<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

No ompa noloa taas...
minä en ole taas täällä ketjussa käynyt aikoihin ja näköjään huitelen ties millä kp:illä.

Sen verran tilannetta tässä on ollut, että tammikuussa alkoi ensimmäinen ICSI-hoito, joka keskeytettiin perjantaina 4.2, koska yksi follikkeli oli valikoitunut ja kasvanut. ICSI muuttui inseminaatioksi, jonka tuloksia nyt odotellaan.

Raskaustestipäivä on 18.2, joten viimeistään silloin pitäisi sitten alkaa selviämään tilanne jos ei siihen mennessä ole jo selvinnyt.

Nyt on menossa kp 24/30-34, jos Gabrielle sen sinne listaan päivittelet :)

Tuossa nopsasti lueskellessa havaitsin, että plussauutisia on kuulunut ja haluankin onnitella plussanneita :)

Eli Onnea kaikille plussanneille!
ja tsemppiä piinailijoille sekä pahoittelut kierron alusta alkaneille!

The Esikoisesta Haaveilevat TI 8.2.2011

Angela88.....................kp 62/24-38...............yk 0/1
Skooby.......................kp 48/28-31...............yk 3

Lilli88................23.......kp 41/?......................yk 2
Namppis88........22.......kp 40/28....................yk 4
Gabrielle............29.......kp 37/32....................yk 5
Ambrosia85......26........kp 30/29-32...............yk 3

mimmu1984.......26......kp 29/31-38...............yk 8
Miimau...............31......kp 29/?......................yk 7
Chiba.................21......kp 26/30-35...............yk 9
niiskuneiti90.......20......kp 26/26-31...............yk 3
Ella83................28......kp 26/31-57...............yk 3
Ansku83............27......kp 25/30-40?.............yk 2
Mikella................19......kp 25/30-32..............yk 2
t84....................27......kp 24/26-28..............yv 2
iloksi............................kp 24/30-34..............yv 4,5
Mirwu.................24......kp 22/28...................yk 2
iseeyou........................kp 22/25-29..............yk 6

PikkuHöttiäinen....27......kp 17/27...................yk 2
lemonade............25......kp 17/42?.................yk 7-11
Tryffe.................29......kp 15/35-37..............yk 2
Epa_88...............22......kp 15/30...................yk 4
sinnamon............24......kp 13/?.....................yk 1
tiuhti_.................21......kp 13/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22......kp 13/26-28..............yv 1,5
Sokruli................23......kp 13/30...................yk 2

Äipäksi91............20.......kp 9/29....................yk 8
soleigh...............24.......kp 7/?......................yk ?
AnniMu...............20.......kp 4/32-87...............yk 3
AnniSofia.......................kp 4/28-30...............yk 6

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE

pöppinen
viida
Jomi
Shih
An-nie

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4

Tervehdys!
Täällä on tullut plussia oikein reippaasti! Onnea kaikille plussanneille :)
Uusiakin tuntuisi olevan, joten tervetuloa haaveilemaan minunkin puolestani!

Kiitos kaikille teille jotka yrititte parhaanne mukaan lievittää pelkojani mammografian suhteen. Tutkimusaikahan oli eilen. Vaikka lähete olikin nimenomaan mammografiaan, teki lääkäri tutkimuksen ultraäänellä. Vasemmasta rinnasta patteja löytyi kaksi ja oikealta yksi. Patit ovat sidekudosnappuloita, joita seuraillaan tulevat puoli vuotta omatoimisesti ja lopuski uudella ultralla. Mikäli seuraavassa ultrassa nähdään tarpeelliseksi, otetaan pateista ohutneulanäyte.
Toistaiseksi kaikki on siis kunnossa, eikä ainakaan välitöntä hengenvaaraa ole :D Olen ihan tyytyväinen diagnoosiin, vaikka kystat olisikin olleet toivotumpi vaihtoehto.

Lapsettomuustutkimuksissa olen saanut juosta nyt yhtenään ja muutamia tutkimuksia on vielä edessäpäin. Verikokeiden tuloksia menen kuulemaan tämän kuun loppupuolella. Hartaasti toivon että tästä nyt olisi apua meille. Tavallaan toivon että minusta löytyisi jotain pientä vikaa joka selittäisi tämän lapsettomuuden. Mikäli mitään vikaa ei löydy, olen päättänyt pikkuhiljaa luovuttaa... Olen ajatellut asiaa jo aiemmin ja monesti ollut jo ehdottamassa tätä miehelleni, mutta antanut kuitenkin vielä jatkoaikaa yritykselle. Kyse ei ole siitä ettenkö lapsia haluaisi. Pää ei vaan kestä loputtomiin : /

