ja muuttuis plussaks! :p

ON Täällä taas tuli testattua aamulla, eikä mitään. Vaikka kuinka kääntelin ja vääntelin ja etin edes pientä pistettä, mutta ei... :/ Mulla on ihan kunnon menkkaolo, selkä kipee ja mahaan sattuu, puhumattakaan siitä että tiuskin koko illan ukolle. Vaikee kuvitella että tää nyt mitään muuta kun äkäpussipäiviä tarkottais.
No, saattaa olla että juhlin synttäreitä vähän railakkaammin vkl, vähän potutukseen samalla :D
 
Chiba, kiitos, miten oottekin noin ihania! Sunkin viestistä välittyy ihan vilpittömät onnittelut, vaikka ymmärtäisin täysin jos sua harmittaiskin... :kiss:
Oon tiuhtin kanssa ihan samoilla linjoilla sen testin suhteen, ootko varma??? Onko kuvaa laittaa? Mikä testi se oli? Ajattelin vaan kun mulla on jo myöhässä ja silti hailakka viiva... Onko sulla aiemmin ollu haamuja tai viivanpaikkoja kun en nyt muista...

jonna Tuhannet kiitokset, jotenkin vielä varovainen olo ja kun tuo viiva ei tummempi ole. Siellä odottajissa on tästä pinosta plussanneiden pino, olisko esikoishaaveista plussanneet. Korjatkaa, jos joku muistaa paremmin?
MaryJane tai Valkokulta sen tais perustaa ja Hyppy, ootkos säkin siellä?

Saisinko vielä olla päivittäjänä vähän aikaa?? En uskalla vielä mennä mihinkään... Sopisko?
 
Ja täällähän on taas tapahtunu vaikka mitä sillä välin kun puhelimesta söhlään näitä viestejä...

tiuhti Hyvä kun laitoit suoran linkin!

lemonade Kiitos, osaisinpa kuvailla mistä tuntuu kun te kaikki ootte niin mukana tässä...

Chiba Peukut perjantaille!!

t84 Sunkaan suhteen en suostu luopumaan toivosta! Monilla menkkakivut enteilee muuta, mäkin pelästyin niitä pari kertaa kun hetken jomotteli...
 
Oikein paljon onnea Gabrielle ! Rohkaisevaa, että vähän pidempäänkin yrittäneille tulee plussia! :)

Mulla ei vaan menkkoja kuulu. En tajua! Millonhan voi alkaa Terolutteja tai jotain muuta vetään, jos menkkoja ei tule? Vai pitääkö mun nyt oikeesti oottaa, että nbe alkais joskus itsekseen? Hauluaisin jo niin kovasti uuteen yritykseen. Oon päättänyt seuraavassa kierrossakokeilla ovistestejä. Kaveri sai eilen vauvan ja oon onnellinen hjänen puolestaan, mutta tuli niin malttamaton fiilis jo päästä itsekin yrittämään. Meillä töissäkin on nyt joku vauvabuumi kun ainakin viidellä naisella on maha pystyssä. Kiva katsella niitä ja olla muka ajattelematta koko asiaa.. :( Piti vähän vuodattaa..Sori..
 
Mun puolesta Gabrielle saat olla vielä päivittäjänä :D mä voin kyllä sen jälkeen yrittää päivittää, josko Gabrielle laitat mulle vaan ohjeet siitä? vai olisko joku muu halukas? :ashamed: kun mä sit saatan sekoilla sen kanssa..

Lilli88 mäkin myönnän että haikeena katson vatsa pystyssä käveleviä :ashamed: kannattaa soittaa lääkäriin jos kerta kierto venyy!
 
t84
Mä luulen että toi pinon päivittäjän virka alkaa olemaan haluttu, ei sitä kukaan liian kauaa oo kerenny pyörittää kunnes plussaa :D

Meilläkin tosiaan töissä hirvee määrä tulevia mammoja, ja sellasia jotka on mammalomalla. Nyt on jotenki pari vuotta ollu hirvee buumi, ja sitähän on tosi kiva seurata vierestä... Sit kun kuulee kokoajan että "eiköhän toi t84 ole seuraava". Vaikken todellakaan ole puhunut kellekään. En pysty muuta kun nauramaan että "joo ei meille kyllä todellakaan vielä oo tulossa!" Mikä tuntuu tosi pahalta, mutta kun en vaan haluu että kukaan mitään kyselee. Kaiken huippu oli kun selvis että yks lähemmäs 50v on raskaana! Siis ihan uskomatonta...
 
