<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

tiuhti, varmaan perjantaina. Vaikka luultavasti olen hätäilen ja olen jo keskiviikkona testailemassa, tai torstaina. Mutta viikonloppuna viimeistään jos maltan. :D Olishan se ihan hauska, jos viikonloppuna salaa testais ja jos tuliski plussa, niin vois sitte maanantaina ystävänpäivänä antaa miehelle lahjaksi plussatestin. Myös on meidän puolivuotishääpäivä (jumatsuikka että aika menee nopeasti!) niin olis tavallaan erityistä. :D Mut saa nähdä.

Voi Pöppinen, paljon teille voimia surutyöhön ja toivottavasti saatte asianne kuntoon! Käy vaikka kuulumisia kertoilemassa välillä, jos siltä tuntuu. :)
 
t84
Siis apua Gabrielle! Emmä tajunnu että sulla on jo menny ylikin päivät! Oioi kun vaikuttaa kyllä niin lupaavalta! :hug: Älä nyt pidä meitä jännityksessa, testaa jo!

pöppikselle iso hali ja voimia :heart:


Ei tullu meille joululahjaks sitä maailman parasta lahjaa, nyt olis parin päivän päästä synttärit... Toive on edelleen sama ;)
Niin ja mulle voi siis kans ton iän lisätä, eli 27.
 
Voi teitä ihania!! t84 ja Ella83, mulla oli ovis myöhemmin tässä kierrossa, joten kierronpituus on väärin tossa, en vaan viittiny sitä muuttaa. Laskeskelin et täti olis myöhässä kp 36-37, eli tänään tai huomenna. Ella83, musta vaan tuntuu etten kestäis jos se testi ei näytäkään sitä mihin oon ladannu niin kamalan kovat toiveet. Chiba, iik jännää!! Kerro heti kun oot testannu! tiuhti_ ja Chiba, kiitos taas tsempistä!

Jotenkin ihmeellisen rauhallinen olo ollu tässä kierrossa, säikyn vaan jos vähänkin sattuu johonkin... Ootte kyllä maailman ihanimpia, kiitos kun tsemppaatte. En olis ikimaailman päivänä voinu uskoa, että joistain aiemmin täysin tuntemattomista ihmisistä tulis mulle näin tärkeitä... :heart:
 
kp 3/ 28-30, YK 6..... näinköhän tästä tulee mitään:|
Mulla oli varattuna lääkärikin taas parin viikon päähän, kun mietin et ois menny johonkin hormoniverikokeisiin. Peruin nyt sen, kun aloin miettiä, että mitä mä niillä testituloksilla teen? Juteltiin ukon kanssa, että yritetään nyt alkusyksyyn ja sitten saa luvan olla. Mulla ei pää kestä yrittämistä eikä kyllä mitään lapsettomuushoitojakaan. Kaikille ei oo vaan tarkotettu lasta, kaikkea ei saa mitä haluaa :'( Sitten, jos ei syksyllä olla päästy toivottuun tulokseen, meen hakee lääkäriltä E-pillerit tai jonkun muun hormonaalisen ehkäisyn, niin ei tarvii miettiä, että onko tärpännyt ja millonkohan ne menkat alkaa.
 
Gabrielle: täälläkin pidetään peukut pystyssä, kuulostaa kyllä hyvin lupaavilta noi sun oireilut!! :)

AnniSofia: Voi sua! muakin kovasti mietityttää et miten sitä tulee toimimaan jos tässä kevään aikana ei tärppiä käy. Tässä kierrossa jos ja kun ei tuu plussaa, niin mies vie varmaan näytteen ja katotaan et miten pitkään noilla clomeilla sit yritetään, mut kyl ne lapsettomuushoidot voi olla sellaisia että pitää muutamaan otteeseen miettiä ennen ku niihin lähtee. Mua ainaki pelottaa ihan hirveesti!

t84: Tervetuloa takas :) Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Ite käytin ekan kerran tässä kierrossa noita clearbluen digi ovistestejä ja oli ihan huippuja! Tilasin netistä ja maksoi "vaan" 30€ se pakkaus, mutta ne loppui kesken ja piti käydä apteekista lisää ja siellä oliki hinta jo 45€. mutta olin kyllä niin tyytyväinen et haluun kyl niillä ehkä jatkossakin testailla jos tuun testailemaan.

Pöppinen: halauksia ja jaksamista! Olis kiva tosiaan ku kävisit aina välillä kertomassa kuulumisia :) ja takaisin sitten jos siltä taas alkaa tuntumaan!