Oviksesta ei vielä ole merkkiäkään... Jospa se siltikin ilmaantuisi. Normaalisti tässä kohtaa alkaa olla jo jotain tuntemuksia ja merkkejä oviksen saapumisesta, mutta nyt ei juuri mitään.

iloksi Teillä on käsittääkseni jo aika pitkälti takana yritystä. Haluaisinkin kysyä että tottuuko siihen pettymiseen ja yrittämiseen koskaan? Onko teillä ollut koskaan luovutusfiiliksiä? Itselläni kun tuntuu että luovuttaminen alkaa olla ainut vaihtoehto :ashamed: Mikäli kysysmykset tuntuvat liian henkilökohtaisilta tai muuten vaan epämukavilta, ei niihin tarvitse vastata. Toivotaan että teillä hoidot tuottavat pian tulosta! :) Minä ainakin pitelen peukkuja teidän puolesta!

Gabrielle Minulle voisi pikkuhiljaa vaihtaa tuon yrityksen pituuden yv 2... Johan tätä alkaa sen verran ollakkin takana : / Kovasti täällä jännitetään ja peukutetaan myös teille! :)

Kaikille toivotan oikein paljon tärppionnea ja plussa rikasta menoa kaikille sitä tarvitseville! :)

Gabrielle, no voihan, mie oon täällä rampannu koko päivän ja jännittäny sydän hakaten, että joko nyt olis uutisia teikäläisen suunnalta. :D Eipäs nyt pihtailla. ;) Vaan me ollaan ukkelin kanssa menty naimisiin 14.8. ja puolivuotiaspäivä on tosiaan ystävänpäivänä. Eli tuloilla vasta, mutta aina hyvin tasan menee tuolle ystävänpäivälle. Ja En tiedä testaanko huomenna, voi olla että olen malttamaton ja testaan, jos maltan mieleni niin sitten testaan myöhemmin.

ON: Tänään ollut pistävää kipua vatsassa, eipä oikeastaan muuta. Tissikipuja on jonkin verran ja valkovuotoa tulee, mutta saapa nyt nähdä. Nyt iskeny semmonen että enpä usko olevani raskaana, eli ei oo pullat uunissa. Mutta huomenna tai joskus sen näkee sitte. :|

Joku halus nähdä niistä nakkilapsista kuvia, tässä ois eiliseltä: Aijaa.com - © Chiba - 7466920.jpg

Aina unohdan osalle kommentoida, joko kirjoitan just samaan aikaan tai sekoon muuten vaan sukkiini...

AnniSofia Suuret pahoittelut... :hug: Kyllä mustakin tuntuu, että tää homma käy kierto kierrolta vaikeemmaks ja rankemmaks... Välillä tulee syvempiä epätoivon hetkiä ja välillä jaksaa vähän paremmin, mutta kuitenkin yrittää koko ajan pitää mielessään, että yritystä ei vielä kuitenkaan ihan tuhottoman paljoa ole takana. Jotenkin vielä kun kierrot pitenee rupee stressaan kun tietää, että yk:t on tylsistyttävän pitkiä ja aikaa menee hukkaan... Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, voisinpa jotenkin tsempata sua. Mulla on tällä hetkellä semmonen olo, että oon valmis tekeen mitä tahansa sen eteen, että saadaan se oma pieni käärö, mutta nää loppukierrot onkin aina paljon optimistisempia... Koita sinnitellä...

mimmu1984 Alkaa oleen sullakin tosi jännät paikat! Mullakin on aina ennen ollut noita munisvihlontoja nivusiin asti aikasemmissa kierroissa, nyt vaan muutamaan kertaan. Tosin kauheen vaikee sanoa kun söin 3 kiertoa noita teroja et mitkä oireet ne on aiheuttanu ja mitkä ei. Ennen niitä muistaakseni kyllä kans oli jotain nipistelyjä. Tsemppiä testaamiseen, ei enää montaa päivää!! Saatatte sit testata Chiban kanssa samana päivänä jos maltatte sinne asti odotella. Saataiskohan me toinenkin tuplaplussapäivä helmikuulle??

tiksutin Sulla on kyllä niin komea ja vahva viiva, että uskon kaiken olevan hyvin!! Ymmärrän silti kyllä sun huolen, mustakin tuntuu joskus et jos riemuitsee liian aikasin niin tuleekin jotain takapakkia, kai se on jotain taikauskon tapasta... Rupesin just miettiin että en edes tietäis mihin soittaisin jos plussaisin!! Sun tarvis ainakin ruveta selvitteleen sitä! Kai se neuvola on?