Gabrielle, tottakai jos haluat vielä jäädä tänne. :D vaikka toisaalta taas päästetäänköhän me sinua mihinkään, odotat täällä meidän kanssa ja kuumeilet samalla. Tai pelottelet meitä "älkää tulko raskaaksi, oksensin juuri sisuskaluni pihalle, great" :D

tiuhti, voidaanhan me vaikka yhdessä päivittää jos haluat? Tai jos sie toimit pääsääntöisenä päivittäjänä ja mie voin olla sitte se takapiru :vampire:, eli jos et kerkeä niin mie sitte päivitän. :D

Mie kanssa huokailen noiden rantapallomahojen perään, tai oikeastaan yrityksen alussa enemmänkin. Nykyisin alkaa ärsyttämään jos näkeekin paljon noita mahoja, "Tuossaki taas joku maha pystyssä, menis nyt siitä silmien edestä muualle pörräämään". Varsinkin silloin ku minä olen kaupassa niin niitä sitte pörrää. Ja eilen sai taas kirota tämmöstä epäoikeuden mukaisuutta että 15wee teinit pyöräyttelee penskoja tuosta vaan, ja me jotka lapsia halutaan oikeasti niin ei saada.

Luin siis eilen jonkun 15wee teinin blogia, missä kertoi raskaudestaan. Kuulemma suunniteltu ja kaikkea, herranjestas sentään.
 
Namppis, kivaa ku meillä on täällä tuleva terkkari mukana, tulee heti jotenkin jännällä tavalla turvallisempi olo :)

Mikella, se kerta riittää! Ei nyt vielä vaivuta epätoivoon vaan ollaan optimistisia että kaikki on mahollista :) Mä kans vannoin että EN osta testejä kaappiin kummittelemaan, vaan vasta siinä vaiheessa ku on menkat myöhässä ym. Taitaapa käydä niin että selkärankaa ei löydy tuossakaan asiassa taas vaihteeksi :ashamed: :D

Gabrielle, ensinnäkin tekis mieli sanoa että we told you so, HIRMUISEN ISO ONNITTELUHALI :hug: :heart: Oon niiiiin onnellinen sun puolesta! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pystyt nauttimaan ihanan pienen odotuksesta =)

Ja vielä tuohon perheasiaan, se on kyllä totta että välimatka tuo uutta ilmaa suhteisiin ja uutta perspektiiviä myös. Kyllä mullakin on ihan uus asenne vanhempiin nyt kun on mooonta vuotta jo asunu omillaan, ja lopulta aika harvoin näkee kun asun toisella puolella Suomea. Saako kysyä kun nyt en muista onko ollu puhetta, että onko sulla sisaruksilla lapsia vielä? Eli onko vanhemmillesi ensimmäinen lapsenlapsi tulossa nyt? :heart: Joka tapauksessa, ovat varmasti hurjan onnellisia sun puolesta, niinku me kaikki täällä myös =)

Hey, tervetuloa ja moi! :wave:

t84, ymmärrän hyvin että inhottaa olla töissä, kun vauvoja satelee... Yrittää siinä sitte olla neutraalisti. Tsemppiä :hug:

ON: Rintoja juilii nyt aika inhottavan selvästi... alkoi selvempänä kun aiemmin nyt herättyäni, liekkö eivät rintsikoista tykkää vaikka nämä on mitä mukavimmat päällä. Härregyyd kun ovat turvonneet, mutta näihin aikoihin normaalistikin taitavat paisua noin viikkoa ennen menkkoja. Eilen illalla tuli pari herkistelykohtausta, kun kuuntelin Romanssi -kappaletta ja padot murtu :D Voi tätä naisen elämää...
 
AIVAN MAHTAVIA UUTISIA TÄÄLLÄ!!!! =) Ihanaa!! Ja ihan mielettömän isot onnittelut!! :heart:

Ja tuohon Chiban kysymykseen, tiuhti_ ois mun mielestä kyllä sopiva tähän tehtävään! Tai JOS nyt jostain kumman syystä tuo sun haamu ei olekkaan plussaa, minkä tietenkin sitä pitää olla, niin mitenkäs olisi sinä itse? =)

G1: Kotoa käsin palstailen, etenkin kun saikkua on. Töistä se ei oikein onnistuisikaan kun työkseni ajan autoa.