Bluenote ja Sharita:
en vielä tainnut onnitella.. joten oikein iso onnitteluhalaus ihanasta plussasta! :)

ON: kp 28 jaa-a.. en kyl osaa sanoo omanapailuks mitään. Pientä vihlontaa munasarjojen kohalla, jota yleensä aina ennen menkkoja.. Torstaina varmaan tulee täti kylään. Testaan vasta pe jos ei sitä ennen oo täti tullu. Nyt kun kerta kierto on taas vaihteeks 30 tasoittunu...
 
Gabreille TÄÄLLÄ MÄ JO ODOTTELEN KOSKA TESTAAT!!!! :D

Chiba voih voih :) muutama päivä enää testiin! älä sit heitä hanskoja nurkkaan jos testaat jo keskiviikkona ja ei näykkään mitään! meinaan sit oot aikaisin liikkeella!

mimmu1984 sinullakin piinaviikko meneillään :) tsemppiä muru! pidetään täti pois 9 kk!

AnniSofia :hug:

ON siis en tajua, vieläki vihloo oikeaa puolta ja eilen vasen liittyi illalla mukaan.. :confused: en kyllä tehnyt enää eilen ovistestiä..

mulla on vähä paha mieli eilisestä vuospäivästä :( ei mennyt ihan nappiin, mä menin itku silmässä sitte nukkumaan.. että näin..
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle: En ole uskaltanut vielä soittaa neuvolaan, kun jossain takaraivossa kolkuttelee: "kyllä ne menkat sieltä vielä tulee, elä nyt innostu!" :ashamed: :headwall: On niin epätodellinen olo.. Mutta nyt paljon PLUSSATUULIA sulle. :heart:

Samoin muille paljon PLUSSAONNEA!! :flower::whistle:
 
Gabrielle: En ole uskaltanut vielä soittaa neuvolaan, kun jossain takaraivossa kolkuttelee: "kyllä ne menkat sieltä vielä tulee, elä nyt innostu!" :ashamed: :headwall: On niin epätodellinen olo.. Mutta nyt paljon PLUSSATUULIA sulle. :heart:

Samoin muille paljon PLUSSAONNEA!! :flower::whistle:

Oho, kaksinverroin plussaonnea kaikille! :D
 
t84
tiuhti voi muru sua :hug:
Musta itseasiassa tuntuu että meillä oli joku kirous noita vuosipäiviä kohtaan, joskus yritettiin niitä jotenkin "juhlistaa", edes niin että oltais käyty syömässä tai muuten vaan vähän enempi huomioitu toista... No jostain syystä liian usein me saatiin hirvee kriisi aikaan ja jompikumpi nukku sohvalla... :D Lopetettiin sit niiden juhliminen, ne ei vaan oo meitä varten.
Mut tänään on uus päivä, uus lumikin satanu ja ulkona on tosi kaunista, otatte tänään uusiks :heart:

ON: Mä sitten hätähousuna tänään aamulla testasin, ja eihän tietenkään mitään tullu. Vähän veti suupielet alas, mutta onhan tässä vielä pari päivää aikaa :)
 
tiuhti, mie oon niin malttamaton niin testailen aina vähän liian ajoissa. Viime kierrossa en kyllä testannu kertaakaan, mikä on ihme juttu. :D Ja voi muru, miten teillä silleen, jos haluat kertoa? :hug:

t84, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Tiiä vaikka se plussa sieltä pärähtääkin seuraavalla testauksella todella vahvana. ;)

Mieki tulin kattomaan että joko Gabrielle on ilmoitellut itsestään ja testaillut. :D Gaballa hirveät paineet nyt tämän asian suhteen kun kaikki odottaa. :LOL:
 
AnniSofia: Ymärrän kyllä miltä susta tuntuu. Meillä paha paikka tuossa ennen Joulua, kun olin bongannut kaikki oireet ja toivoin niin positiivista tulosta. Sanoin etten halua mennä lääkäriin enkä hankkia edes clomeja. Vaikka yritystä niin vähän takana verrattuna moniin muihin jotka vuosia yrittäneet, niin tuntu silti niin pahalta. En tiiä mikä nyt muuttui, ehkä se kun sain peruutusajan lääkärille, pääsin paljon aikasemmin kuin oli tarkoitus, clomiresepti kouraan ja nyt on taas ihan eri fiilis. Mutta tiedän että on hyvin mahdollista ettei nyt keväällä tärppää, ja tulee niitä vaikeita paikkoja jälleen. Meilläkin on takaraja jolloin "heitetään pyyhe kehään" mutta ei ole vielä. Liika stressaaminen ei kyllä yhtään auta tässä hommassa, mutta vaikeehan sitä on olla murehtimatta!