Chiba, huomasin muuten vasta nyt uudestaan lukiessani mun uuden lempinimen, kiitos!! :D Gaba... :LOL: Meinasin sua sanoa edellisestä viestissäni Chipulaks... :LOL:

Namppis Täällä on kyllä ihan mahtava henki! Oon tuntenu itteni tervetulleeks ihan ensipurasusta lähtien joskus syyskuussa ja vaikka siitä on ONNEKS porukka paljon vaihtunu (en tarkoittanu Jomi, AnniSofia, t84 ja Chiba, jotka muistaakseni ootte ollu silloin et en tykkäis teistä yli kaiken :kiss: vaan sitä, että onneks moni on plussannu) niin edelleen täällä on kauheen avoin ja välittävä fiilis, just niinkun tiuhti sano. Mäkään en olis uskonu höyrähtäväni palstailuun kun en oo ennen sitä tehny (häitä ennen yritin pyöriä jollain palstoilla mut ei jotenkin lähteny..) mut nyt mun töissäkin välillä puhelimesta katottava mitä te täällä höyryätte kun en uskalla työkoneelta tulla.

Siitä tulikin mieleen yks kysymys mikä on pyöriny mielessä! Gallup1: Käyttekö töistä täällä palstalla? Ja toinen Gallup2: Koska ootte aloittaneet tässä pinossa? Mun vastaukset tulikin jo tossa Namppikselle kommentoidussa tekstissä...

iloksi Ei mitään hätää, kukin käy niin tiuhaan kun hyvältä tuntuu. Huomasinkin sut tuolla toisessa pinossa ja siellä jo kommentoin sun kuulumisia, joten olin tavallaan tietoinen, että noi kp:t ei pidä paikkaansa, en vaan halunnut muuttaa ennen kun itse ilmoitat. Kurjaa kun hoito ei onnistunut, nyt toivotaan, että sut saa lisätä plussanneeksi 18.2. päiväyksellä!! Isot peukut!

PunaMusta :hug: Onneksi mitään vaaraa noiden pattien suhteen ei ole, vaikka eivät se kaikkein paras vaihtoehto ilmeisesti olleetkaan. Miten eroavat kystistä? En oikein tiedä noista rakkuloista... Vaihdan sulle ton yv 2:sen seuraavaan päivitykseen jos sopii? Ymmärrän ton ajattelutavan et haluais löytyvän jonkun pienen, korjattavissa olevan vian, jotta vois vaikuttaa siihen onnistumiseen jollain lailla. Koska saat tulokset? Pidän peukkuja pystyssä, että ne selvittäisivät jotain!!

Huijjui, onpas täällä kirjoiteltu =) (pahoittelut megalomaanisesta viestistä)

Plussanneille huuurjan isot onnitteluhalit :hug: :heart:

Gabrielle, tuosta äitisuhteesta vielä... Kyllä muakin harmittaa, vaikka kai sitä periaatteessa vois yrittää puhuakin mutta jotenkin vaikea muuttaa enää niitä kaavoja mihin on pienestä asti oppinu. Mutta pakkohan se jossain vaiheessa se mahdollinen vauvauutinenkin on rykästä ;) Onneksi sun vanhemmat käsittää mitä käytte läpi! Niistä on varmasti iso tuki, niinku pitäiskin :heart: Mä valikoin nykyään kaveripiirini nykyään aika tarkkaan, mikä kuulostaa varmasti karulta, mutta siinä mielessä että en puhu esim. vauvahaaveista ääneen sellaisille joiden tiedän olevan selkeästi eri elämäntilanteessa. Ja voin kuvitella että läheisten helppo raskautuminen sattuu suhun, vaikka kuinka heistä välittäisi ja on onnellinen. Mutta toivotaan kovasti että NYT voit liittyä siihen joukkoon, jotka onnelliena hössöttää, ostaa vauvajuttuja, käy neuvolassa, sisustaa kotia, jne =) Hurjasti jännätin sun puolesta, mutta heti kerrot sitten huomenna testausten jälkeen kuinka kävi (tietty jos haluat) :)

Chiballe onnittelut gerbiiliwauwoista :heart: (oli hurjan pieniä ja söpösiä rääpäleitä!) sekä Namppis88 syntyvistä hauvawauwoista

tiuhti_, kiitosta vaan vinkistä, ensi kierrossa sitten himotestaillaan ;) Niin ja voi harmi mikä päätös illalle, :hug: , unohetaan tuommoset vuosipäiväjuhlinnat, ihan hömppää :p Mä aina odotan kovasti kaikkea supererityistä, ja sitte ukkeli onkin vastahankainen... Kyllä se ukkelisi ymmärtää vielä osoittaa sulle kaikkea mukavaa omalla tyylillään, mullakin sama kärsimys varsinkin ku oma ukkeli on aamusta iltaan menossa ja tuntuu ettei se yhtään tajua huomioida, ja oon kyllä aika suoraan asiasta paukuttanut niin johan tokenee (aina hetkeksi). Ja tuolla on kans taipumusta siihen että jos vähänkään on vapaa-aikaa, niin siihen pitää sitten kehittää äijien kanssa jotain puuhaa tai mitä ikinä vaan keksii :whistle: Uutena vuotena oli melkoinen kiukku mulla päällä, ku viimein sain puhuttua ukon viettämään MUN kanssa aikaa ja valamaan tinoja jne niin teki mieli marmattaa että viihtyyköhän se mun kanssa ollenkaan ku pakotin sen jäämään kotiin, mutta hillitsin suuni (minäkö temperamenttinen...?) ;)