G2: Pinossa oon alottanut 3 viikkoa sitten, piti ihan käydä tarkistamassa! :D Mutta oon kyllä seurannut pinoa jo ennen sitäkin ehkä parin kuukauden ajan. :)

Ja paaaaaaaaaaaaljon ++++++++++puhureita!! :whistle: :whistle: :whistle: =)

Ja tietenkin tervetuloa uusille! :)


muoksis:

Tännehän rävähti tekstiä ihan urakalla, onnettoman hidas taas tänään tän ajatukseni kanssa! Mut otetaan tuo vastaus Chiban kysymykseen voimaan, kun Gabrielle on valmis siirtymään onnellisesti odottajiin! :heart:

muoks2....voi nyt hyvää päivää...oon ihan sekasin näitten sivujen kanssa jo näköjään. :D Jätin sitte lukematta viimesen sivun ennen kuin rupesin kommentoimaan! Sen verta meni ilosta ja onnesta sekaisin tuon Gabriellen puolesta! :D
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle MÄ NIIN TIESIN!!! :heart: Onnea ihan miljoonasti, murunen!! :kiss: Kyllä se nyt ihan oikee plussa on ja semmoisena saa luvan pysyäkin!

Kommentoin kohta muuta, nyt piti vaan äkkiä saada onnittelut ilmoille :D
 
Chiba juu no mie voin olla se pääasiallinen pinon päivittäjä sitten :) mutta sä saat kyllä jeesiä :D meinaan v-loppuisin mulla on yleensä niin hirveesti hommia etten hirveesti ehdi palstailee, mutta muuten kyllä!

Ansku83 :D mäkin sekoilin tuolla ylempänä! *reps*
 
Hei :) Tulin kurkkimaan,että miten te muut täällä voitte ja olipas paljon tullut plussia, onnea niistä teille ja varsinkin gabrielle !! Ootte ne todellakin ansainneet!! :)

Jospa te loputkin tulisitte piakkoin perästä,niin saatais vähän vilkkaampi keskustelu tonne esikoisodottajien puolelle :)

Mä täällä makoilen tai yritän kun tympäsee maata -.- kaks päiväinen migreeni ja loppua ei meinaa näkyä. Onneks tk:ssa antovat lääkettä ja vielä lääkärillekin pääsen kun kuulemma pitää ottaa tosi vakavasti kun on raskaana. Huh. Kaikkee tämäkin aiheuttaa.. :/

Plussapuhureita kaikille ja Jomi tsemppiä sulle jos lähdet ulkomaille,muistahan ilmoitella itestäs,mä käyn täällä seurailemassa teitä aina välillä vaikken aina mitään kommentoikaan ;) Toivottavasti asiat siitä selviintyy ja pääset sitten tavoitteeseen,mitä ne ikinä nyt onkaan :)

Taiska ja moniniminenpieniasukas 12+5
 
Tervetulotoivotukset kaikille uusille kuumeilijoille!

tiuhti_ Kiitos plussapuhurista, otan kyllä vastaan ihan mielelläni ;) Onnittelut ovisplussasta! Ja peukkuja pidän, että pääset Gabin ja muiden kanssa jatkamaan juttuja odotuspuolelle.

BlueNote ja Sharita Onnittelut plussasta!!!

Gabrielle Hih, pitää vielä hehkuttaa, kun oli niiiiiin ihanaa lukea sun plussasta! :) Vaikka olinkin siitä jo ihan varma muutenkin. Ja mä pysyn mielelläni edelleen taustailijoissa, koska yritän olla muistamatta mun kiertopäiviä – tosin aika huonolla menestyksellä, tänään on kp 24 :whistle:

Chiba Hitsi, olis ollut kiva nähdä siitä sunkin testistä kuva :p Toivon hartaasti, että sieltä kurkkii haamu, mutta et vaan myönnä sitä ;) Listalle en tuu, kun yritän pysyä täältä pois. En vaan onnistu siinä ollenkaan… Kävin eilenkin täällä varmaan kymmenen kertaa :ashamed: Onnea pikku-gerbsuista, ihania nakkivaaveja siellä :heart: Jos ei miehellä olis taipumusta allergiaan, niin ottaisin kyllä pari gerbiiliä meille, on ne niin ihania ja touhukkaita otuksia.

