<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4



The Esikoisesta Haaveilevat TO 10.2.2011



Angela88.....................kp 64/24-38...............yk 0/1
Skooby.......................kp 50/28-31...............yk 3



Lilli88................23......kp 43/?......................yk 2
Namppis88........22......kp 43/28....................yk 4
Ambrosia85.......26......kp 32/29-32...............yk 3
mimmu1984......26......kp 31/31-38...............yk 8
Miimau..............31......kp 31/?......................yk 7



Chiba.................21......kp 28/30-35..............yk 9
niiskuneiti90.......20......kp 28/26-31..............yk 3
Ansku83............27......kp 27/30-40?.............yk 2
Mikella................19......kp 27/30-32..............yk 2
t84....................27......kp 26/26-28..............yv 2
iloksi............................kp 26/30-34..............yv 4,5
Mirwu.................24......kp 24/28...................yk 2
iseeyou........................kp 24/25-29..............yk 6



PikkuHöttiäinen....27......kp 19/27..................yk 2
lemonade............25......kp 19/42?................yk 7-11
Tryffe.................29......kp 17/35-37.............yk 2
Epa_88...............22......kp 17/30..................yk 4
tiuhti_.................21......kp 15/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22......kp 15/26-28.............yv 2
Sokruli................23......kp 15/30..................yk 2
Äipäksi91............20......kp 11/29..................yk 8



soleigh..............24........kp 9/?......................yk ?
Hey...................22.......kp 8/26-65...............yk 2
AnniMu..............20.......kp 6/32-87...............yk 3
AnniSofia......................kp 6/28-30...............yk 6
Kumikvatti.........20........kp 5/35....................yk 2
Ella83................28........kp 2/26-57...............yk 4



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
viida
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
 
Nyt pyytelen jo etukäteen anteeksi, tämä viesti sisältää pelkkää omanapailua, mutta...

Olin jo täysin varma että meille ei plussaa tule, mutta.... Miltäs tää näyttää?



Siis apua, miten mie saan tän kuvan pienemmäks! Anteeks ku tää on niin iso!
 
Viimeksi muokattu:
Mimmu, sehän näyttää juuri siltä miltä plussatestin pitääkin näyttää! ;) Varovaiset onnittelut, paljon jo vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea mahdollista! :heart:

Kauhea plussa-aalto, ja porukka vaihtuu mutta minä jään... :)
 
varovaiset onnittelut mimmu!! oli ihan pakko tulla kyttäämään,kun teillä tuntuu olevan oikein plussapuhuri täällä!! Ja mimmun uutisia kaipailin,kun pidin niin kovin peukkuja,että muillakin clomit toimii :)
ja chiba taijat säki tulla kohta perästä ;D kun kerta noi kaikki muutki :)
 
Oijh Mimmu1984, oikeen paljon onnea! :) Plussahan tuo! :flower: :heart:

Chiba Etköhän sinäkin pääse meille pian kertoilemaan plussauutisia, ainakin toivon todella sitä! :hug:

Toivottavasti minäkin pääsisin, plussailemaan :) Tosi ihana ja positiivinen olo tulee kun kattelee noita plussatestejä! =)
 
Ella83 En syöny enää tässä kierrossa, kolme edellistä söin. Alotin ekassa kp 16 tietämillä ja seuraavissa oviksen bongattuani. Kierron säännöllisyyden vuoks kannattais aloittaa kp 15 vaikkei ovis ehtiskään tulla mut mun hermot ei vaan kestäny... Tässä kierrossa ovis tuli myöhään, mutta näköjään ei haitannu!
 
t84
mimmulle varovaiset onnittelut täältäkin, kyllä toi hyvältä näyttää!

ON Mä olin jo ihan innoissani aamulla, tein testin, jaksoin ehkä minuutin odotella vieressä mutta sitten lähdin keittelemään kahvia ja testi jäi kylppäriin. Oli kyllä tosin kerennyt joku 10 min siinä olla, mutta mies huikkas että mitä se tarkottaa, johon mä että ihan negaa vaan. Kysy sitten että kuinka vahva tai montas viivaa pitää tulla sit plussaan, ja ihmettelin että mitä se nyt höpöttää ja menin kattomaan... Joo mäkin siinä nyt jotain näin!
Yritin teille ottaa kuvaa mutta eihän siinä kännykuvassa mitään näy. Olin jo ihan onnessaan, en muista aamun työmatkastakaan mitään kun leijailin jossain korkeella... IKINÄ en oo testiin mitään saanu.
Mitä vielä, eiköhän täti tullu rytinällä heti kun töihin pääsin :(
Eli testi oli joku helvetin roskishaamu näköjään, täällä siis kp 1 taas vaihteeks :'(
 