Chiba, syön tässä just kananugetteja eikä ne minun mielestä kyllä savukalalle maistu :p Mutta joku outo haju/maku noissa kyllä on, vai oisko lie tuo chilikastike, joka on aivan hirveän imelää... (henkevää juttua tulee taas multa :x ). Ja samaa oon aatellu kans, joko oon raskaana tai sitte TOSI valeraskaana. Ja sitte kyllä tullaan kolinkolia alas pilvistä, ja sen jälkeen en usko enää mihinkään oireisiin (niinku en viime kierronkaan jälkeen) :D

Puna-Musta, voi onnea ihan hyvistä lääkäriuutisista =) ja voimia kovasti tutkimuksiin :hug:

ON: oireita piisaa. Oksennusrefleksi on tullut yhtäkkiä pariin otteeseen, muuten kyllä ei oo huono olo. Eilen vihloi kohdun "sivuilta" (ainakin suunnilleen se paikka varmaan), turvotti ja kaikkea mahollista, tänään ollu vähä hiljasempaa, tosin ku otin spurtin taas kotosalla koneelta niin kyllä vihlas häjysti... Aamusella sekstaillessa samoin sattu todella oudosti, luultavasti kans just kohdun alueelle. Muutenkin välillä tuntuu niinku alavatsassa ois pallo, tosi hankala selittää mutta tuntuu keskivartaloa liikuttaessa. Oisko se se kuuluisa paineen tunne :heart: (RKTT) :D Naamakin kukkii, rinnat alkanu aristaa, valkkaria tulee juoksevana ja enemmän... Ukkeli taas kuunteli mun sepustusta "joopajoo" -meiningillä, mutta sanoin että kiinnostas tietää mistä hitosta nämä johtuu jos ei...siitä... :O

Tiuhti_ Olen testannu eilen että kyllä tässä venytellään kiertoa jostain muusta syystä :)
Gabi Vastauksia sun galluppiin: 1) En käy töissä kuin satunnaisesti koska oon päätoimisesti opiskelija joten en käy palstallakaan. En myöskään usko että kävisin, koska työnantajani eli kunta valvoo aika tehokkaasti millä sivuilla sitä käydään työaikana. 2) en oo kovin kauaa tässä pinossa ollu. Ehkä kuukauden....? Mut sitäkin kotoisammaksi oloni tunnen :D

Ai niin jos joku päivittää kasaa niin mulla on siis huomenna 9.2 kp42 eikä 41...

Ai niin kaikille plussanneille jotka koette "makuhäiriöitä". Yleisin raskauden ihan eka oire on metallin maku suussa. Opin sen kun olin äitiysneuvolassa harjoittelemassa nyt syksyllä. (Musta siis tulee valmis terkkari tänä keväänä vielä ehkä toivottavasti :p)

Viimeksi muokattu:
No huh, onpas tämä vilkas pino... Kiva juttu kyllä, mut hankala tälläselle harvoin käyvälle ;)

Puna-Musta ei siihen taida tottua. Tai joskus turtuu pettymyksiin, mutta kyllä se aina kirpasee. Toiset kuukaudet on helpompia kuin toiset. Välillä sitä toivo nostaa päätään ja silloin aina ne pettymykset ovat olleet karvaimpia niellä.
Yhden asian olen itsestäni huomannut... nimittäin tässä vuosien saatossa sitä jotenkin alistuu.. alistuu elämälle. Välillä täytyy vaan muistuttaa itseään, että ei silti ole ihmisenä yhtään sen huonompi kuin muutkaan vaikkei saakaan lasta silloin (tai edes lähivuosina siitä) kun haluaisi. Ensimmäisinä vuosina luovuttaminen ei tullut mieleenkään. Nyt sitä on ollut pakko alkaa miettimään sitäkin vaihtoehtoa. Jossain vaiheessa voi olla pakko vaan luovuttaa jo ihan mielenterveydellisistä syistä. Ja onhan niitä vaihtoehtoja... vaikkei tällä hetkellä minulle ole muita vaihtoehtoja. Tiedän kuitenkin, että muutakin voidaan miettiä mikäli tämän tien pää tulee vastaan.
Hyvä juttu, ettei tullut mitään huolestuttavia uutisia. Toivottavasti patit häviävät pian ja pääset siitäkin murheesta.