AnniMu Onnea uuden kierron alkamisesta, vihdoinkin!

Namppis88 Onnea koiravauvoista, ihana uutinen sekin :)

t84 Hyvältä kuulostaa, hajuaistin sekoilut sun muut. Kovasti peukkuja sullekin!!

Pöppinen ja sinnamon Jaksuja teille! Tiedän miltä tuntuu, kun pitää laittaa vauvahaaveet sivuun… Se sattuu sydämeen ja kovasti :( Meilläkin nyt ”osittaisjäähyllä” haaveet, vaikka tässä kierrossa ei kyllä edes keskeytettyä käytetty :whistle:

AnniSofia :hug: Ymmärrän kyllä, tää vauvanteko on raaka laji. Meinaa itse kullakin hermot prakata tässä hommassa…

iloksi Harmi juttu tuo hoitojen keskeyttäminen. Voi kunpa inseminaatio toisi teille sen kaikista toivotuimman lahjan :heart:

Puna-Musta Hyvä, ettei ultrassa paljastunut mitään pahempaa, vaikkei nyt ihan toivottu tulos ollutkaan. Tsemppiä myös muiden tulosten odotteluun!

Mirwu Kyllä kuulostaa sunkin oireesi niin maan mainioilta. Olispa tää nyt Sitä!

Gallup 1 En oo töissä, joten surffailen palstalla vaan kotoa käsin. Koululla en käy myöskään Kaksplussan sivuilla, ettei vaan kukaan tuttu pääse näkemään :D

Gallup 2 Aloitin tässä pinossa silloin, kun odottelin viimeistä tyhjennysvuotoa pillereiden lopettamisen jälkeen eli viime elokuun alussa. Sitä ennen olin lueskellut pinon juttuja kyllä taustalta käsin ja kirjoittelin toisessa pinossa. Mut ihanasti on kyllä valtaosa listalaisista mennyt just oikeeseen suuntaan eli odotuspuolelle!

Anoppien ja muiden möläytyksistä olitte puhuneet… Me käveltiin anopin ja miehen kanssa joskus vajaat pari vuotta sitten kauppakeskuksessa lastentavaraliikkeen ohi, ja siinä edessä oli rivi lastenvaunuja. Mä sitten miehelle sanoin jotain, että katos miten kalliita nuo on. Anoppi huomasi, että katsottiin vaunuja ja tuli heti sanomaan melkein kauhistuneena, että mitä te noita vaunuja katotte, älkää vaan sanoko, että on perheenlisäystä tulossa. Mun äiti on myös sanonut, että mun pitää sitten valmistumisen jälkeen tehdä pari vuotta töitä ennen kuin aletaan lapsia tehdä. Mä oon hyvällä tuurilla hieman alle 26 vuotta valmistuessani eli sitten joskus 28-vuotiaana olis sopivaa alkaa haaveilla jälkikasvusta… Äiti pitää mua tosi uusavuttomana ja niinpä se kerran tokaisikin, että jos mä joskus saan lapsen, niin mun pitää muuttaa tyyliin äidin naapuriin, kun en pärjää ilman sen apua. :headwall: Muuten kyllä olen hyvissä väleissä äidin ja anopinkin kanssa, mutta on nuo jutut jääneet kuitenkin jonnekin mielen perukoille… Vaikka osaksi onkin huumoria ollut noissa lausahduksissa.