Huomenia!

t84, elä nyt vielä heitä toivoa menemään. Voihan se olla hyvin runsasta kiinnittymisvuotoa, koska tiedän tapauksia että on luultu menkkojen alkavan ja jouduttu pitämään ihan sidettä, mutta sitten kumminkin plussa tullut kaikesta huolimatta. :hug:

ON: Eilen tuli ihan ministi tuhrua, tai no valkovuotoa mikä oli vähän erivärisempää. Siitä yleensä tietää että täti on tulossa, mutta nyt se valkovuoto on loppunut ja eipä ole enempää tullu, tissit edelleen kipeät ja silleen. Jos ei sunnuntaihin mennessä ole täti tullut, niin kyllä kai se pitää uudestaan testiä vääntää.

Yh, pitäis lähteä työkkäriin. En halua.
 
viida, sanoisin että kukaan ei voi arvostella sua huonoksi ihmiseksi ratkaisun takia, joka on tehty sen hetkisen tilanteen valossa. Nyt tilanne on kokonaan toinen! :) Toivotaan että mamin varottelut pitävät sun kohdalla paikkaansa ;)

Hey, toivotaan tosiaan! Nyt on taas tullu maailmantuska ja epätoivo ettei tästä tuu lasta eikä... Mutta vielä pitäis hetki jaksaa olla optimistinen. Oireitahan on vaikka kuinka taas :D Eniten ihmetystä herättää nuo "menkkajuilinnat" jotka ovat kylläkin lieviä, mutta ei niitä siltikään pitäis vielä tässä vaiheessa ilmaantua, vasta oikeastaan sillä kellonlyömällä kun menkat ovat alkamassa. Mitenkäs sun ovistikkuilut, minkälainen projekti se on/tulee olemaan kun en ite oo koskaan harrastanut? :)

mimmu1984, varovaiset onnittelut! :heart: Toivotaan kovasti viivan vahvistumista!

t84 :hug: voi harmi, pahoittelut :( onko se varmasti täti, siis tuliko kunnolla kylään, sitäkö "rytinällä" tarkoitit? niinku Chiba sanoi niin ei vielä lannistuta!

Täällä ei selkäranka taaskaan kestäny, ja piti mennä jo eilen testaamaan, vielä päivällä, ei paljo minkäänlaisen pidättelyn jälkeen, eikä edes millään herkällä testillä, ylläripylläri ei viivaa eikä haamunhaamuakaan. Eiköhän tää yrittämisen alkuhuuma vähitellen rauhoitu. :ashamed: Noh, ainakaan menkat eivät myöhästele ihan hurjasti ku asennoituu epäraskautuneesti. :) Jos on aihetta niin testaan ens viikolla uusiksi.
Terv. Hätähousu :D
 
voi mimmu1984, sinäkin! ONNEA ONNEA :heart: nyt pikkuiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan ihan hirveesti! :flower:

t84 voi paska paska paska :( tuleeko vuotoa vieläkin? :hug:

Chiba tsemppiä työkkäriin! ja tuo kuulostaa kyllä hyvältä että tulee tuhrua valkkkarin mukana ;) nyt plussaa muru :heart: niin onko sulla tissit normisti kipeet ennen tätiä? josko kummiski se ovis oli myöhemmin kuin laskettiin? eli se toka ovisplussa oli vasta plussa ja sitä seuraava päivä dpo0?

Mirwu sinullekkin isot plussatsempitykset :heart: koska sulla oli ovis?

Gabrielle testasitko uudestaan? :D

ON en ole paljoa nukkunut viime yönä, selkä on niin v*tun kipee : / ei pystynyt kääntymään edes sängyssä ja sit jouduin nousee ylös sängystä kävelee ja otin panacodia ja sirdaludia, sit sain nukuttuu ku rauha laskeutu maahan :D pönttö on viläki sekasin! mutta eipä tarvinnu töihin tänää mennä! tänään olis jopa dpo4 :D monta kertaa tarkistin kalenterista! nännit on vieläki kipeet oviksen johdosta..
 
Hui, täällähän on tapahtunut paljon!

