t84,
Chiba ja
tiuhti_, ootte kyllä maailman parhaita!! Rupes naurattaan noi teijän pihtaujutut niin paljon, että oli pakko laittaa työhuoneen ovi pienemmälle kun hihitän täällä yksikseni!
Miten voittekin olla noin ihania... En kylläkään pystyis teiltä mitään pihtaan vaan jänistin sen testin kanssa kun vatsa on illasta asti ollu kipeä. Huomista pidemmälle en varmaan enää kykene odottaan. Kiitos muruset kun ootte niin kiinnostuneita!
t84 Pidän peukkuja et oli vaan vielä liian aikasta testaamiselle ja parin päivän päästä sulla onkin plussa taulussa!!
tiuhti Voi hani, olipas ikävä kommentti... Mustakin tuntuu että miehet heittää noita kommentteja niitä yhtään miettimättä eikä tajua edes loukkaavansa toista. Meillä ainakin vuosipäivät on mulle tärkeempiä kun miehelle, ne ehkä ei tajua miks yhtenä tiettynä päivänä juhlitaan yhdessäoloa. Ekan hääpäivän suhteen mulla on kyllä kovemmat odotukset, saa kyllä kuulla jos sitä ei tahdo juhlistaa! :stick: Oon samaa mieltä että sun kannattaa puhua miehes kanssa että ymmärtää sanoneensa pahasti. Toivottavasti hyvittää sulle jotenkin!
Chiba Meinaatkos huomenna testata???? Etkös muuten kirjottanu aiemmin jotain puolivuotishääpäivästä joku aika sitten? Tajusin sitä lukiessani et mä unohdin täysin meidän! Koska ootte menny naimisiin? Me mentiin 17.7.
Hyppy Voi ihana kun käyt meitä kattomassa! Täällä on kyllä hyvä henki, tulee tosissaan ikävä kun joku lähtee... Kiva kuulla että teillä on menny kaikki hyvin! Ultrassa kaikki niinkun pitääkin? Aiotteko kysyä sulupuolen siinä 20 viikon ultrassa?
ON: Ihme pistävää alavatsakipua, ei polttavaa niinkun yleensä tähän kierron aikaan. Tajusin just muuten et mun viikon kestävä, tätiä edeltävä syömähimo on puuttunut tästä kierrosta. Tosin laitan kaikkien juttujen puuttumisen terottomuuden piikkiin kun nyt mennään ekaa kiertoo ilman niitä...
lemonade Muakin on palellu iltasin suihkun jälkeen.. Kyllähän ne hormonit voi sitäkin teettää. Tulis nyt se sun ovis!!
Päivitän pinon tänään niin päästään kurkkiin keillä kaikilla piinaviikot menossa! Nyt onkin tullu paljon tekstiä, hyvä tytöt!
Vahvoja kaksoisviivoja kaikille kaikkiin testeihin!!