Ohhoh, kirjoitin pienen romaanin tähän :ashamed: Mutta te ootte kyllä niin puheliasta sakkia, että kun harvemmin kirjoittelen tänne, niin sit siinä käy näin! :D Viimeksi kirjoittelin, että ei sitten kuitenkaan mitään keskeytettyä käytetty tässä kierrossa. Nyt mä oon pyörinyt lukemassa näitä vauvakuumeketjuja taas ihan liikaa enkä oo kauhean hyvin onnistunut pitämään omia haaveitani taka-alalla. Alkuun en oikein muistanut kiertopäiviäni, mutta nyt ei tarvitse ihan kauhean kauan laskea, kun jo on selvillä päivän lukema. Eli tänään kp 24. Epäilen, että ovis oli about kp 15-17. Huoh. Maanantaina kävin viemässä apurahahakemuksen ja kuun vaihteessa pitäisi tulla tieto siitä, kenelle kaikille apuraha annetaan. Toivotaan nyt kovasti, että onnenpyörä osuu myös mun kohdalle! Uskon kyllä, että saan harjoittelupaikan, kunhan vaan on apuraha taskussa. Mulle on nimittäin aika sama minkälaista hommaa teen, kunhan vain saan harjoittelun tehtyä. Jos aloittaisin toukokuussa, niin harjoittelu loppuisi elokuussa, joten JOS nyt olisi ns. pullat uunissa ja la lokakuussa, niin ei tuo mikään sataprosenttisen mahdoton yhtälö olisi… EU:n rajojen sisällä kuitenkin pysyn, joten saan käsittääkseni ainakin periaatteessa samat terveydenhuollon palvelut kuin Suomessakin saisin. Taidan nyt jatkaa taas aktiivisen unohtamisen harjoittelua, jos nuo kp:t vaikka jotenkin häviäis mun muistista :LOL:
 
tiuhti_ Vielä menee piiiiitkääään ennen kuin saa testata... :/ Mulla on nuo kierrot olleet nyt vähän pidempiä, veikkaan että tämäkin on about 32 päivää. Oon siis melko varma, että ovis oli vasta kp 17 (vaikka on voinut olla jo kp 15 tai 16). Yritän sinnitellä AINAKIN tuonne ens viikon perjantaihin (kp 33) saakka. Jos tunnette mua yhtään, niin tiiätte, että onnistumisprosentti ei välttämättä ole kovin korkealla :saint:
 
Ihan ensimmäisenä Gabrielle IHANAAA JA ONNEA TUHANNESTI! Kyllähän tuon jo tiesikin mutta kuitenkin. Nyt tarrasukat jalkaan pikkuiselle! :heart:

Mikella, sun oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta. Toivottavasti tulee + sitten kun uskallat testata.
Mirwulle samat sanat, lupaavan kuuloisia oireita. Ja kiitos luottamuksesta :D Mä tosin yritän täällä pysytellä enemmän kuumeilijana kun terkkana mut vastaan tietty kysymyksiin taitoni mukaan jos joku jotain haluaa tietää.

Hey, tervetuloa ja kaikille muille uusille myös :)

Chiba, testaa myöhemmin uudelleen kun on enemmän kp kasassa. Oon ittekin himotestaaja niin onhan se vaikeesta mut hermoja odottamiseen :D

Lilli88, mä varasin lääkärin jo nyt kierron venymisen takia. Edellinen kierto oli mulla 42 päivää ja tänään saman verran eikä tätiä näy. Kannattaa se nyt käydä ajoissa tutkimassa miksi venyy niin ei tarvi ihmetellä :)

t84 Sympatiat työpaikalle. Meillä meni kesällä -09 kolme tyttöä naimisiin eli minä ja kaksi muuta. Nämä kaksi muuta käyvät tunneilla nykyään vauvojen kanssa ja muut kyyläävät minua että milloinkas teille. Tosin me ollaan miehen kanssa aloitettu yritys vasta syksyllä -10 niin osa kyylääjistä on jo luovuttanu mun suhteen. Saanpahan olla rauhassa.:D

Voi kun se täti tulisi meillekin välillä. On tosi inhottavaa kun tälläinen pallo-olo jatkuu ja jatkuu...
 
Hei, tahtoisin liittyä seuraanne :) Esikoista yritetään miehen kanssa hankkia. Itse olen 20- vuotias ja mies hieman vanhempi. Yk 2 alkamaisillaan, kun kp 4/35 vasta. Oon kyllä itse ihan kauhea stressaaja ja pessimisti, ei varmaan kovin hyvä juttu yrityksen kannalta :D Mies on taas ihan varma että tästä kierrosta tärppää ja koitan sitä palautella maanpinnalle.. :D
 
GABRIELLE ONNEA HURJASTI !! AIVAN MAHTAVAAA !! :heart:
Tätä on niiiiin odotettu tervetuloa odotuspinoon! Sulla on muuten samnlainen haalea viiva kun mun testissä ;) että kyllä se ihan PLUSSA ON !! HURJASTI ONNEA!!!!!

Joku kysyi, niin aiotaan kysyä sukupuoli jos pikkukaveri näyttelee paikkojaan :)
 

Yhteistyössä