Gabrielle:
Suuret onnittelut plussasta! =):flower: Nyt onkin monta plussannut peräjälkeen. :heart:
Mimmu1984: Varovaiset onnittelut, hyvältä vaikuttaa! :)
t84: Harmi, itsekin sain edellisessä kierrossa roskishaamun, mutta menkat kuitenkin tulivat :ashamed: Olihan se voinut olla kiinnittymisyritys.. :confused:

ON: Neuvolaan soitettu, ensimmäinen käynti jo ensi viikolla! =) Jännitti jo soittaa edes sinne, kädet tärisi niin ettei puhelin meinannut kädessä pysyä. :D

PLUSSATUULIA!!

T. tiksutin ja toukka 4+5
 
t84 Tosi harmi, varsinkin kun tuo haamunen tuli testiin! :( Tsemppiä :hug:

ON: Tääl mennään siis jo dpo 13, vähän alkaa jo jännittämään.. Pientä "kirvelymäistä" kipua tuolla jossain, mutta vatsa ei ole enään ollut löysällä, kuten yleensä ennen menkkoja on (menkkoihin asti ja pari päivää vuodon aikana). Tissit edelleen kipuilee, on kipuillu siitä asti kun siitä ekan kerran kerroin :D Paleleekin välillä, mutta mutta.. En oikein tiedä miten tässä pitäs olla, on jotenkai sellanen rauhallinen olo kumminki, eli en höösää "oireista" mutta silti ne on mielessä :D Tosi vaikea selittää.

Muutaki tänään sattunu, työnantaja rupes inhottavaksi :( Tosi ikävää, kun työ on todella kiven alla ja tää työ muutenki ollu tosi raskasta (kilometrejä polkupyörällä tulee päivässä enemmän kuin työtunteja) ja sitten vielä pomo alkaa oudoksi.. Ts. eilen olin poissa oksentelun takia, ja ilmoitin "vasta" aamulla asiasta (kuitenkin hyvissä ajoin ennen työaikaa) ja nyt oli siirtänyt mun työt tälle päivälle, kysyin vain että kuinkahan kauan siinä menee, koska en tiennyt että tälle päivää on lisähommia nii tuumas vain että "No jos ei työ kiinnosta, niin pitää alkaa miettiä jotain toista järjestelyä..." Koitin korjata sanomalla että työt kyllä kiinnostaa, todellakin, mutta että haluisin vain tietää kauanko menee että tietää JOS täytyy muutella suunitelmia tälle päivää.. Siihen vastaili vain että "jos en´t ole valmis tekemään töitä, lähe menee" Että sellasta tähän päivään...
 
t84
tiuhti tulee vieläkin, että ihan tavallinen täti tää on :(
Mulla auttaa muuten selkäkipuihin aina piikkimatto, oli ne sitten menkka- tai oviskipuja tai mitä tahansa muuta :) Suosittelen!

tiksutin hyvä että teillä on kaikki hyvin! kovin aikaseen sulla on toi käynti mutta sehän on vaan hyvä! :)

mikella tosi hyvältä kuullostaa noi sun oireet! Mutta huhhuh mitä touhua teillä töissä :(

ON Tekipä pahaa ilmottaa miehelle että oli muuten väärä hälytys, se kun oli aivan sekasin ilosta koko aamun... Mä oon jo silleen periaatteessa tottunu, tai enemmän turtunu näihin pettymyksiin, mutta en mä sille tällasia toivo :(
Tänään olin soittamassa aikaa lekurille, et sais tänkin asian etenemään, kun eiköhän sitä jonoa oo kuitenkin sen verran että odotusta tulee... No paskat soita mihinkään, just tänään niillä ei oo ajanvarausta ollenkaan, päivystys toki mutta ei sitä "ei kiireellistä". Yksityiselle taas ei taida olla varaa, kun ei oo mitään hajua paljon tulee maksamaan, käyntejäkin varmaan tulee monta...
 
t84 No joo, tuo työ juttu oli vielä erittäin lyhennetty versio kaikesta mitä se mulle sano... Mut mullaki on tuon miehen kanssa vähä se juttu, että en haluais että joutuu pettymään.. Omani ku vielä semmonen "herkkis", sen takia oonki koittanu peitellä "oireita" vaikka vaikeaa se on ku on kokoajan tisseissä kiinni! :D Mies kun heti jos pieniki oireen tapainen löytyy ni on ihan varma että raskaana ollaan, testeistä viis......
 
Onnea taas plussanneet! :) Täällähän oikein puhuri käy! Kaikki tutut ehtii siirtyä odotuspuolelle.