Gabrielle
ensinnäkin kiitos päivityksestä :) Tiesin, että tiesit tilanteen, kun tuolla toisessa ketjussa olen paljon aktiivisempi, mutta en tosiaan odottanutkaan, että sen mukaan muokkaisit. Joskus tuntuu että olen tunkenut näppini liian moneen ketjuun enkä sitten jaksa kaikessa pysyä kärryillä. Tämäkin on tosi aktiivinen pino ja jo muutamassa päivässä tulee paljon kiinniotettavaa.
No, mutta kiitos sinulle.
Minulla on sinusta kokemus, että olet hyvin lämmin ja hyvää tarkoittava, ajattelevainen ihminen. Kiitos sinulle siitä tuesta, jota olen tässä sinulta saanut. Minusta on tuntunut, että se on tullut ihan suoraan sydämestä.
Toivottavasti minä voin edes osan siitä antaa sinulle takaisin ja olla tsemppaamassa tarvittaessa :)
Niin ja hirveästi nyt tsemppiä! Minä odotan sinulta hyviä uutisia, sillä olen itsekin päättänyt raskautua nyt joten olisi hirveän kiva päästä yhdessä odottajiin ;)

Gallup 1 yes (vastaus on lontoon-kielinen ja tarkoittaa kyllä :p )
Gallup 2 en yhtään muista, mutta kaksplussalla taisin aloittaa joskus kesäkuussa?? tai ehkä toukokuun puolella. Kovin vanha palstailija siis en vielä ole.

t84
Pikaisesti galluppeihin, töitä teen koneella eli tulee käytyä välillä moooontakin kertaa päivässä :D Aamu varsinkin, ennenkun kunnolla herää tulee surffailtua vähän omia, mikä on siis ihan luvallista. Meillä on aika vapaata kunhan hommat tulee hoidettua.
Toiseen en edes osaa vastata, olisikohan mä vuoden täällä jo ollu, vai peräti ylikin... Siis apua, kyllä menee aika nopeesti!

Ihana kuulla teistä vähemmän käyvistä! iloksi, sut mä ainakin muistan, vaikka itellä olikin vähän taukoa :) Sä oot kyllä kans yks niistä joiden aika jo tosiaankin olis, toivottavasti hoidot on onnistunu ja testi näyttää oikein ;)

Hui nyt en kerkee enmpää pölistä, koirat odottaa pihalle! Öitä murut.

Huh, nyt en kerkeä kuin omanapailla, anteeksi siitä! :D

Mutta tosiaan, tänään tajusin tuon saman mistä joku mainitsikin että metallin makua ollut suussa! :eek: Tajusin siis, että oon (jo?) pari päivää maistanut sellaista kummallista, kuin veren makua suussa.. Ja koiran kanssa kun käytiin lenkillä, pientä närästyksen aavistusta tuli ylös suuhun.. yök. Rupesin ajattelemaan näitä tuossa sohvalla, kun tissit (etenkin nännit) arasti (tarkistin, ovat koskettaessa edelleen arat! :D) että eikai nuo nyt mitään r-oireita ole :ashamed: alamahasta on aina välillä, melkolailla oviksesta lähtien, vihloillut lievästi, pistänyt olen kumminkin herpeksen piikkiin, vaikka en tiedä voisko johtua siitä vai mistä. HUH, tuntuu että rupean keksimään kaikkea, ei pitäisi ikinä ajatella näitä sen kannalta että olisi r-oireita, ettei joutuisi pettymään.. Ja takaraivossa jäytää se että "eihän me edes hyödynnetty ovista, ku heiluteltiin peittoja vain sen kerran.." vaikka kumminki toivo nostaa päätä :p Ajattelinkin tänään että pitäiskö ostaa testi tai pari valmiiksi kaappiin ja samantien kolahti että miks ihmeessä sellasen ostaisin, hukkaan menee neki rahat... ? : / Laskeskelin tuossa että pitäisi viikonloppuna täti tulla jos on tullakseen, jos oviksen bongailuun olisi luottaminen, eli jäisi taas kiertopäivät alle 30.. Vaikka eipä mua haittaa, jos kierto lyhenisi :p

Gallup1 Olen työttömänä joten surffaan kotonta.
Gallup2 Taisin tulla tänne kuumeilemaan joskus marras-joulukuussa. En muista tarkkaan, mutta melko tuore palstailija olen.