Omia turioita: Eilen palelin monta tuntia keskellä päivää, alko ihan yhtäkkiä. Voiko liittyä ovikseen? Kämppä kyllä lämmin :D Tää kadonneen oviksen metsästys aiheuttaa kyllä vainoharhaisuutta!! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Chiba ja t84 mä oon ihan maani myynnyt nyt :ashamed: ihanku ois PMS menossa tai jotain ku tunteet heittelee ihan miten sattuu.. kun musta tuntuu ettei mies ole huomioinut mua aikoihin! ehdotin mukavan illan päätteeksi makkariin menoa niin mies tiuskasee "no ei mennä!" siinä mä sit yksin istuin sohvalla loppuillan ja itkee tihrustin jonki aikaa ja kattelin 40-v ja neitsyt leffaa :( kun ei mies edes halannut minua eilen tai sanonut sanaakaan vuosipäivästä, olin sille lahjanki ostanut mutten sitten viittinyt antaa sitä edes kun tuli niin paha mieli :'(

Chiba eiköhän moni meistä ole kovinki malttamaton testien kanssa, varsinkin kun on odotukset korkealla :)

t84 älä rakas vielä heitä kirvestä kaivoon! :heart: parin päivän päästä uudestaan sitten testaat :)
 
tiuhti, voih. :/ Nuo miehet on aina vähän tuommosia. Jospa siun miestä häiritsi ja harmitti se, että oli unohtanut ostaa sinulle lahjan tai vastaavaa? Voin sanoa, että minua on vähän häirinnyt nyt kun tuo mies ei ole mitään rakkaudentunnustuksia tai mitään sanonu. Kyllä meikäläinen tietää että se rakastaa ja haluaa olla minun kanssa kurttuisiksi asti, mutta mie oon semmonen että haluaisin kuulla niitä kivoja ja kauniita sanoja useasti, tuo sitte taas on tuommonen mettäläinen. :D Jos sanoisit miekkosellesi, että eilisestä tuli vähän huono mieli?
 
t84
tiuhti no olipa kyllä aika tyly tiuskasu :( Jos sillä on ollu jotain stressiä tai jotain, vaikka eihän se tietenkään mikään syy oo sanoa ilkeesti. Mä joudun välillä menemään itteeni, mulla on tapana heittää vähän ton tyylistä välillä, enkä yhtään tajua että toinen voi ottaa sen pahasti :D Eikä senkään pitäis olla syy, että se on mies, mutta tollasia ne tuuppaa olemaan välillä ;)
 
joo kun minäki kaipaan kovasti niitä kauniita sanoja, sen jälkeen varsinki kun multa tää oma tukka ja ripset yms. lähti! ei ole mies kauniiksi minua sanonut sen jälkeen :( se vasta pahalle tuntuu! mutta seki on sellanen mettäläinen.. kyllä mä meinaan varmaan tänää sanoo sille siitä, se menee treeneihin niin nähdää vasta illalla joskus, oli muuten urakan takana että sain sen edes olla menemättä eilen treeneihin :( siitäki otin jo sunnuntaina hernettä nokkaan.. eilen oli kyl mulla muutenkin joku ihan ihme päivä, itkin salkkareidenki takia ku se Niko löysi Pepin ja American Idolsissakin itkin ku oli niin herrkä laulu siinä lopussa ja kun se tyttö oli vammautunut.. :ashamed: et kyllä osa menee ihan omaan piikkiin tästä pahasta mielestä, mutta kun mies sitten lisäsi sitä tollasella...
 
t84
Hitto, mulla on päivän mittaan vaan vahvistunu tää selkäkipu, mikä yleensäkin tulee pari päivää ennen menkkoja... Tulipa vähän blää fiilis kun eiköhän ne sieltä tuu :/

Gabrielle tekee meille nyt kiusaa... :D Toivottavasti panttailee hyviä uutisia!
 
Hellurei kaikille taas pitkästä aikaa!

Pakko oli tulla kommentoimaan, kun lueskelin teidän juttuja että Gabriellella on jännät ajat! Toivottavasti sie kattelet siellä kahta viivaa! ja pihtaat vaan tietoa meiltä ;) <3

Muillekkin kovasti plussatuulia! :hug:

Hurja ikävä tätä pinoa! te kaikki immeiset siellä.. tutu ja turvalliset <3 Tulkaa nyt pian kasvattamaan tuota esikoispinoa odotuspuolella!