Nyt on kiertopäivä 44 ja menkkoja ei näy edelleenkään. Soitin YTHS:lle ja sanoivat vaan, että pitää ainakin maaliskuuhun tai huhtikuuhun odottaa ennen ku mitään siellä tekevät. ARGH! Mä haluan keltarauhashormonia tai jotain, että kuukautiset tulee ja on ees mahollisuus raskautua! Ja mitä jos en ovuloi olenkaan? Miks mitään ei tehdä!? Täytyykö tässä nyt yksityiselle mennä maksaan itsensä kipeeksi vai mitä teen?
 
tiuhti, juu kyllä on. Varsinkin kun tulee itse niitä räplättyä ja kokeiltua "onkohan ne nyt kipeät?" :D mieheltäki aina kyselen että näyttääkö ne nyt erilaisemmalta vaiko ei.

Mikella, voi kurjuus. :/ eikait nyt työnantaja voi olettaa että tuut oksennettuasi töihin. Varsinkin kun olit ilmoittanut periaatteessa ajoissa, että nyt ei kykene.

t84, mie niin ymmärrän tuon tunteen. Monesti mie miehelle kerron omista oireista ja se sitte vähän innostuu, sitte ku pitääki kertoa että sori, väärä hälytys niin kyllä se on kuulemma alkanut pikku hiljaa pettyä. Ei se koskaan sitä sano, mutta kun kysyn että petyitkö niin kyllä sieltä myöntävää vastausta tulee.

Lilli, sinuna vielä odottelisin. Koska tosiaan joillakin 44 kiertopäivä on ihan normaali. Ja sinä ilmeisesti olet vasta lopettanut e-pillerit/muun hormonaalisen ehkäisyn, niin on aivan normaalia että kierto venyy. Eihän sinun kroppa ole kerenny vielä herätä hormoneista.

Mitä tuossa lueskelin netin ihmeellistä maailmaa, niin tuli semmosta tietoa esiin että yleensä kovat kuukautiskivut ja kierron epäsäännöllisyys johtuu munasarjojen epäkehittyneisyydestä, ja nyt kun miettii niin monet aloittaa pillerit/renkaan/yms hyvinkin nuorena, jonka takia sitten ei munasarjat kerkeä kehittyä missään vaiheessa. Tiedä onko tämä sitten totta vai ei, mutta aika järkeenkäypää sinällänsä että on sitten paljon ongelmia kun lopettaa hormonit ja haluaa raskautua.

ON: Olipa eilen taas.. onkohan sitä alkanu turhautuminen ja kaikki patoutua, ku eilen heti seksin jälkeen pääsi itku. Sanotaanko näin että ei edes mies kerennyt vetäytyä ja minä olin just tullu, ku aloin vollaamaan. :D :ashamed: Tai sitte oli niin hyvää seksiä että itku pääs. Vaikka ei tää kyllä eka kerta ole, kun heti orgasmin jälkeen alkaa vollaamaan, mutta jokseenkin hävettää silti tuommoset tunteen purkaukset.

Ja kaikkia kiinnostaa Rouva ja Herra Chibulaisten seksielämä. :D
 
Hey
mimmu1984 Hirmuisesti onnea! :flower:=)

Mirwu, mulla ei ollu tarkotus alkaa näin alussa tikuttelee ovista mutta kun nyt viime viikolla tuli niitä testejä tilattua kun ei meinannu millään menkkoja kuulua niin ajattelin sit niitä jossain vaiheessa tässä alkaa testailee, saa nähdä mitä siitä tulee. :D Nyt sormet ja varpaat pystyssä että sun oireet pitää tädin poissa!!! :heart:

t84:hug:

Lilli88 Mulla venyi edellinen kierto 65 päivään ja kyllä ahdisti kun ei yhtään tiennyt missä mennään. Mutta niin vaan vuoto kuitenkin alkoi itsestään ja nyt siis kolmas kierto pillereiden lopettamisen jälkeen menossa joten ihan normaalia että kierrot venyy ja paukkuu. Odottele vielä rauhassa! :)

Mikella, ihme touhua tollanen! :( Oireesi ovat kyllä lupaavia!! =)
 
Lilli88 mä oon niin kärsimätön että tilasin ajan yksityiselle. Mulla tosin on sukuhistoriaa noiden venyvien kiertojen kanssa niin tiedän ettei ne ittestään säännöllisty vaikka kuinka oottelis. Pitkää hermoa sulle :)
 

Yhteistyössä