Gabrielle En ole aivan varma, mutta käsittääkseni kystat voivat hävitä itsekseen, kun taas nää miun "nappulat" (niin kuin lääkäri asian ilmaisi) eivät poistu vaan todennäköisesti jatkaa kasvuaan. Voivat ilmeisestikkin kasvaa aika paljonkin, jolloin niistä otetaan näytteet. Kuulemma myös leikkaus saattaa olla tulevaisuudessa edessä, vaikka eivät vaarallisia välttämättä olekkaan. Ohutneulanäyte otetaan kuulemma myös siinä tapauksessa, jos alan saada hormoonihoitoja. Yritysvuosien päivityksellä ei ole kiirettä. Päivität sitten kun siltä tuntuu :) Ei tuo niin päivän päälle ole. Verikokeiden tulokset saan muistaakseni 23. päivä, mutta vielä puuttuu mm. papa-koe, joka on heti seuraavana päivänä verikokeiden tulosten kuulemisesta. Tässähän tää alkaa aukenemaan, hitaasti mutta varmasti :)

Mirwu Kiitos :) Aika hyvältä kuulostais nuo siun oireet! Toivotaan että se on sitä itseään! :popcorn:

iloksi Tuon tosiaan unohtaa kovin helposti omalla kohdallaan, ettei ole yhtään sen huonompi ihminen lapsettomuuden takia. En kylläkään tiedä että lasketaanko tämä meidän kohdalla jo lapsettomuudeksi, mutta en nyt keksi parempaakaan ilmaisua asialle. Enkä osaa kai myöntää sitä vieläkään täysin itselleni mikä asian laita on. Minusta on varsin ihailtavaa että olet jaksanut yrittää pettymyksistä huolimatta! Siihen vaaditaan jo melkoista luonteen lujuutta, hyviä hermoja ja hyvä mies. Itse taidan olla kovin helposti luovuttavaa tyyppiä :ashamed: Hetkittäin on valmis lyömään hanskat tiskiin samantien ja välillä taas ajattelee, että on valmis jatkamaan tätä yritystä vaikka hautaan asti. Mutta teille jos kenelle kyllä lapsen soisi! Vaikka toki jokainen on oikeutettu omaan lapseen sitä halutessaan, mutta toisten kohdalle sitä vaan toivoisi muita enemmän. Toivotaan tosiaan että saat tulla kertomaan meille plussa uutisia pian :) :flower:

Voi täällä on tullut monta plussaa! Valtavan paljon onnea ihanan uutisen johdosta:heart:

En oo nyt tarkoituksella käynyt pitkiin aikoihin täällä edes lukemassa...Mietittiin miehen kanssa pitkään tän hetkistä tilannetta ja todettiin, että lapsen yrittämistä on parempi jatkaa vasta joskus myöhemmin:( Mulla kun edelleen nuo opinnot vaiheessa ja yksi uusi sivuaine aiheuttaa nyt ens syksylle ja talvelle liikaa tekemistä. Pakko nyt oli vaan järjellä tää koittaa miettiä, vaikka tuntuukin tosi pahalta tätä haavetta siirtää... Taustailijaksi mut voisi kuitenkin laittaa, mitä pikimmiten tänne on toki tarkoitus palata:p

Paljon tsemppiä kaikille kaiken kanssa ja ennen kaikkea paljonpaljon plussatuulia teille muille ++++++:whistle:

iloksi :heart: Tippa tuli silmästä kun luin sun kirjotusta... Kiitos, ajattelet musta niin kauniisti. Osut naulan kantaan siinä, että tuki ja toivo tärpistä tulee ihan täydestä sydämestä. Tukea yritän niin hyvin ja paljon kuin osaan, täysin en yritäkään väittää tietäväni miltä susta tuntuu, mutta halu olla avuksi ja tueksi on sitäkin suurempi. Lämmittää kuulla, että se viesti on välittynyt sulle, täällä kun on välillä vaikeaa aidosti ilmaista sympatiaansa tai muita tunteita. Olisipa kyllä kiva lähteä yhdessä odottajiin! Pidän jokaisen sormen ja varpaan pystyssä ens viikon perjantaina kun sun testaamisen aika koittaa :)

Namppis Sori kun oon mokaillu, korjaan ilman muuta seuraavaan! Kiva kuulla, että sulla on täällä kotoisa olo! Mäkin viihdyn parhaiten just tässä pinossa!