Niin ja t84 Mulla ensimmäinen oire tästä raskaudesta oli että ei tuntunu että oisin raskaana, vaan tuntu että menkat alkaa.. ihan samat oireet kun menkkojen alussa, joten jospa se enteilis sulle hyvää ;) :heart:

Terkuin Hyppy ja kirppu 13+4
 
Viimeksi muokattu:
tosiaanki Gabrielle kiusaa meitä :D toivottavasti ihan oikeesti on hyviä uutisia koska mua pelottaa että jos täti on tullut kylään ja sillä on niin kovin paha mieli siellä ettei kykene meille ilmoittamaan :( mutta siis anteeksi tämä ajattelutapa, mä niin tahdon että Gabrielle sais viimeisen kerran päivittää pinoa ja saisi itsensä lisätä plussanneisiin ja siirtyä plussanneisiin ja napata sinne mukaan Chiban ja t84 kun loppukiertoa menette! :heart:

t84 mutta kun se selkäkipu ja muut menkkatuntemukset voi merkata ihan muutakin kuin menkkoja =) älä nyt muru vielä luovuta ihan oikeesti!

myös muille loppukierrossa piinaileville tsemppiä ja plussapölyä *puuh* ++++++:whistle: (en näe nyt loppukierrossa olijoita kun tuo lista on toisella sivulla niin en voi laittaa yksittäisiä plussapölyjä)

*muoks

hui kun aika menee nopeasti, Hyppykin jo 13+ viikoilla! voi kohtaha siulla alkaa näkyy jo masukin ja liikkeitä alat tuntemaan! ihanaa masunkasvatusaikaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
On jotenkin hassua kun en ole koskaan aiemmin ollut mitenkään kauhean aktiivinen verkkokeskustelija mutta nyt täytyy sanoa että täällä tulee käytyä useamman kerran päivässä. :) Tää henki täällä on aivan ihana ja jotenkin kaikki teistä tuntuu tosi läheisiltä näin lyhyenkin ajan jälkeen. Kiitos teille siitä :heart:
 
Namppis88 siis täällä on suht pieni porukka vielä ja kaikkia oikeasti kiinnostaa miltä sinusta tuntuu ja kuinka menee ja juuri tuo ihana henki täällä saa hyvälle tuulelle pahanakin päivänä! :heart: oletko muuten koska viimeksi testannut kun sulla on tuo kierto venynyt!?
 
t84, Chiba ja tiuhti_, ootte kyllä maailman parhaita!! Rupes naurattaan noi teijän pihtaujutut niin paljon, että oli pakko laittaa työhuoneen ovi pienemmälle kun hihitän täällä yksikseni! ;) Miten voittekin olla noin ihania... En kylläkään pystyis teiltä mitään pihtaan vaan jänistin sen testin kanssa kun vatsa on illasta asti ollu kipeä. Huomista pidemmälle en varmaan enää kykene odottaan. Kiitos muruset kun ootte niin kiinnostuneita!

t84 Pidän peukkuja et oli vaan vielä liian aikasta testaamiselle ja parin päivän päästä sulla onkin plussa taulussa!!

tiuhti Voi hani, olipas ikävä kommentti... Mustakin tuntuu että miehet heittää noita kommentteja niitä yhtään miettimättä eikä tajua edes loukkaavansa toista. Meillä ainakin vuosipäivät on mulle tärkeempiä kun miehelle, ne ehkä ei tajua miks yhtenä tiettynä päivänä juhlitaan yhdessäoloa. Ekan hääpäivän suhteen mulla on kyllä kovemmat odotukset, saa kyllä kuulla jos sitä ei tahdo juhlistaa! :stick: Oon samaa mieltä että sun kannattaa puhua miehes kanssa että ymmärtää sanoneensa pahasti. Toivottavasti hyvittää sulle jotenkin!

Chiba Meinaatkos huomenna testata???? Etkös muuten kirjottanu aiemmin jotain puolivuotishääpäivästä joku aika sitten? Tajusin sitä lukiessani et mä unohdin täysin meidän! Koska ootte menny naimisiin? Me mentiin 17.7.

Hyppy Voi ihana kun käyt meitä kattomassa! Täällä on kyllä hyvä henki, tulee tosissaan ikävä kun joku lähtee... Kiva kuulla että teillä on menny kaikki hyvin! Ultrassa kaikki niinkun pitääkin? Aiotteko kysyä sulupuolen siinä 20 viikon ultrassa?

ON: Ihme pistävää alavatsakipua, ei polttavaa niinkun yleensä tähän kierron aikaan. Tajusin just muuten et mun viikon kestävä, tätiä edeltävä syömähimo on puuttunut tästä kierrosta. Tosin laitan kaikkien juttujen puuttumisen terottomuuden piikkiin kun nyt mennään ekaa kiertoo ilman niitä...

lemonade Muakin on palellu iltasin suihkun jälkeen.. Kyllähän ne hormonit voi sitäkin teettää. Tulis nyt se sun ovis!!

Päivitän pinon tänään niin päästään kurkkiin keillä kaikilla piinaviikot menossa! Nyt onkin tullu paljon tekstiä, hyvä tytöt! Vahvoja kaksoisviivoja kaikille kaikkiin testeihin!!
 

Yhteistyössä