Huijjui, onpas täällä kirjoiteltu =) (pahoittelut megalomaanisesta viestistä)
Plussanneille huuurjan isot onnitteluhalit :hug: :heart:
Gabrielle, tuosta äitisuhteesta vielä... Kyllä muakin harmittaa, vaikka kai sitä periaatteessa vois yrittää puhuakin mutta jotenkin vaikea muuttaa enää niitä kaavoja mihin on pienestä asti oppinu. Mutta pakkohan se jossain vaiheessa se mahdollinen vauvauutinenkin on rykästä
Onneksi sun vanhemmat käsittää mitä käytte läpi! Niistä on varmasti iso tuki, niinku pitäiskin :heart: Mä valikoin nykyään kaveripiirini nykyään aika tarkkaan, mikä kuulostaa varmasti karulta, mutta siinä mielessä että en puhu esim. vauvahaaveista ääneen sellaisille joiden tiedän olevan selkeästi eri elämäntilanteessa. Ja voin kuvitella että läheisten helppo raskautuminen sattuu suhun, vaikka kuinka heistä välittäisi ja on onnellinen. Mutta toivotaan kovasti että NYT voit liittyä siihen joukkoon, jotka onnelliena hössöttää, ostaa vauvajuttuja, käy neuvolassa, sisustaa kotia, jne =) Hurjasti jännätin sun puolesta, mutta heti kerrot sitten huomenna testausten jälkeen kuinka kävi (tietty jos haluat)
Chiballe onnittelut gerbiiliwauwoista :heart: (oli hurjan pieniä ja söpösiä rääpäleitä!) sekä
Namppis88 syntyvistä hauvawauwoista
tiuhti_, kiitosta vaan vinkistä, ensi kierrossa sitten himotestaillaan
Niin ja voi harmi mikä päätös illalle, :hug: , unohetaan tuommoset vuosipäiväjuhlinnat, ihan hömppää
Mä aina odotan kovasti kaikkea supererityistä, ja sitte ukkeli onkin vastahankainen... Kyllä se ukkelisi ymmärtää vielä osoittaa sulle kaikkea mukavaa omalla tyylillään, mullakin sama kärsimys varsinkin ku oma ukkeli on aamusta iltaan menossa ja tuntuu ettei se yhtään tajua huomioida, ja oon kyllä aika suoraan asiasta paukuttanut niin johan tokenee (aina hetkeksi). Ja tuolla on kans taipumusta siihen että jos vähänkään on vapaa-aikaa, niin siihen pitää sitten kehittää äijien kanssa jotain puuhaa tai mitä ikinä vaan keksii
Uutena vuotena oli melkoinen kiukku mulla päällä, ku viimein sain puhuttua ukon viettämään MUN kanssa aikaa ja valamaan tinoja jne niin teki mieli marmattaa että viihtyyköhän se mun kanssa ollenkaan ku pakotin sen jäämään kotiin, mutta hillitsin suuni (minäkö temperamenttinen...?)
Chiba, syön tässä just kananugetteja eikä ne minun mielestä kyllä savukalalle maistu
Mutta joku outo haju/maku noissa kyllä on, vai oisko lie tuo chilikastike, joka on aivan hirveän imelää... (henkevää juttua tulee taas multa :x ). Ja samaa oon aatellu kans, joko oon raskaana tai sitte TOSI valeraskaana. Ja sitte kyllä tullaan kolinkolia alas pilvistä, ja sen jälkeen en usko enää mihinkään oireisiin (niinku en viime kierronkaan jälkeen)
Puna-Musta, voi onnea ihan hyvistä lääkäriuutisista =) ja voimia kovasti tutkimuksiin :hug:
ON: oireita piisaa. Oksennusrefleksi on tullut yhtäkkiä pariin otteeseen, muuten kyllä ei oo huono olo. Eilen vihloi kohdun "sivuilta" (ainakin suunnilleen se paikka varmaan), turvotti ja kaikkea mahollista, tänään ollu vähä hiljasempaa, tosin ku otin spurtin taas kotosalla koneelta niin kyllä vihlas häjysti... Aamusella sekstaillessa samoin sattu todella oudosti, luultavasti kans just kohdun alueelle. Muutenkin välillä tuntuu niinku alavatsassa ois pallo, tosi hankala selittää mutta tuntuu keskivartaloa liikuttaessa. Oisko se se kuuluisa paineen tunne :heart: (RKTT)
Naamakin kukkii, rinnat alkanu aristaa, valkkaria tulee juoksevana ja enemmän... Ukkeli taas kuunteli mun sepustusta "joopajoo" -meiningillä, mutta sanoin että kiinnostas tietää mistä hitosta nämä johtuu jos ei...siitä... :O