Chiba Miten suloisia pieniä nakkeja!!! :D

Mirwu Voi kiitos, oon jotenkin ihan häkeltyny kun niin kaikki jaksatte huomioida, mistä teitä ihmisiä löytyy??? Ihan varmasti on vaikeeta muuttaa kaavaa, jonka mukaan on tottunu vanhempiensa kanssa toimiin ja jos se puhuminen ei muuttaiskaan asioita siihen haluttuun suuntaan niin se olis varmaan kova pettymys. Hassua, miten mä oon ihan pienestä ollu aina isän tyttö tosi vahvasti ja vasta kun mun vanhemmat eros ja jäätiin isän kanssa asumaan käytännön syistä, aloin ihan kunnolla tutustuun äitiin ja meille muodostu todella läheiset välit ja se isän tyttö asetelma käänty ihan päälaelleen. Mulla on siis kaksoissisko ja siskolle kävi sama et oli aiemmin äidin tyttö ja eron jälkeen lähentyi isän kanssa enemmän kun jäivät asumaan kahdestaan mun muutettua pois. Läheinen oon molempien kanssa. Enkä tällä tarkoita mitenkään hieroa suolaa sun haavoihin, en todellakaan vaan sanoa, että tavallaan ymmärrän mitä kaipaat. Toivotaan, että sitten kun pääset kertomaan ne vauvauutiset (mahdollisimman pian tietysti!!), tilanne muuttuisi ja teidän suhde kehittyisi sen vauvan kautta. Ihan varmasti sun äiti on onnellinen ja iloinen vaikkei osaisikaan sitä uutista odottaa tai edes heti onnellisuuttaan sulle osoittaa. Tottakai tuun kertoon teille miten kävi! Sulla on kyllä nyt melkoisen lupaavia oireita, ootko jo suunnitellu milloin testaisit?

ON: Jännittää ihan sairaasti, saas nähdä miten saan nukuttua... Aamupissasta se on kai paras tehdä ja toivoa parasta...

Hey
Tervehdys koko poppoolle!
Vieläkö mahtuu mukaan yksi haaveilija?!Teidän porukka vaikuttaa mahtavalta ja olen jo pitkään seuraillut taustalla keskustelua ja nyt rohkenen itsekin mukaan. Taustoja sen verran että ikää 22v ja yk2 menossa. Pillerit jätetty pois muutama kuukausi sitten joten kierto vielä hakusessa. Pillereiden kanssa oli aina sen 28, ensimmäinen kierto ilman 26 ja seuraavaan päiviä kertyikin jo 65. Huomenna kp 7/26-65? Tarkennellaan päiviä kunhan kierto selkenee..=)

Huomenta ihanaiset! Heräsin viideltä vessassa käymään eikä sen jälkeen ole uni tullut silmään... Mitäs sanotte? :heart:

Tein ton Prisman testin eka ja hiljalleen siihen muodostu toi viiva. Pakko oli vielä varmistella digillä, koska viiva ei kamalan tumma ole. Oon niin onnellinen, etten saanu enää edes nukuttua. Ei tätä vaan voi käsittää ja tietty vielä iloitseekin varovaisesti. Mitäs ootte mieltä, onko se plussa vai haamu? En malta odottaa kun mies palaa tänään ulkomaan reissusta, että pääsen kertomaan. On joka päivä kyselly kovasti, että onko mitään tuntemuksia ja eihän vuoda mitään! Olo on varovaisen onnellinen! :heart: Uskaltaako tästä jo iloita???

voi Gabrielle :'( *onnen kyyneleitä* siis mä ihan oikeesti istun nyt itku silmässä kun tätä kirjoittelen! ONNEA ONNEA ONNEA MURU! :heart: nyt ihan kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia ainaki miljoona paria! siis mä olen niin onnellinen sun puolesta! mähän sanoin muru että tässä kierrossa sä saat laittaa itsesi plussanneisiin ja päivittää viimeisen kerran pinoa! ja kyllä, USKALLAT ILOITA!

Chiba ja sä olet seuraava! EIKS JOO??? :heart: tuu nyt sinäki muru kertoo meille ilouutiset kun/jos testaat tänään!

iloksi ja liitythän sinäkin sitten Gabriellen perässä plussanneisiin! nyt muru ihan kamalasti tsemppiä 18.2 päivään! plussapölyä sinulle :heart:

Mikella tuo metallin maku suussa kuulostaa hyvältä :)

Mirwu kiitos lohdutuksestasi! kyllä kun mä eilen mietin niin mun mies osoittaa "hellyyttään" omilla tavoillaan, esim se oli ostanut mun autoon kalliit uudet pyyhkijät :D ehkä se on sen tapa huomioida ja sanoa että "rakastan sinua"!

ON huomaa että ovis meni meinaan nännit on kipeät :D mutta miksi eilen tuli vielä aika tumma ovis viiva tikkuun? siis tein sen tunnin pidättelyn jälkeen ja 2 tee kupin juotuani!? mutta siis ovis se oli koska siitä tulee nännit kipeeks, nyt sitten pitää taas alkaa toivomaan että tärppi kävi :ashamed:

Tervetuloa uusille :wave:

siis mä oon ihan täpinöissäni täällä tuosta Gabriellen plussasta etten muista mitä mun piti kirjoittaa :D oletko ennen saanut mitään raskaustestiin vai oliko ihan eka kerta?? :heart: *nolostuu uteluistaan* :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Gabrielle!! Valtavasti onnea!! Onhan tuo selvä plussa! Nyt vaan pikkuiselle vahvat tarrasukat!

Kyllä, vielä käy teidän kuulumisia kurkkimassa ja muillekin plussanneille paljon onnea! Mä oon yrittäny etsiä odottajien puolelta tässä pinossa plussanneiden pinoa, mut en oo löytäny. Olitko tiuhti_ sinä ku kerroit että sellanen siellä olisi? Lokakuisia olen kurkkinut, että sinne vois liittyä.

tiuhti-muru, oot ihana! En oo koskaan ennen saanut häivähdystäkään noihin testeihin. Haaleahan tuo viiva on, nyt kp 38/35-36, joten ehkä se on ihan normaalia! Mullakin pääsee itku kun oot noin kannustava! :heart:
Mä oon huomannu kans ton nännijutun, jospa sulla on se ovis JUST NYT! Mulla ainakin tapahtuu tosi lähekkäin. Ja vink vink, sain muuten tässä kierrossa vahvemmat viivat siihen ovistikkuun kun koskaan ennen... :)

mä tosissaan toivon että pääsisin kans odottajien puolelle nyt kun sinä ja Chibakin luultavasti menee sinne :ashamed: eipä tullu kyllä eilenkää pupuiltua kun olin vielä niin tuohtunut ja väsynyt etten edes ehdottanut moista.. eli toivottavasti sunnuntain simpat on pysyny tallessa siihen asti ku munis on irronnut! meinaan en kyllä ole koskaan saanut yhtä vahvaa ovisplussaa kuin sunnuntaina sain :D jospa se tärppäis!

G1, olen töissä tälläkin hetkellä :ashamed: eli mä palstailen työpäivän aikana aika paljonkin!

G2, muistaakseni oon aloittanut pinossa lokakuussa 2010 :) en muista kyllä yhtään mutta suunnilleen YK mukaan oon aloittanut!

GABRIELLE, VOI EI APUA PALJON ONNEA! Tätä on niin odoteltu! Mie niin arvasin että sie plussaat. :kiss: :heart: Paljon vauva- ja tarraliimaa ja kaikkea härpäkettä, että varmasti kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti. Miulla kanssa tuli ihan itku silmään onnesta ja ilosta. Oon onnesta soikiana. :D

tiuhti, miulla kanssa on aina oviksen jälkeen nännit kipeänä, myös kierrosta riippuen saattaa olla koko tissit. Toivottavasti nyt kävis tärppi. ;)

ON: Tässä on vähän aamupissaa pihtailtu, mie en malta odottaa joten jospa käsis kusasemassa tikkuun. En mie usko että sieltä mitään tulee, mutta saahan sitä aina toivoa ja yrittää. :D

Noh, tikku dipattu ja negatiiviseksi mie tuon lasken. Enpä ole kovin yllättynyt ettei ole tärpänny, pessimisti ei koskaan pety vaikka toisaalta taas tuli pieni pettymisen pala kurkkuun. :D Onhan nyt vasta toki 27kp muistaakseni, että voihan tulos vielä muuttua mutta epäilen. Joku on ollu taas niin valeraskaana ettei toista.
On nimittäin alkanut limakalvoja vähän kirveltämään ja tää on yleensä merkki siitä, että täti tulee kylään jossain vaiheessa. Ja tietenkin tissikipu. Noh, sittenhän lähtis yk 10 liikkeelle piakkoin ja mehän tarvitaan uusi maailman paras pinonpäivittäjä. :D Anyone?

Gallupeihin pitikin tässä vastata:
Gallup1, työtön kun olen niin täällähän tulee roikuttua muutaman kerran päivässä. Yleensä mie seurailen tätä pinoa, välillä sitte käyn vilkaisemassa muita tylsyyteeni.
Gallup2, muistaakseni tulin tähän pinoon mukaan kun oli 6 tai 7 yk just alkanu, tais olla 7 koska häitä oltiin juhlittu juuri aikaisemmin. Eli onhan tässä pinossa kohta vierähtäny kolmisen kuukautta.

EDIT: Voi tytöt miksi mie menin katsomaan tuota testiä vielä. :ashamed: Menny n. 15minuuttia siitä ku dippasin ja se on kerenny jo kuivua, ja siinä näkyy jotain. Onko se sitten viivan paikka vai yrittääkö se olla niin haalea haamu, että sen just ja just erottaa. Voi mie en kestä, ku pittää kiusata tän naisparan mielikuvitusta. Argh! Tyhmää.

Viimeksi muokattu:
ootko nyt Chiba ihan varma ettei siellä kummiski ois ollu haamu kun sanoi että "negatiiviseksi lasket" :D siis mä en usko että sulla on valeraskausoireita! ja oikeesti nyt on KP27, montas päivää on oviksesta?

Yhteistyössä